Skip to content

The Chania Sessions IX: κύματα σε άσπρο/μαύρο

10 Μαρτίου, 2011
53 σχόλια leave one →
  1. 10 Μαρτίου, 2011 7:29 μμ

    το άσπρο μαυρο μου αρέσει πιο πολύ.
    να ξερεις πως ζηλεύω.
    μηπως να ερχομουν να σου κατσικωθω το πασχα?

    • Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
      11 Μαρτίου, 2011 12:05 πμ

      ποτέ, μα ποτέ μην «κατσικώνεσαι» το πάσχα

      • 11 Μαρτίου, 2011 12:29 πμ

        μα αφού ο οικοδεσπότης είναι αποδεδειγμένα ζωόφιλος,
        μπορεί και χορτοφάγος !

      • Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
        11 Μαρτίου, 2011 1:15 πμ

        απαντώ εδώ στο σχόλιο που ακολουθεί, γιατί (η wordpress) δε μου δίνει τη δυνατότητα να απαντήσω από κάτω (δεν ξέρω γιατί)

        ο οικοδεσπότης είναι φίλος ορισμένων ζώων (είναι γνωστό ότι έχει «αποκλείσει» διάφορα ζώα από το blog).

        για τα αρνιά, κατσίκια κτλ δε γνωρίζω τα συναισθήματά του.

      • Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
        11 Μαρτίου, 2011 1:16 πμ

        χμ, τελικά στη θέση του πήγε το σχόλιο (σόρρυ για το μπέρδεμα)

      • chara permalink
        11 Μαρτίου, 2011 3:30 πμ

        Λάικ😉

      • 11 Μαρτίου, 2011 10:19 πμ

        καλα, δεν θα κατσικωθώ: θα κουβαληθώ!
        ο psi έχει δίκιο, το έχουμε δει πόσο partial είναι ο οικοδεσπότης, κι εγώ δεν το ρισκάρω!

  2. 10 Μαρτίου, 2011 7:53 μμ

    ναι ναι ναι!!!

  3. 10 Μαρτίου, 2011 7:53 μμ

    Υπέροχες φωτογραφίες..
    Μεταφορικώς..μας πήρε και μας σήκωσε..

  4. 10 Μαρτίου, 2011 8:15 μμ

    πολύ όμορφες !!!
    (ε, δεν τις λες και άσπρο/μαύρο)

  5. 10 Μαρτίου, 2011 8:17 μμ

    ρε ζηλεύω ρε! ρε γιατί μας το κάνεις αυτό;
    επίσης – αν και φαν του ασπρόμαυρου – θα ψήφιζα οι επόμενες να έχουν χρώμα, να είναι λιγότερο μελαγχολικές!

    πολύ ωραίες πάντως!

  6. 10 Μαρτίου, 2011 8:50 μμ

    Respect…. Έχεις και έκδοση σε ολίγον περισσότερο sepia?😉

  7. 10 Μαρτίου, 2011 10:07 μμ

    Αν και ναι ασπρόμαυρες δεν τις λες, πολύ καλές κι έτσι και η τρίτη που είναι καινούρια μ αρεσει πολυ πολύ. Και φυσικά η αλυσίδα!!!

    Εγώ να έρθω καλοκαίρι (που μ’αφήνει λυτή το αφεντικό);;;

    Ρε συ μπράβο! Αλλα δεν βλέπω αυτιά κι ανησυχώ…

  8. αγκνιρα permalink
    10 Μαρτίου, 2011 10:18 μμ

    Τι ωραίες φωτό, Σάιλεντ! Έτσι μ΄αρέσουν τα Χανιά (χωρίς τουρίστες και με κύματα).

  9. 10 Μαρτίου, 2011 11:05 μμ

    Σέπια, σέπια.. πανέμορφη σέπια… αλυσίδες εσύ και θυμωμένες θάλασες, ίκαρους χαρταετούς ο Τσαλαπετεινός, άντε να αγωνιστούν οι λέξεις να μετρήσουν τις εικόνες σας. Πάντως φαίνεται ιδιαίτερα εδώ: όλες πορτραίτα σου είναι.

