Skip to content

ωδή στην αριστερά

24 Φεβρουαρίου, 2011

Τύλιξα τα καταστασιακά μανιφέστα της δεύτερης διεθνούς σε μια συλλεκτική αφίσα του συντρόφου μαγιακόφσκι, σαν φρέσκα ψάρια σε χαρτί ιχθυοπωλείου, και απέμεινα να κοιτάζω τους εργάτες να μεταφέρουν με τα δυνατά τους χέρια τις κούτες με τη λενινιστική εγκυκλοπαίδεια, καπνίζοντας καρέλια άφιλτρα.

60 Σχόλια leave one →
  1. HappyHour permalink
    24 Φεβρουαρίου, 2011 12:40 μμ

    Μονοπλάνο Αγγελόπουλου; 😉

  2. 24 Φεβρουαρίου, 2011 12:42 μμ

    silent στο τσακ με φέρνεις να ανάψω τσιγάρο, αν και το ‘χω κόψει δύο χρόνια τώρα. Αυτή δεν είναι μετακόμιση…, αποδόμηση είναι.

  3. 24 Φεβρουαρίου, 2011 12:52 μμ

    Θες να πεις Αγρινίου; Ή τα σέρτικα. Έχει μεγάλη σημασία όπως καταλαβαίνεις…

    • 24 Φεβρουαρίου, 2011 2:12 μμ

      Σαφώς και έχει … με το Αγρίνιο έχω όμως «θέμα», το οποίο φυσικά και δεν θα αναλύσω σε ένα τέτοιο αριστερό ποστ, οπότε θα πάμε στις άλλες κατηγορίες…

      • 24 Φεβρουαρίου, 2011 2:29 μμ

        Μπράβο βρε Γιώργο μου, ευτυχώς που παραμένεις εσύ μέσα στο κλίμα μήπως και κάνουμε καμία συστημική διαχείριση του προβλήματος, γιατί με τους άλλους δεν το βλέπω…

  4. 24 Φεβρουαρίου, 2011 1:11 μμ

    xaaaaaaaaaaaaaaxaxxa

    εμένα πάντως μου έφτιαξες το κέφι!
    (το ότι μου ήρθε εικόνα από τσαρούχη είναι εντελώς ό,τι να ‘ναι; )

  5. 24 Φεβρουαρίου, 2011 1:28 μμ

    Αγαπητές αναγνώστριες, αγαπητοί αναγνώστες, δεν πάτε καλά (εξαιρώ τον Κατσαμάκη που είναι στο κλίμα). Κανονικά έπρεπε να σας θυμίσει τον Αντρέ Μπρετόν…

  6. 24 Φεβρουαρίου, 2011 1:34 μμ

    Εμένα τελικά- και δεν ξέρω γιατί δεν το έγραψα από την αρχή – μου θυμίζει Μπρετόν.

    • HappyHour permalink
      24 Φεβρουαρίου, 2011 1:40 μμ

      Τσαλαπετεινέ, κι εμένα Αντρέ μου θύμισε αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν θα τον ξέραν οι υπόλοιποι 😉

      • 24 Φεβρουαρίου, 2011 1:47 μμ

        HappyHour: Πρέπει να ειδοποιήσουμε το Μπαλόνι να περάσει και να πει κι εκείνη Μπρετόν. Και τον Κατασαμάκη – αν και εκείνος μου φαίνεται ότι τη γλύτωσε την κατσάδα.

  7. 24 Φεβρουαρίου, 2011 1:57 μμ

    αααα, φοβηθηκα μη κατηγορηθώ για σνομπισμό αν πω ότι μου θύμισε Μπρετόν!!!
    Εντελώς Μπρετόν

  8. 24 Φεβρουαρίου, 2011 2:17 μμ

    Χωρίς να ΄χω δει τα σχόλια νομίζω πως θυμίζουν Μπρετόν! 😛

    Σοβαρά τώρα προσπαθώ εν μέσω αναθυμιάσεων να το «χωνέψω». Θα ξανάρθω αργότερα. Πιο νηφάλια!

