Skip to content

Blogovision 2011: A year in music

19 Δεκεμβρίου, 2011

Ολοκληρώνεται σήμερα η φετινή blogovision και, καθώς ματώνω τα νύχια μου από την αγωνία για τα αποτελέσματα, ανεβάζω και τη δική μου λίστα με όσες μουσικές μου έκαναν παρέα τη χρονιά που φεύγει σε λίγες μέρες. Ήταν μια δύσκολη χρονιά και ήταν μια όμορφη χρονιά, περάσαμε πολλά αλλά αντέξαμε. Και ένα από τα πράγματα που μας κράτησαν δυνατούς ήταν η μουσική. Αν και φέτος δεν συμμετείχα στο καθημερινό «ανέβασμα» δίσκων, διασκέδασα πολύ στη blogovision κι αυτό οφείλεται κυρίως στους φίλους  green onion και spiral που τους έσπασα τα νεύρα για είκοσι συνεχόμενες μέρες. Ευτυχώς γι’ αυτούς, από σήμερα θα απαλλαγούν από το καθημερινό μου τρολάρισμα. Και του χρόνου guys!

                                                                 

Φέτος επίσης χάσαμε μερικούς πολύτιμους συνοδοιπόρους: Amy Winehouse, Trish Keenan, Gil Scott-Heron, Gary Moore, Gerry Rafferty, Bert Jansch, Mike Starr,  John Barry,  Cesária Évora, Μανώλης Ρασούλης, Νίκος Παπάζογλου, πεσόντες τη στιγμή που τους χρειαζόμασταν πιο πολύ, ενώ στις απώλειες συγκαταλέγεται και η διάλυση ενός από τα μεγαλύτερα συγκροτήματα που έβγαλε ποτέ ο πλανήτης, των REM, που δεν υπάρχουν πια στη μορφή που τους ξέραμε. Οι άνθρωποι φεύγουν, οι παρέες διαλύονται, η μουσική όμως θα συνεχίσει να υπάρχει στον αιώνα των αιώνων. Αμήν!

.

20. The Ladybug Transistor-Clutching Stems

.

19. The Horrible Crowes-Elsie

.

18. Wire-Red Barked Tree

.

17. Bodies of Water-Twist Again

.

16. A Hawk & A Hacksaw-Cervantine

.

15. Tori Amos-Night of Hunters

.

14. Tom Waits-Bad As Me

.

13. Gang of Four-Content

.

12. Low-C’mon

.

11. M83-Hurry Up, We’re Dreaming

.

10. Mogwai-Hardcore Will Never Die, But You Will

.

9. Kort-Invariable Heartache

.

8. Okkervil River-I am Very Far

.

7. The Twilight Singers-Dynamite Steps

.

6. Dirty Beaches-Badlands

.

5. Stephen Malkmus & the Jicks-Mirror Traffic

.

4. Wilco-The Whole Love

.

3. R.E.M.-Collapse into Now

.

2. dEUS-Keep You Close

.

1. The Walkabouts-Travels In The Dustland

28 σχόλια leave one →
  1. 20 Δεκεμβρίου, 2011 1:07 πμ

    Οκ, έχεις διαλέξει λοιπόν κάτι γέρους, κάτι χίψτερς και κάτι άγνωστους. Και φυσικά walkabouts στο νο 1. This shit’s too easy to troll, nigga😛

    That said, θα μου λείψουν τα χειρουργικά σου σχόλια για τις επιλογές μου. Καλή μας χρονιά, musically & otherwise. We shall overcome.

    • 20 Δεκεμβρίου, 2011 1:36 πμ

      Αυτό ήταν όλο;
      Φιουξ, και ήμουν έτοιμος να ταπεινωθώ γι’ αυτούς που αγαπώ🙂
      Να ξέρεις πάντως ότι ξεκινάει post-blogovision-depression περίοδος, λάβε τα μέτρα σου! Α, και βάλε στη miss spiral να ακούσει τους «αγνώστους», εκείνης θα της αρέσουν😉 άντε και του χρόνου!

