Skip to content

My 2011 in blogging

1 Ιανουαρίου, 2012

Featured image

.

Μικρό αυτο-αναφορικό επετειακό ποστάκιο για όσα συνέβησαν εδώ μέσα το 2011, με την ευγενική χορηγία της wordpress. Καταρχάς φέτος ήμουν περισσότερο τεμπέλης σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Μεσολάβησαν βέβαια και μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου, καθώς και περίοδοι αποχής από το διαδίκτυο-επίσης το τελευταίο εξάμηνο περιδιαβαίνω και στο twitter που ως γνωστόν σκοτώνει το blogging..Το 2011 λοιπόν ανέβασα 115 αναρτήσεις και συνολικά 819 φωτογραφίες. Η μέρα με τις περισσότερες επισκέψεις στα μέρη μου ήταν η 3η Οκτωβρίου που ανέβασα ένα κείμενο με τίτλο Έχασα τον σκύλο μου.

.

Οι περισσότεροι επισκέπτες ήρθαν από τις εξής παραπομπές:

.

Η ανάρτηση με τα περισσότερα σχόλια φέτος ήταν Ο φόβος στα χρόνια της Σ.Σ.Σ.* (τώρα που το θυμάμαι συγκινούμαι, αλήθεια!)

.

Οι πέντε πιο δημοφιλείς αναρτήσεις της χρονιάς ήταν:

Έχασα τον σκύλο μου

Μη με λες απολιτίκ!

Φυλάξου για το τέλος, θα μου πεις…

4 Θυμάμαι τον Σπύρο Ρωμιόπουλο

Πεθαίνοντας στα γέλια

.

Η ανάρτηση πάντως για τον στρατιώτη Σπύρο Ρωμιόπουλο δεν είναι φετινή αλλά του 2009 και είναι η πιο πολυδιαβασμένη μου από τότε που ξεκίνησα να γράφω εδώ μέσα, ενώ η αναζήτηση πληροφοριών για τη δολοφονία του είναι καθημερινή και παραμένει αμείωτη τόσα χρόνια μετά-και αυτό είναι πράγματι εντυπωσιακό…

.

Και μερικά από τα αγαπημένα google searches που για μία ακόμα χρονιά αποδεικνύουν ότι αυτός ο κόσμος δεν έχει καμία ελπίδα (LOL!):

πόση αγανάκτηση ακόμα;

που να πολεμήσω τα κοριτσια κιμονο heart

kaules@live.com gia psolarades apo athina

πηγε χρωμα απο την σταμπα στη μπλουζα

και τι δεν κανω ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΖΩΗ

ινα τελειο πιπινι

το κορμί του σταθη ψάλτη

οι οικογενια τησ παπιασ

τσιμπουκια ο μανθος

τι λεμε σε ενα συγγενη που ψηφίζει πασοκ

πως θα βγαλω τα κουκουτσια απο κουμ κουατ

μουστακι χοντρος

βλαστός να θέλω να πεθάνω

τροποι διωξης αδεσποτων γατων

το πρωτο σεξ του σακη

ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ

κολλητά σορτσάκια

μονικα ψωναρα

pame na yamithume

πηδηξαμε μια πενηνταρα

νεος χωρις ονειρα και ελπιδα

γιατι λενε τον αβραμοπουλο τυροπιτα;

υλη παντου αγαπη πουθενα

βιοτεχνια τσολιαδακια για σουβενιρ

παπανδρεου γιλεκο τρομοκρατια

προστυχες ιστοριες με σκυλι

.

Καλή χρονιά σε όλους και ευχαριστώ για τη συντροφιά!

24 Σχόλια leave one →
  1. 1 Ιανουαρίου, 2012 10:12 μμ

    ωραία !
    τα πιο ωραία είναι αυτά στα ψαχτήρια σου!
    (λες να ανεβάσω κι εγώ τα δικά μου; είναι όμως γεμάτα «παρθένες» και «κλειτοριδεκτομή βίντεο»)..
    Μήπως είναι ακατάλληλη ώρα για τέτοια;
    μήπως δεν είμαι καλά γιατρέ μου;

    Καλή Χρονιά!!
    πολλά φιλιά
    και μια αγκαλιά
    (παλαιό γιαπωνέζικο χαικού)

    • 1 Ιανουαρίου, 2012 10:50 μμ

      Να τα ανεβάσεις βέβαια, δίνουν μια εξαιρετική εικόνα για τα πράγματα που απασχολούσαν τους έλληνες τη χρονιά που υπογράφτηκαν μεσοπρόθεσμο και δανειακές συμβάσεις 🙂

      (α προπό σε σένα ψάχνουν για παρθένες, σε ‘μένα συνέχεια για βιασμούς λεσβιών, είναι και πολύ άντρες οι χρήστες του ίντερνετ ναούμε!)

