Skip to content

The London Sessions I

6 Ιουλίου, 2010
18 σχόλια leave one →
  1. 6 Ιουλίου, 2010 4:06 μμ

    ααα, μια χαρά περνάς, γι’ αυτό μας έλεγες διάφορα παράξενα (παρακάτω)

    το φθινόπωρο είναι μακριά, μην το σκέφτεσαι

    καλή συνέχεια…

    υγ. στην 4, τα πόδια βγαίνουν ή είναι μόνιμα;🙂

  2. 6 Ιουλίου, 2010 4:07 μμ

    ιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!
    ήσουν στο Λοντίνιουμ?!?!

  3. 6 Ιουλίου, 2010 4:17 μμ

    @πσι μια χαρά περνάω🙂
    βασικά, μου είπε ο δερματολόγος μου να μείνω μακρυά από τον ήλιο κι έτσι κι εγώ θα κάνω ταξιδάκια μέχρι το φθινόπωρο που θα ΄ρθει η καταχνιά. Τώρα είμαι στο νησί και δοκιμάζω μία νέα κάμερα-η κρίση ας περιμένει όσο θέλει…

    καλή συνέχεια επίσης!

    Υ.Γ. Ο πελεκάνος εθεάθη στο St James Park και αμέσως γίναμε φίλοι-δεν σας δείχνω πρόσωπο γιατί αυτά είναι προσωπικά δεδομένα. Πολλά ζωάκια το Λονδίνο, χαμός…

    ΑΑΑ! Ίσως θυμάσαι την αφορμή του ταξιδιού. Ε, λοιπόν προσκυνώ για ακόμα μία φορά🙂

  4. 6 Ιουλίου, 2010 4:19 μμ

    @κροτ γιατί ιιιιιιιιιι; Μια χαρά περνάτε στη Βρυξέλα, τώρα μάλιστα που θα δείτε και Pearl Jam εγώ θα πρέπει να κάνω ιιιιιιιιιι!!!

    Άντε, καλή μας αντάμωση, κάπου, κάποτε😉

  5. 6 Ιουλίου, 2010 7:13 μμ

    Θέλω κι εγώωω!😥

    Χμ, πελεκάνοι, τουρίστες, ακτιβιστές, μαθητές, σκηνίτες… Που είναι οι σκύλοι, οέο;😛

  6. 6 Ιουλίου, 2010 8:38 μμ

    @head τς τς τς! Πως φαίνονται αυτοί που παρακολουθούν τις αναρτήσεις μου🙂 να σου πω ότι η αγγλική κυβέρνηση επιδοτεί τους άστεγους που φροντίζουν τα αδέσποτα-γι αυτό και οι περισσότεροι άστεγοι έχουν παρέα κάποιο σκύλο! Και βγάζουν και ένα μικρό εισόδημα. Εντυπωσιακό; Αν οι κοινωνικές ανισότητες δεν ήταν ακόμα εντυπωσιακοτερες θα έλεγα ότι είναι και δείγμα πολιτισμού…well, έχω τέτοιες φωτογραφίες αλλά δεν ήθελα να εκθεσω τους ανθρώπους…θα τα πούμε αναλυτικά όλα αυτά και στα μέρη σου που πήρε το μάτι μου κάποια πολύ ενδιαφέροντα πράγματα😉

  7. 7 Ιουλίου, 2010 10:32 πμ

    Γιατί κι εγώ θέλω Λοντίνιουμ, έχω να πάω 2 χρόνια και μου έλειψε, κλαψ!!!

  8. chara permalink
    7 Ιουλίου, 2010 11:50 πμ

    De milaw de milaw de milaw… Alla de borw! Tha milisw! Kanena tafo de vlepw ki anisihw🙂

  9. chara permalink
    7 Ιουλίου, 2010 11:52 πμ

    To new world order einai i nea mou tapetsaria! Etsi me style tha allaxoume ton kosmo! Teleies oi fotos! proskinw to zevgaraki gia alli mia fora!