  2. 20 Δεκεμβρίου, 2011 8:50 πμ

    HTRK, Cold Cave πουθενά;;;;; Mr You ‘re WRONG!

    • 20 Δεκεμβρίου, 2011 10:35 πμ

      Ε, όχι και wrong mr raggedy man! Να με πεις κακόγουστο να το δεχτώ, να με πεις ανενημερωτο και πάλι να το δεχτώ (θα αναλαβεις όμως την ευθύνη γί’αυτό!) αλλά όχι και wrong επειδή επέλεξα να ανεβάσω τη μουσική που αγαπώ! Wrong θα ήμουν αν επελεγα τη μουσική που αγαπούν οι υπόλοιποι. Μην κοιτάς που κοροιδευω τόσες μέρες τους φίλους μας, ξέρουν ότι δεν τα εννοώ όλα αυτά🙂
      (θέλω να δω και δική σου λίστα πάντως…)

      • 20 Δεκεμβρίου, 2011 10:49 πμ

        Ντάξει βρε, χιούμορ της πλακός κάναμε. Αλλά και πάλι HTRK δεν έπρεπε να λείπει. Είναι από αυτά τα πρέπει που μας γαμάνε τα θέλω, ξέρεις τώρα…

      • 20 Δεκεμβρίου, 2011 1:48 μμ

        Το ξέρω βρε μαν, την πλάκα μας κάνουμε με τις λίστες, αλίμονο σ αυτούς που τις παίρνουν περισσότερο από όσο πρέπει στα σοβαρά! Τους HTRK τους ανακάλυψα αφού είχα στείλει τη λίστα μου, πιστεύω όμως ότι ένας κοινός μας φίλος θα τους βγάλει ασπροπρόσωπους σε λίγο με το νούμερο ένα του😉

  3. 20 Δεκεμβρίου, 2011 10:50 πμ

    Σε κάποια συμπέσαμε, για κάποια διαφωνώ ριζικά, μερικά δεν τα ξέρω καν.
    Αυτή είναι η μαγεία της μουσικής.
    Και του χρόνου.

    • 20 Δεκεμβρίου, 2011 1:53 μμ

      Πολύ θα ήθελα να μάθω σε ποια διαφωνεις ριζικά! Κι επίσης εσύ ειδικά θέλω να ακούσεις το νούμερο οχτώ μου, αν σου αρέσουν έστω και λίγο οι Lampchop ίσως εκπλαγείς😉 Και του χρόνου να μαστε καλά να ακούμε γαμάτες μουσικές!

      • 21 Δεκεμβρίου, 2011 3:04 πμ

        Χμ…παίζω με την υγεία μου τώρα αλλά θα πάρω τα ρίσκα μου…
        Οι Walkabouts δεν ΜΕ άρεσαν ποτέ, τους βαριέμαι αφόρητα σε αντίθεση με τους Deus που συμπαθώ πολύ αλλά φέτος με απογοήτευσαν. Θεωρώ τον δίσκο τους από τους χειρότερους που άκουσα αυτή τη χρονιά😦
        Τους REM επιεικώς τους σιχαίνομαι. Επιεικώς λέμε, ίσως όσο τους U2 ή ακόμα και τους Doors.
        Και τώρα κρατήσου. Δεν ακούω ποτέ, μα ποτέ, Tom Waits!!! Με ενοχλεί λέμε.
        Hello! RU still here?
        Αν εξακολουθείς να ΜΕ διαβάζεις (και να ΜΕ μιλάς) το 8 σου ΜΕ άρεσε🙂
        Πάει και το 2011. Καλά να ‘μαστε να το θυμόμαστε.

        (του χρόνου δίσκος Savage Republic)

      • 21 Δεκεμβρίου, 2011 10:51 πμ

        Γκλουπ!
        Γκντουπ!
        Ζντόινγκ!
        Τι ήταν πάλι αυτή η κεραμιδα πρωί πρωί; Εγω φταίω που είμαι φιλοπερίεργος, δεν καθομουν στ αυγά μου καλύτερα…
        Εντάξει λοιπόν ίνδικτε, κανένα πρόβλημα, ο καθένας μας έχει τις μουσικές που αγαπά και τις μουσικές που αντιπαθεί, αυτό πρέπει να είναι σεβαστό σε μια πολιτισμένη κοινωνία…

        (καλού κακού τις επόμενες μέρες να είσαι λίγο πιο προσεχτικός στο δρόμο..ξέρουμε ποιος είσαι και που δουλεύεις!!)