    Η τρίτη φωτογραφία μου θύμισε κάτι που διάβασα σήμερα, το κλείσιμο της συλλογής του Αργύρη Χιόνη «ο ακίνητος δρομέας». Λέει: »
    ΤΡΑΒΗΞΕ ΙΣΙΑ, ως τον ορίζοντα. Ύστερα έκανε δεξιά και χάθηκε»

  10. 10 Μαρτίου, 2011 11:06 μμ

    θα κάνω τα κουμάντα μου λοιπόν και θα το δρομολογήσω! εκτός κι αν θα θες να ερθεις στην Αθηνα, που όμως το Πάσχα είναι καταθλιπτική.

    Green Onion, εκείνο το σύλλογο που λέγαμε; Να του στέλνουμε απειλητικά γράμματα με φωτογραφίες από τα μέρη που μένουμε, με το πρόγραμμα των live και των φεστιβάλ, ε? Να κάνουμε ένα αντάρτικο, ε?

    • 12 Μαρτίου, 2011 12:07 μμ

      ε ναι, τι, μόνο εμείς θα ζηλεύουμε; δεν κατάλαβα, υποτίθεται οτι εμείς που μένουμε στα εξωτερικά είμαστε οι τυχεροί της υπόθεσης… όλα κι όλα!!

  11. 10 Μαρτίου, 2011 11:14 μμ

    Κι αυτές, κι αυτές!

    Ζηλεύω🙂

  12. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    11 Μαρτίου, 2011 12:03 πμ

    βρε silent, χάλια είναι εκεί που πήγες🙂
    …και το βλέπω να φεύγουν οι αναγνώστες σου για χανιά

    οι φωτογραφίες σου -τη λάμπα στην πρώτη εσύ τη χάλασες;- είναι υπέροχες !!!

  13. 11 Μαρτίου, 2011 1:22 πμ

    @ Post.Scriptum.Inter-Action,

    έκανα πάντως ό,τι μπόρεσα για την υπεράσπισή του οικοδεσπότη,
    με την ελπίδα πάντα να με φιλοξενήσει ίσως κάποτε,
    κι αν όχι εμένα, τουλάχιστον την γάτα μου,
    όπως κάποτε υποσχέθηκε.
    Έχετε όμως ισχυρά επιχειρήματα
    και μάλλον δεν θα συνεχίσω να τον υπερασπίζομαι.
    Θα πρέπει βέβαια να μάθουμε ποια ζώα απέκλεισε και γιατί.
    (και δεν μπορώ να πάω στα προηγούμενα να ψάχνω)

  14. chara permalink
    11 Μαρτίου, 2011 3:46 πμ

    2 μήνες παρά κάτι αντ κάουντινγκ🙂
    Κύματα! Η ευτυχία της ζωής. Να περιμένεις να τα «πιάσεις» βουτώντας την κατάλληλη στιγμή, να σε σηκώνουνε ψηλά και να πετάς για λίγο, μπουρμπουλήθρες και αφροί και τα μαλλιά να μπαίνουνε στη μούρη. Κύματα! Να τους μιλάς και ν’ απαντάνε, να λες τον πόνο σου, τις ιστορίες σου, τα μυστικά σου. Κύματα στα βράχια. Όχι σε αμμουδιά. Γκριζογάλανα κύματα σε απόκρυμνα βράχια. Κι αν στην Αθήνα γύρισα επιδεικτικά την πλάτη, αυτή την άγρια ομορφιά την κουβαλάω μαζί μου. Σε βαζάκι. Πέτρες και θάλασσα. Και μου μιλάς ακόμα για την πόλη;

  15. 11 Μαρτίου, 2011 8:44 μμ

    όμορφη όμως η άτιμη ε?
    ωραίες φωτογραφίες …. προσαρμόστηκες ωραία ….

  16. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    11 Μαρτίου, 2011 10:00 μμ

    silent, ελπίζω να έχεις ξεκινήσει για αθήνα. παίζουν οι astronauts αύριο.
    http://www.mic.gr/live.asp?id=36062

    αν δεν έχεις ξεκινήσει ακόμα, διάβασε αυτό:
    http://www.mic.gr/live.asp?id=13469
    και ξεκίνα…