  9. 24 Φεβρουαρίου, 2011 2:26 μμ

    Ε, τι να σας πω τώρα;
    Είστε προβοκάτορες ρε!
    Γι’ αυτό δεν πάει καλά το κίνημα, γιατί γεμίσαμε γκαιμπελίσκους και γκαιμπελίσκες σαν του λόγου σας.
    Στην επόμενη συντονιστική όμως θα ζητήσω να διαγραφτείτε όλοι σας (πλην του Κατσαμάκη)

    • 24 Φεβρουαρίου, 2011 2:33 μμ

      Διάβασα το ποστ πριν από λίγο στα παιδιά στη δουλειά… η Κυριακή, που ως γνωστό τοις πάσι δεν ακούει καλά ή έστω ακούει ό,τι θέλει σχολίασε: «εντελώς μπετόν….»

      • HappyHour permalink
        24 Φεβρουαρίου, 2011 2:43 μμ

        ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ!

  10. 24 Φεβρουαρίου, 2011 2:30 μμ

    Συ είπας: «Κανονικά έπρεπε να σας θυμίσει τον Αντρέ Μπρετόν»
    και μόνο τότε εμείς είδαμε ότι είχες ΑΠΟΛΥΤΟ δίκαιο. Και συμφωνήσαμε.
    Και τώρα απειλούμαστε με διαγραφή;
    Άδικο. Δεν το αντέχω!

    • HappyHour permalink
      24 Φεβρουαρίου, 2011 2:45 μμ

      Καλέ σεις είστε καλός στο σλρουπ σλρουπ! 😛

      • 24 Φεβρουαρίου, 2011 8:00 μμ

        Να μη δείτε κεφάτο πτηνό! Αμέσως να του κόψετε τα φτερά…

      • 24 Φεβρουαρίου, 2011 8:39 μμ

        μην το ακούς το χαρουμενόπαιδο…ζηλεύει τις επιδόσεις σου στο γλυψ εντατίκ που πιάνει.
        αυτηνής δεν πιάνει
        χαχαχχαχχαχαχαχχαχαχαχαχχα

  11. 24 Φεβρουαρίου, 2011 2:37 μμ

    @Τσαλ συγγνώμη, νόμιζα ότι ειρωνευόσασταν. Έχεις δίκιο, είναι άδικη η διαγραφή. Κι εμένα θα με πείραζε πολύ. Πάαααρα πολύ όμως 🙂

    @Γιώργο έχω κατουρηθεί απ’ τα γέλια. Τα φιλιά μου στην Κυριακή!

    • 24 Φεβρουαρίου, 2011 3:26 μμ

      Δεκτή η συγνώμη, περασμένα ξεχασμένα…αλλά τώρα που βλέπω
      το σχόλιο της Κροτ δεν μπορώ να μην συμφωνήσω μαζί της. Η ανάρτηση
      έχει κάτι βαθύ ερωτικό χωρίς βέβαια να ξεχνάμε το υπαρξιακό της στοιχείο.

      (Σαν σκηνή τη βλέπω απρόμαυρη με έντονα κοντράστ)

  12. 24 Φεβρουαρίου, 2011 2:56 μμ

    δλδ μόνο εμένα μου έκανε κάτι σε σέξυ?
    εκεί που λέει για τα δυνατά χέρια των εργατών κυρίως. αλλά και ο μαγιακόφσκυ επίσης. 🙂

    ντάξει εχω τη διαγραφή στο τσεπάκι μου!

    Γιώργο, η Κυριακή είναι ΚΚΕ?

