Skip to content

Γιατί τρέμει η Τρέμη (και άλλες ιστορίες)

27 Ιανουαρίου, 2011

Tου Θανάση Κρατερού

Τι είναι αυτή η οργή που τους έχει πιάσει; Γιατί τρέμει από τα νεύρα της η Τρέμη και ζητά την επιβολή του νόμου και της τάξης; Γιατί ο Καψής καταγγέλλει το κρρρρρράτος που ηττήθηκε κατά κράτος από τους ξεβράκωτους; Γιατί η Ντόρα χέρι-χέρι με τον Καρατζαφέρη απαιτούν να δείξει η δημοκρατία την πυγμή της; Γιατί το ΚΚΕ και η Δημοκρατική Αριστερά βρέθηκαν ξαφνικά να συμφωνούν και πάθαμε πολιτιστικό σοκ; Γιατί η υπουργός Παιδείας ζητά να ληφθούν από τους αρμοδίους όλα τα μέτρα για να αποκατασταθεί η διασαλευθείσα τάξις; Τι μύγα τους τσίμπησε ξαφνικά όλους αυτούς που έβγαλαν ο ένας το μάτι του άλλου για το Βατοπέδι, που φαγώθηκαν μεταξύ τους για το ποιος-ποιος-ποιος θα φαγωθεί για τη Siemens, τώρα να ομονοούν και να στοιχίζονται πίσω από μια γραμμή που οδηγεί κατ’ ευθείαν στα καλόπαιδα του Παπουτσή;

           

Τριακόσιοι απελπισμένοι μετανάστες, μια χούφτα άνθρωποι άοπλοι και ειρηνικοί, αποφάσισαν να κάνουν απεργία πείνας και διάλεξαν για σκηνή της μάχης τους τη Νομική σχολή. Προσπαθώντας προφανώς να προσελκύσουν την προσοχή ενός κράτους και μιας κοινής γνώμης που τους έχουν καταδικάσει στη δυστυχία του Τίποτε και του Κανένα. Γιατί Τίποτε και Κανένας είναι οι παράνομοι μετανάστες για τη δημοκρατική μας Πολιτεία, για τους πολιτικούς ταγούς και τους δημοσιογράφους λαγούς του Παπουτσή. Τίποτε και Κανένας -μόνο χέρια για να δουλεύουν με μισό μεροκάματο, πόδια να τρέχουν μόλις βλέπουν μπάτσο και μυαλό παράλυτο από την αγωνία της επόμενης μέρας. Τόσο Τίποτε και τόσο Κανένας, που, ακόμα κι όταν πεθαίνουν, δεν βρίσκουν τάφο να ταφούν, πηγαίνουν ανώνυμοι, αλειτούργητοι και άκλαυτοι.

           

Κι αντί να δουν αυτή την ανθρωπιστική τραγωδία πίσω από την απεργία πείνας των απελπισμένων πουλάνε φούμαρα περί ασύλου οι ανάλγητοι. Και ανοησίες για μορφές πάλης αδιέξοδες και πράσινα άλογα οι αριστεροί της σωφροσύνης. Και εθνική εξέγερση για πόλεμο στους μελαψούς οι ακροδεξιοί. Και τσαμπουκάδες ενωμοτάρχη παλιάς κοπής οι δημοσιογράφοι που θα έπρεπε να βρίσκονται στο πλευρό των κατατρεγμένων. Και καταγγέλλουν κιόλας, σα δεν ντρέπονται, τη μηδενιστική αριστερά, τους συμπαραστάτες, τους υποκινητές, τους ηθικούς αυτουργούς οι μίζεροι και κοινότοποι. Ανίκανοι να καταλάβουν ότι σε τέτοιες στιγμές εκατό φορές προτιμότερη είναι η μηδενιστική αριστερά από την αριστερά του μηδενός…

            

Σημείωση: Δεν συνηθίζω να αναδημοσιεύω εδώ αυτούσια άρθρα άλλων, θεωρώ όμως ότι το παραπάνω κείμενο του Θανάση Κρατερού από την Αυγή συμπυκνώνει και τις δικές μου σκέψεις για το ζήτημα της απεργίας πείνας των μεταναστών στη Νομική Σχολή. Θα συμπληρώσω ότι πραγματικά επικίνδυνα για τη δημοκρατία, που τόσο πολύ τίπτονται να προστατεύσουν, είναι όλα αυτά τα ξεπεσμένα καθάρματα της τηλε-δημοσιογραφίας που δυο μέρες τώρα καταγγέλουν και κατακεραυνώνουν ανεύθυνα προς πάσα κατεύθυνση, συμμέτοχοι ταυτόχρονα σε όσα άλλα εγκλήματα συμβαίνουν γύρω μας τόσους μήνες.