  17. 13 Μαρτίου, 2011 10:57 πμ

    Μπορεί οι φωτογραφίες να είναι συμπαθητικές, η αλήθεια όμως είναι ότι αν με ρωτούσε κάποιος αν αξίζει να εγκαταλείψει την Αθήνα για την ελληνική ύπαιθρο, δεν θα ήξερα ακόμα να απαντήσω. Η πρώτη βδομάδα κύλισε τρομακτικά από κάθε άποψη και κάθε φορά που κατέβαινα στο λιμάνι για φωτογραφίες είναι ζήτημα αν έβλεπα συνολικά 5 ανθρώπους στο δρόμο. Γιατί οι ντόπιοι στην απίθανη περίπτωση που έχει λίγο κρύο ή βροχή κρύβονται στα σπίτια τους  Επίσης τα Χανιά ανταποκρίνονται πλήρως στην αναπαράσταση που μπορεί να έχει κανείς για το Μεξικό: πριν τις 10 το πρωί δεν υπάρχει τίποτα να κάνεις στην πόλη, το ίδιο και από τις 2 το μεσημέρι ως τις 6 το απόγευμα: τα μαγαζιά είναι κλειστά και οι ντόπιοι παίρνουν τη σιέστα τους. Μιλάμε για μια πόλη που ο κόσμος κοιμάται το μεσημέρι! Θέλω να πω, οκ ίσως είναι φυσιολογικό αυτό, αλλά για κάποιον που για χρόνια ζούσε και δούλευε στην πλατεία Βικτώριας είναι μεγάλο πολιτισμικό (και νευροβιολογικό) σοκ. Επίσης, το να αγαπάς τα ζώα σ’ αυτή την πόλη ισούται με το να είσαι κτηνοτρόφος ή να τα χρησιμοποιείς ως αντικλεπτικούς μηχανισμούς😦 Είναι φυσιολογικό να έχεις το σκύλο σου δεμένο με αλυσίδα στην αυλή σου, θεωρείσαι όμως μεγάλο ούφο αν τον έχεις μέσα στο διαμέρισμα σου.

    @krot «έχουμε δει πόσο partial είναι ο οικοδεσπότης», ε; Θα σου πρότεινα να συμβουλευτείς άμεσα κάποιο ταξιδιωτικό πρακτορείο για τις πασχαλινές σου διακοπές γιατί μόλις έχασες το κρητικό αρνί! Κι αν τολμήσεις να μου στείλεις αυτή την περίοδο κάποιο πρόγραμμα με live και φεστιβάλ θα χάσεις και την καλημέρα μου! Φιλάκια!🙂🙂

    @psi δυστυχώς οι astronauts δεν παίζουν πια «αύριο» στην Αθήνα, αλλά «χθες», άσε που έχασα και ένα καταπληκτικό πάρτυ με την dj krot, καταλαβαίνεις, θα το έκαψαν😉 Για τα ζωάκια δες απάντηση στην enfant, τη λάμπα όμως σε διαβεβαιώ ότι δεν την πείραξα εγώ αν και τους έχω κάνει κι εγώ τους βανδαλισμούς μου στα νιάτα μου και τώρα ντρέπομαι κάπως😦

    @Χαρά 2 μήνες; Τόοοοοοσο πολύ ρε γαμώτο;
    Τι ανατριχιαστικά παραστατικές εικόνες ήταν αυτές, εγώ το μόνο που σκεφτόμουν ήταν «πώς θα στεγνώσω τώρα μην ξεπαγιάσω…»
    Όταν έρθεις θα κάνουμε πολλές πολλές μπουρμπουλήθρες και φυσικά μην ξεχνάς το ψαροντούφεκο😉 Θα σε πάω και στη ροζ παραλία να μαζέψεις κι από ‘κει πέτρες για τη συλλογή σου  Μήπως μπορείς να μας βοηθήσεις με τον Green Onion σε ένα θεματάκι που έχουμε;

    @Roadartist ευχαριστώ! Εμένα να δεις πως με πήρε και με σήκωσε-μεταφορικώς και κυριολεκτικώς🙂

    @Green Onion ε όχι και να ζηλεύετε εσείς που έχετε τόσα πάρκα και λίμνες και εξωτικά πουλάκια μες στα πόδια σας. Αν ήμουν στη θέση σου κάθε πρωί θα κατέβαινα για μπραντς σε εκείνο το καφέ δίπλα στη λίμνη κοντά στην Trafalgar Square που γαμώτο δεν θυμάμαι πως το λένε, αν ξανάρθει όμως η φίλη μου η Χαρά θα μας διαφωτίσει  Ευχαριστώ πάντως!

