Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίπη Φακιδομύτη vs Ιππότης της Ασφάλτου

4 Αυγούστου, 2011

Κι εκεί που πλοηγούμαι αμέριμνος στο ίντερνετ, βαριαναστενάζοντας κάπου κάπου για τα σπρεντς που ανεβαίνουν και την υπομονή μας που εξαντλείται, να ‘σου η απόλυτη είδηση: η Πίπη Φακιδομύτη έγινε φέτος 65 ετών. Παρόλο που τα ‘χει τα χρονάκια της είναι ακόμα νέα, ωραία, με κατακόκκινες κοτσίδες και φοράει ακόμα εκείνες τις μαυρόασπρες κάλτσες που της φτάνουν μέχρι το γόνατο.

        

Η Πίπη Φακιδομύτη ήταν η αγαπημένη ηρωίδα της αδερφής μου τα χρόνια που εγώ ονειρευόμουν πως είμαι ο Ιππότης της Ασφάλτου και συνεπιβάτης στο υπερ-αυτοκίνητο ΚΙΤ και πως μαζί με τον σούπερ ήρωα Michael Knight με το μαύρο δερμάτινο πετούσαμε στον αέρα και με ένα joystick σώζαμε την ανθρωπότητα. Και όσο εμείς κυνηγούσαμε τους κακούς και κατατροπώναμε κάτι κοντοπίθαρα ανθρωπάκια με κοντόκανες καραμπίνες που είχαν φτάσει με απειλητικές διαθέσεις από άλλο πλανήτη, η Πίπη ζούσε μόνη της σε μια βίλα με το απαίσιο όνομα Βιλεκούλα και δεν έκανε τίποτα φοβερό, χοροπηδούσε όλη την ώρα σα χαζή και κορόιδευε τις κυρίες του φιλάνθρωπου ταμείου. Σιγά τα λάχανα δηλαδή…

                

Τη μισούσα την Πίπη και η αδερφή μου μισούσε τον ΚΙΤ. Τσακωνόμουν με την αδερφή μου, να ‘σου μια χούφτα κόκκινες μπούκλες στα χέρια μου από την ξεμαλλιασμένη Πίπη. Ο ΚΙΤ μου επίσης ήταν συνεχής στόχος και διασώθηκε κάμποσες φορές από σφοδρές πτώσεις από το μπαλκόνι. Είπαμε, πετούσε κι όλας, τίποτα δεν πάθαινε.

        

Και να μου φέτος η Πίπη έκλεισε τα 65 και είναι ακόμα νέα, ακόμα χαζοχαρούμενη, με τις φακίδες της και τις κόκκινες κοτσίδες της να πετούν ακόμα στον αέρα. Ο δικός μου ο ΚΙΤ ως TOYOTA Corolla του ΄82 έχει βγει στην απόσυρση εδώ και πολλά χρόνια και ο οδηγός του παρουσιάζει ριάλιτι στην αμερικάνικη τηλεόραση και μπαινοβγαίνει σε κλινικές αποτοξίνωσης. Να πάρω την αδερφή μου να της πω ότι κέρδισε… .

23 Σχόλια leave one →
  1. 4 Αυγούστου, 2011 12:45 μμ

    H Πίπη η Φακιδομύτη ήταν αναρχικιά, ο Ιππότης της Ασφάλτου καθαρά αμερικάνικος και συστημικός, η πρώτη διαχρονική και ο δεύτερος ληγμένος χρόνια τώρα. Επίσης, στην Ελλάδα έχω την εντύπωση πως πρώτα παίχτηκε η Φακιδομύτη και μετά ο Ιππότης. Και με δυο κουβέντες, αν και τότε έβλεπα φανατικά τον Ιππότη της Ασφάλτου, σήμερα είμαι πια σίγουρος πως η Πίπη η Φακιδομύτη ήταν απείρως ανώτερη. Αυτά και κομμένο το (ενδεχόμενο) δούλεμα που ήθελε προκύψη.

    • 4 Αυγούστου, 2011 12:52 μμ

      κανένα δούλεμα, έχεις δίκιο, είμαι μαζί σου και θα σε υπερασπιστώ!
      Ξέρω ένα ζευγάρι Φινλανδών που ‘εχουν θεσμοθετήσει με τα παιδιά τους την «ημέρα Πίπης» σε εβδομαδιαία βάση. Εκείνη τη μέρα, τρώνε κάτω από το τραπέζι, κοιμούνται με τα πόδια στο μαξιλάρι και γνκ τα κάνουν όλα ανάποδα! Δεν είναι τέλειο;

