Skip to content

Πασχαλινό Κάλεσμα

21 Απρίλιος, 2011

Λοιπόν, επειδή ήρθε το Πάσχα να σημειώσω ότι εμείς εδώ κάθε χρόνο έχουμε σπέσιαλ διαγωνισμό, όχι ότι το ξεχάσατε, απλά υπενθυμίζω τις υποχρεώσεις σας. Για όσους δεν γνωρίζουν, στο διαγωνισμό μας παίρνουν μέρος τα αδέσποτα ζωάκια που θα συναντήσουμε στις διακοπές μας, από τα οποία θα ψηφίσουμε το καλύτερο κι εγώ θα φροντίσω ώστε να εκλεγεί ο δικός μου αγαπημένος, μέσα από αδιαφανείς διαδικασίες που δεν θα καταλάβουν οι αναγνώστες. Την τελευταία φορά κέρδισε ο Σκαρίμπας, ο σκύλος που καθόταν στην άκρη του λιμανιού και απήγγειλε ποίηση, ενώ εκτυλίχθησαν συναρπαστικές κόντρες ανάμεσα στα ζωάκια που κονταροχτυπήθηκαν μέχρι την τελευταία στιγμή. Προσπάθησα να περάσω και μερικά κοινωνικά μηνύματα που κανείς δεν έλαβε υπόψη, ενώ τα τρολς απάντησαν δυναμικά στέλνοντας κατσαρίδες και πάπιες. Στο νέο διαγωνισμό έχουμε ήδη έξι υποψηφιότητες χωρίς να υπάρξει καν κάλεσμα και ήδη ξέρω το νικητή, είτε στείλετε τα δικά σας ζωάκια στο silent_crossing@yahoo.com είτε όχι. Στείλτε όμως γιατί έχει πλάκα να προσπαθείτε μάταια να υπερασπιστείτε τη δική σας συμμετοχή! Απαντήσεις του στυλ «φέτος με την κρίση δεν θα πάμε διακοπές» απορρίπτονται εκ των προτέρων-να πάτε στα χωριά σας να νιώσετε και κοντά στη φύση και μην τυχόν και πληρώσετε διόδια! Γράψτε κι ένα μικρό βιογραφικό, που το βρήκατε το ζωάκι σας, πως αναπτύχθηκε η σχέση σας, ποια είναι η αγαπημένη του ταινία, τέτοια…Τέλος, η ταυτότητα των συμμετεχόντων θα ανακοινωθεί μετά το πέρας του διαγωνισμού και καλά για λόγους διαφάνειας, ενώ τυχόν συμμετοχές μέσα από στρατόπεδα πριμοδοτούνται αυτομάτως γιατί είμαστε ευαίσθητοι σ’ αυτό το θέμα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

(προηγούμενες συμμετοχές εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ)

26 Σχόλια leave one →
  1. 21 Απρίλιος, 2011 9:57 πμ

    ποιός θέλει αυτό το σκυλάκι?

  2. 21 Απρίλιος, 2011 1:40 μμ

    λέω να σηκώδω αυτό το γάντι,αν και δεν εχω μαζί μου την καλή μηχανή -οπότε θα είναι ποιότητας κινητού η συμμετοχή μου.

    να υποθέσω πως απέκτησες σύνδεση;

    επίσης, σου χρωστω, το θυμαμαι, ενα τηλεφώνημα: δε φταίω εγώ που χαθηκα, φταίει το μόνιμο χανγκ όβερ που κουβαλάω μια βδομάδα τώρα. 🙂

  3. 21 Απρίλιος, 2011 3:31 μμ

    @Enfant μετά από αυτό το βίδεο θα αρχίσω να βλέπω με άλλο μάτι τον δικό μου τον αχαϊρευτο που ούτε μια παντόφλα δεν φέρνει στον μπαμπά του. Εσύ όμως να μας στείλεις κανονικά ζωάκια, όχι βίρτουαλ, στην τελική στείλε μας τον πεταλούδα να δούμε την εξέλιξη του 😉

    @Krot ποια είναι η καλή σου μηχανή; Αυτή που ανεβάζεις και φωτογραφίες στο μπλογκ σου; Κρίμα! Στείλε όμως, αν και δεν θα φτάσουν καν στον τελικό οι δικές σου, συγγνώμη κι όλας αλλά ο ανταγωνισμός προβλέπεται ισχυρότερος από ποτέ, κρίνοντας και από τις σημερινές συμμετοχές 😉

    Και σύνδεση έχουμε και ρακόμελα έχουμε που δεν τα καταδέχεστε, αλλά δεν πειράζει, εσείς χάνετε!