        

Μεταφέρω εδώ και κάποιες σκόρπιες σκέψεις που διατύπωσα αλλού σήμερα:

          

Τόσο οι νέοι που εξεγέρθηκαν ενάντια στη χούντα το ’73 όσο και οι σημερινοί απεργοί πείνας αγωνίζονται για μια καλύτερη ζωή με τα μοναδικά μέσα που διαθέτουν. Αυτό όμως μπορεί κανείς να το καταλάβει αν βγάλει στην άκρη τις λέξεις «λαθρομετανάστες» (που δεν είναι), υποκίνηση (όπως διατυπώθηκε ορθώς κι αλλού κανείς δεν μπορεί να υποκινήσει τον άλλο να βάλει σε κίνδυνο τη ζωή του) και κατάληψη (στην τελική αν είναι να καταργηθεί το άσυλο, ας καταργηθεί για χίλιους δυο άλλους λόγους και όχι γιατί μερικοί κακομοίρηδες βρήκαν ένα μέρος να μην πεθάνουν απ το κρύο).

                 

Ο κύριος Πάγκαλος πριν τις εκλογές είχε δεσμευτεί ότι θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες ασύλου και όποιος δεν πληρεί τα κριτήρια θα απελαύνεται. Αυτό θσ ήταν πιο ειλικρινές από τη σημερινή πλήρη αδιαφορία και καταπάτηση κάθε ανθρώπινου δικαιώματος. Αν λοιπόν κάποιος θυμώνει με την όλη κατάσταση (βάζω κι εμένα μέσα) ας θυμώσει με το κράτος που δεν εφαρμόζει τους νόμους και αφήνει αυτούς τους ανθρώπους ομήρους σε μια χώρα που δεν τους θέλει.

            

Αυτοί οι άνθρωποι που όπως λέχθηκε «εκβιάζουν το κράτος με τσαμπουκά» έχουν νόμιμα ζητήσει πολιτικό άσυλο από αυτό το κράτος και μπορεί να περιμένουν ως και 10 χρόνια για μια απάντηση. Ούτε μπορούν να φτιάξουν τη ζωή τους εδώ, αφού δεν ξέρουν αν θα παραμείνουν, ούτε μπορούν να πάνε και πουθενά αλλού. Ας σημειωθεί δε ότι για κάθε κεφάλι (δλδ κάθε αίτηση ασύλου) το ελληνικό κράτος εισπράττει λεφτά, κάτι που κανείς δε λέει (με εξαίρεση την κυρία Ντόρα που της ξέφυγε κάποια στιγμή, στην πορεία όμως κουκούλωσαν το θέμα όλοι μαζί διακριτικά).

       

Ωστόσο, «άσυλο με τσαμπουκά» έχουν ήδη πάρει αρκετοί από το ελληνικό κράτος, που χειρίστηκε κλασικά το θέμα με απίστευτη ανευθυνότητα. Όταν πριν μήνες έκαναν απεργία πείνας 3 αιτούντες άσυλο, το πήραν. Και μετά έκαναν απεργία πείνας άλλοι 10 και το πήραν κι αυτοί. Παράνομα ίσως,  χωρίς να το δικαιούνται ίσως και παρακάπτοντας αιτήσεις χιλιάδων άλλων που προηγούνταν. Ήταν όμως το μόνο μέσο που διέθεταν για να εισακουστούν. Αντί να πάρει τότε η κυβέρνηση στα σοβαρά το πρόβλημα και να εγγυηθεί τη νομιμότητα, διέδωσε το μήνυμα που ταυτίζει την απεργία πείνας με το πολιτικό άσυλο! Επιπλέον, ακόμα και στις περιπτώσεις που τηρούνται οι διαδικασίες του ασύλου (ακροάσεις, επιτροπές κτλ.), πολλές φορές χρειάζεται μέσο για να πάρει κάποιος την πολυπόθητη κάρτα, άσχετα αν το αίτημα για άσυλο είναι πραγματικό. Σε ένα τέτοιο διεφθαρμένο κράτος ζει και η κυρία Τρέμη που τρέμει από τα νεύρα της γιατί έτσι την συμβούλευσαν να κάνει οι φαιδροί πολιτικοί.