  13. 24 Φεβρουαρίου, 2011 7:02 μμ

    @Krot πίσω από τα δυνατά χέρια των εργατών θα έπρεπε να βλέπεις τη δύναμη του λαού, που με λίγη καθοδήγηση μπορεί να σπάσει τα μπετά. Τελικά ποτέ η αστική δεν είχε συμβολική σκέψη…
    Επίσης η Κυριακή είναι της ΚΟΕ…

    @Τσαλαπετεινέ σε ασπρόμαυρο κοντράστ θα έπρεπε να βλέπεις τη φλόγα της επανάστασης που θα φωτίσει σε λίγο τον κόσμο. Και σταμάτα σε παρακαλώ να συμφωνείς με όλους, εσύ είσαι χειρότερος και από τον πρωθυπουργό μας 😦 🙂

    • 24 Φεβρουαρίου, 2011 8:11 μμ

      Η φλόγα – και σε αυτό δεν αλλάζω γνώμη που να με ξεπουπουλιάσεις – θα πρέπει να κινηματογραφηθεί με έγχρωμο φιλμ. Σε αυτή τη σκηνή όμως μόνο τη καύτρα του άφιλτρου βλέπω. Οπότε… κάνουμε ζουμ στη καύτρα, cut και στο μοντάζ μετά το δένουμε με την επόμενη σκηνή που το πρώτο πλάνο της είναι η φλόγα της επανάστασης.

      Σήμερα συμφωνώ με όλους γιατί είμαι λίγο dizzy από την τσίκνα που έφερε το μπαλόνι από το μεσημέρι και από τον Gillespie. Γι αυτό μη με ξαναπείς Γιωργάκη!

      Καλή Τσικνοπέμπτη σε όλους. 😉

  14. chara permalink
    24 Φεβρουαρίου, 2011 7:22 μμ

    Εντάξει παραδεχτείτε το! Δεν καπνίζετε Καρέλια!

  15. 24 Φεβρουαρίου, 2011 8:55 μμ

    Πιο νηφάλια τώρα έχω να παρατηρήσω πως ακόμα Μπρετόν θυμίζουν και πως ο Τσαλαπετεινός κάτι καλό έχει κάβα και δε μας δίνει!

    • 24 Φεβρουαρίου, 2011 9:02 μμ

      Μόνο εσύ με καταλαβαίνεις Ρενάτα!!!
      Έχω σήμερα τρελά κέφια- χωρίς κανένα βοήθημα, αυτοφυές κέφι – που δυστυχώς παρερμηνεύτηκαν οπότε από αύριο θα περάσω για να διαφωνήσω κάθετα με όλους και μετά ας αποφασίσουν ποιος τσαλαπετεινός είναι καλύτερος για παρέα τις τσικνοπέμπτες.

  16. el romandante permalink
    24 Φεβρουαρίου, 2011 10:47 μμ

    θα διαβάσω απ’ το πρωτότυπο:
    Οι επίγονοι του συνδικαλισμού μεταμορφώνουν την
    ανεξαρτησία των συνδικαλιστικών οργανώσεων από την μπουρ-
    ζουαζία και τους ρεφορμιστές σοσιαλιστές σε ανεξαρτησία γενικά,
    σε απόλυτη ανεξαρτησία από όλα τα κόμματα, συμπεριλαμβανομέ-
    νου και του κομμουνιστικού.

  17. 24 Φεβρουαρίου, 2011 10:55 μμ

    @μπαλόνι του άλλαξες φύλο του πουλιού ή μου φαίνεται; Εμείς μπορεί να είμαστε αποδομημένες, τον ρώτησες όμως τον επισκέπτη μου αν ασπάζεται τη θεωρία των έμφυλων ταυτοτήτων;

