Skip to content

16. Angus & Julia Stone-Down The Way

5 Δεκεμβρίου, 2010

           

             

           

             

               

                   

Στη μοναξιά των κάμπων με το βαμβάκι οι ψυχές διαστέλλονται κι ο δροσερός αέρας μουρμουρίζει: Δεν επιβάλλουμε παρά τους πόνους που οι ίδιοι μπορούμε να αντέξουμε και δε φοβόμαστε παρά τους πόνους που εμείς οι ίδιοι δεν είμαστε ικανοί να επιβάλλουμε…

18 σχόλια leave one →
  1. chara permalink
    5 Δεκεμβρίου, 2010 9:51 μμ

    Ήμουν σίγουρη🙂 Αλλά περίμενα να δω σε ποια θέση! Ειναι σούπερ και παίζουν κι εδώ στις 9. Μάλλον θα πάω και θα σου πω εντυπώσεις!

  2. 5 Δεκεμβρίου, 2010 10:13 μμ

    Η μαλακία είναι ότι αμέσως αφού ανεβάσεις ένα δίσκο ξενερώνεις γιατί έπρεπε να βρίσκεται ψηλότερα στη λίστα σου. I hate those games😦

    Να πας, να πας, γιατί εδώ δεν τους βλέπω σύντομα αυτούς…

    • chara permalink
      7 Δεκεμβρίου, 2010 3:20 πμ

      Ξέχασα να σου πω! Είναι σολντ άουτ!😦

      • 7 Δεκεμβρίου, 2010 11:48 πμ

        Δεν είχα καταλάβει ότι είναι τόσο superstars (εκτός κι αν παίζουν σε καμιά τρύπα στα ανατολικά). Υποθέτω όμως ότι γι’ αυτό ευθύνεται η τηλεοπτική σειρά γιατί τους Chris & Carla ας πούμε που είναι πολύ καλύτεροι δεν τους ξέρει άνθρωπος στο νησί😦

  3. chara permalink
    5 Δεκεμβρίου, 2010 10:26 μμ

    Θα πάω. 15 ψωρο-λέμε τώρα-κουίντ είναι🙂 . Δυστυχώς το δικό μου κινητό δεν τα πάει και τόσο καλά με την ηχογράφηση…
    Περιμένω να δω ποιοι θα είναι στο τοπ 5!

    • 6 Δεκεμβρίου, 2010 9:43 πμ

      Σου δίνω χιντς για την κορυφή της λίστας: α) τιμάμε τα γηρατειά και β) η Ευρώπη εκπροσωπείται μόνο από ελληνική συμμετοχή😉

      • chara permalink
        7 Δεκεμβρίου, 2010 3:32 πμ

        Oh boy!

  4. chara permalink
    7 Δεκεμβρίου, 2010 4:09 μμ

    Στο Queen Elizabeth Hall στο Southbank Centre παίζουν….

  5. 7 Δεκεμβρίου, 2010 7:59 μμ

    Ευχαριστώ!!!😀

    Μου άρεσαν πολύ και δεν τους ήξερα. Από χθες τους απολαμβάνω…

    • 8 Δεκεμβρίου, 2010 11:14 πμ

      Να ξέρεις ότι αυτό με χαροποιεί πολύ! Μιας και ανέφερα και τους πολύ αγαπημένους μου Chris & Carla, ίσως σε ενδιαφέρει να ρίξεις μια ματιά🙂

      Καλημέρα knowdame!

      • chara permalink
        8 Δεκεμβρίου, 2010 6:00 μμ

        Ενδιαφέροντες! δεν τους γνώριζα ούτε εγώ (μαζί με το νησί μου🙂 παρέα). Θα τους αναζητήσω!

      • 8 Δεκεμβρίου, 2010 6:07 μμ

        Τι ακριβώς εννοείς «ενδιαφέροντες, δεν τους γνώριζα ούτε εγώ;»
        Εννοείς ότι δεν έχεις ακούσει ποτέ αυτό:

        Μου θυμίζεις σε παρακαλώ γιατί είμαστε φίλοι;

  6. 8 Δεκεμβρίου, 2010 7:06 μμ

    Silent είσαι θησαυρός!!! 😀

    Τους Walkabouts τους ήξερα (μερικά τραγούδια τους είναι από τα αγαπημένα μου), το γεγονός ότι η Carla συμμετέχει σε διάφορες ανεξάρτητες παραγωγές κατά καιρούς το ήξερα, πχ. Sigmatropic, το ότι έχουν βγάλει και τέτοια διαμάντια στο παρελθόν με το έτερο μέλος του γκρουπ δεν το ήξερα. Μου άρεσε τόσο πολύ αυτό το τραγούδι (εξαιρετική σύνθεση), ώστε πολύ σύντομα θα απολαμβάνω και άλλον ένα δίσκο :mrgreen:

    Ώστε αυτοί είναι οι νονοί του μπλογκ… 😀

    Χαρά, για περισσότερα στοιχεία (βιογραφικό, δισκογραφία κλπ.) δες εδώ

    (άσχετο… ο μπόμπος τι κάνει; αν κρατάς επαφή με την οικογένεια που τον υιοθέτησε, θα ήταν πολύ μεγάλη γαϊδουριά από μέρους μου να ζητήσω μία φωτογραφία στο επόμενο αφιέρωμά σου σε ζωάκια; )

  7. chara permalink
    8 Δεκεμβρίου, 2010 9:04 μμ

    Είπε κι αμέσως το μετάνιωσε και ανέβασε λινκ αλλού για να απολογηθεί🙂 (ευχαρισώ❤❤❤ )

    Φίλοι είμαστε γιατί μπορεί τη μπάντα να μην την γνώριζα αλλά το άσμα το ανακάλυψα όταν γούγλαρα το "σάιλεντκρόσσινγκ" (αποκαλύψεις…) σχεδόν πριν ένα χρόνο για να μάθω τι μπορεί να σκεφτόταν ένας καθ' όλα λάουντ τύπος όταν διάλεγε ψευδώνημο. Κοινώς, ό,τι μου λείπει σε μυαλό το έχω σε περιέργεια! Χεχεχε!
    (Εντάξει! Το ομολογώ! Μόνο αυτό άκουσα! Δεν έβαλα και όλο το σι-ντι)

    Ευχαριστώ knowdame. Πάω να μελετήσω!

  8. 8 Δεκεμβρίου, 2010 10:05 μμ

    @KnowDame να σου πω καταρχάς ότι ενώ είναι η τρίτη χρονιά που συμμετέχω σε αυτόν τον περίεργο διαγωνισμό (που έχει ως αφορμή να ακούμε όλοι πολλές και μερικές φορές καλές μουσικές), πρώτη φορά το απολαμβάνω γιατί μοιράζομαι τα τραγούδια «μου» και τις μουσικές «μου» και με άλλους και, όταν οι άλλοι μπορούν να ανακαλύπτουν στα μέρη μου κάτι που μπορεί να ομορφίνει λίγο τη ζωή τους, αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο. Παρομοίως φυσικά κι εγώ ανακαλύπτω με χαρά νέες μουσικές που με κάνουν λίγο καλύτερο άνθρωπο🙂

    Ο Chris και η Carla έχουν υπάρξει συνοδοιπόροι μου για πολλά χρόνια και ουκ ολίγες φορές έχουν καταφέρει να «ξύσουν τα σωθικά» με τα τραγούδια τους. Προσωπικά τους αγαπάω ακόμα περισσότερο και από τους Walkabouts…

    Enough said. Ο διάσημος μπόμπος μεγαλώνει, παχαίνει και χαίρει άκρας υγείας γιατί του βρήκαμε μαμά που τον υπεραγαπάει και τον κακομαθαίνει🙂 θα τον δω μια απ’ αυτές τις μέρες και εννοείται ότι θα φέρω και αποδεικτικά για το πάχος και την καλοζωϊα του🙂 Η αδερφή του βρίσκεται στο νότο κι επίσης ανυπομονώ να την ξαναδώ!

    @Χαρά ε όχι και λάουντ εγώ! Κατά τ’ άλλα κοκκινίζω από ντροπή μ’ αυτά και μ’ αυτα😳😳😳

    • chara permalink
      8 Δεκεμβρίου, 2010 10:25 μμ

      O Chris einai idios o Kevin Bacon i idea mou einai? (Nomizw oi sinirmoi mou gia to ti mou thimizei ti prepei na kopoun oristika i na logokrithoun oristika…)

      • 9 Δεκεμβρίου, 2010 11:00 μμ

        Δε διαφωνώ καθόλου, μόνο που ο δικός μας είναι 2 μέτρα νταγλαράς🙂 Βλέπαμε κάποτε δίπλα δίπλα μια συναυλία (γιατί έρχεται που και που στο άσχετο στην Ελλάδα) και του έφτανα μέχρι τον ώμο😦 Και δεν με λες και κοντό, σημειωτέον🙂

  9. chara permalink
    10 Δεκεμβρίου, 2010 12:00 πμ

    Αν κρίνω από τη φώτο επάνω είσαι απλώς…λίγο πιο κοντός από την Κάρλα🙂

Σχολιάστε

