Skip to content

Μπορώ να έχω την προσοχή σας παρακαλώ;

14 Ιουλίου, 2010

                 

Θυμάστε που στις διακοπές του Πάσχα τρέχαμε μαζί στους αγρούς και τις επαρχίες και φωτογραφίζαμε τα αδέσποτα; Και μετά ανέβασα τις φωτογραφίες εδώ, εδώ κι εδώ; Ε, το ίδιο σας ζητώ και τώρα! Ξέρω καλά ότι μερικές/μερικοί από εσάς ήδη βρίσκεστε σε μέρη εξωτικά και κάποιες/κάποιοι άλλοι επιστρέψατε στις γενέτειρες σας για καλοκαιρινές διακοπές. Μην είστε τεμπέλες και τεμπέληδες, δείξτε αγάπη στα αδέσποτα, φωτογραφήστε τα και στείλτε τις φωτογραφίες σας στο silent_crossing@yahoo.com. Ευχαριστώ πολύ!

15 Σχόλια leave one →
  1. 14 Ιουλίου, 2010 3:35 μμ

    εγώ αργώ ακόμα, τέλος Αυγούστου, κάνει ή θα είμαι εκπρόθεσμη; 🙂

    [ο Σωτήρης τι κάνει;]

  2. 14 Ιουλίου, 2010 4:52 μμ

    και εγώ από τον άλλο μήνα…

    υγ. δεν μας είπες, τα αδέσποτα τι θα κερδίσουν;

  3. 14 Ιουλίου, 2010 10:53 μμ

    I’ll keep that in mind… δεν εγγυώμαι όμως τίποτα προς το παρόν. 😛

  4. 14 Ιουλίου, 2010 11:31 μμ

    Καλά, μην μου άγχεστε, θα περιμένω μέχρι αρχές Σεπτέμβρη και ήδη μου ‘χουν στείλει από το παλιό κάλεσμα. Θα τα μαζέψω όλα μαζί με τη νέα σχολική χρονιά…

    @Κροτ ο Σωτηράκης μου είναι καλά, αλλά ακόμα δεν διορθώθηκε το πρόβλημα στο πόδι. Βρέθηκε όμως μία πολύ καλή κυρία από ένα χωριό της Μαγνησίας που μάλλον θα τον πάρει μετά τις διακοπές 🙂

    @πσι οι διαγωνιζόμενοι κερδίζουν από ένα silent cd. Ειδικά όμως εσύ που περιμένεις 2 χρόνια τα άλλα cd που σου ‘ταξα θα λάβεις 3! Και κάτι ακόμα, που ήθελα να αναλύσω ψυχιατρικώς αλλά τεμπέλιασα: Πήγε λέει ο αντιπρόεδρος Αβραμόπουλος και έδωσε διάλεξη με τίτλο «Η Κεντροδεξιά σήμερα: Από την ιδεολογική δικαίωση στην πολιτική κυριαρχία». Δηλαδή να παθαίνεις πολλαπλά εγκεφαλικά καλοκαιριάτικα…

    @χεντ ειδικά από ‘σένα περιμένω πολλά! Και μη νομίζεις ότι ξεχάσαμε τη γάτα την Τιτίκα (έτσι δεν τη λέγανε;) απ’ το χωρίο!

  5. 15 Ιουλίου, 2010 12:57 πμ

    εγώ θα’μαι σίγουρα εκπρόθεσμη (υπόσχομαι όμως να κανω πολλή κριτική σ’ αυτά που θα στείλετε οι υπόλοιποι-ες τού Silent)
    🙄 😆

    head τα bold είναι για σένα κυρίως για να δεις ότι δεν σε ξεχνάω, αλλά ο μπλόγκερ σου δεν μ’ αφηνει να κουνήσω! (@Χ$^#@!!#) (κι έχω δει ότι ανεβασες κι άλλα μουσικά, θα καταφέρω να στα πω κι εγώ κάποια στιγμή; 👿 )

    • 15 Ιουλίου, 2010 2:07 μμ

      Εσύ μου φαίνεται έχεις θέμα με τις καλοκαιρινές διακοπές 🙂 Δεν τις καταδέχεσαι και πολύ μου φαίνεται, όλο το φθινόπωρο ταξιδεύεις. Ας είναι, αρκεί να βοηθήσεις στη σοδειά 🙂 Για τα υπόλοιπα, βρείτε τα μόνες και μόνοι σας με τον χεντ 🙂 🙂

      • 16 Ιουλίου, 2010 4:14 πμ

        α, ο καλύτερος μήνας τού καλοκαιριού είναι, από χρόνια πολλά, ο σεπτέμβρης 😎

        (και ο αύγουστος ο καλύτερος μηνας να μένει κανείς σ΄αυτήν την κωλοπόλη)

        💡 θα τα βρούμε αδερφέ με τον χεντ μη σε νοιάζει (κατάλαβες, απ’ το n/b έρχομαι 😉

  6. 16 Ιουλίου, 2010 6:53 πμ

    Νομίζω ότι στείλαμε κάποιο γέρο άνθρωπο στο νοσοκομείο!