    @τσαλαπετεινέ ψυχανεμίζομαι κάπως τα αίτια της χαράς σου: μέρα που είναι φτηνά το γλίτωσες το μπάρμπεκιου. Και του χρόνου! Επίσης, οι περισσότεροι αναγνώστες μου έχουν κατάθλιψη, ή την αποκτούν εδώ μέσα. Μόνο εσύ έχεις τρελά κέφια. Θα σε κρατήσουμε για δείγμα (ίσως την επόμενη φορά που κάποιος θα παραπονεθεί ότι τον ρίχνουν οι αναρτήσεις μου θα του απαντήσω πως κάποτε, μια τσικνοπέμπτη. ένας αναγνώστης είχε τρελά κέφια-και θα τον παραπέμψω εδώ!) Χμ, βλέπεις στο πλάνο σου τη φλόγα της επανάστασης και μετά δηλώνεις ότι δεν πήρες κανένα βοήθημα; Σε ποιον τα πουλάς αυτά; Τέλος, αν υποψιαστώ ότι κάνατε μπάρμπεκιου με την μαλόνη και δεν με καλέσατε θα της κρατάω μούτρα ένα μήνα-και αν συνέβη κάτι τέτοιο θα το μάθω!

    @Χαρά να σου υπενθυμίσω ότι τους γκαιμπελίσκους του συστήματος εμείς εδώ τους κρεμάμε. Θα ήθελες μήπως να ξαναδιατυπώσεις την πρόταση σου;

    @Ρενάτα αν σου θυμίζει ακόμα Μπρετόν μάλλον πέρασες ήδη από την κάβα του τσαλαπετεινού και μας το κρύβεις!

    • 24 Φεβρουαρίου, 2011 11:26 μμ

      ξαναδιάβασε ρε μπάζο τι έγραψα! μίλαγα στον Τσαλ για την Χάπι, που ενώ γλύφει κι αυτή, το δικό της το γλύψιμο δεν πιάνει και ζηλεύει!

      και όχι, δεν τσίκνισα με τον Τσαλαπετεινό (τώρα που το σκέφτομαι, μπορει…ποτέ μην είσαι σίγουρος για την μπαλόνη!)

      • 24 Φεβρουαρίου, 2011 11:50 μμ

        Μην διαβάσετε το επόμενο σχόλιο, πέρασε η επήρεια της τσίκνας στον οικοδεσπότη… μην… δεν υπάρχει λόγος… ε, εντάξει… αφού ούτως ή άλλως θα το διαβάσετε… εγώ δεν έχω τίποτε άλλο να πω…

    • chara permalink
      25 Φεβρουαρίου, 2011 12:41 πμ

      Δε με τρομάζουν οι απειλές σου σάιλεντ! Δεν παίρνω από ιδεολογική κατήχηση και δε φοβάμαι τη διαγραφή γιατί είμαι φύσει και θέσει ανένταχτη! Εμένα ΔΕ μου θυμίζει Μπρετόν (Κυριακή ρισπεκτ…) και το μόνο που έχω να δηλώσω πριν τη δόλια εκτέλεσή μου είναι πως η αγχόνη αφήνει περισσότερο χώρο για ανάσα απ’ τη γραβάτα, το ζιβάγκο και το λουρί απ’ το ταγάρι.

      (Ωραίο αυτό το «γκαιμπελίσκος του συστήματος»! Αυτό μου θυμίζει λίγο την… «Ανθολογία του Μαύρου Χιόμορ» είναι η αλήθεια 🙂 )

  18. 24 Φεβρουαρίου, 2011 11:20 μμ

    @el romandante συγχαρητήρια, μόνο εσύ κατάλαβες την πρωινή ποιητική μου αηδία (καλά, το κομμουνιστικό κόμμα πρώτο πρώτο αφομοιώνεται στο ρεφορμισμό, δεν το συζητώ…).

