Skip to content

Κάθε Κυριακή

8 Οκτώβριος, 2012

Κάθε Κυριακή. Σηκωνόμαστε βιαστικά απ’ το κρεβάτι, κάνουμε ντουζ, πίνουμε την τελευταία γουλιά καφέ, εγώ βγαίνω για τσιγάρο στο μπαλκόνι, χαζεύω τις κορυφογραμμές της Αθήνας, σκέφτομαι πάλι πόσο μόνος πρέπει να αισθάνεται ο σκύλος στην απέναντι ταράτσα και να μπορούσα κάποτε να τον πάρω μαζί μου να τον γλιτώσω απ’ το κτήνος, μετά σε κοιτάζω για λίγο να τρως την πάστα σου στον καναπέ, ψάχνω στη βιβλιοθήκη σου για το βιβλίο που θα διαβάσω σε αυτό το ταξίδι, παίρνω το σακ βουαγιάζ, σου δίνω τα κλειδιά, σου γνέφω, φεύγουμε. Στο αυτοκίνητο για το αεροδρόμιο ακούμε Pepper ή Μελωδία κι εγώ προσπαθώ να πω κάτι αστείο για την περίσταση του στυλ αυτό είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσουμε εμείς οι μετανάστες του έρωτα, καταλαβαίνω τη γελοιότητα και δεν ξαναμιλάω για την υπόλοιπη διαδρομή, μόνο κοιτάζω τα χρωματιστά φώτα της Αθήνας με τη μούρη κολλημένη στο τζάμι. Σε αποχαιρετώ βιαστικά χωρίς μελοδραματισμούς, τα λέμε, ναι αμέ, έγινε, κι από μέσα μου θέλω να δώσω μια και να τινάξω όλη τη θλίψη του κόσμου στον αέρα, που έλεγε και η Κατερίνα, το ξέρω φυσικά ότι αύριο το πρωί θα ξυπνήσουμε και θα είναι όλα πιο εύκολα. Κάθε Κυριακή. Έχω μάθει να υπολογίζω την απόσταση από το αυτοκίνητο μέχρι την πύλη του αεροδρομίου. Έχω μάθει να μετράω τα βήματα μου τόσες φορές που προσπαθώ να κρατήσω το μυαλό μου απασχολημένο με κάτι βαρετό και ανούσιο: Dead man walking προς την Πύλη Β9. Dead man walking προς απλήρωτους λογαριασμούς, ρυθμίσεις οφειλών και νέα μέτρα. Απόψε πάλι η σιωπή στην αίθουσα αναμονής είναι αβάσταχτη, ίσως γιατί ακόμα μυρίζω πάνω μου το σώμα σου, σκέφτομαι πως κάποτε οι κυριακάτικοι αποχαιρετισμοί θα πρέπει να απαγορευτούν δια νόμου, είναι επικίνδυνοι για την καρδιά. Κάθε Κυριακή. Δεν είναι μόνο που τις υπόλοιπες μέρες δεν σε βλέπω, είναι που πρέπει να τα βγάλω μόνος μου πέρα με την ασχήμια.

.

13 Σχόλια leave one →
  1. 8 Οκτώβριος, 2012 12:01 μμ

    Πουτάνες Κυριακές. Ανελέητες.
    Καλή εβδομάδα 🙂

  2. 8 Οκτώβριος, 2012 4:16 μμ

    Δύσκολες οι Κυριακές ε?
    Τότε να τις απαγορεύσουμε.. 😉
    για να μην χρειαστεί άλλος αποχωρισμός.. 😀
    καλή εβδομάδα να έχεις!!

  3. 8 Οκτώβριος, 2012 6:19 μμ

    Αχ

  4. eva permalink
    8 Οκτώβριος, 2012 6:22 μμ

    παιδιοθεν μισουσα τις Κυριακες…τωρα ακομα πιο πολυ αφου ζω μια τετοια ολοιδια μια φορα το μηνα….μια φορα το μηνα ειναι θα μου πεις…δεν αντεχεται ουτε αυτη η μια….

  5. 8 Οκτώβριος, 2012 6:26 μμ

    Όχι … Όχι , καθόλου δεν πρέπει οι κυριακάτικοι αποχαιρετισμοί να απαγορευτούν δια νόμου . Και βέβαια είναι επικίνδυνοι για την καρδιά , όμως μην ξεχνάς το φαινόμενο του Μιθριδατισμού , δηλαδή την πρακτική της αυτοπροστασίας από τη δράση ενός δηλητηρίου μέσω της σταδιακής αυτοχορήγησης σε μη θανατηφόρες δόσεις.
    Ο όρος χρησιμοποιείται και μεταφορικά για να περιγράψει τη σταδιακή εξοικείωση και αποδοχή πραγμάτων που προηγουμένως θεωρούνταν ιδιαίτερα επικίνδυνα.
    Σκέψου … Κάθε Κυριακάτικος αποχαιρετισμός , (σε βάθος χρόνου ) , είναι σαν την … αναπνοή … Σε κρατάει ζωντανό .
    Το λάτρεψα αυτό το γραπτό σου … Μου θύμησε … τα νιάτα μου .

  6. tram21 permalink
    8 Οκτώβριος, 2012 7:56 μμ

    Αν το καλοσκεφτεί κανείς όμως, τί νόημα θα είχαν οι υπόλοιπες μέρες, χωρίς τις (δικαίως χιλιοτραγουδισμένες) Κυριακές;

  7. 8 Οκτώβριος, 2012 8:50 μμ

    Και επειδή το κλίμα είναι βαρύ , ας ξαλεγράρουμε λιγάκι μ’ αυτό :
    http://silia.wordpress.com/2010/12/05

  8. 8 Οκτώβριος, 2012 11:37 μμ

    ωραίο

  9. 9 Οκτώβριος, 2012 7:17 πμ

    ΠΟΛΥ ωραίο.

  10. 9 Οκτώβριος, 2012 11:02 πμ

    Καλημέρα και καλή βδομάδα πουλάκια!
    Δίκιο έχετε, αναπνοή είναι οι Κυριακές. Και η ετοιμασία των σακ βουαγιάζ,
    Ξεσκουριάζουν και οι αλυσίδες μας 🙂
    Να:

  11. 11 Οκτώβριος, 2012 8:32 πμ

    Yπέροχο…
    «Δεν είναι μόνο που τις υπόλοιπες μέρες δεν σε βλέπω, είναι που πρέπει να τα βγάλω μόνος μου πέρα με την ασχήμια.»

  12. 14 Οκτώβριος, 2012 11:23 μμ

    Αχ ❤

  13. 15 Οκτώβριος, 2012 3:05 μμ

    @lefti, @catalternative ❤ κι από 'μένα 🙂

Σχολιάστε