  4. 20 Δεκεμβρίου, 2011 11:33 πμ

    [σβήσε το προηγούμενο σχόλιο, έγινε αυτόματα απ το account της μπάντας, γκρρ]

    Σ’ άρεσαν οι Horrible Crowes ρε παλιοροκά; Ελπίζω να είναι τελευταία φορά που ο Fallon παίζει arena rock! I kid, δεν μου έκατσε ο δίσκος, αλλά επειδή τον Brian τον έχω στην καρδιά μου θα του δώσω μια ευκαιρία σε κάποια φάση.

    Για τα υπόλοιπα… τα περισσότερα τα ξέρω αλλά δεν τα άκουσα, αυτά που άκουσα δεν με τρέλαναν, αλλά είναι πιθανό πως άκουσα τα λάθος (βλ. Dirty Beaches).

    Αυτό που έχει σημασία είναι η ειλικρίνεια στις λίστες όμως και η δική σου έχει κάμποση

    Και του χρόνου φίλτατο τρολ!

    • 20 Δεκεμβρίου, 2011 1:59 μμ

      Λόγω της ημέρας δεν θα σε τρολαρω σήμερα, θα είμαι καλός κι ευγενικός🙂
      μακάρι η λίστα μου να είναι μια μικρή αφορμή να ανακαλύψουν κι άλλοι τις μουσικές που αγαπώ (κάπου εδώ να πω ότι όσο σας πειραζα τις τελευταίες τρεις εβδομάδες παράλληλα ξεκοκκάλιζα τις λίστες σας με ενθουσιασμό!)
      Αντε και μέχρι του χρόνου οι smoking barrels να χουν βγάλει και lp να μπει κατευθείαν στο νούμερο ένα μας😉

  5. 20 Δεκεμβρίου, 2011 8:48 μμ

    ουαου, επιτελους βρηκα λιστα με μουσικες που καποιες τις ξερω και γω.
    .
    σαιλεντ, φταιει καθολου η επαρχια για αυτες τις μελωδικες επιλογες;
    το 1 και το 2 τα υπογραφω με τα 2 χερια
    το 17 και το 16 δεν τα ηξερα και μου αρεσαν πολυ
    το 6 τι ακριβως μουσικη ειναι; [δυσκολευομαι λιγο, ειμαι και μεγαλος ανθρωπος😛 ]

    • 20 Δεκεμβρίου, 2011 10:48 μμ

      Πέστα ρε συ μούργο όπως είναι!
      Επιτέλους δηλαδή γιατί τους deus όλοι τους κακολογούν (τους walkabouts όχι, κανείς δεν θα ρίσκαρε ένα ανοιγμένο κεφάλι..)
      Ο Dirty Beaches για να καταλάβεις είναι ένας ταιβανός που ζει στην Νέα Υόρκη και του αρέσει ο Έλβις, μόνο που ξέχασε να κατεβάσει το διακόπτη όταν έπρεπε..
      [εκείνο το «μεγάλος άνθρωπος» όμως τι το ήθελες; Θα μου λένε τώρα πως σου αρέσει η λίστα μου γιατί έχεις προβλήματα ακοής :(]

  6. 20 Δεκεμβρίου, 2011 11:33 μμ

    take care Silent…

    • 21 Δεκεμβρίου, 2011 10:45 πμ

      Και του χρόνου να μαστε καλά γλυκιά katabran!
      (θέλω τώρα να σου αφιερωσω κάτι για τις γιορτές αλλά μου έκαναν κατάσχεση στο πισί κι από δω που σου γράφω δεν μπορώ να ανεβάσω τραγουδακια-τι θα λεγες για λίγη sugar απ το νούμερο 19; είναι για σένα!)

