Skip to content

The ARK Festival

15 Σεπτεμβρίου, 2010

                                                    

Όσοι με διαβάζουν από τον reader θα μου κόψουν την καλημέρα με αυτό που θα ακολουθήσει, όμως οι εικόνες είναι όλες τόσο ωραίες που δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Οι εικόνες είναι του φωτογράφου Άγγελου Καλτσή και αν θέλει κάποιος να τις αναδημοσιεύσει θα πρέπει να ζητήσει την άδεια μου και να αναφέρει το όνομα του καλλιτέχνη. Αυτά!

                  

Το ARK Festival τώρα, που πραγματοποιήθηκε το διήμερο που μας πέρασε υπό τη δισκογραφική εταιρία Archangel Music, ήταν κάτι παραπάνω από φανταστικό. Όλη η Ά Εθνική της ελληνικής εναλλακτικής μουσικής (Αγγελάκας, Παυλίδης, Χαρούλης, Xaxakes, Maraveyas Ilegal, Monika, Rous, αλλά και The Voyage Limpid Sound, The Burger Project, Leόn) βρήκαν νέο σπίτι (αν η εταιρία «στέγαζε» κάποτε και ΚΟΡΕ ΥΔΡΟ, The Boy και 2L8 άνετα θα μιλούσαμε για μουσικό φαινόμενο άνευ προηγουμένου) και όποιος κακόγλωσσος λέει ότι δεν υπάρχει ελληνική μουσική σκηνή είναι βαθιά νυχτωμένος…

                                      

Στα του φεστιβάλ, επιβεβαίωσα ξανά πόσο καλός τραγουδιστής και τραγουδοποιός είναι ο Γιάννης Χαρούλης, που είναι η μεγάλη μου συμπάθεια αυτό τον καιρό, ξαφνιάστηκα με το φανατικό (και φανατισμένο) κοινό του Μαραβέγια, θυμήθηκα γιατί όλοι αγαπάμε Αγγελάκα/Παυλίδη, κι ας μην είμαστε στα μπροστά πια, και φυσικά προσκύνησα για ακόμα μία φορά τους Xaxakes και αφέθηκα να ταξιδέψω στον γκλαμ χοροχρόνο τους, εκεί που βασηλιάς είναι ο Bowie και όλα είναι χρωματιστά και ασφαλή. Μακάρι να κράταγε για πάντα…

                                 

Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από το live του Χαρούλη, στοιχηματίζω όμως ότι ήταν το όνομα που ψιθύριζαν οι περισσότεροι αυτό το διήμερο. Επίσης, το φεστιβάλ υποστήριξαν οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις PRAKSIS και Κέντρο Ζωής, που δραστηριοποιούνται στην προστασία από το aids. Το  aids έχει εξαλωθεί πολύ τελευταία στην Ελλάδα γι΄αυτό να κάνετε εξετάσεις, να μην έχετε και άγχος. Άντε, και του χρόνου!

                                  

6 Σχόλια leave one →
  1. 16 Σεπτεμβρίου, 2010 7:58 πμ

    Με ένα φωτορομάντζο…. ξεχνιέμαι!!! Καλημέρα Σάιλεντ

  2. 16 Σεπτεμβρίου, 2010 9:38 πμ

    Το Χαρούλη τον έχω δει μια φορά live και έχω κι ένα δίσκο του (δώρο ήταν). Το δίσκο τον άκουσα μία φορά και βαρέθηκα τη ζωή μου. Στο live βαρέθηκα επίσης. Ήταν λίγο πριν να σταματήσω εντελώς να ακούω ελληνική μουσική, αλλά:

    μετά γνώρισα το Burger project (super!) και τον The boy (χάρη σε σένα). Xaxakes all times classic, θα συμφωνήσω. Ο Παυλίδης επίσης πολύ καλός -για τον Αγγελάκα δε χρειάζεται καν να σχολιάσω.
    Τα υπόλοιπα δεν τα ξέρω.

    Τη Μόνικα τη βαριέμαι τρελά επίσης -κι είναι και ψωνάρα και τα ψώνια μου φέρνουν αλλεργία.

    Αυτά για να σου πω πως ζήλεψα μεν, αλλά όχι πολύ, μην το πάρεις πάνω σου, χα χα χα!

  3. 16 Σεπτεμβρίου, 2010 12:35 μμ

    Γιατί πρέπει να ανεβάζεις τις φωτογραφίες σε πλήρη ανάλυση 3872×2592, ειδικά όταν δεν ο φωτογράφος δεν επιθυμεί την χωρίς έλεγχο κυκλοφορία τους; Θα μπορούσε να τις σμικρύνεις πριν… 😉

  4. 16 Σεπτεμβρίου, 2010 1:03 μμ

    @Καλημέρα Γιώργο! Όπως βλέπεις από τις φωτογραφίες, φέτος αποχωρίστηκα τα δικά μου χελωνάκια και το έριξα στα σκληρά 🙂

    @krot μα τι άνθρωπος είσαι εσύ; Εντάξει να μην σου αρέσει ο δίσκος, αλλά να μην σου αρέσει ούτε και στο live που λέει και αλλωνόνε τραγούδια και που έχει και τέτοια φοβερή φωνή; Ελπίζω μόνο να μην ευθύνεται ο Χαρούλης που σταμάτησες να ακόυς ελληνική μουσική, γιατί είναι πολύ καλό παιδί και αν το διαβάσει αυτό θα στεναχωρηθεί 😦

    Κατά τα άλλα οι Burger project δεν είναι του δικού μου γούστου (μα καθόλου όμως…) και νομίζω ότι η Μόνικα δεν είναι ακριβώς ψωνάρα, την πάτησε το χάιπ…

    Πάντως, εκτός κλίματος, για τσέκαρε κι αυτό:

    @stazybo ο φωτογράφος είναι καλός, εγώ έχω την παραξενιά γιατί αγχώθηκα κάπως με την τιμή που μου έκανε 🙂

  5. 16 Σεπτεμβρίου, 2010 4:20 μμ

    ε, καλά βρε παιδί μου, να μη στεναχωρηθεί, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα και δεν μπορούμε να αρέσουμε όλοι σε όλους! Εγώ ένα απλό φοξ τεριέ είμαι, η γνώμη μου δε μετράει και τόσο!
    Όχι, δεν ήταν ο Χαρούλης η αιτία που σταμάτησα να ακούω ελληνική μουσική, άλλοι ήταν οι αιτίες!
    Γιατί καλέ δε σου αρέσουν οι Μπέργκερ? Τα μπεργκερ τουλάχιστον τα τρως? 😛
    Θα το δω το βίδεον με την ησυχία μου και θα επανέλθω! 🙂

    • 17 Σεπτεμβρίου, 2010 10:21 πμ

      Άστα αυτά παλιοκούταβο και ετοιμάσου για δωράκι τώρα που με το καλό θα βγάλει και δίσκο με το Θανάση (ο Χαρούλης ντε!). Έτσι θα έχεις όλη τη δισκογραφία του! Γαμάτο;

      Α, ξέχασα να πω ότι τα σιντιζ στο φεστιβάλ τα πουλούσαν 10 γιούροζ, καθόλου άσχημα, θα τσεκάρω και τιμές στο στοκ της εταιρίας…

      Τη γνώμη μου για τους Μπέργκερ προσπάθησα να την πω κάπως κομψά, μην με προκαλείς. Και όσο για τα μπεργκερζ τα τρώω σαν τον Πόλντο!

      A tout aller!

Σχολιάστε