            

Ακούω επίσης ότι δεν έχει ευθύνη η χώρα μας για την παράνομη είσοδο των μεταναστών. Σωστότατο! Όμως το πρόβλημα υπάρχει και για πάρα πολλά χρόνια κανείς δεν έκανε τίποτα, αφού εισέπρατταν ζεστό χρήμα, που κύριος οίδε που πήγε. Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν; Να κλείσουμε τα μάτια, να τους σκοτώσουμε ή να τους απελάσουμε μαζικά να τελειώνουμε; Στην τελική ας γίνει το τελευταίο-θα είναι τουλάχιστον μία πολιτική πράξη σε ένα απολιτίκ κράτος…

                

Για το Δουβλίνο ΙΙ όλοι συμφωνούμε στην άμεση κατάργηση του γιατί η Ελλάδα όχι μόνο πιάστηκε κορόϊδο αλλά μας κουνάει και το δάχτυλο η Ευρώπη επιδεικτικά ότι καταπατούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Όταν όμως την προηγούμενη εβδομάδα ο πρωθυπουργός μας ζήτησε από τους εταίρους να το συζητήσουν το θέμα, του είπαν όλοι μαζί να κάτσει στ’ αυγά του και να μην το σκαλίζει. Κι αυτός έκατσε. Ε, λοιπόν για να αλλάξουν τα πράγματα πρέπει να σπάσουν και μερικά αυγά, δε γίνεται αλλιώς. Κι εδώ βρίσκεται για το ουσιαστικότερο πρόβλημα: έχουμε και είχαμε κυβερνήσεις ενδοτικές με σύμπλεγμα κατωτερότητας που δέχονται τα πάντα, αρκεί να πέφτει ζεστό χρήμα σε αδιάφανες τσέπες.

          

Εν κατακλείδι, μια χούφτα ρακένδυτων συνανθρώπων μας που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα έκαναν όλη τη χώρα να βράζει. Σε μια περίοδο που το ελληνικό παρακράτος ζει και βασιλεύει και εξαπλώνεται ολοένα και περισσότερο, για ο,τιδήποτε συμβεί στους ανθρώπους αυτούς από ‘δω κι εμπρός, κύριος υπεύθυνος θα είναι ο Έλληνας πρωθυπουργός που με περίσσειο θράσος αποποιείται κάθε ευθύνη του προβλήματος, αφήνοντας για ακόμα μία φορά να βγάλουν το φίδι από την τρύπα ο Καψής και ο Άδωνις,

12 Σχόλια leave one →
  1. κάποιος permalink
    27 Ιανουαρίου, 2011 2:02 πμ

    Συμφωνούμε απόλυτα σε όλα. Μάλιστα, το κείμενο ήταν τόσο εύστοχο που, ανάλογα μ’ εσένα, σκέφτηκα μέχρι και να το αναδημοσιεύσω, παρόλο που το blog έχει βαρέσει κανόνι, πρίν ακόμη και από την ελληνική οικονομία!

    Το αίσχος του Δουβλίνο ΙΙ είναι που πρέπει να αλλάξει, και από την άποψη αυτή η ευθύνη είναι αποκλειστικά του πρωθυπουργού. Νομίζω ήσουν ο πρώτος που μου το είχε επισημάνει τη μέρα που τα λέγαμε στην πλ. Βικτωρίας.

    Τα υπόλοιπα περί Νομικής, «λαθρομεταναστών» και λοιπών αισχρών που ακούμε είναι κουραφέξαλα μιας δολοφονικής εξουσίας και ενός κοινωνικού φαντασιακού πλήρως εμποτισμένου με μίσος προς κάθετι ζωντανό.