  2. 1 Ιανουαρίου, 2012 10:38 μμ

    Γελάω πάρα πολύ. Κάνω κόπο για να γράψω.
    Δυο ερωτήσεις/παρατηρήσεις μόνο:
    α) Πόσο ξενέρωμα μπορεί να έφαγε ο τύπος του «πρόστυχες ιστορίες με σκυλί» που προφανώς τον οδήγησε στο «έχασα το σκύλο μου»;
    β) Τι νομίζεις ότι κάνει τη Ζωή τόσο ξεροκέφαλη;

  3. 2 Ιανουαρίου, 2012 6:28 πμ

    Αλήθεια, λένε τον Αβραμόπουλο τυρόπιτα;;; LOL.. (γιατί απώλεια ο reader?)

  4. 2 Ιανουαρίου, 2012 12:14 μμ

    @Riski καλή χρονιά είπαμε; Ε, να ξαναπούμε!
    Μέχρι και το 2010 οι διαβάτες που έχαναν το δρόμο τους και περνούσαν από ‘δω είχαν περισσότερο χιούμορ, τώρα τελευταία μόνο το σεξ τους ενδιαφέρει νομίζω…
    Ο τύπος με τις πρόστυχες ιστορίες μπορεί να συγκινήθηκε από το γραφτό μου και να απέκτησε οικολογική συνείδηση και τώρα να ζει σε κάποιο κτήμα φροντίζοντας αδέσποτους σκύλους. Σίγουρα! Θα ήμουν πάντως πολύ χαρούμενος αν έπαιρνα κάποτε φήντμπακ από αυτούς που περνούν κατά λάθος από ΄δω, έστω κι αν βρίζουν την ώρα και τη στιγμή 🙂
    Στο δεύτερο ερώτημα σου δυσκολεύομαι να απαντήσω: να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε κάποιο δικό σου επισκέπτη; Ο οποίος όμως μιλάει για τη Ζωή μας γενικά που είναι ξεροκέφαλη ή για κάποια φίλη του Ζωή; Ή μήπως για τη Ζωή της άλλης; Σε κάθε περίπτωση εγώ θα του ζητούσα περισσότερες διευκρινίσεις 🙂

    @Χαμένο Επεισόδιο καλή χρονιά φίλε μου!
    Το ερώτημα σου σχετικά με τον Αβραμόπουλο μας απασχολεί όλους εδώ από το 2009 αλλά δεν έχει δοθεί ακόμα κάποια πειστική απάντηση, δυστυχώς 😦

    (Ο reader ήταν μεγάλη απώλεια γιατί περνούσαμε ωραία και σαχλαμαρίζαμε με τις ώρες αλλά μας τον έκοψαν και με το G+ δεν είναι πια το ίδιο δυστυχώς…)

  5. 2 Ιανουαρίου, 2012 12:51 μμ

    Για το 2012 θα σου ευχηθώ περισσότερες αναρτήσεις και φωτογραφίες καθώς και διπλασιασμό των σχολίων και των επισκεπτών. Ακόμα εύχομαι όλοι όσοι φτάνουν εδώ τυχαία, με αυτές τις χαριτωμένες φράσεις αναζήτησης, να παραμένουν και να γίνονται φανατικοί αναγνώστες σου. Και κυρίως να ξεχνάνε γιατί πέρασαν.

    Θα ήθελα να σε ρωτήσω όμως γιατί επέλεξες αυτή την εικόνα για αυτό το εναρκτήριο ποστ όπως επίσης γιατί το χιόνι που πέφτει εδώ μέσα δε συσσωρεύεται στο κάτω μέρος της σελίδας. Τι γίνεται; Λιώνει; Κι αν ναι πού πάμε αυτά τα νερά;

    καλή χρονιά φίλε μου

    υ.γ. και μην ξεχνάς: στη γέφυρα του Γαλατά. 😉

    • 3 Ιανουαρίου, 2012 11:27 πμ

      Τσαλαπετεινέ ευχαριστώ για τις ευχές, αν και αυτό για τους περισσότερους επισκέπτες δεν με αφορά, φτάνει που εδώ μέσα τόσα χρόνια έχω γνωρίσει τόσο καλό κόσμο 😉 Για τους διαβάτες που έχασαν το δρόμο τους μην παίρνεις κι όρκο, συνήθως το ένα τους χέρι είναι απασχολημένο για να δώσουν χειραψία 🙂

      Τη φωτογραφία την επέλεξα γιατί την είχα ήδη ανεβάσει και σε κάποιο από τα κείμενα που αναφέρω παραπάνω-επίσης την επέλεξε και η ίδια η wordpress όταν μου έστειλε τα στατιστικά μου 🙂

      Το χιόνι πάντως έφυγε σήμερα από μόνο του-καλά ήταν όσο κράτησε, αλλά μουχλιάσαμε εδώ μέσα από την υγρασία 😦

      Καλή χρονιά τσαλαπετεινέ, θα σε δω στη γέφυρα!