    @Σοφία σε ευχαριστώ! Άλλες δεν έχω, έπρεπε να βρω μια γωνιά για να στεγνώσω. Παρεπιπτόντως, κάπου εδώ να πω ότι έμπνευση για να φύγω στην επαρχία ήταν και οι δικές σου περιγραφές, που τόσο καιρό ξεροστάλιαζα στα μέρη σου για να δω κανένα δεντράκι😉

    @Happy αυτή η αλυσίδα κάτι μου θύμισε κι εμένα🙂 Να ‘ρθεις όποτε θες, για την ώρα ανακαλύπτω μέρη να σας κάνω τον ξεναγό! Για τον αυτιάγγουρα μην ανησυχείς καθόλου, του ετοιμάζω αναδρομική έκθεση🙂🙂🙂

    @Αγκνίρα συμφωνώ απόλυτα. Αν και το χειμώνα είναι κάπως μελαγχολικά, νομίζω ότι από Ιούλιο και μετά θα ψάχνω σπηλιά να κρυφτώ!

    @Γιώργο δεν πιστεύω να σκούπισες τα παπούτσια σου! Είπαμε, εδώ θέλουμε λάσπες και νερά και ρούχα βρώμικα από το παιχνίδι! Και θέλουμε και την ποίηση σου, βάλσαμο στην τρικυμιώδη μας ψυχή.

    @Ρενάτα μερσί! Να μην ζηλεύεις καθόλου, ετοίμασε βαλίτσες😉

    @Εnfant καλή μου υπήρξα για πολλά χρόνια χορτοφάγος αλλά με χάλασαν οι κακές παρέες. Επίσης, η πρόσκληση να σου κρατήσω το δικό σου αυτιάγγουρα ισχύει, επειδή όμως μετακόμισα, θα πρέπει να φιλοξενήσω κι εσένα. Λυπάμαι, αλλά είσαι υποχρεωμένη να με επισκεφτείς. Για το καλό του ζώου το λέω. Επίσης μην του δίνεις σημασία του psi-action, αναφέρεται στην προβοκάτσια που είχα κάνει στο διαγωνισμό εναντίον του ζώου του (κατσαρίδα, έλεος!) για να προωθήσω τον πεταλούδα σου (και μετά διαμαρτυρόμουν προκλητικά ότι θέλουν να μου χαλάσουν το διαγωνισμό). Οπότε, αγνόησε τον γιατί αυτός είναι ικανός να ζητήσει επαναμέτρηση ψήφων!

    @streckfous! Γεια σου streckfous , κάτι μου λέει ότι θα είσαι ο πρώτος που θα ανταμώσουμε;) Έλα να βγάλουμε και φωτογραφίες να ζηλεύουν οι υπόλοιποι!

    Αν στείλω κι ένα μήνυμα σε μία πολυπληθή ομάδα συμπολιτών μου υπάρχει άραγε περίπτωση να το διαβάσουν; Ποτέ δεν ξέρεις…Οι υπόλοιποι παρακαλώ αγνοήστε το.

    @Αγαπητοί κάτοικοι των Χανίων που τη βρίσκετε να τσακώνεστε στους δρόμους, επειδή η ζωή σας είναι μέσα στα σκατά, το ίδιο και οι δρόμοι σας (παρόλο που πληρώνετε τα ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ δημοτικά τέλη της Ελλάδας-και εντελώς εξωφρενικά, αν με ρωτάτε), ειλικρινά δεν είναι ανάγκη να τα βάζετε με όποιον βγάζει βόλτα το σκύλο του, με την απλή υποψία ότι δεν θα έχει μαζέψει τις ακαθαρσίες. Μπορείτε απλά να ρωτήσετε ευγενικά αν έχει μαζί του κάποιο σακουλάκι. Αν έχει και παρόλα αυτά συνεχίζετε τη φασαρία και τις βρισιές, άντε και γαμηθείτε.

    • 13 Μαρτίου, 2011 1:08 μμ

      Ναιαιαιαι!!!! 😀😀 :B

      υ.γ.Πειράζει να φέρω και μια φίλη; (Κροτ για σένα δουλεύω…)

    • chara permalink
      14 Μαρτίου, 2011 2:13 πμ

      Πρόβλημα ακούω! Του δε ρέσκιου! Σε τι μπορώ να σας φανώ χρήσιμη;

  18. 13 Μαρτίου, 2011 11:26 πμ

    Λοιπόν, η καλή ζωή στην επαρχία και τα προνόμιά της, έχω διαπιστώσει, ότι είναι αντιστρόφως ανάλογα με τους κατοίκους της και τα χαρακτηριστικά της ζωής τους. Έχω ζήσει τρελές εποχές στην Άνδρο, όταν πρωτοδούλεψα στο εκεί σχολείο, όπου εγώ και άλλοι 5 (στην καλυτέρα) είμασταν οι μόνοι που περπατούσαμε τις εξωφρενικές ώρες του μεσημεριού και μετά τις 8 το απόγευμα… Η σιέστα, δεδομένη… Έτσι και έκανες να πεινάσεις ή να θες κάτι από το περίπτερο ώρες σιέστας, ή ξέρεις, τίποτα 11 το βράδυ (για το περίπτερο) απλά την είχες κάτσει… Και επειδή εγώ πήγαινα στην βιβλιοθήκη τα απογεύματα, 5-7, και μετά κατέβαινα στην (νεκρή) πλατεία για καφέ, άγχωνα την τύπισσα που είχε το καφενείο γιατί έλεγε έπρεπε να ξυπνάει και να έρχεται νωρίτερα, και μέχρι που μου είχε πει να μου δώσει κλειδί για να ανοίγω και να κάνω καφέ μόνη μου!! ;-ΡΡΡΡ Αυτά βέβαια πριν χρόνια, αλλά το ότι περνάει η αρκούδα και τους τρώει όλους στην επαρχία από κάποια ώρα και μετά, είναι γεγονός…
    Στον Πύργο, για παράδειγμα, ξαφνικά, η πλατεία αδειάζει μέσα σε 5 λεπτά, την ώρα του μεσημεριανού, μιλάμε σχεδόν μπορείς να ρυθμίσεις το ρολόι σου με την κανονικότητα του φαινομένου. Και ερημιά τρελή μετά μέχρι να ανοίξουν τα μαγαζά….
    Το θέμα είναι, να βρεις και άλλους με τα δικά σου ωράρια και γούστα..😉

  19. 14 Μαρτίου, 2011 3:13 μμ

    @Ρενάτα στην Κροτ έχω κάνει εμπάργκο. Καμία άλλη φίλη δεν έχεις;🙂

    @Χαρά από ‘σένα θέλουμε να μας πεις πως λέγεται το πάρκο με τους πελεκάνους και τα άλλα εξωτικά πουλάκια. Έλεγα στον συντοπίτη σου τον Γκρην Όνιον ότι αν έμενα εκεί κάθε πρωί θα έπαιρνα μπρέκφαστ στην παμπ δίπλα στη λίμνη. Ίσως βοηθούσε και στο αλτσχάϊμερ😦

    @Σοφία κακός οιωνός το μήνυμα σου! Τουλάχιστον εδώ έχουμε πολύ ενημερωμένη βιβλιοθήκη και με βλέπω να καταλήγω σπασικλάκι ή γεροντοκόρος με 100 ζωάκια στο σπίτι. Από την άλλη προσπαθώ εδώ και καιρό να πείσω ένα καλό φίλο να ανοίξει το δικό του μπαρ, οπότε μάλλον αλκοολικός θα γίνω, που μου ταιριάζει και περισσότερο. Ευτυχώς να λες που εδώ δεν έχουμε αρκούδες, μόνο κρι κρι, που είναι φυτοφάγα, την εικόνα πάντως με την κυρία με το κλειδί σαν να την έχω μπροστά μου τώρα! Σοφία εμείς της επαρχίας πρέπει να στηρίζουμε ο ένας τον άλλο (είπε και μούτζωσε τον εαυτό του με τα δύο χέρια…)🙂

    • 14 Μαρτίου, 2011 4:26 μμ

      Μμμ, έχω τη διπλοθαλασσινή μου.

    • chara permalink
      14 Μαρτίου, 2011 8:54 μμ

      St. James’s Park ονομάζεται το πάρκο. Και, παρεπιπτόντως, μη νομίζεις πως έχω ξεχάσει την υπόσχεσή μου. Τους πελεκάνους τους έχω τραβήξει αλλά εκείνο το χαζοπούλι που σου αρέσει δε μου στέκεται να το βγάλω καμιά καλή πόζα κι όλο κατι μακρινές έχω! Πάντως σου κράζουν όλα μαζί τα χαιρετίσματά τους και σε περιμένουν για τσιτσιμπίρα ον δε γκρας (κατά το ον δε ροκς…).