    (Σόρυ κι όλας πσι, εσύ ήσουν κύριος με τα ούλα σου, αλλά εμείς βρήκαμε καινούργιο παιχνίδι…) 😦

    Κατά τ’ άλλα αδερφή Χάρη ο Σεπτέμβρης για ‘μένα είναι ο πιο πιεστικός μήνας (εργασιακά, αν δήλαδή έχω ακόμα δουλειά μέχρι τότε). Άρα θα πήζω και θα σου γκρινιάζω, λάβε μέτρα από τώρα…

  7. 16 Ιουλίου, 2010 5:08 μμ

    Η χάρη έχει γίνει πολύ τολμηρή (δηλ. bold) τώρα τελευταία… 😉 Το παίζει το html στα δάχτυλα. 😛 (το λέω για όποιον δεν αποκωδικοποίησε το μήνυμά της) 🙂

  8. 16 Ιουλίου, 2010 6:23 μμ

    τολμηρή; τώρα θα δεις εσύ, Head:

    Silent, αν δεν κατάλαβες, τον σεπτέμβρη θα είμαι συνειδητώς άνευ λαπτοπ και σε διακοπές, συνεπώς αν είναι να μου τα πρήξεις θα μού τα πρήξεις τον οκτώβρη – αλλά τότε γιορτάζει η Κατερίνα οπότε σε θέλω πολύ χαρωπό! αδερφέ μου, τον γέρο αν είναι τόσο στόκος όσο φαίνεται μάλλον δεν τον στείλαμε (ακόμα) στο νοσοκομείο – στην τουαλέτα ίσως 😛 στο νοσκομείο μπορεί να τον στείλω πάντως εγώ τώρα αν τού (ξανα)παντήσω ότι κρέας (μπαγιάτικο) δεν τρώω, κι ότι δεν τον πηδάω 👿 με τίποτα (γιατί πήρε και πολύ θάρρος) 😆 – ο psi-a με κρατάει να μην τού τα πω που έδωσε εντολές ότι τέλειωσε το παιχνίδι…

    Head, είδες λοιπόν που στα’λεγα; θά΄ρθω να στα πω κι από κει (θα τον βάλω κάτω τον βλόγερ και θα τού αλλάξω τα φώτα, που με εμποδίζει να επικοινωνήσω με τους φίλους μου 😀 )

    (καλέ, αγρίεψα 😛 😛 😆 )

  9. 16 Ιουλίου, 2010 6:49 μμ

    @head-παιδι μου ναι, να δεις που σε λίγο θα γραφτεί και στο tweet η κομπιουτερόβια! 😈
    (λες να φταίει η ηλεκτρονική διακυβέρνηση που έφερε νέο αέρα σε ‘μας τους-πρώην-ανίδεους;)

    @Χάρη ε καλά, μην πάρεις το λαπτοπ, αρκεί να έχεις το iphone :mrgreen:

    Η Κατερίνα δεν ξέρω αν θα γιορτάσει φέτος, μετά την ανακοίνωση του νέου προέδρου! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Και τέλος νομίζω ότι εκτός από εσένα ο γέρος θέλει να πηδήξει και εμένα, αν αποκωδικοπίησα σωστά το μήνυμα 👿 👿 👿

    Αυτά…

  10. 17 Ιουλίου, 2010 1:25 μμ

    silent και χάρη, αν θέλετε να παίξετε με τον γέρο μπορείτε να συνεχίσετε 🙂 Μην ανησυχείτε εκεί θα είναι και θα ψάχνει αφορμή. Εγώ βαρέθηκα, γι’ αυτό και απάντησα έτσι.

    υγ. καλά, εσείς έχετε τρελαθεί με τις φατσούλες ε;

Trackbacks

  1. Οι αδέσποτοι-Μέρος Τέταρτο « Silentcrossing's Blog

Σχολιάστε

