Μετάβαση στο περιεχόμενο

The Chania Sessions XXIV: Κεδρόδασος

22 Ιουλίου, 2014

IMG_20130715_191726

Φίλε Γιώργο, επειδή μου ζητάς να γράψω κάτι για όσα γίνονται αυτές τις μέρες, σου απαντώ: δεν ξέρω τίποτα. Πάνε μέρες (ή εβδομάδες; ή μήνες;) που ξυπνάω και δεν έχω τίποτα σπουδαίο να κάνω, μόνο φτιάχνω και χαλάω πυργάκια στην άμμο, κουλουριάζομαι δίπλα στα κύματα, μαζεύω ξυλάκια για τη βραδινή φωτιά, μετά ξεκουράζομαι στη σκιά των κέδρων. Μη μου κακιώσεις, σε παρακαλώ, που δεν ξέρω τι γίνεται εκεί έξω, έκλεισα το έξυπνο κινητό που αντί για «κέδρος» έγραφε «κέρδος» και μαζί του χάθηκε κάθε πιθανότητα να αλλάξω τον κόσμο. Μετά δεν είχα τίποτα σπουδαίο να κάνω, χάζευα για ώρες ένα μικρό μυρμηγκάκι, έπαιξα με ένα κάβουρα (του έδινα ένα μικρό ξυλάκι από καλάμι κι αυτός το έπιανε με τις μεγάλες του δαγκάνες), μετά ήρθε ένα εξαιρετικά περίεργο κόλλεϋ που έχωνε τη μουσούδα του στις υποθέσεις μου και κυλιστήκαμε μαζί στην άμμο. Κάπως έτσι κυλάει ο καιρός, Γιώργο, δεν κάνω τίποτα σπουδαίο, τεμπελιάζω και αναρωτιέμαι μήπως τελικά είμαστε γι’ αυτά φτιαγμένοι, για να χαλάμε πυργάκια, να παίζουμε με κάβουρες και να κοιμόμαστε κάτω από κέδρους. Σε φιλώ και σε περιμένω να έρθεις να παίξουμε μαζί στην άμμο.

18 Σχόλια leave one →
  1. bibliothekarios permalink
    22 Ιουλίου, 2014 10:35 πμ

    σε ευχαριστώ Σάιλεντ- κάποια άλλη εποχή όλο αυτό θα ήταν μια καρτποστάλ γραμμένη από την πίσω πλευρά. Θα σου απαντήσω με δικιά μου.

    • 22 Ιουλίου, 2014 11:35 πμ

      ωχ τώρα έχω μεγάλη αγωνία
      θα περιμένω πως και πως, κόλλα γερά το γραμματόσημο 🙂

  2. 22 Ιουλίου, 2014 10:36 πμ

    overseas transmissions to anyone who listens
    καλά να περνάς! 🙂

  3. 22 Ιουλίου, 2014 10:54 πμ

    Εντάξει! Έρχομαι 🙂

    • 22 Ιουλίου, 2014 10:59 πμ

      ΣΟ! κόφτον τον αποπάνω!
      θα σου φάει την καλύτερη θέση στην αμμουδιά!

    • 22 Ιουλίου, 2014 11:37 πμ

      είμαι ήδη στην καλύτερη καβάτζα, χωράει μερικούς ακόμα όσο προλαβαίνετε ❤

  4. 22 Ιουλίου, 2014 12:26 μμ

    προκλητικοτατος. :Ρ

  5. 22 Ιουλίου, 2014 3:27 μμ

    Μπράβο! Μόνο στον Κατσαμάκη κάρτα. Σε εμάς τίποτα!

    Δύτη, στείλε μια κάρτα και θα σου απαντήσω αμέσως!

    • 23 Ιουλίου, 2014 9:57 πμ

      τσαλαπετεινέ εσένα θα σου στείλω κάρτα από το βουνό, λίγο υπομονή ❤

  6. 24 Ιουλίου, 2014 4:15 μμ

    Γιατί εμένα βουνό; Τι σού χω κάνει; Να μού στείλεις υποβρύχια κάρτα. Φωτο με μακροβούτι. Να ζηλέψει ο Κατσαμάκης.

  7. 11 Αυγούστου, 2014 11:57 μμ

    Από τα πιο όμορφα μέρη..
    ελπίζω τα ξυλάκια για τη φωτιά να μην είναι κέδροι!

Trackbacks

  1. Αντι συλληπητηριων – Μια καρτ ποσταλ για το Ερυθρο Καγκουρω | ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ

Σχολιάστε