    • 21 Απρίλιος, 2011 3:50 μμ

      έλα, έλα, θα σε τιμήσω το καλοκαίρι, δεν ξέρεις πώς είναι;

      ναι, εκείνη είναι η καλή μηχανή, κι άμα είναι να με κόψεις, θα προσβάλω τη διαδικασία.να το ξες!

    • 21 Απρίλιος, 2011 5:41 μμ

      14:10 σου έστειλα 2 ζωάκια: πού είναι ?
      δεν τα έλαβες?

  4. 21 Απρίλιος, 2011 6:24 μμ

    @Krot όχι, όχι, θα συμμετάσχεις κανονικά και θα σε κρίνει το κοινό. Θα φωνάξω και τον Κατσαμάκη για κερκίδα 😉

    @Enfant τώρα τις είδα, ήταν σε άλλο μέηλ! Πάλι καλοκαιρινός θα γίνει ο δοαγωνισμός αλλά χαλάλι γιατί είναι τέλεια τα ζωάκια σου. Απλά δεν είναι του γούστου μου και δεν θα τα προωθήσω, ξέρεις πως είναι αυτά…

  5. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    21 Απρίλιος, 2011 9:29 μμ

    τι ωραία, άλλος ένας διαγωνισμός 🙂

    λοιπόν, θα φύγω για δυο-τρεις μέρες και ελπίζω να συναντήσω κανένα συμπαθητικό ζωάκι για να πάρει μέρος στο διαγωνισμό

    αλλά, για να μην έχουμε πάλι τα ίδια (δηλ. αποκλεισμούς μόνο και μόνο επειδή οι υποψήφιοι δεν είναι τετράποδοι ή έχουν κεραίες), καλύτερα να μας πεις από τώρα αν κάποια είδη ζώων δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής (αντί να μας αποκαλείς μετά τρολς).

    • 21 Απρίλιος, 2011 10:00 μμ

      εγώ έχω στείλει ένα σαμιαμίδι και μια κουκουβάγια.. από το μεσημέρι..
      αλλά ανησυχώ πολύ για το αμερόληπτο του διαγωνισμού!

      • Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
        21 Απρίλιος, 2011 10:13 μμ

        καλά κάνεις και ανησυχείς, το σαμιαμίδι σίγουρα θα μείνει εκτός διαγωνισμού (εκτός αν το μάθεις να γαυγίζει μέχρι την άλλη βδομάδα) για την κουκουβάγια παίζεται (μπορεί να βάλει και κανένα μη-θηλαστικό για το ξεκάρφωμα)

  6. 21 Απρίλιος, 2011 10:21 μμ

    το σαμιαμίδι ίσως να γαβγίσει..
    με εντατικά μαθήματα,
    αλλά δεν μπορώ να εγγυηθώ..
    το κουκουβαγάκι είναι ΑΜΕΑ με σπασμένο φτερό (λες να πιάσει?)

  7. 21 Απρίλιος, 2011 11:05 μμ

    Ουφ, άντε καλά, στείλτε εσείς και όλα θα μετρήσουν. Να έχετε χάρη βέβαια που η κουκουβάγια είχε σπασμένη φτερούγα και που τελευταία προσπαθώ να καλοπιάσω τα αφρικάνικα κουνούπια που έκαναν φωλίτσα στην κουζίνα μου, αλλιώς θα αποκλειόσασταν με συνοπτικές διαδικασίες. Να ξέρετε πάντως ότι φέτος ο διαγωνισμός θα είναι ακόμα πιο σκληρός και ότι οι συμμετέχοντες ήδη χρησιμοποιούν κάθε μέσο για να νικήσουν: για παράδειγμα, μου ήρθε η φωτογραφία από ένα γατάκι που ξεψύχησε από την πείνα στα σκαλιά μίας υποψήφιας, άρα για να νικήσει το σαμιαμίθι θα πρέπει τουλάχιστον να είναι θύμα traffiking από τους γονείς του! Άντε και καλές διακοπές σε όλους!