  20. 14 Μαρτίου, 2011 3:17 μμ

    Αχ, ωραία βιβλιοθήκη, ε?? Μιλάμε σχεδόν ζούσα μέσα στην Καΐρειο (από τα αγαπημένα μου μέρη στην Άνδρο) και σπασικλάκι μάλλον είμαι ήδη (hehehe, I’m ahead of you, try to keep up, now!!) οπότε από ό,τι βλέπω, δεν είναι και κανένα τρομακτικό affliction από το οποίο να χρειάζεσαι θεραπεία!! Τα κρι κρι είναι πεντενόστιμα είτε ως παγωτά είτε ως τετράποδα στην κατσαρόλα/γάστρα/σούβλα…
    Πάρε ένα καλό καρεκλάκι θάλασσας, και enjoy τον ωραίο καιρό στα εξίσου εξωτικά μέρη!!! ;-))))))

  21. 14 Μαρτίου, 2011 6:04 μμ

    μη μου στενοχωριέσαι, silentcrossing !
    αν είναι μικρά τα ζωάκια όχι 100 χωράνε,
    αλλά και 1000 και 5.000
    (μεταξύ μας, όσο πιο μικρά,
    τόσο περισσότερα μπορείς να φιλοξενήσεις)
    Μερικά δεν χρειάζονται καν χώρο στο σπίτι σου:
    άλλα μένουν σε χαραμάδες,
    άλλα πετούν στον αέρα…
    Πότε έχω σειρά να έρθω είπαμε ?

  22. 15 Μαρτίου, 2011 5:23 μμ

    Αγαπημένε μου Silent,

    έχω να σου πω τα εξής:
    πως το Σάββατο άκουσα αρκετά από τα αγαπημενα σου τραγούδια (εγώ και όσοι ήταν εκεί)
    πως το Σάββατο είδα αγαπημένους φίλους και γνώρισα σπουδαίους ανθρώπους
    πως το Μάιο θα πάω εδώ: http://www.primaverasound.com/ps/?page=cartel&lang=en
    και τον ιούλιο εδώ:http://www.rockwerchter.be/fr/lineup/index.aspx

    Το Πάσχα μάλλον θα πάω Αμοργό, εσύ τι σχέδια έχεις?😛

  23. 20 Μαρτίου, 2011 6:12 μμ

    @Σοφία σε σχέση με τις υπόλοιπες έξεις που προσφέρει η νέα μου πόλη η βιβλιοθήκη είναι η πιο ακίνδυνη! Παραβλέπω αυτό με τα κρι κρι γιατί εγώ τα συμπαθώ πολύ και δεν τα τρώω, το καρεκλάκι πάντως το πήρα, δίπλα στη θάλασσα έκατσα και guess what! ρίχνει πάλι καρεκλοπόδαρα…

    @Ρενάτα ο.τιδήποτε κοντά σε θάλασσα μας κάνει, ας είναι και η διπλοθαλασσινή σου (αν και μεταξύ μας αυτή τη βλέπω να εμφανίζεται σε 2 χρόνια πάλι…)

    @Enfant θα στο πω εμπιστευτικά. Βρήκα νέο σπίτι, πολύ ωραίο κλπ και προσπαθώ να βοηθήσω το μεγάλο ζωάκι να προσαρμοστεί, αλλά μέχρι να γίνει αυτό θα έχω πάθει εγκεφαλικό εγώ, οπότε αν αργήσω να εμφανιστώ πάνω από μήνα κλάφτε με. Το σπίτι μου που λες πολύ με ενθουσίασε, έχει κήπο με λεμονιές και στο μπαλκόνι μου φτάνουν τα ανθισμένα κλαδιά μιας αμυγδαλιάς, τόσο βουκολικές καταστάσεις. Φλυαρώ για να καταλήξω στα νέα μου ζωάκια που τα ανακάλυψα μόλις χθες: είναι κάτι κουνούπια ΝΑ με το συμπάθειο, είναι πολλά και φαντάσου μερικά πρέπει να είναι πιο μεγάλα και από τον αυτιάγγουρα! Δεν έτρωγες τη γλώσσα σου καλύτερα; Εσύ να έρθεις όποτε θέλεις, έχεις ελευθέρας και διαρκείας😉

