Skip to content

Μέρες Αγανάκτησης Στα Χανιά – Revisited

4 Σεπτεμβρίου, 2011

Σε συνέχεια μιας παλιότερης ανάρτησης, μερικές ακόμα απαντήσεις στην ερώτηση “Για ποιο λόγο είσαι εδώ;” από το Κίνημα των Αγανακτισμένων Χανίων. Μετά από τρεις μήνες συμπυκνωμένου ιστορικού χρόνου είναι ίσως χρήσιμο να θυμηθούμε γιατί βρεθήκαμε όλοι μας στις πλατείες. Οι φωτογραφίες προέρχονται από τη σελίδα ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ στο facebook. Η επίσημη ιστοσελίδα των Αγανακτισμένων Χανίων εδώ.

           

-Δεν θέλω να ζω σε μια κοινωνία όπου, από τις πρώτες ομάδες που σκέφτονται να πάρουν λεφτά είναι από τους συνταξιούχους.

-Ένα κίνημα για να κάνει τη διαφορά πρέπει να έχει ανθρώπους  έτοιμους να προσφέρουν. Όλοι μαζί μπορούμε.

-Διότι δεν υπάρχει τίποτα. Υπάρχει μόνο το όνομα.

-Διότι δεν ευθύνομαι ούτε εγώ αλλά ούτε η υπόλοιπη γενιά μου να πληρώσουν λάθη άλλων κι αυτό πρέπει να ακουστεί.

-Είμαι ξένη και ζω 15 χρόνια στην Ελλάδα. Έχω σκοπό να ζήσω και για το υπόλοιπο της ζωής μου εδώ. Είναι ο τόπος που ζω, που δημιούργησα την οικογένειά μου και θέλω να εργάζομαι και να ζω αξιοπρεπέστατα. Γι’ αυτό θα συνεχίσω να έρχομαι εδώ και να παλεύω για μια καλύτερη ζωή στην Ελλάδα. Παρόλο που πέρασα ήδη μια παρόμοια εμπειρία στην πατρίδα μου τη Σερβία, είμαι έτοιμη για άλλη μια φορά, μα προσπαθήσω για ένα καλύτερο αύριο.

-Είμαι εδώ για ένα καλύτερο αύριο και θα παλέψω γι’ αυτό.

-Είμαι εδώ για ένα καλύτερο κόσμο. Για να αποκτήσουν στην πράξη το πραγματικό νόημά τους οι λέξεις. Δημοκρατία – Ισότητα – Αλτρουισμός κτλ.

-Δεν αντέχω να μου κλέβουν το μέλλον μου. Δεν αντέχω την αδικία!!!!

-Γιατί θέλω το κίνημα των αγανακτισμένων να συνδεθεί με τους αγώνες ενάντια στο μνημόνιο.

-Για να εναντιωθώ σε όλους αυτούς τους ξεδιάντροπους και αναίσχυντους της εξουσίας, που σφετερίζονται τις «κατακτήσεις» και τα «κεκτημένα» του λαού εξυπηρετώντας τα συμφέροντα τραπεζικών ομίλων εντός και εκτός και πολυεθνικών εντολέων καταπατώντας ακόμα και το σύνταγμα. Επίσης θέλω να εναντιωθώ στην κρατική καταστολή και βιαιότητα και να βρεθώ στους δρόμους και στις πλατείες με όλους εσάς που οι πολιτικο-οικονομικές συνθήκες έφεραν σε αυτό το σημείο. Κλείνοντας,  όλοι μαζί ας τους δώσουμε την απάντηση! Hasta Siempre!

-Για να φύγουν όλοι, γιατί χρέος μας είναι να ανατρέψουμε το σύστημά τους.

-Είμαι εδώ γιατί θέλω επιτέλους να ζήσω σε μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι θα κοιτάζονται στα μάτια.

-Είμαι άνθρωπος όπως και συ. Ζητάω ένα κόσμο που να κυριαρχεί αγάπη- ειρήνη- αλληλεγγύη- ισότητα για όλους. Είμαι εδώ επειδή σ’ αγαπώ!

-Είμαι εδώ γιατί τόσα χρόνια αυτά που ονειρεύομαι αρχίζουν να παίρνουν μορφή, χωρίς να ξέρω βέβαια που μπορεί να καταλήξει. Δεν θέλω μια καλή δημοκρατία, γιατί δε θέλω να συντηρήσω το σύστημα που υπάρχει. Θέλω αυτοοργανωμένες κοινωνίες με αλληλεγγύη σε μετανάστες και μη (γιατί όλοι τρώμε το ίδιο αγγούρι, κι αυτοί χειρότερο), αξιοπρέπεια. Αυτά είναι τα όνειρά μου που ελπίζω να πάρουν μορφή και να ακολουθήσουν πιπ όμορφοι καιροί.