    Να γίνω όμως κάπως λιγότερο συμβολικός πριν γίνει η ανάρτηση ταξικό πορνό; Ευχαριστώ! Βρήκα σήμερα ξεχασμένες σε κάποιο συρτάρι κάτι παλιές κομματικές συνδρομές, από την εποχή που μερικοί από εμάς πιστεύαμε στην αριστερά και στον αγώνα, πριν οι πρώην σύντροφοι μας γίνουν διπλοθεσίτες του δημοσίου με χορηγό τις επαναστατικές συνιστώσες. Και είναι πια τόσοι πολλοί αυτοί που είναι να αναρωτιέσαι: γι’ αυτό σε έτρωγαν εσένα οι δρόμοι της Αθήνας 15 χρόνια τώρα; Για να ξεκουράζουν τους αφράτους πωπουδάκους τους σε μαλακές καρέκλες οι άνευ χαρτοφυλακίου σύντροφοι της ΚΟΕ και σια; Κι αν τους ρωτήσεις θα σου πουν πως οι άλλοι κάνουν χειρότερα. Και ενώ εσύ δεν είσαι σαν τους άλλους, συνεχίσεις να τους κοιτάς σαν χάνος αντί να τους σπάσεις τα δόντια, γιατί δεν μπορείς να το πιστέψεις ότι τελικά η αριστερά μπορεί και να μην είναι πια η Αριστερά σου, αλλά όμηρος της οργανωμένης μαφίας, που σαν βδέλλα απομυζεί ζεστό χρήμα από παντού. Εγώ πάντως πλήρωσα τις συνδρομές μου και αμαρτία δεν έχω. Τώρα παίρνω το σκύλο μου και πάμε στο βουνό 🙂

  19. 25 Φεβρουαρίου, 2011 10:02 πμ

    @Μπαλόνη το ξαναδιάβασα κι έχεις δίκιο, έφαγα ένα πρόθεμα. Χαίρομαι που παραμένεις τόσο αυθεντικά ευγενική!

    @Λαοπλάνε Κατσαμάκη γιατί παρακαλώ πέρασε η επήρεια της τσίκνας; Ίσα ίσα που με γεμάτο στομάχι βλέπεις τα πράγματα πιο καθαρά. Επίσης, οι δικές μου τσικνοπέμπτες ήταν πάντα συνδυασμένες με συνιστώσες, πλαστική καρέκλα και κρασί από πλαστικό μπουκάλι. Ανατριχιάζω!

    @Χαρά εσύ μπορεί να είσαι ανένταχτη, εγώ όμως θα έχω τον έλεγχο της τροφής σου όταν έρθεις στην Κρήτη και με τέτοιες επαναστατικές ιδέες ξέχνα απάκια και σύγκλινα (τώρα με τον αυτιάγγουρα έχω γίνει φοβερός εξουσιαστής, να ξέρεις). Επειδή όμως μου άρεσε αυτό με τη γραβάτα θα σου φτιάξω χοχλιούς μπουμπουριστούς 🙂

  20. HappyHour permalink
    25 Φεβρουαρίου, 2011 3:51 μμ

    Χαμερπές μπαλόνι :mrgreen: , είμαι Κιουρία εγώ δεν θα απάντησω στις προσβολές σου! 😛 😛 😛

  21. 25 Φεβρουαρίου, 2011 9:24 μμ

    Βιαστικά, μια καλησπέρα Silent (ύστερα από τόσον καιρό)

    και, δε μου λες, τό σημερινό πώς σού’ρθε; 😀 εμένα πάντως (επειδή πρόλαβα να ρίξω μια ματια στα σχόλια βιαστική, και ως πνεύμα κακό που είμαι) μάλλον σε λωτρεαμόν μού κάνει 😆

    btw έχεις εσύ κάνα πρόβλημα με τα γιουτουμποανεβάσματά σου στο βλογ; (η γ.π. εμένα μού «τρώει» από χτες βίδεα και με αναγκάζει να κάνω απντέιτ και άλλα τέτοια εκνευριστικά. Τι να κάνω να τής στείλω επιστολή διαμαρτυρίας; 👿 )

  22. 26 Φεβρουαρίου, 2011 8:13 μμ

    @Happy μπράβο για την ανωτερότητα! (χαμερπές;)