  8. 22 Απρίλιος, 2011 4:13 πμ

    χμμ πολύ ύποπτο αυτό με το καλόπιασμα των κουνουπιών, αλλά ας το αφήσουμε να περάσει ασχολίαστο…

    Εγώ μπορώ να ζητήσω να τηρήσετε τις υποσχέσεις που μας είχατε δώσει πριν λίγους μήνες αγαπητέ Σάιλεντ;;; Είχατε πει ότι θα μας ενημερώνατε δια την πρόοδο των φιλοξενουμένων σας, αλλά απ’ ότι φαίνεται περνάτε τόσο καλά στας εξοχάς, που τους ξεχάσατε και αυτούς και τις υποσχέσεις. Και μη προσπαθήσετε να μας αποπροσανατολίσετε πάλι (για να μη ζηλεύουμε πολύ;;) με γκρίνιες για τα ακούσματα των γειτόνων σας, ή τα ψυχολογικά προβλήματα του παιδιού σας, γιατί προδίδεστε αθελά σας αγαπητέ Σάιλεντ ! Ντοκουμέντα σαν τις υπέροχες φωτογραφίες ή κείμενα σαν την προηγούμενη ανάρτηση που είχαμε τη χαρά να απολαύσουμε ως καρπούς της δημιουργικότητάς σας από τη νέα περίοδο της ζωής σας, αποδεικνύουν ότι περνάτε πολύ καλά 🙂 :mrgreen:

  9. 22 Απρίλιος, 2011 9:53 πμ

    λοιπόοοον:
    το σαμιαμιδάκι το βρήκα στον νεροχύτη,
    όπου έπεσε ενώ έτρεχε στον τοίχο,
    μικρό κι απρόσεχτο καθώς ήταν.
    το αγαπημένο του φαγητό είναι τα κουνουπάκια,
    που φαίνονται στην διαφανή κοιλιά του.
    Η αγαπημένη του ταινία είναι αυτή:

  10. 22 Απρίλιος, 2011 10:03 πμ

    το κουκουβαγάκι το βρήκα στον κήπο,
    και η αγαπημένη του τανία είναι:

  11. 22 Απρίλιος, 2011 10:06 πμ

    @Αγαπητή KnowDame το αίτημα το θυμάμαι πολύ καλά και συχνά με ενοχές. Δεν φταίω όμως εγώ για την καθυστέρηση, είναι που όσο ήμουν Αθήνα ο χοντρός πρώην φιλοξενούμενος μου έφευγε κάθε Σαββατοκύριακο εκδρομή στο εξωχικό του. Μάλιστα μαθαίνω ότι εξακολουθεί να καλοζωίζεται και έχει γίνει τεράστιος και μεγάλος πεινάλας. Ελπίζω να έχω νέα και φωτογραφίες του σύντομα. Η μικρή αδερφή του όμως ζει-έκπληξη!-στην πόλη μου και θα την δω μέσα στις επόμενες μέρες 🙂

    Επίσης νομίζω ότι αυτό ήταν το πιο γλυκό μήνυμα που μου έχουν γράψει ποτέ! 🙂 🙂

  12. 22 Απρίλιος, 2011 10:08 πμ

    @Enfant ευχαριστώ πολύ για τα βιογραφικά στοιχεία, θα συνυπολογιστούν με το φιζίκ και θα δούμε αν φέρουν καρπούς. Μα που ζεις πια, στον Αμαζόνιο;;;

  13. krot permalink
    27 Απρίλιος, 2011 2:12 πμ

    Θελω να δηλωσω πως εστειλα τις συμμετοχες μου και προσμενω σε δικαιη και αμεροληπτη παρουσιαση τους!
    Ναι, ειμαι αγνος και αφελης ανθρωπος!

  14. 27 Απρίλιος, 2011 7:27 πμ

    Αγαπημένη μας κρότκαγια, τα ζωάκια σου κι εγώ σε ευχαριστούμε πολύ! Ένας από αυτούς είναι και προσωπικός μου φίλος και θα έχει έξτρα περιποίηση. Όμως…θα πρέπει να ξέρεις ότι φέτος ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι συμμετοχές ήδη πολλές και ιδιαίτερα συγκινητικές-να φανταστείς ότι ακόμα και τα τρολς έστειλαν τις δραματικές τους ιστορίες μήπως και κερδίσουν κανένα μετάλλιο. Αυτό το λέω μήπως και χρειαστεί να αναπλαισιώσεις λίγο τις ιστορίες σου γιατί τα δικά σου ζωάκια φαίνονται όλα καλοζωϊσμένα και ο λαός χρειάζεται συγκινητικές ιστορίες για να ταυτιστεί. Just saying…

