Skip to content

14. Stereolab-Not Music

7 Δεκέμβριος, 2010

                 

               

             

           

                 

Κάναμε βόλτες στο ποτάμι και τεμπελιάζαμε στα πάρκα πίνοντας ξεθυμασμένη βιολογική μπύρα σε πλαστικά πάιντς. Τρέχαμε λαχανιασμένοι να προλάβουμε τη συναυλία στο Hyde Park και στο γυρισμό ξεκαρδιστήκαμε με τις μαύρες μας πατούσες. Είχαμε βέβαια και τους αστικούς μας πόνους, αλλά τουλάχιστον ήμασταν με τους καλούς…

9 Σχόλια leave one →
  1. 7 Δεκέμβριος, 2010 11:00 μμ

    Για να μην έχεις να λες, εμένα και αυτό που αρέσει!

    [μην άγχεσαι με τις απαντήσεις: στη χείριστη θα τις λάβω μαζί με τις ρακές!]

  2. 7 Δεκέμβριος, 2010 11:00 μμ

    α! τώρα το είδα! κι εδώ χιονάκια? χο χο χο!

  3. chara permalink
    8 Δεκέμβριος, 2010 3:47 πμ

    χο μπλάντυ χο 😉

  4. chara permalink
    8 Δεκέμβριος, 2010 4:04 πμ

    Λάικ για τι μπάντα, λάικ για το ποστ (δεν τις ξέχασες τις πατούσες ε…) και καθόλου λάικ που έλλειπες απόψε… Στο λίβινγκ ντεντ και στο άσφαλτ γουόρλντ έβαλα τα κλάματα. Το νιου τζενερέισιον στο αφιέρωσα μυστικά (μόνο εγώ, εσύ κι ο Μπρεττ το ξέρουμε) 🙂 Γιατί είμαστε πάντα με τους καλούς γαμώτο κι ας μας τη σπάμε κι ας μας γκρινιάζουμε κι ας μη μας αντέχουμε κάποια ανόρεχτα πρωινά και κάτι απελπισμένα βράδια… Γιατί ακόμη τρώμε τα λεφτά μας στα τσιγάρα, τα βιβλία, τις μπύρες και τα συγκροτήματα και δεν τα κάνουμε μασούρια, φακελάκια και δώρα ακριβά σε προηστάμενους, χρήσιμες γνωριμίες και σινιέ γκόμενους. Κι είμαστε πολλοί κι ας έχουμε σκορπίσει. Άλλωστε… γιούροπ ιζ άουρ πλέιγκραουντ 😉

  5. 8 Δεκέμβριος, 2010 11:58 πμ

    Εντάξει, αυτή τη στιγμή έχω λιώσει σαν το παγωτό-φράουλα ενός πιτσιρικά που κλαίει γιατί του έπεσε στο πεζοδρόμιο και τώρα σχηματίζει μια ροζ λιμνούλα. Και πριν η δήλωση χρησιμοποιηθεί εναντίον μου διευκρυνίζω ότι έχω λιώσει αφενός για το σχόλιο της Χαράς (κάτι τέτοια σκέφτομαι όταν ακούω Stereolab, ότι γενικά είμαι με τους καλούς) και αφετέρου γιατί πριν λίγο είχα μία έκπληξη. Θυμάστε τον Σωτηράκη; Και βέβαια τον θυμάστε! Χαίρει υγείας και είναι ο καλύτερος και ο πιο ευγενικός σκύλος του κόσμου και χθες αποφάσισα ότι αν αλλάξω πόλη θα έρθει κι αυτός μαζί μου! Αυτό που δεν σας είχα πει είναι ότι όταν τον βρήκα στο δρόμο με βοήθησε μία καλή κυρία να τον μεταφέρω μέχρι το σπίτι μου, πολύ μακρυά από το μέρος που τον είχαν παρατήσει. Αυτή η κυρία μου τηλεφώνησε μόλις να μου πει ότι τον σκέφτεται ακόμα τον Σωτήρη και θέλει να μου χαρίσει το αυτοκίνητο της γιατί πολύ συγκινήθηκε και γιατί ίσως μου χρειαστεί αν ξαναβρώ σκυλάκι πεταμένο στο δρόμο και δεν ξέρω πως να το μεταφέρω. Oh well! Με έχει πλημμυρίσει η καλή ενέργεια του Σωτήρη!! Όλα επιστρέφουν σε ‘μας καλά μου παιδιά, να το θυμάστε αυτό (είπε σηκώνοντας στοργικά το δάχτυλο προς τους αναγνώστες)

    Διάλειμμα τώρα για λίγο New Generation και επιστρέφουμε:

    Αυτό πάντως για τους σκορπισμένους ανθρώπους μου θύμισε ένα παλιό κείμενο των Διάφανων Κρίνων που μου είχε γράψει σε μια κάρτα ένας φίλος, σκορπισμένος κι αυτός σε άλλη ήπειρο (φίλε Άκη, αν κατά τύχη διαβάζεις τώρα, σε περιμένω τα Χριστούγεννα να πιούμε ρακές στον Άσωτο), που έλεγε ότι υπάρχουν πολλοί σκορπισμένοι άνθρωποι στην πόλη και που ο καθένας βιώνει τη μοναχικότητα του γιατί ακόμα δεν έχουν συναντηθεί, κάπως πιο ωραία το διατύπωναν τέλος πάντων. Την κάρτα τη βρήκα πρόσφατα εξ’ αιτίας ενός άλλου κειμένου που έγραψα (γκούχου γκούχου), όμως τη μασούλησε ο χοντρο-Μάρκος και τώρα δεν μπορώ να τη βρω. Θα επανέλθω όμως γιατί τα έλεγαν ωραία!

    Και κλείνουμε το πρόγραμμα μας πάλι με Suede και με ευχές ένθες κι εκείθεν για πολλά ακόμα χιόνια!

    • chara permalink
      8 Δεκέμβριος, 2010 5:07 μμ

      Έτσι είναι σάιλεντ… Everything will flow. Όταν το πρωτοάκουσα ήμουν περισσότερο πολύ μικρή για να καταλάβω πως ήταν ένα αισιόδοξο τραγούδι. Στην εφηβεία νομίζεις πως είναι κατάντια της ζωής να γίνει ένα νανούρισμα. Ωστόσο αγαπούσα πολύ το Μπρεττ για να του πάω κόντρα και το τραγούδαγα μαζί του. Ευτυχώς ή δυστυχώς σήμερα αυτός ο ίδιος στίχος με παρηγορεί αφάνταστα (μαζί και το ότι ο Μπρεττ είναι πάντα εξίσου όμορφος και πειστικός). Όμως επίτρεψέ μου τη δική μου μικρή ιστορία:
      Could have had a car, could have had it all,
      Could have walked in the sky but we stare at the wall.
      Απλά θα την αφήσω στο κενό και δε θα πω τίποτα απολύτως γιατί κι εγω απόψε είμαι γεμάτη με τόση θετική ενέργεια που τη νύχτα δεν κοιμήθηκα και το πρωί έκανα καφέ και πήγα βόλτα στα Ντοκλαντς με -4 βαθμούς. Για το Σωτηράκη τι να πω; Χι ιζ γιορ ντέστινι! Φιλιά στο Μάρκο! Καλά τους έκανε των διάφανων κρίνων. Ποτέ δε με έπεισε ο τόσο προφανής πεσιμισμός τους. Πιστεύω στην απόγνωση να βγαίνει…άθελά της!
      Ας επιστρέψουμε στους Στερεολαμπ τώρα…

  6. 8 Δεκέμβριος, 2010 3:42 μμ

    χαλάλι του του χοντρο-μάρκου, χαλάλι του! 🙂
    έπαθα πολύ σνιφ με αυτά τα σχόλια και με τα τραγουδάκια.

    • chara permalink
      8 Δεκέμβριος, 2010 5:09 μμ

      σνιφ και λιμνούλες δάκρυα και παγωτό…

  7. 8 Δεκέμβριος, 2010 5:34 μμ

    Να σημειώσουμε την ημερομηνία πάντως, να την κρατήσουμε ως μέρα θετικής ενέργειας, γιατί ποιος ξέρει πότε θα μας ξανασυμβει 😯

    Α, ρε Χαρά, αν σε είχα γνωρίσει στην εφηβεία θα χορεύαμε μαζί Σουέντ και θα χτενίζαμε παρέα τις φράτζες μας 🙂 Θα χρειαζόσουν βέβαια πατρική άδεια για να κάνεις παρέα μαζί μου!

    Αλλά τι εννοείς ότι «απόψε» είσαι γεμάτη θετική ενέργεια; Τέσσερις το μεσημέρι δεν είναι;;;;Ντοκλαντς θέλω κι εγώ γαμώτο, ταιριάζουν και με τους Σουέντ, νταμν ιτ!!

    Και αφού όλη η τρελοπαρέα είναι σνιφ, να ανεβάσω λίγο το κέφι λέγοντας ότι ο Μάρκος έφτασε τα 8 κιλά, κάτι που νομοτελειακά μας λέει ότι παίρνει περίπου 1 κιλό την εβδομάδα. Και αυτό το λέω για καλό 🙂

Σχολιάστε