    Συντροφικά και αλληλέγγυα στους μετανάστες και σε κάθε κολασμένο

  2. 27 Ιανουαρίου, 2011 10:33 πμ

    Φλέγον θέμα και πάλι η πανεπιστιμιακή ασυλία.
    Νομίζω πως ψάχνουν πάντα έναν ακόμα λόγο κατάργησης της.
    Το θέμα με τους μετανάστες δεν μπορεί να το λύσει η Ελληνική κυβέρνηση μόνη της και απ την άλλη η ΕΕ χέστηκε για το πως θα αντιμετωπιστούν αφού βρίσκονται έξω από τα δικά τους κράτη..
    Μου θυμίζει ένα τραγούδι των Asian Dub Foundation το «Fortress Europe»…

    Όσο για τα δημοσιο-γλυφτράκια που αναφέρεις δεν περίμενα κάτι άλλο,πύρινους λόγους του κώλου και λόγους εντυπωσιασμού και αποπλάνησης των τηλεθεαστοβλακών.
    Tην καλημέρα μου..

  3. 27 Ιανουαρίου, 2011 11:06 πμ

    κανείς, μα κανείς δεν έχει σκεφτεί να θυμήσει πως στην αρχαιότητα οι ικέτες ζητούσνα άσυλο στους ναούς και ήταν ύβρις να τους βλάψει οποισδηποτε εντός του ασύλου.
    κανείς δεν θυμήθηκε τον Παυσανία που όντως ζήτησε άσυλο σε ναό και επειδή δεν είχαν δικαίωμα ούτε να τον βγάλουν από μέσα ούτε και να τον σκοτώσουν εκεί μέσα, τον έχτισαν ζωντανό εκεί μέσα και τον άφησαν να πεθάνει της πέινας.
    Σας θυμίζει κάτι;

    Όλοι αυτοί οι αρχαιοκάπηλοι πατριδολάγνοι υποκριτές, αυτά μάλλον δεν τα έμαθαν ποτέ? πόσο πιο φαρισαίοι πια?

  4. 27 Ιανουαρίου, 2011 1:03 μμ

    @Κάποιος σε παραπέμπω εδώ και συμπληρώνω ότι για το κοινωνικό φαντασιακό που αναφέρεις αποκλειστική ευθύνη έχουν οι τηλε-φωστήρες και τα αφεντικά τους, που εξαντλούν την πολιτική τους στα άσκοπα τηλεοπτικά ξεκατινιάσματα, αντί να πάρουν έστω και μία σοβαρή απόφαση για τον τόπο τους. Αυτοί είναι οι πραγματικοί εχθροί της κοινωνίας και όσο νωρίτερα το συνειδητοποιήσουν όλοι τόσο το καλύτερο…

    @Not me το φλέγον θέμα δεν είναι το πανεπιστημιακό άσυλο, όσο και αν τα επικίνδυνα πια παπαγαλάκια προσπαθούν να μετατρέψουν το μέσο σε μήνυμα. Το πρόβλημα είναι ότι χιλιάδες άνθρωποι ζουν εγκλωβισμένοι στη χώρα μας, δουλεύοντας σε άθλιες συνθήκες, χωρίς δικαιώματα και χωρίς μέλλον. Όσο δεν ενοχλούσαν ήταν καλά, τώρα που ζητούν τα στοιχειώδη έγιναν ξαφνικά εχθροί του κράτους. Το οποίο (κράτος) το μόνο που έχει να κάνει είναι να τηρήσει τους νόμους που το ίδιο θέσπισε. Τόσο δύσκολα είναι αυτά που του βάζουμε; Όσο για τους «τηλεθεαστοβλάκες», αυτοί είναι τα μεγαλύτερα θύματα αυτής της παράλογης και εγκληματικής εξουσίας-μόνο σε μη δημοκρατικά καθεστώτα οι πληροφορίες αποκρύβονται τόσο έντεχνα και οι μάζες καθοδηγούνται τόσο βίαια…

    @Krot εγώ δεν ξέρω για την αρχαιότητα, εκεί έξω υπάρχουν άλλοι που τα κατέχουν καλύτερα τα θέματα αυτά. Ας μας πει ο Άδωνις τι γνώμη έχει για το φαρισαϊσμό…

