Skip to content

Κοντυλιές

26 Μαρτίου, 2012

        .

Η άνοιξη θέλει πανηγυρική υποδοχή. Η φετινή ακόμα περισσότερο γιατί άργησε πολύ. Κατέβασα τα κοντομάνικα και μερικά βράδια κάθομαι στο μπαλκόνι, έρχονται και φίλοι και πίνουμε κρύες ρακές και ενοχλούμε τους γείτονες. Κάνουμε διάλειμμα, για πόσο θα δείξει. Η μουσική την άνοιξη πρέπει να έχει ζουμιά και έρωτες και κιθαροβιόλια. Ο Γιώργης Αβυσσινός τα έχει όλα και κάτι παραπάνω. Έχει και τη σιγουριά ότι όσες αναποδιές και να ‘ρθουν εμείς θα τα βγάλουμε πέρα με τραγούδι και χορό. Νιώσε λίγο πριν πατήσεις το off.

Για την enfant de la haute mer

       .

16 Σχόλια leave one →
  1. 26 Μαρτίου, 2012 2:16 μμ

    μ’αρέσουν τέτοιες πανηγυρικές υποδοχές :))

  2. 26 Μαρτίου, 2012 3:33 μμ

    ε ρε γλέντια που μας περιμένουν σε μια βδομαδούλα!
    ρε
    μια βδομαδούλα είναι! τπτ, σα νερό θα περάσει!

  3. 26 Μαρτίου, 2012 4:55 μμ

    Ωραίες οι κοντυλιές 🙂

  4. 26 Μαρτίου, 2012 5:11 μμ

    Είμαι μάλλον σε κάπως διονυσιακή διάθεση τελευταία, όποιος έρθει προς τα ‘δω δεν γλυτώνει τις λίρες
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    (να βγει κάποια στιγμή κι ένα εμότικον που να χορεύει σούστα!)

  5. 26 Μαρτίου, 2012 5:17 μμ

    ωραίος, πολύ ωραίος.

  6. 26 Μαρτίου, 2012 8:00 μμ

    Εγώ εδά τελευταία έχω κολλήσει με τα συγκεκριμένα 30 λεπτά ποίησης. Το αμάξι πάει χωρίς βενζίνη και τα σταυρουδάκια ακούν λίγο Θεό που δεν τα ντροπιάζει. Σκίζω τα βιβλία και χορεύω! Κυρίως όμως ακούω τουλάχιστον μέχρι το 9.20 που αναγκαστικά απογειώνομαι!

    • chara permalink
      27 Μαρτίου, 2012 3:06 πμ

      Πλάκα μου κάνεις…. Απόψε έχω ακούσει όλο τον Ερωτόκριτο διαβάζοντας κι είπα να περάσω κι απ’ εκείνο το παιδί που πέρσυ τέτοιες μέρες περίπου με τάιζε στάκα και με πότιζε ρακές (κρότ πόσο σε ζηλεύω…πόσο….) και έρχομαι και σε λέπω στην ίδια κατάσταση. Καλά και τα δικά σου αλλά αυτό απλά δεν υπάρχει. Pasaena θενκ γιου! Μου φτιαξες το βράδυ!

      • chara permalink
        27 Μαρτίου, 2012 3:43 πμ

        Και για να μη λες ότι καταχράστηκα της Κρητικής φιλοξενίας αφήνω κι εγώ το κέρασμα μου. Και τι κέρασμα! Γλυκό…ταψιού!
        Καλημέρες 🙂

  7. 26 Μαρτίου, 2012 8:19 μμ

    Άκου τι τραγουδεί ο άνθρωπος μετά το 9.52!

    Όπου κι αν πάω με χτυπά ο πόνος του σεβντά σου
    Μα πλια πολύ όντε περνώ από τη γειτονιά σου.

    Και το φεγγάρι βιαστικό περνά απ’ τη γειτονιά τζι
    Φοβάται να μη θαμπωθεί από την ομορφιά τζι.

    Αφελές ερώτημα: Ξέρει κανείς Έλληνας τον Μανωλιούδη; Φταίει ο Γιώργης γι’αυτο;

    Όντως τα καλύτερα συρτά.

    Υ.Γ Σόρυ που σου γάμησα το ποστ, θα έβανα και τον Κρίνο του Αεράκη, αλλά νομίζω στο γάμησα όμορφα! Κρήτη ρε μουνιά, δηλαδή ναι σε οτιδήποτε υπάρχει ομορφιά!

  8. 26 Μαρτίου, 2012 10:15 μμ

    @Pasaenas σιγά μη γάμησες το ποστ, εσύ έφερες τους καλύτερους (ειδικά το πρώτο είναι φοβερό ρε συ, παγανισμός σκέτος…) Κοίτα, εγώ δεν την κατέχω και πολύ την κρητική μουσική και μέχρι πρόσφατα της απαξιούσα. Τον τελευταίο χρόνο μόνο που μένω εδώ αρχίζω να ανακαλύπτω μικρούς θησαυρούς μέσα στη χωματερή (γιατί, αν θες τη γνώμη μου, οι διάσημοι λυράρηδες μια χωματερή είναι, σκέτη πόζα χωρίς συναίσθημα). Αυτοί που αξίζουν όμως είναι πολλοί και μαθαίνονται από στόμα σε στόμα και όχι από τα μέσα. Εγώ πάντως έχω δρόμο ακόμα…

    Δεν ξέρω τι εννοείς αν φταίει ο Γιώργης για τον Μανωλιούδη. Εγώ το Γιώργη τον ανακάλυψα πρόσφατα απ’ το γιο του τον Κώστα που είναι κι αυτός φοβερός-αν κι εγώ έχω αδυναμία στο βιολί του πατέρα του 🙂

    Ε, αφού ντρέπεσαι να βάλεις εσύ τον Κρίνο θα τον βάλω εγώ:

  9. 26 Μαρτίου, 2012 10:54 μμ

    Αμααααάν εδώ έχουμε γλέντι ρε! Κέρνα!!!

  10. 26 Μαρτίου, 2012 11:03 μμ

    Εγώ μόνο χορεύω, αλλά κάτι θα κάνω.

  11. 26 Μαρτίου, 2012 11:09 μμ

    Ούτε το embed πέτυχα ούτε το reply.
    Παρακέρασες μάλλον :p

  12. 27 Μαρτίου, 2012 4:56 μμ

    Ωρέ κοπέλια τι μουσικές είναι αυτές που φέρατε γαμώτο; Δυο μέρες τώρα έχω φτιαχτεί απίστευτα 🙂 Δικές σας και οι στάκες και οι ρακές και όλα! Άντε, βάζω λίγο Ψαρογιώργη ακόμα και πάω να ξεκινήσω μαθήματα χορού για να προλάβω τον Dreamtrapped!

Σχολιάστε