    @Χαρά σε μερσούμε πολύ, εγώ δηλαδή, ο γκρην δεν είμαι καν σίγουρος ότι πήρε χαμπάρι τις προτροπές μου🙂 Με την ησυχία σου τα πουλάκια, το χαζοπούλι θα μπορούσες ακόμα και να το κλέψεις να μου το φέρεις για τον κήπο μου, θα κάνει τρελή παρέα και με τον αυτιάγγουρα😉 η τζιτζιμπύρα ον γκρας θα περιμένει για λίγο ακόμα, μέχρι να συνέλθω από το ρακί ον δε ροκς😉

    @krot ε τι να σου αντιτείνω τώρα που δεν έχω καλά καλά ίντερνετ ο κακομοίρης; το αποφάσισα όμως, δεν πρέπει να σε έχει κανείς εχθρό εσένα, άρα θέλω να γίνεις φίλη μου και να με πάρεις μαζί σου στα φεστιβάλ. Μαζί μου τουλάχιστον θα επιλέξεις να δεις τα σωστά ονόματα και δεν θα χάνεις το χρόνο σου με τους ατάλαντους🙂🙂🙂

    • chara permalink
      21 Μαρτίου, 2011 12:47 πμ

      Καλορίζικο σάιλεντ! Να το γεμίσεις χαρούμενες εμπειρίες, μουσικές κι όμορφες αρτ ντεκο άχρηστες λεπτομέρειες😉

      • 22 Μαρτίου, 2011 11:48 πμ

        Ευχαριστώ! Σε περιμένω να το ομορφύνεις περισσότερο με την παρουσία και τις ιδέες σου😉

      • chara permalink
        24 Μαρτίου, 2011 10:18 μμ

        Όταν ολοκληρώσεις το ντεκόρ περιμένο να μου πεις το χρώμα και το στυλ που κυριαρχεί στο χώρο🙂 Μαύρο, μωβ και γκόθικ απορρίπτονται😛

  24. 20 Μαρτίου, 2011 6:16 μμ

    🙂🙂
    ποιος είναι ο αυτιάγγουρας?

    • 20 Μαρτίου, 2011 6:32 μμ

      Ο σκυλάκος μου ντε, ο Νικόλας! Κάποια εδώ μέσα τον κορόιδεψε που τα αυτάκια του είναι τόσο δα μεγαλούτσικα και του βγήκε/έμεινε το όνομα😦

      • 20 Μαρτίου, 2011 6:41 μμ

        άντε και με το καλό να πραγματοποιήσεις την απειλή σου και να με φιλοξενήσεις !
        :))

      • 20 Μαρτίου, 2011 6:58 μμ

        Μα εννοείται! Το πολύ πολύ να σε βάλω να σκοτώνεις και τα κουνούπια!🙂🙂🙂

  25. 20 Μαρτίου, 2011 7:01 μμ

    δεν μπορώ τα αίματα..
    μπορώ όμως να σου κάνω τον ‘κουνουποχάφτη» !

    • 20 Μαρτίου, 2011 7:17 μμ

      Άσε μην μπαίνεις στον κόπο, θα εκπαιδεύσω το Νικόλα να κυνηγάει τα κουνούπια κι εμείς θα πίνουμε κοκτέηλς κάτω από τις λεμονιές🙂

  26. 23 Μαρτίου, 2011 3:59 μμ

    Στην έκδοση των ασπρόμαυρων φωτογραφιών , αν τις παρατηρήσεις με μεγάλη προσοχή , μπορεί να δεις τα … διάσπαρτα κομματάκια της καρδιάς μου , που έχω αφήσει εκεί πριν κάποια χρόνια …
    Όμορφες φωτογραφίες … Πολύ όμορφες .

  27. 26 Μαρτίου, 2011 10:54 μμ

    «Μαζί μου τουλάχιστον θα επιλέξεις να δεις τα σωστά ονόματα και δεν θα χάνεις το χρόνο σου με τους ατάλαντους»

    χα χα χα. έλα στο πριμαβέρα τουλάχιστον, θα περάσουμε τελεια, θα γίνουμε φέσι και θα χοροπηδάμε σα χαζά!🙂

    μπορέις να βάλεις τον Αυτιάγγουρα να ασχοληθεί με τα κουνούπια: ή μάλλον να βάλεις τα κουνούπια να ασχοληθούν με τα αυτιά του!😛

    Enfant, άμα δεις τον Αυτιάγγουρα δε θα αναρωτιέσαι πια πώς βγηκε το όνομα!