  5. ΧΗΜΕΙΟ 85 permalink
    27 Ιανουαρίου, 2011 3:50 μμ

    «Ακούω επίσης ότι δεν έχει ευθύνη η χώρα μας για την παράνομη είσοδο των μεταναστών. Σωστότατο! »

    Ορίστε? Δεν έχουν ευθύνη οι ιμπεριαλιστικές γαλοζοπράσινες κυβερνήσεις για την καταστροφή των λαών της ανατολής? Οι περήφανοι μισθοφόροι του καραμαν αλη και του σημίτη δεν σκότωναν δε βίαζαν δεν κατέστρεφαν παραγωγικές δυνάμεις τόσα χρόνια εκεί μαζί με τους αμερικανούς φίλους τους?
    Ότι έσπειραν ας θερίσουν. Και γι’αυτό το λόγο το ζήτημα της αντιμετώπισης του μεταναστευτικού πρέπει να έχει στον πυρήνα του την αντικυβερνητική πάλη.

  6. 27 Ιανουαρίου, 2011 8:37 μμ

    θα έλεγα κάτι για τους αρθρογράφους της Αυγής και τα σοκ τους αλλά τεσπά…
    Εγώ το σκηνικό της νομικής το καταλαβαίνω ως εξής: από τη στιγμή που τα προβλήματα των μεταναστών ή του αγ. παντελεήμονα (ως κατάσταση) δεν λύνονται με συναυλίες και με εκθέσεις ζωγραφικής, πώς να δεχτώ ότι η κατάληψη στη νομική βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων; Δηλαδή θα άλλαζε το πασοκ πολιτική και θα αποκτούσε ευαισθησία στο ζήτημα; να υποθέσω πως δεν είχαν τέτοιες αυταπάτες. στόχευαν στην ευασθητοποίηση του κόσμου; αυτό πώς θα το πετύχουν όταν μπαίνουν στο πανεπιστήμιο όπου σίγουρα θα ξεσηκώσουν θέμα ασύλου οι άλλοι -το οποίο άσυλο, φρόντισαν από πριν, να το ταυτίσουν στα μυαλά του κόσμου με την ανομία και την παρανομία;Εδώ που φτάσαμε το ασυλο θα είναι το τελευταιό, ας ελπίσουμε μην έχουμε και άλλα ανοιγμένα κεφάλια με αυτούς που μπλέξαμε..

  7. 28 Ιανουαρίου, 2011 12:43 μμ

    @ΧΗΜΕΙΟ 85 δεν αναφέρομαι στις γαλοζοπράσινες κυβερνήσεις αλλά στο λαό. Η συμμετοχή των Ελλήνων φαντάρων στο Αφγανιστάν και στα υπόλοιπα σφαγεία δεν έχουν τη λαϊκή νομιμοποίηση, μόνο που αργήσαμε να αντισταθούμε. Για΄μένα επίσης το θέμα δεν είναι να δώσει η Ελλάδα πολιτικό άσυλο στους κατατρεγμένους γιατί τους το χρωστάμε, αλλά γιατί κάτι τέτοιο ανταποκρίνεται στα ανθρωπιστικά ιδεώδη αλλά και στην τήρηση των νόμων. Το ίδιο ασφαλώς θα πρέπει να κάνει και η υπόλοιπη Ε.Ε.-το μερίδιο ευθύνης που της αναλογεί είναι σαφώς μεγαλύτερο, αρνείται όμως με κάθε τρόπο να το πληρώσει. Συμφωνώ σε αυτό το σημείο με τον Αλαβάνο, με τον οποίο μας χωρίζουν πάρα πολλά, ότι αν οι μετανάστες έκαναν κατάληψη στα γραφεία της Ε.Ε. θα είχαν τη λαϊκή αποδοχή.Ίσως πρέπει να το κάνουμε εμείς αυτό…

  8. 28 Ιανουαρίου, 2011 12:53 μμ

    @partizana να πεις ό,τι θές για τους αρθρογράφους της Αυγής, δεν ξέρω κανένα προσωπικά, ούτε κι έχω και οποιαδήποτε άλλη σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ. Χθες το βράδυ όμως οι μόνοι παρόντες στη Νομική, που συνέβαλαν στην αποτροπή ενός μακελιού άνευ προηγουμένου, ήταν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Οι υπόλοιποι αγόραζαν αγρούς ή ψέλλιζαν διάφορα ακαταλαβίστικα, εντείνοντας την οργή.