    @Χάρη πνεύμα καλό έχεις δίκιο. Μα βέβαια, Λωτρεαμόν και ξερό ψωμί. Για το άλλο που ρωτάς δεν έχω ιδέα, αλλά αν είναι να προβείς σε οποιαδήποτε διαμαρτυρία να με ειδοποιήσεις, είναι το φόρτε μου αυτό τον καιρό 👿 👿 👿

  23. 3 Μαρτίου, 2011 10:40 πμ

    Κοίτα, ήθελα να επανατοποθετήσω στη συζήτηση το ζήτημα του πόσο σέξυ είναι η ανάρτηση, γιατί εμένα το πρότυπό μου είναι η Κολλοντάι και πιστεύω πως επανάσταση που δεν ερωτεύεται και δε χορεύει, είναι επανάσταση γιαλαντζί.
    Και συμφωνώ με τη Χαρά.

    Αλλά μετά έκανες το σχόλιο Νο 19, και θα ήθελα να είμασταν καθισμένοι γύρω από τίποτα τσίπουρα και να σου έκανα πατ πατ στα μαλλιά και στον ώμο και να σου δάνειζα και τον δικό μου να κλάψεις και να σου πω, μη στεναχωριέσαι, σκάρτοι υπάρχουν παντού, και στην αριστερά, γιατί όχι; Η ποιότητα ενός ανθρώπου δεν είναι απαραίτητα συνάρτηση της πολιτικής τοποθέτησης.
    Εγώ ανθρωπίστρια ΔΕΝ είμαι, είμαι βαθειά κυνική, ΑΛΛΑ είναι τόσο μπάχαλο αυτός ο κόσμος που όλα μπορούν να συμβουν.

    Μήπως είσαι ακόμα στην Αθηνα;

  24. 4 Μαρτίου, 2011 2:15 μμ

    Krot μου δεν είμαι ακόμα στην Αθήνα. Το κατάλαβες, ε; Την επανάσταση την σκέφτομαι κι εγώ και έχω δώσει και τα κουμπούρια του παππού για λάδωμα. Την Κολλοντάι την αγαπώ, τελευταία όμως μου λείπει υπερβολικά και ο Άρης, κι αυτός σέξυ είναι. Η επανάσταση θέλει έρωτα και χορό, χωρίς αίμα όμως είναι επίσης γιαλαντζί. Δε λέω ότι θέλω αίμα, στο κάτω κάτω γι’ αυτό έφυγα από την Αθήνα, σκέφτομαι ωστόσο ότι η σπίθα που θα ανάψει σύντομα ο πρώτος θάνατος μετανάστη μπορεί και να με φέρει πίσω. Δεν έχει πια νόημα να ψάχνουμε λαγούμι να κρυφτούμε, θέλει φωτιά η λευτεριά! Και για τους πρώην συντρόφους τα τσίπουρα είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτα, αλλά πατ πατ δεν θέλω, όχι γιατί δεν μου αρέσουν αλλά γιατί δεν το αξίζουν. Διάλεξαν να είναι εχθροί μας και αναλόγως θα αντιμετωπίζονται από ‘δω κι εμπρός, ατομικά, εύχομαι κάποτε και συλλογικά. Πολλά θέματα, λίγος ο χρόνος, ελπίζω σύντομα να είμαι περισσότερο διαθέσιμος 😉 Ματς!

  25. 4 Μαρτίου, 2011 4:01 μμ

    το πατ πατ χαζό αξίζει σε σένα, όχι σε αυτούς. :Ρ

    • 4 Μαρτίου, 2011 4:09 μμ

      Ε, τότε πολλά πατ πατ κι αγκαλιές, τα δέχομαι με χαρά και τα έχω μεγάλη ανάγκη (ουφ, το είπα!). Επίσης, θα πρόσεξες μάλλον ότι γράφουμε ταυτόχρονα από ‘δω κι από ‘κει 🙂 Φιλιά!