  28. 28 Μαρτίου, 2011 3:09 μμ

    @Silia χθες το απόγευμα βρήκα ένα κομμάτι της καρδιάς σου κοντά στο φάρο. Το κράτησα για να στο επιστρέψω κάποια στιγμή από κοντά😉 Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    @Krot χαίρομαι καταρχάς που δεν αμφισβητείς ότι με έχεις ανάγκη για να μπεις στον ίσιο μουσικό δρόμο. Στο πριμαβέρα όμως δεν μπορώ να έρθω αν και τα ονόματα είναι υπερ-τέλεια και η υπόσχεση για αλκοόλ και χοροπηδηχτό είναι κάτι παραπάνω από promising, ωστόσο αυτό τον καιρό δεν βγαίνω μάτια μου😦 Αλλά σου έχω και δυσάρεστα νέα: τα αυτάκια του Αυτιάγγουρα είναι πλέον αυτάκια με υποκοριστικό, μεγάλωσε βλέπεις ο χρυσός μου και δεν φαίνονται πια μεγάλα. Να ξέρεις ότι ευθύνεσαι εσύ προσωπικά που τον γρουσούζεψες, όπως ευθύνεσαι και για το ότι έρχεται συνέχεια κόσμος στα μέρη μου ψάχνοντας για ‘kremes pou na travane sta petaxta autia pros ta pisw’😦

    @Enfant κάνε λίγη υπομονή, του ετοιμάζω ρετροσπεκτίβα😉

    • 28 Μαρτίου, 2011 3:12 μμ

      αχαχαχα, πάει έχασε τη γοητεία του ο Αυτιάγγουρας! Λες να πήρε είδηση το δούλεμα και να του δημιουργήθηκε ψυχολογικό; :Ρ
      Όσο για τις κρέμες, είδες? είδες? χάρη σε μένα κέρδισες χιτς!

      Για τα του πριμαβέρα, θα λάβεις μέηλ, κοίτα να το δεις έγκαιρα!

      [και ναι, ανανγωνρίζω την υπεροχή σου περί τα μουσικά και σκέφτομαι να σε εκμεταλλευτώ δεόντως!]

      • 28 Μαρτίου, 2011 3:19 μμ

        Εδώ είσαι πουλάκι; Πολύ σε πεθύμησα μωρέ! Δράττομαι της ευκαιρίας να υπενθυμίσω ότι ακόμα το ίντερνετ το ΄χω με το σταγονόμτρο! Όσο περιμένω την εταιρεία-ω εταιρεία!-να μου συνδέσει τη δική μου παροχή, η πρόσβαση μου στο ίντερνετ είναι συνυφασμένη με τον έφηγο γείτονα που όμως λείπει συνέχεια από το σπίτι γιατί…είναι έφηβος-ο μπάσταρδος, δεν ντρέπεται λίγο, εμείς στην εφηβεία ήμασταν παναγίες😦 Επίσης για κάποιο περίργο λόγο όταν ανοίγει το πισί του ακούει πάντα Led Zeppelin κιέτς, φαντάσου ότι όταν ακούω το Stairway to Heaven τρέχω κι εγώ στο λάπτοπ. Σκύλος του Παβλώφ κατάντησα τον ΟΤΕ μου μέσα😦

      • 28 Μαρτίου, 2011 3:53 μμ

        καλά, δεν πειράζει, εγώ θα το στείλω τώρα σε λίγο, και όποτε ακούσεις το Stairway to Heaven θα δεις και το μέηλ μου!
        Και πού γυρίζει το κωλόπαιδο? Γονείς δεν έχει να το μαζέψουν?

        [ανταποκρίνεται και ο Αυτιάγγουρας στο κάλεσμα των Ζέπελιν?]

  29. 30 Μαρτίου, 2011 5:05 μμ

    @κροτ ήρθε και πάλι η ώρα που οι λεντ ζέππελιν έκαναν δειλά την εμφάνιση τους, επειδή όμως με τα νέα σου μου έχει φύγει το σαγόνι δεν μπορώ ακόμα να το διαχειριστώ😦
    Θα σου απαντήσω αναλυτικά όμως. 😦
    (για τον πιτσιρικά που λέγαμε, εχμ, όχι δεν έχει γονείς😦 )

Σχολιάστε