  2. HappyHour permalink
    4 Αυγούστου, 2011 12:51 μμ

    Μάλλον για Τσακ Νόρις σε κόβω ρε Γιώργο… 😛

    Κιτ δαγκωτό, Μαικναιτ!!!! Το έβλεπα φανατικα με τον αδερφο μου! Πίπη όχι δεν πολυβλέπαμε…

    (επίσης εμεις μεχρι περυσι ειχαμε ενα τουοτα αλλα το στεισον του 82…)

    • 4 Αυγούστου, 2011 12:54 μμ

      ήσουν αγέννητη όταν παιζόταν η Φακιδομύτη…. 😦

      • HappyHour permalink
        4 Αυγούστου, 2011 1:03 μμ

        Σ’ευχαριστώ, αλλά το αν παιζόταν το 1988 σίγουρα ήμουν γεννημένη!

        (έψαξα την χρόνια αλλά δεν το βρήκα με σιγουριά, βρήκα όμως αυτό, έτσι για να αναπολήσουμε λίγο http://www.dinfo.gr/?p=18682 )

  3. 4 Αυγούστου, 2011 1:06 μμ

    Κιτ δεν έβλεπα φανατικά (είμαι και τουλάχιστον μια δεκαετία μεγαλύτερη απ΄τους περισσότερους, οπότε είναι λογικό). Το απόλυτο γέλιο το έριξα με τη σειρά όταν στη Μυτιλήνη που πιάναμε τα τούρκικα κανάλια και το είδα μια φορά μεταγλωττισμένο. «Καρά σιμσέκ» τιτλοφορείτο.

    Η Πίπη μου άρεσε πολύ περισσότερο, αλλά δεν τρελαινόμουν επειδή δεν φανταζόμουν τη ζωή χωρίς την οικογένειά μου.

    Γιώργο, η λέξη αντισυμβατική νομίζω πως ταιριάζει καλύτερα απ΄το αναρχική.

  4. 4 Αυγούστου, 2011 1:10 μμ

    Εγώ, τί να πω, που μου άρεσαν ΚΑΙ τα δύο??? (Είμαι καλά, γιατρέ μου?? ;-ΡΡ)
    Λοιπόν, να πάρετε και τα βιβλία… ;-ΡΡ

  5. 4 Αυγούστου, 2011 1:21 μμ

    Η Πίπη ήταν και παραμένει αρχηγός! Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο βιβλιοθηκάριο. Και είχε και άλογο που μίλαγε!!!

    Silentcrossing, δεν είναι ποτέ αργά να γίνεις φίλος της Πίπης!

  6. 4 Αυγούστου, 2011 1:23 μμ

    Πάμε για πρώτο κόμμα λέμε….

  7. 4 Αυγούστου, 2011 1:23 μμ

    Λοιπόν, δεν υπάρχει λόγος να συνεχιστεί το γκάλοπ, κέρδισαν με διαφορά στήθους οι αντισυστημικοί. Είδατε τι αναρχικούς αναγνώστες έχω εγώ; Μάνι μάνι σε μισή ώρα μου ακύρωσαν όλες τις παιδικές προσδοκίες. Χρειαζόμαστε νέους ήρωες τώρα…

    • 4 Αυγούστου, 2011 1:37 μμ

      Επειδή μου την είπε ο Κατσαμάκης( μουαχαχα) , σας φανερώνω τον δικό μου παιδικό αγαπημένο ήρωα, τον Νιλς.

      • 4 Αυγούστου, 2011 3:21 μμ

        Renata, λες και το παιδί με το σκουφί που καβάλαγε τις πάπιες;

      • 4 Αυγούστου, 2011 3:52 μμ

        Ναι!

      • 6 Αυγούστου, 2011 8:37 πμ

        Μα τι αποδόμηση είναι πάλι αυτή; Ακούς εκεί «το παιδί με το σκουφί που καβάλαγε τις πάπιες;» !!!
        Ο Νιλς περικλύει στα ταξίδια του ολόκληρη τη φιλοσοφία της ζωής, είναι πρότυπο ελεύθερου και καθαρού πνεύματος, στις φτερούγες της πάπιας του εγγράφεται η παγκόσμια ανθρωπογεωγραφία των τελευταίων αιώνων, είναι ένας χαρακτήρας ζηλευτός που ολόκληρες γενιές παιδιών πάλεψαν ασυνείδητα για να του μοιάσουν και ταυτίστηκαν με το δράμα του κι εσείς λέτε για το παιδί με το σκουφί που καβάλαγε τις πάπιες; Ε, όχι! Πάω να ρίξω μια βουτιά και όταν επιστρέψω θα σας εξετάσω όλους!