  26. 4 Μαρτίου, 2011 6:26 μμ

    θα κανω και στον αυτιάγγουρα πατ πατ -να πεσουν λίγο τα αυτιά του!

    ειδες τα μεγάλα πνεύματα?

    [αυτή η ζωή μας έχει κανει τελείως δυσλειτουργικούς! τι πιο ωραίο από το να θες αγκαλιές και να το λες δλδ?]

  27. 4 Μαρτίου, 2011 6:29 μμ

    Κάτι άκουσα για αγκαλιές και πέταξα για να προλάβω…
    😉

  28. 4 Μαρτίου, 2011 9:41 μμ

    @κροτ το να ζητήσεις μια αγκαλιά έχει καταντήσει το πιο δύσκολο πράγμα σήμερα, γι’ αυτό το επιφώνημα. Σταματήστε όμως με τα αυτιά του παιδιού μου, είπαμε τα αυτιά του είναι κανονικά, εσείς είστε μύωπες!

    @τσαλ και πολύ καλά έκανες! Εμείς εδώ ως γννωστόν τα αγαπάμε τα πουλάκια και γενικά όλα τα ζωάκια! Κούρνιασε μαζί μας ελεύθερα 🙂

  29. 7 Μαρτίου, 2011 12:27 πμ

    «το να ζητήσεις μια αγκαλιά έχει καταντήσει το πιο δύσκολο πράγμα σήμερα»
    αχ, μωρέ Silent, αχ αχ. ασιχτίρ πια με την mala educacion που έχουμε πάρει όλοι μας!

    [εγώ είμαι μύωψ και πολύ μάλιστα -γι’αυτόν ακριβώς το λόγο το ότι βλέπω τα αυτιά του και χωρίς γυαλιά, είναι ανησυχητικό! αλλά δεν πειράζει μωρέ, οι σκυλίτσες γκόμενες δεν κοιτάνε τέτοια και ο Αυτιάγγουρας θα κάνει κρητικές σκυλίσιες καρδιές να στενάξουν, είμαι σίγουρη!]

    Τσαλαπετεινέ, θες και κάνα σποράκι; 😉

  30. 7 Μαρτίου, 2011 3:55 μμ

    εγω περισσοτερο το βλεπω σαν παλαιομοδιτικη ωδη στους εργατες!
    [και σαν ενα υπερεαλιστικο και οριστικο μνημοσυνο στην αριστερα!]

  31. 10 Μαρτίου, 2011 2:37 μμ

    Έχεις αργήσει να γράψεις ποστ και με έχει πιάσει στερητικό σύνδρομο, 16 φορές έχω διαβάσει τα σχόλια της Κροτ και δεν αντέχω άλλο. Κάνε κάτι…

  32. 10 Μαρτίου, 2011 6:41 μμ

    @krot αχ αχ και ασιχτίρ ναι, ευτυχώς που έχουμε ακόμα το ίντερνετ 🙂
    η πρόσβαση στο οποίο παρεπιπτόντως έχει καταντήσει πάρα πολύ δύσκολη, να τώρα σου γράφω σε στυλ παιδόδεντρο, μωρά κρέμονται από τα μπράτσα μου και προσπαθούν να διαβάσουν τι γράφω. Ουφ πια την ευρυζωνικότητα μου μέσα! Με τον αυτιάγγουρα επίσης τα προβλήματα συνεχίζονται, όταν όμως γαμοσταυρίζω τους γείτονες αυτοί σεμνύονται και μας αφήνουν στην ησυχία μας! Τους πετάω κι εγώ ατάκες σε στυλ «δε μιλάω στον όχλο» και τέλος πάντων αν δεν ξανακούσετε σύντομα από ‘μένα να ανησυχήσετε 😦

    @μούργο είσαι ο μόνος που έπιασε το νόημα. Αλλά ξέρεις και κάτι; Οι μόνοι νέοι φίλοι που έκανα εδώ στην επαρχία είναι από την ΚΟΕ οπότε είμαι χαμένος από χέρι-σε μια άλλη ζωή θα ψηφίσω Σαμαρά, το ορκίζομαι!