  10. 7 Ιουλίου, 2010 10:45 μμ

    @κροτ ε τότε να πας, αλλά όχι τώρα με τη ζέστη γιατί θα φύγεις με εγκαύματα πρώτου βαθμού😦

    @χαρά μη με μαρτυράς! Το London Sessions II τίγκα στο νεκροταφείο θα είναι-όπου παρεπιπτόντως ήμουν πάλι σήμερα (να το προσέξω αυτό κάποια στιγμή…)

    Αν εννοείς την πρώτη φωτογραφία, είναι ήδη και το δικό μου wallpaper (αμφιταλαντεύτηκα για λίγο ανάμεσα σε αυτό και στα πόδια, αλλά νίκησε το στυλ). Σιγά μην δε συντονιζόμασταν πάντως😉

  11. 7 Ιουλίου, 2010 10:59 μμ

    A! ήθελα να γράψω σε ξεχωριστή ανάρτηση για τη θεά αλλά επειδή μέχρι να πάρω μπρος με τη ζέστη του νότου θα έχω ξαναφύγει εκτός ευροζωνικότητας, ΟΛΟ το καλοκαίρι η Patti θα βολοδέρνει σε Γαλλία και Ιταλία. Επειδή θα λείπω εκτός Ευρώπης, κάποια πουλάκια που προσκυνήσαμε μαζί, αλλά και κάποια άλλα που κρατάνε μούτρα που δεν ήρθαν, ας σημειώσουν στο ημερολόγιο τους ότι τον Ιανουάριο του 2011 πάμε Παρίσι!!!

    Ιδού:
    http://eventful.com/performers/patti-smith-/P0-001-000005650-3

  12. chara permalink
    8 Ιουλίου, 2010 1:03 πμ


    Allo epsahna alla as einai! Sto stelnw gia na se kalopiasw gia kati cd pou de thelisan na kanoun parea se mia tsagiera me pullover kai kati alla pou mia mera tha einai sillektika haris se mia sizitisi pou eheoun sto telos anamesa se 2 exehouses proswpikotites twn grammatwn kai twn tehnwn! Kai stamataw giati tha parw fora kai de tha mazeuomai! Kai xereis… de thelw kai poli😉

  13. 8 Ιουλίου, 2010 9:13 μμ

    Ε λοιπόν θα συμβάλλω κι εγώ στο μουσικοχορευτικό:

    Κάτι μου λέει ότι ο ρεπόρτερ ήταν πολύ πολύ κοντά μας😉

    Επίσης κάτι μου λέει ότι στο Παρίσι θα κάνουμε κι εμείς τουρ στα μέρη που παίζει-όσο περισσότερο βλέπω τα βίδεο τόσο πορώνομαι. Δεν χορταίνω ποτέ γαμώτο!!!

    Τώρα τα πουλοβεράκια τα κατάλαβα, τα σιντι τα ‘χω εδώ δίπλα, τις προσωπικότητες των γραμμάτων και των τεχνών τις αντιλαμβάνονται όλοι οι αναγνώστες, αλλά τα άλλα τα συλλεκτικά δεν ξέρω τι είναι😦

  14. chara permalink
    12 Ιουλίου, 2010 2:08 πμ

    Gia kati sizitiseis psilohippikes kai psilomethismenes pou kategrafisan ki ekanan tin live from Hyde Park transmission silektiki milousa😉

  15. 12 Ιουλίου, 2010 12:18 μμ

    Όου γιες, το αποκωδικοποιησα αργότερα αυτό. Να ξέρεις ότι το μπλιμπλικι μου είναι φοβερό, κατέγραψε τα πάντα με κρυσταλλινο θα έλεγα ήχο («σαν να είσαι εκεί») και θα παραθέσω και σετλιστ κάποια στιγμή που υπενθυμίζω ότι ήταν το καλύτερο από όλες τις συναυλίες που έχω δει. Για τις ψιλοφιλοσοφικες συναντήσεις τώρα, τι να σου πω; Κατι για τον
    ozzy στη λαχαναγορα λέμε🙂

    • chara permalink
      15 Ιουλίου, 2010 9:00 πμ

      lol lol lol🙂 to iroiko mpoukali akougetai???

      • 15 Ιουλίου, 2010 1:52 μμ

        Το μπλιμπλίκι είναι σε φάση αποσύνθεσης αυτές τις μέρες. ΣΤΟΠ. Όπως και ο ιδιοκτήτης του. ΣΤΟΠ. Περισσότερα από βδομάδα. ΣΤΟΠ. Καλές διακοπές. ΣΤΟΠ🙂

Σχολιάστε