  6. 2 Ιανουαρίου, 2012 2:20 μμ

    Έκανε τη χαμαλοδουλειά η WP για όλους μας και φέτος! 😛

  7. 2 Ιανουαρίου, 2012 2:23 μμ

    Εμείς σ΄ευχαριστούμε που έχουμε την τιμή να επικοινωνούμε μαζί σου, Silent. 😉
    Το ξέχασα στο πάνω σχόλιο.

    • 3 Ιανουαρίου, 2012 11:29 πμ

      Καλή χρονιά και πάλι αγαπημένη!
      Και δεν θέλω βέβαια να γκρινιάξω μέρα που’ναι, υπενθυμίζω όμως ότι ακόμα σας περιμένω για ρακόμελα και απάκια 😉

  8. 2 Ιανουαρίου, 2012 2:28 μμ

    Πέμπτη από πάνω φράση: «και τι δεν κανω ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΖΩΗ» 🙂

    • 3 Ιανουαρίου, 2012 11:31 πμ

      Α, αυτό εννοούσες;
      Ε, μάλλον θα είναι κάποιος ψηφοφόρος του πασοκ σε υπαρξιακό αδιέξοδο, μη δίνεις σημασία 🙂

  9. 2 Ιανουαρίου, 2012 3:12 μμ

    σαιλεντ, να σου εξηγησω 2 πραγματα για να μη νομιζεις οτι σου ζηταω τζαμπα λεφτα [για τη συμμετοχη της λασπης στη δημοφιλια του μπλογκ σου]
    το πολυμελες τημ της λασπης [εργατες που ανεβαζουν ποστ, μεταφερουν φωτο κλπ, υπευθυνοι αποθηκης που προσεχουν τα αρχεια της λασπης κλπ] κατα τη διαρκεια της 18ωρης εργασιας τους [υποχρεωτικο ειναι το οχταωρο, τις υπολοιπες ωρες δουλευουν εθελοντικα παρα τις εντονοτατες αντιρρησεις μου ], τελος παντως κατα διαστηματα κανουν 2-3 συντομοτατα διαλειμματα, οπου υποχρεωνονται να κανουν καποια απανωτα κλικ σε αλλα μπλογκ [ωστε μετα εγω με επιστολη να ζηταω τα ποσοστα μου, απο τα οποια ποσοστα περνουν και αυτοι καποια ψιχουλα]
    οποτε μη στερεις απο τους απλους εργατες το μεροκαματο τους που περασαν νηστικοι τα χριστουγεννα και ελπιζουν τα φωτα να φανε γαλοπουλα γεμιστη. [τους μαζευω ολους τους εργατες και πεταω τη γαλοπουλα στο ποταμι, πεφτουν και οποιος τη πιασει την κερδιζει, το αντεγραψα απο τους παπαδες, μονο που εγω δεν την εχω δεμενη τη γαλοπουλα. αν ειμαι και τυχερος και ειναι ορμητικο το ποταμι κερδιζω και καποια οφειλομενα μεροκαματα, αφου λιγοι καταφερνουν να βγουν παλι εξω] [οκ ντρεπομαι που το κανω]

    υ.γ.
    1. το πιο δημοφιλες σου ποστ ειναι [το εχω ξαναγραψει] απο τα πιο ωραια κειμενα που εχω διαβαζει ποτε
    2. οι δημοφιλιες με το γουγλη και τα μπλογκ ειναι λιγο περιεργες. γενικα τα μπλογκ που εχουν σχολια απο επισκεπτες ειναι πολυ ευνοημενα απο το γουγλη γιατι συμπεριλαμβανονται ολες οι επισκεψεις καποιου σχολιαστη [να δει την απαντηση, να ανταπαντησει κοκ]
    3. προφανως οι επισκεψεις απο τη λασπη ειναι γιατι εχουμε πολλους κοινους φιλους, [βεβαια εγω δεν τους θεωρω φιλους αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια],οποτε οποιος περναει απο τη λασπη, κανοντας ενα κλικ στο νικ σου ερχεται και απο σενα [ή και το αντιστροφο]

    • 3 Ιανουαρίου, 2012 12:02 μμ

      Α, ρε μούργο και όταν σου λέγαμε ότι είσαι ένα καπιταλιστικό γουρούνι σφύριζες αδιάφορα! Ευτυχώς υπάρχει και κόσμος εδώ μέσα που βλέπει και ακούει και να μου το θυμηθείς ότι δεν αργεί η μέρα που οι εργάτες θα σπάσουν τις αλυσίδες τους. Εμπρός της λάσπης οι κολασμένοι!!!!