    @Κατσαμάκη με κολακεύεις, κανείς ποτέ δεν μου έχει πει ότι θέλει να με διαβάζει. Συνήθως το κάνουν από υποχρέωση ή γιατί τους εκβιάζω. Εκτός κι αν οι 16 φορές που διάβασες τα σχόλια της Κροτ σε πείραξαν στο κεφάλι 🙂

    Γιώργο μου λέω να ανεβάσω μερικές φωτογραφίες γιατί από έμπνευση μηδέν-προέχει ο αγώνας για επιβίωση!

  33. 10 Μαρτίου, 2011 7:21 μμ

    Διάβασα αυτό το ανεπανάληπτο «σου γράφω σε στυλ παιδόδεντρο, μωρά κρέμονται από τα μπράτσα μου και προσπαθούν να διαβάσουν τι γράφω.»
    και δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ.

    Αυτό είναι από μόνο του μια ανάρτηση. Εδώ θα μπορούσα να βάλω δέκα θαυμαστικά αλλά το αφήνω έτσι σκέτο. Κι όποιος κατάλαβε ότι μιλάω σοβαρά, κατάλαβε.

    Κατσαμάκη το είδες;

    • 10 Μαρτίου, 2011 10:52 μμ

      Το είδα χεχε.. το είδα… σχεδόν με συμπόνοια, «σχεδόν» γιατί πώς να στο πω… όταν φυτρώνουν και αλλού παιδόδεντρα δεν νοιώθω τόσο μόνος…. χιχιχι

      • 10 Μαρτίου, 2011 11:00 μμ

        Τώρα που θα πας στο καινούριο ποστ με τις φωτογραφίες πρόσεξε μην πεις καμιά χοντράδα από αυτές που λες συνήθως για τις φωτογραφίες των άλλων. Οι εικόνες είναι καταπληκτικές. Εγώ έγινα μούσκεμα και δεν άφησα σχόλιο. Πάω να αλλάξω πρώτα και μετά, μη κάνω πατημασιές στην ανάρτηση.

  34. 10 Μαρτίου, 2011 7:28 μμ

    Κατσαμάκη, σε βλέπω. Τι κακό έχουν τα σχόλιά μου δηλαδής?

    Silent να ξερεις πως αυτο που κανεις αυτο το σκ θα στο φυλάω για παντα! :Ρ

  35. 10 Μαρτίου, 2011 7:58 μμ

    @τσαλαπετεινέ υπερβάλεις! Απλά προσπαθώ να αποκτήσω κι εγώ τα δυνατά χέρια που λέμε παραπάνω 😉

    @Кроткая νομίζω ότι είναι η μοναδική φορά από καταβολής ίντερνετ που ο Κατσαμάκης δεν σε ειρωνεύεται
    Τα αντανακλαστικά σου θέλουν ξσκούριασμα!
    Να μου το φυλάς για όσο θες, είμαι τόσο χαρούμενος που σας ξαναβρίσκω που δεν με πειράζει 🙂 🙂

  36. 13 Μαρτίου, 2011 10:50 πμ

    πατ πατ πατ και ξανά αγκαλιές σε όλα τα παιδάκια
    Ε, όχι και να αλλάξετε, μας θέλω μουσκεμένους και λασπωμένους, σε παιδική χαρά είμαστε όχι στου λαμπράκη!
    Αρκεί μόνο να μην πιάσουμε κανένα συνάχι!

    Υ.Γ. Γιώργο μου σου έχω πει ποτέ πόσο γενναίος είσαι; Στη θέση σου θα ήμουν συνέχεια με βιταμίνες και αναλγητικά! 😦

Trackbacks

  1. Tweets that mention Ωδή στην αριστερά « Silentcrossing's Blog -- Topsy.com

Σχολιάστε