      • 11 Αυγούστου, 2011 11:25 πμ

        Silent, προσπαθώ να επιβεβαιώσω κι όχι να περιγράψω ή να αναλύσω το χαρακτήρα, όπως υπέροχα το έκανες. :). Πήγα τα πιτσιρίκια φέτος και το είδαν στο θέατρο. Πολύ τους άρεσε 😉

        Υ.Γ.Το βιβλίο γράφτηκε από δασκάλα για να χρησιμοποιηθεί σαν βιβλίο πατριδογνωσίας στο νεοσύστατο τότε κράτος 😉

      • 11 Αυγούστου, 2011 8:35 μμ

        Ρενάτα είναι ο άνθρωπος μου: στις 17 του μηνός έχει εδώ στα νότια μια συναυλία που περιμένουμε όλοι πως και πως (ονόματα δε λέμε…) όμως αφού έβγαλα εισιτήρια είδα ότι την ίδια μέρα παίζεται η παράσταση του Νιλς. Φυσικά θέλω πολύ να πάω και να πάρω και τον ανιψιό μου μαζί για ξεκάρφωμα 🙂 Αξίζει τον κόπο λες;;

      • 11 Αυγούστου, 2011 9:32 μμ

        Είναι για παιδιά μικρά (πολύ εντυπωσιακό) και ως τα 10 θα έλεγα. Τα πιο μεγάλα δεν ξετρελάθηκαν. εμένα με άρεσε! 😉
        Για να μη χάσεις τη συναυλία (ποιοι παίζουν ? ) κατέβασε και βάλτου να δει τη σειρά κινουμένων σχεδίων 😉

      • 11 Αυγούστου, 2011 9:37 μμ

        Πήγαινε στο Χαρούλη 😉

      • 11 Αυγούστου, 2011 9:44 μμ

        Άσε άσε, το αλκοόλ έδωσε την απάντηση για το που πρέπει να πάμε! Παραμύθια για μεγάλα παιδιά:

  8. 7 Αυγούστου, 2011 8:18 πμ

    «Όχι δε κέρδισε Μαικλ…εεεε Silent ήθελα να πώ και νομίζω πως ο Ντεβον μου είπε πως είμαι Πόντιακ Τρανζαμ όχι Toyota.Αλλωστε οι φακίδες της Πίπη είναι απο γηρατειά,πήγε 65 μη ξεχνας οπότε να μη μας πουλάει φύκια για μεταξωτές κοτσίδες»ΚΙΤΤ…όχι ΚΙΤ

    Παραείναι γεροπαραξενα τα αυτοκίνητα ε?
    Μου θύμισες να συνεχίσω κάποια αφιερώματα στους CULT-αραμένους ήρωες των τηλεοπτικών παιδικών μου χρόνων,είχα ξεκινήσει με τον Αγιο Σάιμον Τεμπλαρ και έπεται συνέχεια.
    Καλημέρα….

  9. 7 Αυγούστου, 2011 1:58 μμ

    Αμάν, πέσαμε σε φανατικό! Moody πρέπει να είσαι ο τελευταίος που απέμεινε, γι’ αυτό και μόνο σε ανακηρύσσω σε χρυσό σχολιαστή του μπλογκ 🙂 Να ξέρεις πάντως ότι αμφισβητώ τις γνώσεις σου περί αυτοκινήτων, θα επιστρέψω όμως όταν θα έχω αδιάσειστα στοιχεία για τη μάρκα του αυτοκινήτου. Θα έχεις υπόψη σου βέβαια ότι λίγο αργότερα κυκλοφόρησαν και δύο ταινίες με κόκκινο ΚΙΤ(Τ). Αλλά τι λέω; Αφού είσαι KITT freak, σιγά μην σου ξέφυγαν!

  10. 7 Αυγούστου, 2011 6:05 μμ

    Aπο αυτοκίνητα δεν έχω ιδέα εκτός οτι αυτο το στρογγυλό μπροστά λέγεται τιμόνι ουγκ και έχει τέσσερεις ρόδες που το κάνει και τρεχει πιο γρήγορα απο λευκό άντρα ουγκ.
    Απλά στους τιτλους τέλους moody είδε πως αυτοκίνητο το δίνει η Pontiac Trans Am….
    Καλησπέρα.
    Δεν έχω δει όλες τις σαιζον της σειρας.

    • 8 Αυγούστου, 2011 11:05 πμ

      Εμ δεν έχεις δει όλες τις σαιζόν εμ μας χαλας την αυτοδυναμία της Πιπης. Μα τι άνθρωπος είσαι εσύ τέλος πάντων; Κατι μου λέει πάντως ότι οι γνώσεις σου περί αυτοκινήτων σε καθιστούν καλύτερο οδηγό από μένα 😦 τρεμετε συμπολίτες!

Σχολιάστε