    Εγώ πάντως θα είμαι αμερόληπτος-σε κάθε συμμετέχοντα έχω ήδη στείλει προσωπικό μήνυμα που εγγυώμαι ότι θα βγει νικητής! 🙂

    Επίσης, λόγω πληθώρας συμμετοχών ο διαγωνισμός θα πάρει παράταση μέχρι τις 15 Μαϊου-αυστηρό ντεντλάιν! Όσοι άλλοι επιθυμούν να στείλουν τις φωτογραφίες τους ας το κάνουν εγκαίρως να μη μου βγαίνει και ‘μένα το χέρι να τα ανεβάζω τελευταία στιγμή!

    Τέλος, όταν ξεκινήσει ο διαγωνισμός παρακαλώ μην αρχίσετε πάλι τα «δικό μου είναι, δικό μου είναι!» γιατί διαβάλλεται το όλο πράγμα. Θα πρέπει να φτιάξω και καταστατικό την επόμενη φορά 🙂

    Μερσί και πάλι!

  15. krot permalink
    28 Απρίλιος, 2011 12:53 πμ

    Τι εννοεις; δε θα προωθησεις τον προσωπικο σου φιλο; μα,χαθηκαν πια ολες οι αξιες; σε τιποτα δε μπορουμε να βασιστουμε;
    Και οκ,καλοζωισμενα δε λεω, εχουν ομως μια γοητευτικη θλιψη!

    • 28 Απρίλιος, 2011 9:12 πμ

      Σε παρακαλώ κροτ, μη μου ζητάς να είμαι μεροληπτικός τώρα που προσπαθώ να γίνω καλός. Υπάρχει χώρος στο διαγωνισμό και για τα ευτυχισμένα σκυλάκια, όμως μεγαλύτερη πέραση έχουν τα ταλαιπωρημένα (θυμάσαι ψήφους που είχε πάρει την προηγούμενη φορά ο σκύλος-πατσαβούρα;), δε φταίω εγώ, αυτά θέλει το κοινό…Θλίψη δεν είδα πάντως εγώ, απλά κοιμούνται γιατί έχουν βαρυστομαχιάσει από το πολύ φαϊ. Όμως αν το δουλέψεις λίγο περισσότερο το κομμάτι της θλίψης κάτι μπορεί να γίνει, και όπως είπα παραπάνω έχεις καμποσο χρόνο μπροστά σου…

      • 28 Απρίλιος, 2011 3:15 μμ

        μα δεν είδες το βλέμμα τους το κλαψιάρικο;

        νομίζω πως αυτοί οι διαγωνισμοί είναι απλά φτιαγμένοι για να χάνω εγώ!

  16. 29 Απρίλιος, 2011 8:41 πμ

    @krot ουφ, είναι όντως πολύ κλαψιάρικο και μελαγχολικό το βλέμμα τους και γενικά ζουν το δράμα τους κι αυτά, μη σκας και θα τα προωθήσω όπως μπορώ, αποφάσισα όμως ότι στο διαγωνισμό θα συμμετέχει και ο αυτιάγγουρας μασκαρεμένος για να μην τον αναγνωρίστε, οπότε έτσι κι αλλιώς αυτός θα νικήσει στο τέλος. Την καλημέρα μου!

  17. 17 Μαΐου, 2011 4:58 μμ

    οσο και να μασκαρεψεις τον αυτιάγγουρα, θα τον αναγνωρίσουμε, μάντεψε από πού;

    επίσης, στις 15 του μηνα δεν ηταν να γινει το πατιρντί; τι κανεις; μαγειρευεις τα αποτελέσματα;

    • 17 Μαΐου, 2011 6:48 μμ

      Σόρυ βρε @κροτ μου αλλά περνάω φάση προσαρμογής στο twitter τώρα και δεν έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο. Κάτσε να περάσει κι αυτή η βδομάδα και βλέπουμε, ό,τι στοίχημα πάντως ότι στο τέλος θα κερδίσει ο #aytiagouras 🙂

      • 17 Μαΐου, 2011 11:42 μμ

        έγινε ςκι εσύ τζάνκυ του τουήτερ; λολλλ
        θα κανεις καμπάνια #aytiagouras ?
        ασε, δε χρειάζεται καν να ανεβάσεις τις εικόνες: το παιχνίδι είναι στημένο.

        👿

Σχολιάστε