    Συμφωνώ ότι τα προβλήματα των μεταναστών δεν λύνονται με συναυλίες και εκθέσεις ζωγραφικής, γι’ αυτό και στέκομαι αλληλέγγυος απέναντι στην έσχατη προσπάθεια αυτών των ανθρώπων να εισακουστούν. Φαίνεται ότι στη χώρα μας η απεργία πείνας είναι η μοναδική πολιτική πράξη που μπορεί να φέρει αποτελέσματα-στο κάτω κάτω βλέπεις πως αντιμετωπίζονται και οι δικές μας αντιστάσεις απέναντι στο μνημόνιο…Οι απεργοί πείνας λοιπόν δεν παρακαλούν για σοσιαλιστική ευαισθησία, αλλά για την εφαρμογή΄των συνθηκών που έχουν υπογράψει οι ίδιοι οι σοσιαλιστές…

  9. 28 Ιανουαρίου, 2011 10:18 μμ

    Η απεργία πείνας μάλιστα είναι μια έσχατη προσπάθεια κάποιου να εισακουστεί το αίτημα του. Η στάση του ΚΚΕ (παρτιζάνα) για μένα ήταν απαράδεκτη. Είμαι έξαλλη με όλο αυτό που στήθηκε απο τα ΜΜΕ. Γιατί απο ότι φαίνεται το μόνο τους αγχος ήταν να φύγουν απο τη Νομική. Γιατί άραγε; Ηταν πολυ κοντά στο Κωλονάκι και μύριζαν;

    Δεν υπάρχουν λόγια και επιχείρηματα πια. Πως να αντικρούσεις τον παραλογισμό άλλωστε; Ο Χατζηνικολάου σήμερα (αφου χαριεντίστηκε με την Σταή-μπλιαχ κόντεψα να ξεράσω) είπε πως δεν κατανοεί το νόημα του ασύλου σε μια δημοκρατική χώρα. Ζντουπ και ντοινγκ! Τι άλλο θα ακούσουμε πια; Και λέμε εμείς για αρχαιότητες και Ικέτιδες του Αισχύλου και ανθρώπους που κάνουν απεργία πείνας… Δεν ξέρω και μόνο στην σκέψη το παρολίγον χθεσινοβραδυνού ντου τρομάζω. Και ύστερα αναρωτιέμαι, χούντα τι είναι τελικά;

    (συγγνώμη για το ‘φορτισμένο’ σχόλιο)

  10. 28 Ιανουαρίου, 2011 10:20 μμ

    και μου βαλες και την Πιπιλη φάτσα κάρτα και ανακατεύομαι… λυπήσου μας… 😦

  11. 29 Ιανουαρίου, 2011 10:49 πμ

    @Happy και πως δηλαδή να μην είσαι φορτισμένη; Αν βρεις τον τρόπο παρακαλώ να τον μοιραστείς μαζί μας. Άσχετα με τις ιδέες ή το ψηφοδέλτιο καθενός από εμάς, η εικόνα των απεργών είναι από μόνη της σοκαριστική, μόνο που η αρρώστια αυτής της πόλης έχει μπει τόσο πολύ μέσα μας που μας έχει απομακρύνει ολοκληρωτικά από τα συναισθήματα μας.

    Για το ΚΚΕ δεν έχω να πω τίποτα πέρα από το ότι δεν μπορείς να περιμένεις το ακοτόρθωτο. Όντως δεν υπάρχουν λόγια και επιχειρήματα: υπάρχει πλέον μια βαθιά πόλωση, ο καθένας ας διαλέξει τι ανταποκρίνεται στη συνείδηση του…

    Ο Χατζηνικολάου έχει δίκιο: δεν χρειάζεται το άσυλο σε μια δημοκρατική χώρα κι αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό από τον τρόπο που αντιμετωπίζεται το άσυλο στις χώρες όπου τα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα περι(κατα)στέλλονται. Αν ζούσαμε σε δημοκρατία το άσυλο θα μας ήταν παντελώς άχρηστο!

Trackbacks

  1. Tweets that mention Γιατί τρέμει η Τρέμη (και άλλες ιστορίες) « Silentcrossing's Blog -- Topsy.com

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: