Μετάβαση στο περιεχόμενο

ένα ποίημα

8 Μαΐου, 2013

Σαλαμίνα

.

Στην Ελλάδα οι μετανάστες φοβούνται περισσότερο απ’ τους ποιητές

Φοβούνται, ας πούμε, τα κύματα

Τα ποδήλατα

Τα μπαλκόνια

Ασήμαντα πράγματα

Κι όμως αυτοί φοβούνται

Φοβούνται και τα χαντάκια

Τις μηχανές

Τους πανηγυρισμούς

Τις βραδυνές ώρες που οι ποιητές παίρνουν το δείπνο τους

Αυτοί φοβούνται

Μη χτυπήσει ξαφνικά η πόρτα 

Και την ώρα του φρούτου αυτοί φοβούνται

Μην συναντήσουν

Τις γυναίκες με τους σκύλους

Ακόμα, φοβούνται τα ύψη

Τους λιμενικούς

Τους συνοριοφύλακες 

Καθώς και τις σφαίρες της Frontex

Τον ήχο της μοτοσυκλέτας

Και το βιτριόλι

Φοβούνται επίσης στο λεωφορείο 

Φοβούνται στο μετρό

Φοβούνται στο ταξί

Φοβούνται στη δουλειά 

Φοβούνται στην πόλη

Φοβούνται στην επαρχία

 Φοβούνται και τα αφεντικά

Κυρίως τα αφεντικά!

Φοβούνται τους λοστούς

Τις αλυσίδες

Τις σιδηρογροθιές

Και τα σπασμένα μπουκάλια

Φοβούνται τα μαχαίρια

Και την ώρα  που οι ποιητές κοιμούνται

Αυτοί φοβούνται

Μην πεθάνουν

Στις ράγες του τραίνου

Κυνηγημένοι

Κωνσταντίνα Κούνεβα

Μοχάμεντ Καμράν Ατίφ

Έντισον Γιαχάι

Σαχτζάτ Λουκμάν

Αριβάν Οσμάν Αμπντουλάχ

Γκραμός Παλούσι

Χουσεΐν Ζαχιντούλ

Chiekh Ndiaye

Abdukarim Yahya Idris

Ίλμι Λατές

Τόνυ Ονούοχα

Μη φοβάστε πια

Για ‘σας

Δεν θα γράψουν

Ποτέ

Οι ποιητές

69 Σχόλια leave one →
  1. 9 Μαΐου, 2013 12:25 πμ

    Εξαιρετικό!

  2. gazakas permalink
    9 Μαΐου, 2013 1:35 πμ

    Οι ποιητές σ’ έδωσαν τ’ ωραίο ταξείδι.
    Χωρίς αυτούς δεν θάβγαινες στον δρόμο.
    Άλλα δεν έχουν να σε δώσουν πια.

  3. Νίκος permalink
    9 Μαΐου, 2013 1:54 πμ

    τι λετε ρε παιδια, σοβαρα? αφου οι λαθρο φοβουνται ολα αυτα κι εμεις φοβομαστε μην μας σκοτωσουν, μην μας κλεψουν και μην μας βιασουν…!!

    • mikelangelo permalink
      10 Μαΐου, 2013 12:06 πμ

      Mη φοβασαι τους λαθρομεταναστες..τους λαθροαριστερους να φοβασαι..τη μοναδικη Αριστερα στον πλανητη που αυτοαναιρειται καθημερινα σεμνα αλλα διολου ταπεινα..

  4. 9 Μαΐου, 2013 8:33 πμ

    έγραψες πάλι…

  5. 9 Μαΐου, 2013 10:48 πμ

    Πόσο εύστοχο!
    Μπράβο…

  6. 9 Μαΐου, 2013 10:54 πμ

    Γιάννα Μπούκοβα,
    Ράμι Σαάρι,
    Ρομέο Τσολάκου…
    τρεις μετανάστες ποιητές
    😉

    • 10 Μαΐου, 2013 11:45 πμ

      μαύρη η θάλασσα μας
      μαύρη κατάμαυρη η θάλασσα μας
      κι αυτή η πόλη έχει σωθεί

      (μα πόσα ακόμα θα μάθω από ‘σένα!)

  7. 9 Μαΐου, 2013 1:48 μμ

    Reblogged this on Κίνημα Υπογραφών.

  8. ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
    9 Μαΐου, 2013 2:18 μμ

    Συγνώμη, μήπως κανείς από όλους εσάς τους εγκάρδιους φίλους των ΛΑΘΡΟΜΑΤΑΝΑΣΤΩΝ, οι οποίοι δεν έχουν καν όνομα όταν εγκληματούν, μένει δίπλα σε μετανάστη;
    Γιατί εμείς τους έχουμε στα σπίτια μας δίπλα, μας έδιωξαν από τα χτήματα μας και τα σπιτάκια μας και κλειδώνουμε τις πόρτες γιατί ξέρουμε επώνυμα άτομα που τα βίασαν ή εγκλημάτησαν.Εσείς έχετε γείτονες που βιάστηκαν, να περιμένετε τη σειρά σας;

    Τα παιδιά μας τα φωνάζουμε κάθε λίγο, από το φόβο που έχουμε πάρει. Και ξέρετε κάτι άλλο;
    Οι δικοί μου ήρθαν από τον Πόντο ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ, τους εξέτασαν ιατροί, τους υποδέχτηκαν σε κέντρα, όπως της Καλαμαριάς, που τους στοίβαξαν χωρίς καμιά υποστήριξη και εκεί πέθαναν πολλοί συγγενείς μου και μετά λόγω ανταλλαγής περιουσιών με επίσημη καταγραφή, νοικοκυρεύτηκαν. Αλλά προτίμησαν να πεθάνουν, το ακούτε, παρ΄να κλέψουν ή να εγκληματήσουν για να φάνε.

    Στη Γερμανία αν δε σε καλέσουν δεν τολμάς να πατήσεις το πόδι σου να μείνεις μόνιμος.
    Υποστηρίζω τους μετανάστες, όχι τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. Μισώ τη Χρυσή Αυγή, προσφέρω σε εργάτες αλλοδαπούς ότι και στους Έλληνες. Αλλά θέλω να ξέρω με ποιον έχω να κάνω,
    Εσείς πόσο δίπλα ζείτε στους αγαπημένους σας ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;

    • mikelangelo permalink
      10 Μαΐου, 2013 12:21 πμ

      Να σου πω οτι μονο στο Βερολινο ζουν περιπου 300.000 παρανομοι μεταναστες.
      Μονο που δε ζουν γυρω απο το κεντρο, αλλα στο γυρω γυρω, ειναι ολοι ελεγχομενοι και η
      Γερμανικη αστυνομια στην παραμικρη στραβη προστατευει ΠΡΩΤΑ τον Βερολινεζο.
      Επισης η Γερμανικη Αριστερα δεν κραυγαζει «φερτε κι αλλους, φερτε κι αλλους..» οπως οι εδω «συντροφοι»..

  9. 9 Μαΐου, 2013 3:28 μμ

    Όπως βλέπετε, δημοσιεύω και τα σχόλια όσων διαφωνούν μαζί μου (με εξαίρεση κάποια σχόλια που χυδαιολογούν άσχημα εναντίον μου και εναντίον άλλων σχολιαστών). Σε ό,τι με αφορά ζω, δουλεύω και συναναστρέφομαι με μετανάστες όλη μου τη ζωή. Καταλαβαίνω γιατί κάποιος μπορεί να αισθάνεται θυμό, αγανάκτηση, απελπισία καθώς και οποιοδήποτε άλλο αρνητικό συναίσθημα για το επίπεδο και την ποιότητα ζωής όλων μας (όλοι τα ίδια νιώθουμε πάντως,δε ζούμε σε άλλο πλανήτη), όπως καταλαβαίνω πολύ καλά γιατί μια ηλικιωμένη κυρία μπορεί να αισθάνεται φόβο στο κέντρο της Αθήνας, το βρίσκω ανθρώπινο, ακόμα κι αν προσωπικά περιμένω άλλα πράγματα από τα δημόσια πρόσωπα και τους, ας πούμε, πνευματικούς ανθρώπους εν γένει. Βρίσκω όμως λάθος να μετατοπίζεται τόσο χυδαία και ξεδιάντροπα το κέντρο και η ουσία του προβλήματος επειδή κάποιοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την ποιήτρια για προσωπικά ψηφοθηρικά οφέλη (βλέπε τη ναζιστική συμμορία και τον πνευματικό τους καθοδηγητή Ανδρέα Λοβέρδο). Συμπερασματικά, βρίσκω σωστά πολλά από όσα ειπώθηκαν τις τελευταίες μέρες, οι μετανάστες ωστόσο που ζουν στην Ελλάδα βιώνουν μια άγρια, απάνθρωπη και εξευτελιστική μεταχείριση και δίνουν καθημερινά μάχη για τη ζωή τους. Και μπροστά στον αγώνα για επιβίωση όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα.

    Σας ευχαριστώ για τα σχόλια, θετικά και αρνητικά, ίσως ο δημόσιος λόγος της ποιήτριας να είναι μια πρώτης τάξης αφορμή να διεκδικήσουμε μαζί το αυτονόητο: την άμεση κατάργηση του Δουβλίνου ΙΙ που κρατάει αναίτια εγκλωβισμένους τόσους ανθρώπους σε μια χώρα που δε διασφαλίζει ούτε στο ελάχιστο την προστασία και τα δικαιώματα τους.

    Υ.Γ. Ο όρος «λαθρομετανάστης» έχει πλέον απαγορευτεί.

  10. Νίκος permalink
    9 Μαΐου, 2013 4:19 μμ

    απο ποτε εχει απαγορευτει ο ορος λαθρομεταναστης? δηλαδη πως θα λεμε ολους αυτους που περνανε τα συνορα παρανομα και μας επιβαλλουν με το ετσι θελω την παρουσια τους στην Ελλαδα? μεταναστες? δουλευομαστε?

    • rebeloskilo permalink
      9 Μαΐου, 2013 6:45 μμ

      Ο πιο ορθος ορος ειναι το undocumented immigrants/refugees. Και να εισαι σιγουρος οτι οι προσφυγες δεν ηξεραν καν οτι θα ερθουν στην Ελλαδα. Κανενας προσφυγας δεν επιλεγει το που θα παει. Προσ-φευγει απο κατι.

      Απογονος προσφυγων της Ανατολικης Ρωμυλιας, του Ποντου, της Σμυρνης και της Κων/πολης.

      • mikelangelo permalink
        10 Μαΐου, 2013 12:11 πμ

        Eπειδη κι εγω απο κει καταγομαι, να σου πω οτι δεν μπορω να συγκρινω τους ΑφγανοΠακιστανους με τους Ιωνες και τον τεραστιο πολιτισμο τους, οπως δεν μπορω να συγκρινω την Σμυρνη, την Κωνσταντινουπολη και την Τραπεζουντα με το Καρατσι, τη Λαχορη και την Καμπουλ.

      • rebeloskilo permalink
        10 Μαΐου, 2013 2:32 πμ

        Να σου υπενθυμησω οτι οι Ινδοι και οι Περσες αποτελουν εξισου αρχαιους λαους με τους πρωτους ν εχουν να επιδειξουν σημαντικα δειγματα πολιτισμου που , αν μπορει ν γινει συγκριση, δεν εχουν σε τιποτα να ζηλεψουν απο τον Ιωνικο πολιτισμο( ο οποιο υπηρξε αδιαμφισβητητα σπουδαιος).Στην πραγματικοτητα επι Αλεξανδρου οι λαοι αυτοι βρισκονταν υπο την αρχηγια του ιδιου ηγετη και ηρθαν σε πολιτισμικη επαφη. Αν ο Αλεξανδρος ζουσε παραπανω ισως σημερα να μιλουσαμε με πολυ διαφορετικους ορους.

        Η αληθεια ειναι οτι η Κων/πολη και η Τραπεζουντα οντως δεν μπορουν να συγκριθουν με αυτες τις πολεις. Οπως επισης δεν μπορουν να συγκριθουν με την υπαναπτυκτη Νοτια Μεσσηνια πχ. Και ξερεις γιατι; Γιατι οι πολεις αυτες οντας εμπορικα κεντρα υπηρξαν πολυπολιτισμικες και κατοικουνταν σε μεγαλο βαθμο απο ευπορους ανθρωπους με προοδευτικες αντιληψεις ( παρε για παραδειγμα την Φεντερασιον της Θεσσαλονικης μιας αλλης πολης που αναπτυχθηκε χαρη στην υπαρξη και την δραστηριοποιηση ανθρωπων διαφορετικων εθνοτητων/θρησκειων)

      • mikelangelo permalink
        10 Μαΐου, 2013 8:13 πμ

        Μα εγω δε μιλησα ουτε για Ινδια, ουτε για Περσια, μιλαω για τους σημερινους ΑφγανοΠακιστανους οι οποιο κουβαλανε μαζι τους τη χειροτερη εκδοχη του φονταμεταλιστικου Ισλαμ, αθελα τους βεβαια οι ανθρωποι.
        Εκει που γεννηθηκαν, ετσι οπως μεγαλωσαν, αυτα εμαθαν.
        Οι θρησκειες και η αμαθεια στην πραγματικοτητα ειναι… «ο διαβολος που κρυβεται στις λεπτομερειες»..

      • rebeloskilo permalink
        10 Μαΐου, 2013 3:36 μμ

        Δεν διαφωνω. Προσωπικα μισω εξισου τους φονταμενταλιστες απο οπου και αν προερχονται. Και η αληθεια ειναι οτι εθιμα οπως η μπουργκα σε δημοσιους χωρους, που αποτελει μορφη καταπιεσης, θα πρεπει να ξεχαστουν αν επιθυμει καποιος να ζησει στην Δυση. Ισως ακουγεται καπως ανελευθερο αλλα θεωρω πως ο,τι καταπιεζει αθωους στο ονομα μιας ηλιθιας θρησκειας/πιστης σε εναν αορατο τυπο πρεπει να απαγορευεται. ( ειμαι γενικα ταλιμπαν της αθειας :Ρ)

        Εμενα δεν με ενοχλει το οτι ερχονται. Ειμαι σιγουρος οτι υπο αλλες συνθηκες θα μπορουσαν ολοι να «φανε» απο αυτον και απο καθε τοπο. Εμενα με ενοχλει το οτι χαρη στην δεσποτικη συμπεριφορα της Δυσης αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν την δυνατοτητα να ζησουν αξιοπρεπως στην πατριδα τους. Δεν με ενοχλει ο μεταναστης. Με ενοχλει αυτος που τον οδηγησε στην μεταναστευση.

        Ο μπαμπας μου γεννηθηκε στην Γερμανια. Οι γονεις του δεν ειχαν την ευκαιρια να δουλεψουν κ να ζησουν αξιοπρεπως εδω. Βλεπεις η θαυμαστη Δυτικη Γερμανια χρειαζοταν φθηνα εργατικα χερια τα οποια οι «πατριωτες» πολιτικοι των δεκαετιων του 50 κ του 60 φροντιζαν να στελνουν συνεχως. Και απο οσο ξερω βιωσαν τον ρατσισμο στο πετσι τους…

    • maskarat permalink
      9 Μαΐου, 2013 6:58 μμ

      @ Νίκους
      Λέξεις όπως πρόσφυγας, αιτών άσυλο προφανώς σας είναι άγνωστες. Και αν όχι, πείτε μου ποιος είναι ο «νόμιμος» τρόπος για έναν πρόσφυγα από το για να «ταξιδέψει» στην Ευρώπη;

      Κι ομως! μιλάτε με τόση ευκολία για νόμους και παρανόμους.

      Αλήθεια, για όλο αυτό που ζείτε και φοβάστε ποιοι φταίνε αλήθεια;

      Για να δούμε ποιοι είναι οι παράνομοι λοιπόν:

      Από τη δεκεατία του ’50 η χώρα μας σε πολύ δυσκολότερες συγκυρίες έχει υπογράψει τη Συνθήκη της Γενεύης για την Προστασία των Προσφύγων. Λειτουργεί από την ίδια εποχή Γραφείο της Ύπατης Αρμοστεία του ΟΗΕ στην Αθήνα.
      Έχουμε υπογράψει το Δουβλίνο ΙΙ που τους εγκλωβίζει στην Αθήνα για χρόνια, χωρίς υποδομές, χωρίς προστασία, χωρίς δικαιώματα, μέχρι να κριθεί το αίτημα ασύλου τους. (που τους εγκλωβίζει για χρόνια με προσωρινά χαρτιά)

      Για αυτό (και θα σας σοκάρω τώρα) και η ίδια η ΕΛΑΣ με την πολυδιαφημισμένη επιχείρηση «Ξένιος Ζευς» στους ελέγχους ΔΕΚΑΔΩΝ χιλιάδων αλλοδαπών, επιβεβαίωσε ότι ούτε οι 1 στους 10 είναι «παράνομοι» (στοιχεία για όλο το 2012, μόλις το 6,3 % χωρίς χαρτιά)
      http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&lang=%27..%27&perform=view&id=23510&Itemid=1012&lang=

      H «νόμιμη» χώρα μας έχει καταδικαστεί επισήμως από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (M.S.S. vs Belgium & Greece, 2011) για απάνθρωπη και εξευτελιστική μεταχείριση «λαθρομετανάστη», ακριβώς για τη μεταχείριση που υποβάλλει σε αυτούς ανθρώπους.

      Έχει καταγγελθεί από τον Επίτροπο της Ευρώπης (2013) για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου,
      http://beta.avgi.gr/article/200850/ratsismo-kai-basanistiria-stin-ellada-blepei-o-europaios-epitropos-gia-ta-anthropina-dikaiomata

      από την Human Rights Watch, (Μίσος στους Δρόμους, η Ξενοφοβική Βία στην Ελλάδα, 92 σελίδες, 2012) http://www.hrw.org/node/108746

      και αρκετά ξενόγλωσσα ντοτκιμαντέρ

      πχ.
      Dublin’s Trap – with Greek subtitles (Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσ/νίκης 2012)
      http://vimeo.com/52562757

      Πόσο Μακριά Ακόμα; (2013) How Much Further? (Greek subtitles)

      (κοινώς, ο κόσμος τό’ χει τούμπανο)

      Πως vιώθετε που εσείς (και μεις) είμαστε οι παράνομοι λοιπόν;
      Εσείς ο θιασώτης του «νόμου και της τάξης»;
      Τι σκοπεύετε να κάνετε για αυτό;

      • ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
        9 Μαΐου, 2013 7:55 μμ

        Επαναλαμβάνω, πόσο κοντά είστε σε έναν λαθρομετανάστη;

        Πρόσφυγες ήταν οι δικοί μου που τους έδιωξαν και έφυγαν από τον τόπο που κατοικούσαν και γύρισαν στην πατρίδα τους.
        Είναι αστείο να λέτε σε έναν Πόντιο ότι δε γνωρίζει από προσφυγιά. Εμείς όμως δε ρημάξαμε, δε σκοτώσαμε, τάχα για να ζήσουμε και δεν ήταν όλα ρόδινα, το αντίθετο μάλιστα. Εξετάσεις και ταυτότητα και όλα τα δώσαμε και περάσαμε.

        Επιμένω,πόσα χιλιόμετρα απέχετε από τους πρόσφυγες αυτούς που είναι λαθρομετανάστες;

      • 9 Μαΐου, 2013 8:18 μμ

        Θα σας συμβούλευα να ακολουθήστε τις παραπομπές του κειμένου και να διαβάστε προσεκτικά όλα τα περιστατικά ρατσιστικής βίας που αφηγούνται. Την ώρα που αθώοι άνθρωποι σφάζονται στο δρόμο σαν ζώα τα πιστοποιητικά γεωγραφικής εγγύτητας είναι περιττά.

      • ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
        9 Μαΐου, 2013 8:19 μμ

        Και δε με αφορά η τάξη και ο νόμος. Με καίει στην πράξη ότι από αύριο που θα πάω στο χτηματάκι μας με τα παιδιά μας, θα κινδυνεύουμε από τον κάθε ανώνυμο λαθρομετανάστη που ήταν δεν ήταν ίχνος δεν αφήνει.
        Σε ποια χώρα κρατάνε λαθρομετανάστες; Στη Γαλλία; Και επιτέλους περιμένω απάντηση. Πόσο απέχετε από αυτούς τους ανθρώπους που είστε μόνο της θεωρίας;

      • 9 Μαΐου, 2013 8:33 μμ

        Ο νόμος πάντως θα έπρεπε να σας αφορά, αφού οι αιτούντες άσυλο παραμένουν εγκλωβισμένοι στην Ελλάδα όχι γιατί το θέλουν οι ίδιοι αλλά γιατί αυτό λέει ο νόμος. Συγκεκριμένα, ο κανονισμός Δουβλίνο ΙΙ που υπέγραψε το 2003 ο Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου. Αυτός έχει την αποκλειστική ευθύνη για τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε.

      • 9 Μαΐου, 2013 8:32 μμ

        Από πότε ένα χάρτι που δεν υπάρχει κάνει κάποιον εγκληματία; Ο λάθρομετανάστης από τον μετανάστη έχει διαφόρα στο αν μπήκε κρύφα στη χώρα ή όχι. Δεν γίνεται εγκληματίας αυτομάτως. Και ναι ξέρω λάθρομετανάστες που δουλεύουν, σε κάποιους έλληνες, και είναι μια χαρά άνθρωποι, διόλου επικίνδυνοι και άγριοι. Ρατσισμός είναι όταν πριν γνωρίσεις τον άνθρωπο τον κρίνεις. Ρατσισμός είναι να τον κρίνεις επειδή έχει κάποιο χαρακτηριστικό, χρώμα, καταγωγή, θρησκεία, βάρος, σεξουαλική προτίμηση και όχι επειδή ξέρεις την προσωπικότητα του.

      • maskarat permalink
        9 Μαΐου, 2013 9:36 μμ

        Αλίμονο άμα η άποψη μου διαμορφωνόταν αποκλειστικά από τον μικρόκοσμο που αντιλαμβανόμαστε γύρω μας! (Πιστέψτε με, η εντύπωση που θα είχα τότε για εμάς τους …Έλληνες, εξαιτίας πολλών γειτόνων, οδηγών, επαγγελματιών, πολιτικών ή υπαλλήλων, θα ήταν κάκιστη. Πως σας φαίνεται αυτό το τσουβάλιασμα, άραγε;)

        Μια που μιλήσατε για Γαλλία, ένα πολύ ωραίο άρθρο από Γάλλο κοινωνιολόγο μια και η Γαλλία έχει τεράστιο αριθμό μεταναστών από πολλά χρόνια πριν, όταν εμείς ακόμα δεν είχαμε παρόμοια θέματα. (εκεί ο όρος είναι «sans papiers»-«χωρίς χαρτιά», το φαντάζεστε;)

        Λοιπόν διαβάστε λίγο το άρθρο,
        http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=59827
        Ο γάλλος κοινωνιολόγος Αλέν Τουρέν μιλάει στον Φάμπιο Γκαμπάρο, ανταποκριτή της ιταλικής «La Repubblica» στο Παρίσι.
        «Πώς γεννιέται η ξενοφοβία»
        Από τον ΘΑΝΑΣΗ ΓΙΑΛΚΕΤΣΗ

        Και κάντε στον εαυτό σας τη χάρη και δείτε το ντοκιμαντέρ. Είναι καλό να σπάμε κάποια στερεότυπα

        (Και μην τρομάζετε με τη θεωρία, τα στοιχεία, τις εκθέσεις και τις καταγγελίες.
        Να ανησυχείτε περισσότερο για αυτούς τους Ελλαδέμπορους που εκμεταλλεύονται και εκτρέφουν τις φοβίες σας -γιατί για φοβία πρόκειται- και χτίζουν πολιτικές καριέρες ή περνούν τις πολιτικές τους, όσο εσείς φοβάστε τον …»ξένο»).

      • mikelangelo permalink
        10 Μαΐου, 2013 12:43 πμ

        Οι φωχοδιαβολοι της Γαλλιας δεν εχουν καμια σχεση με τους δικους μας.
        Προερχονται απο τις υπερποντιες κτησεις και αποικιες τους και «δικαιωματικα» καταφευγουν εκει. Μην ξεχνας οτι σχεδον ολοι μιλουν τη Γαλλικη αφου αυτη διδασκονται στα σχολεια.
        Καμμια σχεση με το δικο μας προβλημα.
        Επισης να σου πω οτι επειδη καποιος αργοσχολος τυπου ΓΑΠ (οπως σωστα αναφερει ο silentcrossing), ο οποιος υπεγραψε το ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ δεν μπορει να δεσμευσει μια χωρα εσαει και εις τον αιωνα των αιωνων.
        Και ο τελευταιος πρωτοετης φοιτητης στη Νομικη μαθαινει ενα βασικο πραγμα..δεδομενων των συνθηκων, τα συμβολαια και οι συμφωνιες υπαρχουν και συντασσονται για να αναιρουνται..

  11. 9 Μαΐου, 2013 4:48 μμ

    Ας εχουμε λοιπόν περισσότερα τετοια «ατυχή» ξεσπάσματα
    και από αλλους «πνευματικούς» αν είναι να αναδεικνύονται
    τα οποια κοινωνικά προβλήματα.
    Είναι πολύ ωφέλιμα για μια κοινωνία από το να ασχολείται
    με το οξυζαρισμένο μαλλί της ταδε και το νυνι της δείνα.

    ΥΓ.
    το ποιημα εξαιρετικό ζητω την άδεια για αναδημοσίευση

  12. 9 Μαΐου, 2013 9:56 μμ

    Μπράβο…

  13. 9 Μαΐου, 2013 10:52 μμ

    οποιος αποφασιζει αυτη την περιοδο να εκφρασει δημοσια τους «λογικους» ή οχι φοβους του που συνδεονται κυριως και με ανθρωπους που ζουνε στο [περα απο] το περιθωριο της ζωης, ταυτιζεται θελει δεν θελει, του αρεσει δεν του αρεσει με τους φασιστες. FACT!
    γι΄αυτο και θεωρω οτι ο ΣΚΑΣΜΟΣ ειναι η μονη ανθρωπινη αντιδραση!
    [σαιλεντ εγραψες!]

  14. Μαρίνα permalink
    9 Μαΐου, 2013 11:48 μμ

    Για άλλη μια φορά…έχω μόνο να πω…να είσαι καλά silent!!!

  15. ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
    10 Μαΐου, 2013 12:05 πμ

    Δεν πρόκειται για ξενοφοβία, είστε βαθιά ξημερωμένοι και είστε της θεωρίας. ΒΙΑΣΑΝ 5-7 λαθρομετανάστες γειτόνισσα στο χωριό που απέχει 3′ με το αυτοκίνητο, που πήγε στην άκρη του, την έσυραν και τη βίασαν. και επειδή μάλιστα έτυχε να έχουμε το ίδιο όνομα, έδειχναν στενή συγγενή μου και έλεγαν»να η βιασμένη». Απείλησαν με όπλο, μαχαίρι, γείτονα μας στο χτηματάκι μας, γιατί δεν τους άφηνε να φύγουν όταν πήγαν νυχτιάτικα στο ξένο σπίτι που έλειπαν όλοι. Η αστυνομία εντόπισε που καλέσαμε, εντόπισε ότι είναι λαθρομετανάστες και μας είπε επακριβώς ότι »εμείς είμαστε 7 άτομα για όλο το νομό, μην περιμένετε από εμάς προστασία, εδώ είστε μόνο με δική σας ευθύνη και μόνοι».

    Ζείτε εσείς την αγωνία μου που μετρώ τα παιδιά μου; Στην πράξη, δε λέω ότι όλοι είναι εγκληματίες αλλά είναι κάποιοι που περιμένουν την ευκαιρία. Και εσείς είστε αντιρατσιστές του καναπέ, εμάς βιάζουν και εγκληματούν. όχι όλοι αλλά ο ανώνυμος εύκολα θα κάνει κάτι και θα φύγει.

    • mikelangelo permalink
      10 Μαΐου, 2013 12:15 πμ

      Τσαμπα τα λες ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ..Να παρακαλας μονο μην ερθουν στην εξουσια ο Λφαζανηδες, οι Στρατουληδες, η Δουρου η Ζωουλα και τ αλλα παιδια…

      • ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
        10 Μαΐου, 2013 12:42 πμ

        Αγάπη έχω αλλά και φόβους, όχι ξενοφοβία. όταν πρωτοήρθαν οι Αλβανοί, εμείς τους δίναμε να φάνε, εμείς τους στεγάσαμε, εμείς τους ξεδιψάσαμε. »Μάνα ψωμί» έλεγαν και δίναμε.

        Η δική σας αγάπη όμως είναι μόνο ως προς τους λαθρομετανάστες, δυστυχώς, Εγώ και φαγητό θα δώσω αν χρειαστεί και αγάπη θα τους δείξω.

        Δεν καταλαβαίνετε, εσείς απειλήστε, άλλωστε; Ζείτε μόνος με τα παιδάκια σας σε ερημιές με αγνώστους γείτονες; Θα δώσετε λόγο όταν εισβάλλουν και κάνουν κακό στην οικογένεια μου;
        Μ α χ α ί ρ ι, λέμε ότι είχε ο διπλανός άγνωστος λαθρομετανάστης, που ζούσε σε παράπηγμα, που εμείς τους δίναμε ακόμη και όταν ψήναμε φαγητό, να μη μυρίζουν και λαχταρούν, ως άνθρωποι στερημένοι.Το έβαλε στο λαιμό του άλλου.

        ΒΙΑΖΟΥΝ ΕΣΑΣ Ή ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΟΥΣ 5′ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΣΕΙΣ;
        Κρίμα… Τσάμπα λόγια. Του καναπέ υπερασπιστές.

      • ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
        10 Μαΐου, 2013 12:48 πμ

        Τσάμπα τα λέω δυστυχώς. και εμένα ως εικόνα καλή θα με φαινόταν, να κάνω και καμιά ελεημοσύνη, άνθρωποι είναι και αυτοί…Και το έκανα και θα το κάνω…
        Αλλά όταν αναφέρω τι υπάρχει πίσω από την ωραιοποίηση και την κουρτίνα και επιμένουν στο ίδιο μοτίβο, τότε παραιτήσε από κάθε είδους επεξήγηση. Απλά κάνεις το σταυρό σου
        και λες »άντε ακόμη ένα καλοκαίρι στις ερημιές και ο Θεός βοηθός».

        Όμως δεν ήμασταν έτσι, σαν παιδί έζησα ανέμελες στιγμές που μας τις κλέψανε κάποιοι καημένοι με υποστηρικτές με παρωπίδες και του καναπέ.

    • maskarat permalink
      10 Μαΐου, 2013 6:06 πμ

      Σας δίνω στοιχεία, που στηρίζουν τη θέση μου.
      Επιμένετε να καταφεύγετε (χωρίς στοιχεία) σε επιχειρήματα που στοχεύουν στο θυμικό του αναγνώστη:
      <>,
      Στη συνέχεια προβάλλετε αυτή την εικόνα στο σύνολο των μεταναστών. Που σας «κλέψανε τις ανέμελες στιγμές». Ο ορισμός του ξενοφοβικού λόγου.

      Αλλά δεν είσαστε ξενοφοβική και …αγαπάτε -έμπρακτα- τους ξένους. ΟΚ.
      Αμφιβάλλω αν κάνατε τον κόπο να κλικάρετε έστω και μισό λινκ από αυτά που σας πρότεινα. Δεν πειράζει…

      Φαντάζομαι, μετά τα τελευταία γεγονότα με Έλληνες βιαστές στην Ξάνθη, στην Πάτρα κλπ θα φοβάστε και τους Έλληνες, έτσι;

  16. Iakovos permalink
    10 Μαΐου, 2013 2:48 πμ

    Οι δικοί μου ήρθαν από τον Πόντο ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ, τους εξέτασαν ιατροί, τους υποδέχτηκαν σε κέντρα, όπως της Καλαμαριάς, που τους στοίβαξαν χωρίς καμιά υποστήριξη και εκεί πέθαναν πολλοί συγγενείς μου και μετά λόγω ανταλλαγής περιουσιών με επίσημη καταγραφή, νοικοκυρεύτηκαν.

    Είναι αστείο να λέτε σε έναν Πόντιο ότι δε γνωρίζει από προσφυγιά. Εμείς όμως δε ρημάξαμε, δε σκοτώσαμε, τάχα για να ζήσουμε και δεν ήταν όλα ρόδινα, το αντίθετο μάλιστα. Εξετάσεις και ταυτότητα και όλα τα δώσαμε και περάσαμε.

    —–
    Οι παππούδες μου και οι χωριανοί τους στην Μακεδονία, γηγενείς κάτοικοι τους Πόντιους όταν ήρθαν τους φωνάζαν Αούτους, το Πάσχα δε δεν καίγαν τον Εβραίο αλλά τον Αούτο, ήταν δε γνωστοί οι Αούτοι στο χωριό ως βρωμιάρηδες,κλέφτες, ψεύτες και εγκληματίες. Μέχρι και τον πόλεμο,χωροφύλακες φύλαγαν τους Αούτους για να μην τους δείρουν οι ντόπιοι.

    • mikelangelo permalink
      10 Μαΐου, 2013 8:32 πμ

      Και τους δικους μου τους παππουδες οταν ηρθαν απο τα Αλατσατα της Σμυρνης τους φωναζαν οι εδω ιθαγενεις Αρβανιτοκρατες «Τουρκοσπορους», οπως και ολους τους αλλους βεβαια.
      Και ειχαν βρεθει πνευματικοι ανθρωποι της εποχης και φιρμες δημοσιογραφοι (!) οι οποιοι με πυρινα αρθρα, οι οποιοι απαιτουσαν να φορουν ειδικο περιβραχιονιο για να τους ξεχωριζουν απο τους υπολοιπους.,,σου θυμζει κατι αυτο..????
      Ολα αυτα υπαρχουν στο Διαδυκτιο πια, μιας και στα σχολεια και τα Πανεπιστημια δεν…»κανει» να τα μαθαινουμε,
      Γι αυτο και θεωρω τουλαχιστον ατιμωτικη για τη μνημη ολων αυτων των ανθρωπων τη συγκριση με τον καθε ΑφγανοΠακιστανο, Σομαλο, Νιγηριανο και παει λεγοντας..

      • ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
        10 Μαΐου, 2013 11:52 πμ

        Στην πράξη βέβαια δε με απαντάει ΚΑΝΕΙΣ πόσο απέχει από τους λαθρομετανάστες.
        Γιατί δεν τους βάζετε στο σπίτι σας, όπως εμείς τους έχουμε από έξω;

        Έπειτα επαναλαμβάνω, η βασική διαφορά είναι ότι δε διανοούνταν να εγκληματήσουν όσο και αν δεν τους χώνευαν, ακόμα και μέσα στη μιζέρια τους.

  17. 10 Μαΐου, 2013 11:05 πμ

    Επαναλαμβάνω ότι καταλαβαίνω τον πόνο και το θυμό σας, η συναισθηματική σας όμως αποφόρτιση σας σε ένα μπλογκ μεταξύ αγνώστων δεν βρίσκω που βοηθάει. Το ότι οι πολλοί από εμάς έχουμε πρόσφυγες προγόνους δεν δικαιολογεί την εγκληματικότητα, τη βία και τον εξευτελισμό των τωρινών προσφύγων. Θα μπορούσα να σας απαντήσω με άλλο τρόπο αλλά δεν θα το κάνω για να σας προστατέψω και το εννοώ αυτό. Προτείνω να διαβάσετε τις παραπομπές του maskarat και να οργανωθείτε με τους γείτονες,τους φίλους, τους συλλόγους σας να προσπαθήσετε να προσεγγίσετε αυτούς τους ανθρώπους που φοβάστε και σας φοβούνται, αυτό θα ήταν μια καλή λύση για ‘σας.

    Εγώ σταματάω εδώ, δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας γιατί μιλάμε σε άλλα επίπεδα, εσείς σε συναισθηματικό κι εγώ σε γνωστικό. Καλή συνέχεια σε όλα.

    @maskarat ευχαριστώ πολύ για τη συνδρομή!

    • ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
      10 Μαΐου, 2013 12:20 μμ

      Παραδέχομαι την ευγένεια σας και συγχωρέστε με για την εισβολή μου. Δε θα κρατήσει και πολύ, λέω να είναι η τελευταία!
      Όταν λέτε άλλο τρόπο αντιμετώπισης, φαντάζομαι νομικό, γιατί πλέον αν μας βιάσουν Έλληνες, μπορούμε να πάμε στην αστυνομία και να τους βρίσουμε, ενώ αν το κάνουν αλλοδαποί, πρέπει να προσέχουμε τις εκφράσεις μας.

      Ωστόσο δεν έβρισα, γιατί δε θεωρώ ότι αυτοί οι άνθρωποι χρήζουν απάνθρωπης αντιμετώπισης. Ούτε λεκτική βία, ούτε σωματική…
      Να τους βοηθάμε ως το σημείο που θα φύγουν και να είμαστε αυστηροί γι’ αυτό, δεν τους καλέσαμε να έρθουν, ποιος είπε ότι υπάρχουν υποδομές!

      Θα έπρεπε όμως να προωθούνται και όχι να εγκλωβίζονται εδώ, σε μια χώρα που τρώει και τα παιδιά της,ως κακιά μητριά θαρρείς.

      Εγώ που έχω 4 παιδιά, στον παιδικό σταθμό δε θα προτιμηθώ αλλά θα πάρουν το παιδί των αλλοδαπών και ας καίγομαι και δεν έχω δεκάρα για άλλη λύση.

      Μπήκα σε αυτή τη σελίδα, επειδή νοιώθω ότι στην πλάτη μας εφαρμόζετε τον ανθρωπισμό σας. Είμαστε και εμείς φιλάνθρωποι, ανθρωπιστές. Μέχρι που έφτασαν στην πόρτα μας και μας την άνοιξαν με τη βία,δε θα διαφέραμε από εσάς.
      Νοιώθω ότι δε διαφέρετε από τους πολιτικούς και δυστυχώς κάποιοι πολιτικοί που διατηρούν την κατάσταση έχουν τις ίδιες αντιλήψεις και η αιτία είναι που δεν κινδύνεψαν ποτέ στην πραγματικότητα.

      Εμάς όμως μας έχει αλλάξει τη ζωή αυτή η κατάσταση. Κυριολεκτικά.

      Και ενοχλούμαι που κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν.
      Δεν πρόκειται για συναισθηματισμό, ούτε γνωστικό αλλά για πρακτικό πρόβλημα, που η αντιμετώπιση και η λύση του τοποθετούνται ακόμη πολύ μακριά, όσο υπάρχουν συμπολίτες που ξεχνούν ότι υπάρχουμε και εμείς, με τα παιδιά μας που βιώνουμε μια απερίγραπτη κατάσταση. Να κοιτώ μήπως και αυτή τη μέρα μας παρακολουθούν, όπως είχε γίνει κάποια άλλη φορά; Τα μεσημέρια κοιμόμαστε σαν τους λαγούς, τα παιδιά τα κλειδώνουμε μέσα ή κάποιος δεν κοιμάται για να τα φυλάει.Ταινία τρόμου ζούμε!
      Δε γίνεται να οργανωθούμε και ευχαριστώ για την πρόταση, γιατί δεν είναι μόνιμοι οι γείτονες, ούτε καν το καλοκαίρι. Κάποιοι λίγο πιο μακριά, έχουν όπλο και πυροβολούν
      πότε πότε στον αέρα έστω και χωρίς ορατό κίνδυνο για εκείνη την ημέρα, για εκφοβισμό. Να πάρουμε και εμείς όπλο; Είμαι ατά της βίας, όλων, δε θα μπορούσα να έχω όπλο. Και δεν υποστηρίζω κανένα εξευτελισμό ανθρώπων και καμιά βίαιη συμπεριφορά, πόσο μάλλον απροστάτευτων και ευάλωτων όπως είναι οι λαθρομετανάστες.

      Αν συμβεί κάτι, Θεός φυλάξει, είμαστε στο έλεος του Θεού.

      Φυσικά δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε και εύχομαι την κατάσταση αυτή να μην τη βιώσετε και εσείς και τότε να με καταλάβετε.

      Ίσως κάτι να πάρω από εσάς και εγώ αλλά παρακαλώ στο πίσω μέρος του κεφαλιού σας ας έχετε και μια διαφορετική εικόνα, δεν είναι όλα ρόδινα και για εμάς στο θέμα της ασφάλειας!

      Ευχαριστώ για τη φιλοξενία, το χρόνο σας και το διάλογο που δεχτήκατε να εμπλακείτε.

      • 10 Μαΐου, 2013 3:17 μμ

        Καθόλου εισβολή δεν είναι τα σχόλια σας, ίσα ίσα το θεωρώ πολύ ανθρώπινο και γενναίο το ότι μοιράζεστε μαζί μας τις εμπειρίες σας. Εγώ πάντως δεν θεωρώ ότι είμαστε σε αντίθετο στρατόπεδο, ούτε και αγνοώ τους φόβους σας. Συμφωνώ στην προώθηση των αιτούντων άσυλο προς την Ευρώπη, εξάλλου αυτό είναι και δικό τους αίτημα (κανείς μα κανείς δεν θέλει να μείνει σε μια χώρα χωρίς δουλειά, δικαιώματα, υποδομές κ.τλ. και κανείς δεν ξεκίνησε από την άλλη άκρη της γης για να έρθει στην Ελλάδα). Όσο εγκλωβισμένοι είμαστε εμείς άλλο τόσο είναι και αυτοί και για όλα φταίει το απάνθρωπο και πλέον αδιάντροπα φασιστικό ελληνικό κράτος που επιβιώνει πάνω στο δικό τους πόνο και το δικό μας φόβο.

        Αλλά σκεφτείτε και το άλλο: αυτοί οι άνθρωποι δεν φεύγουν από τα σπίτια τους παρατώντας παιδιά και οικογένειες για να κάνουν διακοπές στην Ευρώπη. Κάποιος τους ανάγκασε να φύγουν από το Ιράκ, το Αφγανιστάν, τη Λιβύη, τώρα τη Συρία. Η Ελλάδα ως χώρα του ΝΑΤΟ συμμετείχε σε όλες μας όλες τις πολεμικές επιχειρήσεις και μάλιστα με ρόλο πολύ ενεργό και τώρα δέχεται τις συνέπειες όσων δημιούργησε. Τα κράτη της Δυτικής Ευρώπης φυσικά με τη συνθήκη Δουβλίνο ΙΙ δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους γιατί ευτύχησαν να έχουν ως συνομιλητή τους κάποιον άνθρωπο ιδιαίτερα χαμηλού πνευματικού επιπέδου (τον ΓΑΠ) κι έτσι όλοι οι μετανάστες που ξεκινούν για την Ευρώπη εγκλωβίζονται τελικά εδώ…

        Να σας πω και μια δική μου ιστορία, όχι και τόσο άσχετη: κάποτε, στο κέντρο της Αθήνας, με μαχαίρωσαν τρεις τοξικομανείς για να μου πάρουν χρήματα. Ταλαιπωρήθηκα πολύ από τον πόνο στο νοσοκομείο και από το συναισθηματικό βάρος στη συνέχεια. Δεν ζω δηλαδή σε άλλο κόσμο, ούτε είμαι περισσότερο προστατευμένος από εσάς. Δεν θεωρώ όμως ότι όλοι οι τοξικομανείς είναι δολοφόνοι ούτε και χαίρομαι τώρα που τους στοιβάζουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης γιατί η απανθρωπιά γεννάει μεγαλύτερη απανθρωπιά. Βασικό υπεύθυνο γι’ αυτό που μου συνέβη είναι και πάλι το κράτος που δεν μεριμνά γι’ αυτούς τους ανθρώπους, ενώ τα λεφτά του ΟΚΑΝΑ και του ΚΕΕΛΠΝΟ έχουν καταφαγωθεί για χρόνια από συγκεκριμένα άτομα που όλοι γνωρίζουμε, αντί να δοθούν σε δομές ιατρικής περίθαλψης.

        Καλό είναι, επομένως, να προσπαθούμε να βλέπουμε πέρα από τους (δίκαιους) φόβους μας για να μη χάνουμε το δάσος…

    • mikelangelo permalink
      10 Μαΐου, 2013 4:52 μμ

      H αληθεια παντως ειναι οτι και αν ακομα δεν ειμασταν μελη του ΝΑΤΟ εδω θα κατεληγαν και θα εγκλωβιζοντουσαν ολοι…για καθαρα γεωφυσικους λογους.
      Χρειαστηκε τελικα ο ανεκδιηγητος ΓΑΠ και τα σχολια σου για τους τοξικομανεις στο κεντρο της Αθηνας, για να συμφωνησουμε καπου Silentcrossing..
      Ετσι ειναι οπως τα λες ακριβως.

  18. 10 Μαΐου, 2013 11:39 πμ

    Μπράβο εξαιρετικό !!!

  19. 10 Μαΐου, 2013 4:16 μμ

    Reblogged this on Οξύ and commented:
    Ποίημα αφιερωμένο στην κάθε Κική και Κοκό της Κυψέλης.

  20. maskarat permalink
    10 Μαΐου, 2013 10:27 μμ

    Δεν απαντάω στη Δίδυμη Αγάπη, αλλά σε τυχόν καλόπιστους αναγνώστες:

    Αν κατάλαβα καλά η ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ μας λέει ότι ζει σε ένα χωριό που δεν τον κατονομάζει όπου:

    1. ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
    10 Μαΐου, 2013 12:05 πμ
    «…ΒΙΑΣΑΝ 5-7 λαθρομετανάστες γειτόνισσα στο χωριό που απέχει 3′ με το αυτοκίνητο, που πήγε στην άκρη του, την έσυραν και τη βίασαν. και επειδή μάλιστα έτυχε να έχουμε το ίδιο όνομα, έδειχναν στενή συγγενή μου και έλεγαν”να η βιασμένη”. Απείλησαν με όπλο, μαχαίρι, γείτονα μας στο χτηματάκι μας, γιατί δεν τους άφηνε να φύγουν όταν πήγαν νυχτιάτικα στο ξένο σπίτι που έλειπαν όλοι.
    «Η αστυνομία εντόπισε που καλέσαμε, εντόπισε ότι είναι λαθρομετανάστες και μας είπε επακριβώς ότι ”εμείς είμαστε 7 άτομα για όλο το νομό, μην περιμένετε από εμάς προστασία, εδώ είστε μόνο με δική σας ευθύνη και μόνοι”. …

    (!!!!) Τι μας λέτε; Σε ποιο χωριό καταγγέλθηκε βιασμός και απήντησαν έτσι οι αστυνομικοί;
    Και δεν πήγατε ακόμα στον εισαγγελέα; Ποιος σας κρατάει;

    2. «Γιατί εμείς τους έχουμε στα σπίτια μας δίπλα, μας έδιωξαν από τα χτήματα μας και τα σπιτάκια μας και κλειδώνουμε τις πόρτες γιατί ξέρουμε επώνυμα άτομα που τα βίασαν ή εγκλημάτησαν.Εσείς έχετε γείτονες που βιάστηκαν, να περιμένετε τη σειρά σας;»

    Ζει σε ένα χωριό (φυσικά δεν το κατονομάζει) που κάποιοι …βιάσαν κάποια(!) γνωστή της, (εισηδεογραφικό λινκ;) που η αστυνομία τους …ξέρει τους βιαστές όπως και η …ίδια(!), (μια και τους ορίζει σαν αλλοδαπούς χωρίς χαρτιά), αλλά δεν τους πιάνουν επειδή λέει έχουν μόνο 7 αστυνομικούς(!!!).
    Μάλιστα, ή μας τρολλάρει, ή οι αστυνομικοί στο χωριό της διέπραξαν παράβαση καθήκοντος, μαζί με συγκάληψη κακουργήματος. Ποιο χωριό, πότε έγινε ο βιασμός; Στον εισαγγελέα αποτάνθηκε κανένας για να τιμωρηθούν οι αστυνομικοί;

    2. «γιατί πλέον αν μας βιάσουν Έλληνες, μπορούμε να πάμε στην αστυνομία και να τους βρίσουμε, ενώ αν το κάνουν αλλοδαποί, πρέπει να προσέχουμε τις εκφράσεις μας.»

    -no comment με ξεπερνάει η παραπάνω περιγραφή

    3. «Εγώ που έχω 4 παιδιά, στον παιδικό σταθμό δε θα προτιμηθώ αλλά θα πάρουν το παιδί των αλλοδαπών και ας καίγομαι και δεν έχω δεκάρα για άλλη λύση». (!!!)

    Σύμφωνα με τη ξενοφοβική λογική της ο λόγος που δεν έχουν τα παιδιά της πρωτοβάθμια εκπαίδευση / μέριμνα είναι τα παιδάκια των αλλοδαπών. (τι να τα κάνουμε τα παιδακια άραγε, τι υπαινίσσεται η κυρία;).
    Επίσης, όλα τα παιδάκια δικαιούνται -εφόσον οι γονείς τους υποβάλλουν τα χαρτιά τους και τηρούν τις προυποθέσεις-εισοδηματικές κλπ- θέση στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς ή επιδοτούμενους ιδιωτικούς. Ψαρεύουμε σε θολά ρατστιστικά νερά εδω πέρα.

    Τέλος με τη Διεθνή με τη Σύμβαση δικαιωμάτων του παιδιού ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ από το 1989, σύμφωνα με το Σύνταγμά μας αλλά και με την ελάχιστη λογική (έλεος δλδ, με τα αυτονόητα που απαντούμε εδώ) όλα τα παιδιά (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ νομικής κατάστασης των γονέων τους) δικαιούνται δωρεάν πρόσβαση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. http://www.0-18.gr/gia-paidia/ta-dikaiomata-soy

    4. «Κάποιοι λίγο πιο μακριά, έχουν όπλο και πυροβολούν πότε πότε στον αέρα έστω και χωρίς ορατό κίνδυνο για εκείνη την ημέρα, για εκφοβισμό».
    Κι όλα αυτά χωρίς να έχει δίνει έστω ένα ειδησεογραφικό λινκ, χωρίς να έχει καταγγείλει τίποτα στην αστυνομία, ή ακόμα χειρότερα αφήνοντας υπαινιγμούς για το τοπικό αστυνομικό τμήμα που όλα αυτά γίνονται εν γνώση του. Πιο χωριό είναι αυτό αλήθεια; Χωρίς ένα στοιχείο; Μια συλλογή από φήμες, ξενοφοβικές ιστορίες, στερεότυπα και υπαινιγμούς ακόμα και για τους παιδικούς σταθμούς.

    • ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
      11 Μαΐου, 2013 1:05 μμ

      Το μόνο στοιχείο που δίνω δημόσια είναι ότι είμαι από πόλη της Ημαθίας. Δώστε μου e-mail να σας δώσω το facebook μου και τα στοιχεία μου. Δημόσια, επειδή η οικογένεια μου ασχολήθηκε με τα δημόσια και είναι ιδιαίτερα γνωστή, δε θέλω να δώσω. προσωπικά ευχαρίστως.Και για λόγους ασφάλειας γιατί είμαστε στην ερημιά και φοβάμαι μη δώσω στόχο.
      Δε συνηθίζω να γράφω ψεύδη. Πριν από 15 χρόνια έγινε το περιστατικό στο χωριό Τριπόταμο. Ο αδελφός μου παντρεμένος γιατρός επειδή νοσηλεύτηκε η γυναίκα στο νοσοκομείο και άκουσε από γιατρό το επίθετο, ήρθε στο εξοχικό μας, να δει αν είναι καλά η συγγενής μου, τόσο είχε ακουστεί η παρεξήγηση. Καταγγελία φαντάζομαι ότι έγινε, δεν ξέρω τι έκανε η γυναίκα, αλλά ήταν μια ομάδα που ήρθαν από το άγνωστο και άγνωστοι. Τι να έγινε μετά, δε γνωρίζω αλλά δεν ακούστηκε ότι τους βρήκαν. Στην πόλη μου είχε κάνει βούκινο αυτό, τη συγγενή μου την έδειχναν στα καφενεία. Η άλλη που το έπαθε το πέρασε εξώφαλτσα, με νοσηλεία στο νοσοκομείο της πόλη μου, η συγγενής μου συκοφαντήθηκε.Τι άλλο στοιχείο πια να δώσω δημόσια;Δεν είχα ιντερνετ τότε, δεν ξέρω πόσο μαθεύτηκε και αν η κυρία αυτή το κυνήγησε.
      Ρωτήστε τώρα στο νομό Ημαθίας.

      Έχω 4 παιδιά και δεν έχω πρόβλημα αν κάποια αλλοδαπή έχει και αυτή πολλά παιδιά και θέλει να δουλέψει. Πολλές όμως με 1-2 παιδιά, πάρκαραν τα τέκνα στο παιδικό ενώ η αδελφή μου και αυτή πολύτεκνη, καθώς και φίλη νηπιαγωγός, απείλησαν τον αντιδήμαρχο τότε, πριν από 3 χρόνια ήταν νομίζω, επί θητείας της δημαρχίνας μας Χαρίκλεια Ουσουλτζόγλου-Γεωργιάδη .Τα δικά μου δίδυμα, επειδή ήταν ήδη γραμμένα, οι κυρίες μας προστάτευσαν στο σταθμό και συνεχίσαμε. Όλοι οι πολύτεκνοι ήταν εκτός. Μετά με κάτι προγραματα ΕΣΠΑ; δε θυμάμαι ακριβώς κάποιες πολύτεκνες τακτοποιήθηκαν. όχι όμως χάρη στο δήμο μας.

      Ελπίζω να απάντησα επαρκώς. αν θέλετε δώστε το facebook ή κάτι, καθαρός ουρανός δε φοβάται. θα δώσω και τα δικά μου στοιχεία, προσωπικά όμως. Και ήδη εκτέθηκα αρκετά.

    • ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
      11 Μαΐου, 2013 4:05 μμ

      Επίσης να σου πω ότι όσα ΔΕΝ ζεις και τα ζούμε εσείς, σου φαίνονται προκαταλήψεις. Ε, δεν είναι, ούτε στερεότυπα γιατί είναι αληθινά και ποία η έκπληξις, όταν κάτι περνάει από τη θεωρία στην πράξη, είναι μέρος της ζωής μας.
      Η αστυνομία ήρθε με 2 περιπολικά και ένα τζιπ(;)-αυτοκίνητο της ασφάλειας πριν από 2 χρόνια, Αύγουστο μήνα νομίζω. Αν το αναζητήσεις θα το βρεις στην αναφορά της αστυνομίας,φαντάζομαι ότι το έχουν καταγράψει, γιατί έκαναν ενέργειες,τους ζήτησαν άδειες παραμονής και άλλα στοιχεία που είχαν.
      Στο παράπηγμα είχαν μείνει 2 αλλοδαποί και οι άλλοι που το έσκασαν με το μαχαίρι, είχαν αυτοκίνητο όταν ο γείτονας τους εμπόδισε, και ο ένας του έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό και μετά έφυγαν με αυτό. Δεν ξέρω εάν έκανε καταγγελία ο γείτονας γιατί ήταν φοβισμένος και το σκεφτόταν για να το δώσει συνέχεια. Το περιστατικό θα είναι καταγεγραμμένο φαντάζομαι.Στο Πανελλήνιο είδηση θα το κάναμε;

      Ωστόσο τι να σου πως, αν θέλεις επαναλαμβάνω, έχω και δικηγόρους στενούς συγγενείς, να σου δώσω να επικοινωνήσεις και να πάτε μαζί στο τμήμα, ευχαρίστως.Ή πήγαινε μόνο σου, να σου δώσω το τμήμα και να δεις το περιστατικό. Αν θέλεις το χοντραίνω το πράγμα, γιατί μόνο καλοπροαίρετος δεν είσαι.
      Η αστυνομία έτσι ακριβώς μας μίλησε.Δεν έχω λόγο να πω ψέμματα, οι γενικότητες ήταν προς προσωπική προστασία.Και το μέρος που έγινε αυτό δεν είναι σε χωριό, αλλά στην ύπαιθρο, να στο πω απλά, φοβάμαι να εκτεθώ παραπάνω…
      Έπειτα που λες για τους πυροβολισμούς…Έτσι ζούμε πλέον. Και μάλιστα στη Ραχιά Ημαθίας κοντά, γείτονας έπιασε 2 ξένους να πάνε να μπούνε σε σπίτι γείτονα και πυροβόλησε και έφυγαν, πέρσι το καλοκαίρι αυτό. και δεν ήταν το μόνο περιστατικό στην περιοχή. Δεν ξέρω αν ήταν Έλληνες ή αλλοδαποί αλλά να καταλάβεις ότι έτσι ζούμε πλέον εδώ. Στο νομό μας πάρα πολλοί είναι έτσι και δε γίνεται είδηση γιατί και άδεια έχουν και φέρουν κυνηγητική καραμπίνα.Και παντού φαντάζομαι ότι θα γίνεται αυτό, είναι η μόνη άμυνα πλέον. Είναι συνηθισμένο και γίνεται εδώ και χρόνια γιατί χρόνια έχουμε πρόβλημα, είμαστε πέρασμα.Και αυτό σε φοβίζει εσένα;
      ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΥ ΑΠΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;
      ΠΑΡΤΟΥΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ,
      ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
      Και φαντάζομαι δε διάβασες ότι δεν τους ξεχωρίζουμε από εμάς και φαγητό και σαν εργάτες όσα και τους δικούς μας και στο τραπέζι καθόμαστε και τρώμε μαζί τους για να έχουν παρέα και να αισθανθούν άνθρωποι. Αλλά εις βάρος μας εσύ κύριε μιλάς για στερεότυπα.Αυτό κατάλαβες από τόσα που έγραψα; Λυπάμαι.

      • 12 Μαΐου, 2013 11:59 πμ

        Στερεότυπα είναι μια τυποποιημένη αντίληψη η άποψη που σχηματίζουμε λόγο έλλειψης γνώσης ενός γεγονότος η μιας ομάδας ανθρώπων. Και εσεις από ότι φαίνεται έχετε ζήσει, βιώσει και κατανοήσει το συγκεκριμένο πρόβλημα με τους μετανάστες όπως φαίνεται μέσα από τις απαντήσεις σας. Μακάρι να υπήρχαν κι άλλοι άνθρωποι με την δικη σας κριση και αντίληψη.

        Επιβεβαιώνεται την άποψη μου, ότι αυτοι που ζουν και δουλεύουν μαζι με τους. Είναι περισσότερο ανεκτικοί σε αντίθεση με ολους εκείνους που τους ανακαλύπτουν ως ειδήσεις από το νετ τις εφημερίδες και την τηλεόραση.

        Και επιστρέφοντας για λιγο στο κυρίαρχο θεμα των ημερών, αυτό που δημιουργήθηκε με τις δηλώσεις της κ. Δημουλα. Θα ήθελα να ήξερα πόσοι από όλους αυτούς που την κρίνουν από τον καναπέ του σπιτιού τους έχουν καθίσει σε ένα παγκάκι με αλλοδαπούς. Η έχουν μοιραστεί ένα πιάτο φαί μαζί τους όπως εσείς.

        Την καλημέρα μου

    • mikelangeko permalink
      11 Μαΐου, 2013 8:08 μμ

      Το Συνταγμα της καθε σοβαρης χωρας ειναι ΠΑΝΩ απο την οποιαδηποτε διεθνη Συμβαση και Συμφωνια οι οποιες συνομολογουνται και υπογραφονται συνηθως για εποκοινωνιακους κυριως λογους..π.χ η Συμφωνια του Ριο για το περιβαλλον.
      Το Ελληνικο Συνταγμα ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφερει οτι οποιοδηποτε παιδι του οποιουδηποτε λαθροπαρανομου δικαιουται ισα δικαιωματα.
      Απλα το φιλοτιμο του Ελληνα παραμενει ακομα ενεργο…

    • ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ permalink
      11 Μαΐου, 2013 9:27 μμ

      Επιπόλαια ανάγνωση…Δεν είπα ότι στο βιασμό απάντησαν οι αστυνομικοί έτσι. Στο βιασμό δεν ξέρω τι απάντησαν, δεν ήμουν εκεί.
      Ήμουν όμως δίπλα όταν τράβηξε μαχαίρι ο αλλοδαπός και ο γείτονας μόλις έφυγαν με το αμάξι οι 2, μας φώναξε και πήγαμε και καλέσαμε την αστυνομία μετά. Και είπα σε ποιο χωριό είναι κοντά το μέρος αυτό. Θέλεις σχεδιάγραμμα μήπως;

      Και αγαπητέ, 7 αστυνομικοί για περιπολίες, έκτακτα κ.λ.π. γιατί οι άλλοι είναι διαθέσιμοι σε άλλα πόστα. Και ο αριθμός παίζεται αφού έχει 2 χρόνια που έγινε αυτό αλλά ήταν μονός, θυμάμαι το 7, πάνω κάτω πόσο λάθος ή απολύτως σωστό δεν ξέρω. Μονός αριθμός, θυμάμαι το 7. Και αγαπητέ το ίδιο μας είπε και ο γείτονας στην πόλη που είναι αστυνομικός…Πάρε και ρώτησε, αγαπητέ, κανένα πρόβλημα. Ποτέ δεν έχουνε περιπολία σε εμάς και έτυχε να έρθουν και να είναι ελεύθεροι από άλλο περιστατικό.

      Και να συμπληρώσω για τους παιδικούς σταθμούς, τους πολύτεκνους, μας έπαιρναν κατά προτεραιότητα. Χωρίς εισοδηματικό κριτήριο, φτάνει να δουλεύουμε και πληρώναμε και ένα ποσό. Ο λόγος που δεν έχουμε παιδιά είναι γιατί δε γεννάμε εμείς οι Έλληνες!
      Τι σχέση έχουν οι αλλοδαποί, αυτός είναι ρατσισμός δικός σου…ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ, τι πρόβλημα έχω να γεννούν οι αλλοδαποί εδώ και να μορφώνονται και όλα όσα κάνουμε και εμείς, τι υπαινίσσομαι, τι εξυπνάδες λες!
      Επίσης έχω ασχοληθεί αρκετά. Ότι θέλεις να σε απαντήσω προσωπικά αλλά με ταυτόχρονη κοινοποίηση και νομική κάλυψη τουλάχιστον από πλευρά δική μου γιατί η αλλοτρίωση των λόγων μου και η διαστρέβλωση με κάνει να έχω επιφυλάξεις απέναντι σου και ήδη εκτέθηκα αρκετά.

      • mikelangelo permalink
        12 Μαΐου, 2013 5:13 μμ

        Στο μεταξυ χτες το βραδυ ατομο…»αλβανικης καταγωγης», ….Αλβανος δηλαδη, εσφαξε 2 ηλικιωμενους σε χωριο των Ιωαννινων, αφου εισεβαλε με χειροβομβιδες σε καφενειο πριν..φαντασου ΔΙΔΥΜΗ ΑΓΑΠΗ να ειχε συμβει το αντιθετο..μεχρι πορειες στην Αθηνα θα ειχαμε..

  21. 10 Μαΐου, 2013 11:28 μμ

    πωπωωω!
    καλά, εννοείται πως δε διάβασα όλα αυτά τα σχόλια κατεβατά- άσχετο αλλά θυμήθηκα τον Μητροπάνο;)- ήρθα μόνο γιατί ξέρω καλά πως κανείς δεν αφήνει τον τόπο του αν εκεί ζει στοιχειωδώς ικανά…
    λίγη μουσική δε βλάπτει ωστόσο εξημερώνει τα πλήθη!

  22. 2 Αυγούστου, 2013 6:49 μμ

    Reblogged this on pnevmantilogias.

  23. 19 Αυγούστου, 2013 3:53 μμ

    Το βρήκαμε εξαιρετικό & το αναδημοσιεύουμε στο http://thearkanproject.com

Trackbacks

  1. ένα ποίημα | //ΠαραλληλοΓράφος//
  2. ένα ποίημα | Κανάλι
  3. ένα ποίημα | Αδεως
  4. ένα ποίημα | πέμπτο κύμα
  5. ένα-ποίημα | Ανώνυμοι
  6. ένα ποίημα | Ανώνυμοι
  7. Una poesia | AteneCalling.Org
  8. ένα ποίημα | Ώρα Κοινής Ανησυχίας
  9. ένα ποίημα και μία ταινία | Silentcrossing's Blog
  10. Στην Ελλάδα οι μετανάστες φοβούνται περισσότερο απ’ τους ποιητές … | Nonews-NEWS
  11. Una poesia – Atene Calling

Αφήστε απάντηση στον/στην maskarat Ακύρωση απάντησης