-Antifa Action

-Γιατί ντρέπομαι να δώσω στην κόρη μου ένα κόσμο χειρότερο από αυτόν που πήρα.

-Μέχρι τώρα παρατηρούσα όλα αυτά που γίνονταν από το σπίτι μου. Θυμώνω, στεναχωριέμαι, θυμώνω ξανά, λυπάμαι και αυτά τα συναισθήματα τα μοιραζόμουν με 5-6 φίλους. Δεν ανήκω κάπου, Θα μπορούσα να χαρακτηριστώ απολιτίκ. Ξαφνικά βρίσκεται ένα κίνημα (?) ή όπως  μπορεί να χαρακτηριστεί αυτό που γίνεται 3 μέρες τώρα. Σε πρώτη φάση αισθάνομαι ότι μπορώ να μοιραστώ έστω αυτό το συναίσθημα θυμού. Δεν μου φτάνει αλλά νομίζω ότι θα θέσουμε και προτάσεις και ιδέες. Είμαι υπέρ της αυτοοργάνωσης. Ευχαριστώ.

– Για το μέλλον μας…και για ένα καλύτερο κόσμο.

-Για ένα καλύτερο αύριο και ένα δικαιότερο κόσμο για όλους μας.

-Γιατί θέλω να ζήσω. Να ζήσω όπως δικαιούμαι και επιθυμώ. Γιατί καθημερινά μου γκρεμίζουν τα όνειρα. Όταν δεν κινείται η νεολαία που αποτελεί τη μελλοντική κοινωνία και προτιμούν να μείνουν απαθείς εγώ δεν το δέχομαι. Επιζητώ μια δικαιότερη κοινωνία με αρετές και αξίες.

-Γιατί κοιμόμουν και έβλεπα όνειρα. Όνειρα για κάτι καλύτερο, για μία καλύτερη ζωή, για μια καλύτερη κοινωνία. Κοινωνία ανθρωπιάς και αλληλεγγύης.

-Όλοι στους δρόμους

-Αντίσταση και ανυπακοή!! Έτσι μπορεί να βγει κάτι!

-Δεν μας κλέβουν μόνο τους μισθούς μας αλλά και την ανθρωπιά μας.! Αυτό δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τους το χαρίσουμε.

-Ωραία όλα αυτά που ακούγονται και συμφωνώ με τα περισσότερα, αλλά πρέπει να βρούμε τρόπο υλοποίησης, Οι προτάσεις να γίνουν πράξη. Ανταλλαγή προϊόντων, εθελοντική βοήθεια και είμαι και εγώ μέσα.

-Ας ξυπνήσουμε επιτέλους!

-Πρέπει να κρατήσει. Πρέπει να γίνει.

-Εδώ βρίσκομαι για να μπορώ μεθαύριο να κοιτάξω στα μάτια τα παιδιά μου και να μη ντρέπομαι.

-Εγώ βρίσκομαι εδώ γιατί είμαι 17 χρονών και δεν μου επιτρέπουν να ζήσω.

-Όχι άλλο…

-Πρώτα απ’ όλα είναι να φύγουν αυτοί που μας κυβερνούν. Να μην περάσουν τα μέτρα.

-Είμαι 17 χρονών, διαβάζω και έχω όνειρα για το μέλλον μου. Του χρόνου θα δώσω πανελλήνιες και πιστεύω ότι θα τελειώσει σε κάποια καλή σχολή. Αλλά παρ’ όλα αυτά το μέλλον μου είναι αβέβαιο και μέχρι τώρα ένιωθα ότι είμαι ανήμπορος να κάνω κάτι για το μέλλον μου, όμως τώρα για πρώτη φορά νιώθω ότι γίνεται κάτι οργανωμένο. Και ΕΛΠΙΖΩ…..

-Γιατί μας έχουνε γαμήσει.

-Είμαι εδώ γιατί δεν υπάρχει άλλος χώρος ελεύθερος…

-Είμαι εδώ γιατί δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Ο μόνος δρόμος είναι να παραμείνουμε εδώ μέχρι εσχάτων και να απαλλαγούμε από τους δυνάστες που πετούν τον λαό στον ΚΑΙΑΔΑ. Ένας τρόπος να τους φρενάρουμε είναι μποϋκοτάζ των προϊόντων που μας σερβίρουν αναγκαστικά, σε διάρκεια χρόνου ώστε να τους πατήσουμε εκεί που τους πονάει. Εννοώ των ευρωπαίων δυναστών μας.

-Για να πέσει το κράτος, ο καπιταλισμός και κάθε είδους εκμετάλλευση από άνθρωπο σε άνθρωπο (και ζώα)!

-Για ένα κόσμο ελευθερίας-ισότητας και αλληλεγγύης.

No comments yet

Σχολιάστε