      Να τα ξεχάσεις πάντως τα μπόνους και τα ποσοστά, με τέτοιο χαρακτήρα πάλι καλά να λες που τόσο καιρό δεν σου έχουμε φέρει την επιθεώρηση εργασίας…αν και τώρα που το σκέφτομαι, αυτό σου το σχόλιο θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω για να σε εκβιάζω μια ζωή! μόνος σου άνοιξες το λάκκο σου μούργο και παρακαλώ να μου αποσταλεί σύντομα εκείνη η φριτέζα που διακριτικά αποκρύπτεις κάμποσους μήνες τώρα!!

      Κατά τ’ άλλα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά τα παραπάνω δεν αλλάζουν ακόμα και αν μου πεις ότι το δεύτερο δημοφιλές μου ποστ είναι το δεύτερο καλύτερο που έχεις διαβάσει ποτέ!

      Τέλος, για την εντυπωσιακή σου συμβολή στην ανάδειξη του μπλογκ μου δεν πείθει κανένα η απάντηση σου. Στην πραγματικότητα εσύ είσαι ο σούπερ σταρ που μας πετάς κι εμάς μερικά ψίχουλα που και που..καλά είναι κι αυτά..

      Υ.Γ. Καλή χρονιά είπαμε;

  10. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    2 Ιανουαρίου, 2012 7:32 μμ

    όπως φαίνεται κέρδισες όσους αναζητούν τον αβραμόπουλο-τυρόπιτα, οι οποίοι κάποτε κατέληγαν στο μπλογκ μου (και τους είχες βάλει στο μάτι, αν θυμάσαι). εντάξει, δεν με πειράζει (πολύ) που τους κέρδισες, αλλά πες μου τουλάχιστον πως τα κατάφερες.

    πέρα από την πλάκα, δεν είναι απίστευτο ότι εδώ και καιρό ο κόσμος ψάχνει τον αβραμόπουλο-τυρόπιτα στο διαδίκτυο ενώ τον έχει μπροστά του;

    κατά τα άλλα πρέπει να έχεις την πρωτιά στα …kinky google searches 🙂

    εμείς σ’ ευχαριστούμε καλέ μας silent που μας κάνεις πότε να κλαίμε, πότε να γελάμε και πότε και τα δύο ταυτόχρονα !!!

    Να είσαι καλά

    • 3 Ιανουαρίου, 2012 12:13 μμ

      Post.Scriptum.Inter-Action. κατά πρώτον καλή χρονιά! Κατά δεύτερον καλή δύναμη γιατί έχουμε πολλά να ζήσουμε και να αντέξουμε το 2012 με αυτούς που μπλέξαμε. Κατά τρίτον τι να τον κάνεις τον αβραμόπουλο όταν έχεις ένα λοβέρδο που μπροστά του όλοι οι υπόλοιποι φαίνονται γατάκια;

      Σοβαρά τώρα, έχουμε 2012 και ο δημήτρης αβραμόπουλος ακόμα δεν είναι στη φυλακή-δεν είναι εντυπωσιακό αυτό;

      Στα γκουγκλ σέρτσεζ τώρα, για να πω την αλήθεια ο αβραμόπουλος-τυρόπιτα είχε εξαφανιστεί για πολύ καιρό, μέχρι που πέρασε πάλι από τα μέρη μου την παραμονή της πρωτοχρονιάς-ε, δεν μπορούσα να τον αφήσω απ’ έξω. Το εντυπωσιακό πάντως είναι που παραμονή πρωτοχρονιάς κάποιοι εκεί έξω ψάχνουν για αβραμόπουλους-τυρόπιτες. Τους φοβάμαι!

      Και για να είμαστε ακριβείς, η αναζήτηση «γιατι λενε τον αβραμοπουλο τυροπιτα;» μας πάει σε νέα επίπεδα blogging, αυτό που ονομάζεται meta-blogging, δηλαδή δεν ψάχνουν ακριβώς για τον αβραμόπουλο-τυρόπιτα αλλά γιατί τα μπλογκς ασχολούνται με τον αβραμόπουλο-τυρόπιτα (έφτασες μέχρι εδώ χωρίς να το κάψεις; συγχαρητήρια!)