      • 21 Δεκεμβρίου, 2011 5:24 μμ

        το τσάκωσα Silent, γερά!
        φχαριστώ!
        για σένα το δικό μου 19!

  7. 21 Δεκεμβρίου, 2011 4:23 μμ

    πήρα τα ρίσκα μου, το ήξερα🙂

    (είναι φανερό πάντως ότι η αμερικάνική μουσική δεν είναι my cup of tea)

  8. 22 Δεκεμβρίου, 2011 11:13 μμ

    Κι ομως πολλα μου αρεσουν απο τη λιστα σου!

  9. 23 Δεκεμβρίου, 2011 12:24 μμ

    Καλά Χριστούγεννα, γλυκό παιδάκι🙂

  10. 24 Δεκεμβρίου, 2011 6:07 μμ

    Αν δεν δίνω πολλά σημεία ζωής τελευταία είναι γιατί ξέμεινα χωρίς πισί..χρονιάρες μέρες! γκρρρρ! Θα επανέλθω όμως και θα απαντήσω σε όλα🙂
    μέχρι τότε χρόνια σας πολλά και καλά μουτράκια!

  11. LouSalome permalink
    25 Δεκεμβρίου, 2011 3:06 μμ

    αχ τι να ευχηθώ σ’ ένα αγόρι που μου μαθαίνει τέτοιες μουσικές και βιβλία και με βοηθάει να φτάσω όμορφους και λαμπερούς μπλογκόφιλους, που νοιώθω σαν μωρό, σαν ένα μικρό πουλάκι με το ράμφος ανοικτό και μέσα στάζουν την τροφή για σκέψη και όμορφη ύπαρξη, ας έχουμε όλοι καλή προκοπή το 2012…γιατί…είμαι μιά μελαχροινή…που ….http://www.youtube.com/watch?v=b9_56hZ44PI&feature=related

  12. 29 Δεκεμβρίου, 2011 3:52 μμ

    Happy New Year, little😉

  13. 30 Δεκεμβρίου, 2011 6:19 μμ

    @LouSalome, Theorema, αγαπημένες και αγαπημένοι, δεν είναι αυτό το τελευταίο ποστ της χρονιάς, γι’ αυτό δεν θα σας ευχηθώ ακόμα, έχουμε χρόνο🙂 Θα σας αφιερώσω όμως το πιο αγαπημένο μου τραγούδι από τη χρονιά που φεύγει, με πολλή πολλή αγάπη!

  14. 31 Δεκεμβρίου, 2011 6:42 μμ

    κάθε φορά που διαλύεται ένα αγαπημένο μου συγκρότημα, παρηγορούμαι στη κυνική σκέψη πως θα ξανασχηματιστούν όταν τους τελειώσουν τα χρήματα έστω και αν αυτό δεν είναι πάντα η αιτία. James, Stone Roses, just to name a few… Ο μόνος που με διέψευσε μέχρι τώρα ήταν ο Strummer.

  15. 31 Δεκεμβρίου, 2011 8:19 μμ

    Νομίζω απ τον ενθουσιασμό μου θα χάσω και ρεβεγιόν κι όλα απόψε, μου ‘κανα και Like λέμε, γιατί μόλις τέλειωσε η εκπομπή του Δασκαλόπουλου με τα καλύτερα της χρονιάς και για καλύτερο τραγούδι ψήφισε αυτό:

    έχω ενθουσιαστεί λέμε!

  16. 1 Ιανουαρίου, 2012 1:40 μμ

    Αρχικά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ότι εσύ επιθυμείς και το εύχομαι διότι μαλλον επιθυμούμε τα ίδια… χε χε μέγας συμεφεροντολόγος.
    Φυσικά χαιρετίζω το θεσμό απλά δε συμμετείχα διοτι τα καλύτερα άλμπουμς και τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς τα βγάζω μετα τον Γενάρη μια και μου λείπουν ακροάσεις και προβολές.
    Νασαι καλά

Σχολιάστε

