Skip to content

The Athens Sessions IX: Α’ Νεκροταφείο

11 Οκτωβρίου, 2011
15 σχόλια leave one →
  1. 11 Οκτωβρίου, 2011 11:51 πμ

    Η φίλη μου η enfant de la haute mer με έμαθε σήμερα να φτιάχνω slideshow. Νιώθω ότι ανοίγονται νέοι δρόμοι στη ζωή μου…

  2. 11 Οκτωβρίου, 2011 2:45 μμ

    δεν εχω παει ποτέ μου και ειναι ντροπή, το ξερω…
    αν και γνκ δε μου αρέσουν τα νεκροταφεία.

  3. 11 Οκτωβρίου, 2011 3:26 μμ

    Εδώ και καιρό το έχουμε στο πρόγραμμα με φίλη.Να ΄ναι μέρα ηλιόλουστη σαν εκδρομή🙂

  4. 11 Οκτωβρίου, 2011 5:01 μμ

    Ζω πολύ μακριά από την Αθήνα και τα ταξίδια , λόγω μιας σωματικής αδυναμίας , μου είναι κάπως δύσκολα …
    Ωστόσο , πριν λίγα χρόνια , πήγα στην Αθήνα , με μόνο σκοπό να επισκεφθώ το νέο Μουσείο της Ακρόπολης (μόλις είχε λειτουργήσει) και το Α’ νεκροταφείο .
    ——————————–
    Υπέροχη δουλειά SILENT … Υπέροχη .
    ΥΓ. Δεν θα το πιστέψεις , αλλά με την πρώτη ματιά που έρριξα σ’ αυτό το ποστ , και πριν το κοιτάξω με προσοχή ή το διαβάσω , το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό ήταν … «Τον μπαγάσα τον SILENT… Πως το έκανε αυτό (το slideshow εννοώ) ?… Πως θα γίνει να τον ρωτήσω , να … μου το μάθει κι εμένα ?»

  5. 11 Οκτωβρίου, 2011 5:03 μμ

    Προτείνω να πάει κανείς φθινοπωρινή μέρα για να βγάλει και ωραίες φωτογραφίες. Απίστευτο celebrity spotting, αν κι εγώ έκανα μια μικρή επιλογή μόνο εδώ. Αξίζει τον κόπο επίσης για να δει κανείς από κοντά τον πιο ασχημο τάφο-τέρας του κόσμου (αυτόν της Μελινας), αλλά προειδοποιώ ότι θα φάτε απίστευτο ξενερωμα με τον πιο λαοπρόβλητο τάφο του Α Νεκροταφείου, τεράστιου όπως και το Εγώ του μακαρίτη-περισσότερα δε λέω, έκπληξη. Τώρα με την αποκατάσταση του Ζαχαριάδη ίσως έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον γκούχου γκούχου!

  6. 11 Οκτωβρίου, 2011 5:08 μμ

    @silia θα σου στείλω αναλυτικό mail με οδηγίες-κι εγώ σήμερα το ανακάλυψα και είναι πανεύκολο🙂 χαίρομαι ωστόσο που μας αρέσουν τα ίδια μέρη-παλιότερα όταν έλεγα στον κόσμο ότι πηγαίνω σε νεκροταφεία με κοιταζαν με μισό μάτι🙂 τα φιλιά μου!

  7. LouSalome permalink
    11 Οκτωβρίου, 2011 9:46 μμ

    επίσης το Πρώτο δεν έχει και είσοδο, αυτό που το πας;Silent υπέροχες, στο Μετς έχει κι άλλο »υλικό» , να ανμένουμε β’ μέρος;

  8. chara permalink
    12 Οκτωβρίου, 2011 12:10 πμ

    Και για τα δύο ποστς ένα σχόλιο: Πόσο μου έλειψαν οι βόλτες μας; Πόσο; Να περνάς καλά, να γελάς πολύ και να αιχμαλωτίζεις όμορφες εικόνες στην καρδιά, το μυαλό και το φακό σου. Σ’ αγαπώ!

  9. 12 Οκτωβρίου, 2011 9:38 πμ

    Μετά από αυτό το ποστ νοιώθω πολύ καλύτερα. Βλέπεις κι εμένα μου αρέσει να φωτογραφίζω σε κοιμητήρια.

  10. 13 Οκτωβρίου, 2011 9:03 πμ

    @Lou πολύ φοβάμαι ότι θα πρέπει να ξαναπάμε μαζί για να συλλεξουμε το υπόλοιπο υλικό. Όταν κάηκε το πισί μου μαζί του χάθηκαν και πολλές εικόνες, αφού το μπακ απ είναι μια τέχνη που απαιτεί στοιχειώδη εφυία που εγώ δεν διαθέτω😦 δεν πειράζει όμως, στη δική μας μνήμη οι εικόνες είναι καλύτερες από τη μνήμη του υπολογιστή!

    @τσαλαπετεινέ αναμένω τις φωτογραφίες σου με μεγάλη αγωνία-κι αν ποτέ σε βγάλει ο δρόμος σου στη Σύρο περνά μια επίσκεψη κι από κει, σου εγγυώμαι εικόνες ζηλευτές😉

    @χαρά το παν είναι να έχεις καλούς συνοδοιπόρους, στο δρόμο και στη ζωή. Κι εσύ είσαι η καλύτερη, είτε γυρνάμε στα μουσεία είτε ανεβοκατεβαίνουμε τη Γ’ Σεπτεμβρίου🙂 Ανυπομονώ για την επόμενη εξερεύνηση στα λαγγάδια της βρετανικής επαρχίας! Λογικά οι αγελάδες εκεί θα έχουν και αξάν, οπότε θα εξαρτώμαι από σένα για τη συνενόησση🙂 Κι εγώ σ’αγαπώ κορίτσι του βορρά με τα κόκκινα μποτάκια🙂

  11. HappyHour permalink
    13 Οκτωβρίου, 2011 9:27 πμ

    Ε τι να πω τώρα… Οι φωτογραφίες είναι πολύ ωραίες πάντως… Ξέρω ποιον τάφο λες, χιχι (δεν σου λέω ότι έχω αφήσει και λουλούδι γιατί δεν θα μου ξαναμιλήσεις).

    Έχω πάει πολλές φορές, δυστυχώς εκεί, και σε άλλα πολλά νεκροταφεία. Δεν συμφωνώ με την φωτογράφηση αλλά εντάξει το Α’ έχει ιστορικούς και με έργα τέχνης τάφους…

    • HappyHour permalink
      13 Οκτωβρίου, 2011 9:29 πμ

      Α επίσης μου άρεσε ο τίτλος γιατί τον διάβασα, δε αθενς σεσιονς γιωτα χι😉

      • 13 Οκτωβρίου, 2011 11:08 πμ

        Αυτόν ακριβώς τον τάφο εννοώ, θα αφήσω όμως για λίγο ακόμα το σασπένς, μην σε εκθεσω κιόλας στους συν-αναγνώστες🙂

        πάντως τα άθενς σέσιονς είναι μόνο γιώτα χι πλέον με τόσες απεργίες τελευταία🙂

Trackbacks

  1. The Barcelona Sessions II: Cementerio de Montjuic | Silentcrossing's Blog

Σχολιάστε