      Να είσαι καλά κι εσύ να μας κάνεις να θυμώνουμε γιατί ο θυμός είναι πια απαραίτητο μέσο επιβίωσης…

  11. 3 Ιανουαρίου, 2012 10:27 πμ

    Καλή χρονιά, Σάιλεντ! 🙂

  12. 3 Ιανουαρίου, 2012 3:23 μμ

    αχ, μου έχει λείψει η Λάσπη. Οκ, ξέρω, είμαι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου (είμαι), αλλά τώρα μου’ρθε και το έγραψα.

    καλή χρονιά, αγαπημένε μου και όλα καλά να μας πάνε !

  13. 3 Ιανουαρίου, 2012 4:42 μμ

    1. αυτο που λες με τους εργατες και τις αλυσιδες τους πολυ το φοβαμαι και γω. αλλα περισσοτερο φοβαμαι οτι θα τις σπασουν για να μπορουν να χειροκροτησουν τον παπατρεχα [παπαδημο] [δεν ειδες τι εγινες στο συσσιτιο;]
    2. θα φερεις την επιθεωρηση εργασιας; χοχοχο [το αλλο με τον τοτο το ξερεις;]
    3. σιγα μη σου πω καλα λογια και για αλλο ποστ [το ντιλ ηταν για ενα ποστ, στειλε και αλλα λεφτα, στην αιτιολογια βαλε το ποστ που θες καλα λογια και αναλογα με τα χρηματα θα ειναι και ο ενθουσιασμος μου] 😛
    4. ο σουπερ σταρ των ζοχων και των ραδικιων ειμαι, οποτε καταλαβαινεις τι επισκεπτες σουρχονται απο τη λασπη [συνταγες για πιτες ψαχνουν και βρισκουν συνταγες για μολοτωφ]
    .
    @κροτ, χοχοχο, σουλειψε αλλα για τολμα να περασεις απο εκει [2 χρονια συνδρομες χρωστας] [το θυμηθηκα και μου ανεβηκε παλι η πιεση] 👿

    • 3 Ιανουαρίου, 2012 7:00 μμ

      στην ηλικία σου το παράδοξο είναι που σου ανέβηκε μόνο η πίεση και όχι και το ζάχαρο, η χοληστερίνη και οι τρανσαμινάσες.

  14. 4 Ιανουαρίου, 2012 11:44 πμ

    Κροτ και μούργο αν θέλετε να κάνετε εξετάσεις για πίεση και χοληστερίνη έχω να σας προτείνω ένα καλό γιατρό. Ακόμα καλύτερα, να κάνετε πιο συχνά λασπόλουτρα που βοηθάνε και στη γενική ευεξία. Αλλά αν μου ξανάρθετε εδώ μέσα με λασπωμένες γαλότσες θα σας βάλω να σφουγγαρίσετε μετά, να το ξέρετε!

    Σούπερ σταρ των ζοχων πλάκα πλάκα καλά τα ραδίκια αλλά δώσε και καμιά συνταγή γιατί έρχονται μέρες πείνας. Ας φανείς και χρήσιμος σε κάτι επιτέλους!

    Κροτ καλή χρονιά!!

  15. 4 Ιανουαρίου, 2012 12:06 μμ

    εύχομαι περισσότερες ψυχικές αντοχές…

    τι να πω κι εγώ που το δικό μου ψαχτήρι με το «προφυλαχτικό» έφερε τις περισσότερες βίζιτες…

    • 4 Ιανουαρίου, 2012 3:21 μμ

      Τουλάχιστον το «προφυλαχτικό» (με χ;;) είναι ευγενικό και χρήσιμο, οι δικοί μου μόνο σεξ με χταπόδια δεν έχουν ψάξει εδώ μέσα (χμ, τώρα που το έγραψα δημόσια είναι σίγουρος ότι κάποιον θα φέρω προς τα ‘δω…)

      Οι κοπέλες αυτές μου αρέσουν πολύ. Τις πρωτοείδα σε κάποιον κοινό μας γνωστό και σκοπεύω να ασχοληθώ περισσότερο μαζί τους στο άμεσο μέλλον 😉

      Και σου έχω και δώρο katabran, αμ πως!
      Το βίντεο που κόλλησε στο ρηπήτ μου όλες τις γιορτές.
      Μαζί με τις ευχές μου για μια σέξυ χρονιά. Ας είμαστε περισσότερο ερωτικοί φέτος, ακόμα και στα οδοφράγματα αν χρειαστεί!

Σχολιάστε

