Skip to content

Amores Perros

23 Ιουνίου, 2010

 

Ο νέος αγαπημένος μου φωτογράφος είναι ο Alex Webb. Τις τρεις τελευταίες δεκαετίες ταξιδεύει στις φτωχότερες περιοχές του πλανήτη και φωτογραφίζει τα αδέσποτα σκυλιά και μαζί με αυτά τη δυστυχία του τρίτου κόσμου: «Δεν ξεκινώ για να φωτογραφίσω σκύλους, αλλά, ως φωτογράφος των δρόμων, πέφτω συχνά πάνω τους, ιδίως στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική». Πως αντιδρούν τα σκυλιά όταν τα φωτογραφίζει; «Μερικές φορές ξαφνιάζονται όταν ξεφυτρώνω ξαφνικά δίπλα τους με μια φωτογραφική μηχανή. Άλλες φορές με αγνοούν, ποτέ όμως δεν με έχουν δαγκώσει». Ο Webb ομολογεί πως δεν είναι φανατικός λάτρης των σκυλιών και πως δεν είχε ποτέ δικό του σκυλί, ούτε κι όταν ήταν παιδί. Τότε, τι τον έλκει σ’ αυτά τα ζώα; «Μ’ ενδιαφέρει η σχέση ενός σκύλου με το χώρο όπου βρίσκεται και με το τι συμβαίνει γύρω του», λέει. «Συχνά τα σκυλιά δείχνουν να νιώθουν μοναξιά. Ίσως κι εγώ να νιώθω συχνά μοναξιά…»

 

Εικόνες από την «λυπημένη και αποδεκατισμένη» Αϊτή που τράβηξε ο Webb αμέσως μετά την αποχώρηση του δικτάτορα Jean-Claude Duvalier, το 1987.

 

Η Κούβα στα χρόνια του Φιντέλ

 

Στις φαβέλες της Βραζιλίας

 

Στο Μεξικό

 

Στον Παναμά

 

Στην Παραγουάη

 

Στη Φλώριδα των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής

 

Περισσότερα για το φωτογράφο εδώ

Μία εντυπωσιακή συλλογή φωτογραφιών του Alex Webb εδώ

21 Σχόλια leave one →
  1. 23 Ιουνίου, 2010 6:50 μμ

    Μούρλια, μπράβο σάιλεντ! (ο τίτλος έχει κάποιο λαθάκι ή δεν έπιασα το λογοπαίγνιο;)

    χάρη, όπως κατάλαβες συμπαραστέκομαι κι εγώ στην κοινή μας απεργία/αποχή από νέα ποστ. 😉

  2. 23 Ιουνίου, 2010 8:04 μμ

    καταπληκτικές οι φωτογραφίες. Ο alex είναι ο silent της αμερικής 🙂

    head charge & χάρη, απεργείτε; τα αιτήματα; και γιατί δε λέτε τίποτα να συμμετέχουμε και εμείς;

  3. 23 Ιουνίου, 2010 8:29 μμ

    @Χάρη (μου!) καλά, δεν παίζοναι οι άνθρωποι. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν πλάκα-αλλά δεν είναι! Σκέψου τώρα τι άνθρωποι είναι αυτοί που δεν αγαπούν τα σκυλιά…Πες μας πες μας κι εμάς για τα αιτήματα μήπως συμπαρασταθούμε…

    @χεντ κανένα λογοπαίγνιο-βιαζόμουν να το ανεβάσω να πάω στο γιατρό (που να μην έσωνα 🙂 ). Λεω πάντως να οργανωθούμε λιγάκι πριν τις διακοπές και να κάνουμε μαζί απεργία μετά οινοποσίας. Να τ’ ακούνε και οι από πάνω αυτά!

    @πσι ο σάιλεντ της Ελλάδας είναι ο Νίκος Οικονομόπουλος. Τώρα που έχω άδεια άνευ αποδοχών ανακάλυψα μικρά αριστουργήματα-θα σας τα δείξω σύντομα, προειδοποιώ όμως, αν με έχετε στον ρήντερ θα βρίζετε την ώρα και τη στιγμή 🙂 Επίσης, λέω να κάνουμε απεργία τύπου ΠΑΜΕ-ας κλείσουμε τα αεροδρόμια εμείς, να μην είμαστε δευτεροκλασάτοι-τα ειτήματα ας τα συντάξουν οι από πάνω, εγώ υπογράφω εν λευκώ…

  4. 24 Ιουνίου, 2010 11:51 πμ

    Πολύ καλός, πολύ ωραία πρωτοβουλία.

    Χάρη, για τις γάτες ούτε λέξη ε? Επειδή υπάρχουν και οι περσικές? ουφ!

    Μην κλείσετε αεροδρόμια! Πώς θα έρθω να σας δω?!

  5. 24 Ιουνίου, 2010 5:39 μμ

    p.s.i.-a. αιτούμαστε καλύτερες συνθήκες μπλόγκινγκ. Αλλά έχω μείνει μόνος μου πια στον αγώνα. :mrgreen:

    silent, μου αρέσει ο σταδιακός σκυλοκεντρισμός του μπλογκ σου, δε θυμάμαι αν στο έχω ξαναπεί. btw, μπορεί την Athens Voice να μην την πολυπάω (όπως σου ‘χω ξαναγράψει), αλλά αυτή η στήλη νομίζω πως είναι αρκετά χαριτωμένη. 😉

  6. 24 Ιουνίου, 2010 6:12 μμ

    @krotkie έπαιξες κι έχασες. Όσο την χάρηκες την Αθήνα την χάρηκες. Τώρα πια μόνο με ταξί μπορείς να έρθεις. Για τη Χάρη τι εννοείς; Αποδεδειγμένα είναι η μεγαλύτερη γατόφιλη εδώ γύρω…

    @headkie δηλαδή τι; Μήπως θες και ένσιμα πουλάκι μου; Ή μπας και υπολογίζεις μπλογκο-εφάπαξ για να το ξεκοκαλίσεις όλο στην τζαμάϊκα; Άντε να ανεβαίνει σιγά σιγά η παραγωγή, να μπαίνει και σε τροχιά ανάπτυξης ο μπλόγκερ κι αφήστε όλοι σας τις διαμαρτυρίες, βολεμένοι διπλοθεσήτες μπλογκοτουήτερς!

    Επίσης, μετά από εκείνη την αξιολησμόνητη ανάρτηση, τολμώ να πω ότι εσύ και η μαντάμ από πάνω μου ανοίξατε τα μάτια του αθώου και δεν ασχολούμαι πια με την εφημερίδα. Κί έτσι δεν είχα ιδέα για τη στήλη, αλλά μου φαίνεται ότι με αντιγράφει 🙂

  7. 24 Ιουνίου, 2010 10:43 μμ

    head η αποχή λύθηκε και δεν λύθηκε! όπως καταλαβαίνεις (και ξέρεις (στα’πα και στ’ αυτί και δημόσια 🙂 ) δεν ήταν μόνο «ανεβασμάτων» ηταν και αναγνώσεων 😆

    psi-a θα στα πω κι εσένα στ’ αυτί γιουτουμποσύντροφε γιατί έχεις χάσει συνέχειες (αλλά δεν φταίω γω ! 💡 )

    silent πώς θα γίνει οινοποσία αφού αποκλείστηκε η μυθική ψησταριά ;;; (ιδού η απορία 😯 )

    krotkie (πολύ μού άρεσε το νέο υποκοριστικό) εγώ με τις γάτες ξέρεις… Κι αν δεν ξέρεις σου’πε ο σιωπηλονοικοκύρης… Πάντως πιστεύω ότι η εξήγηση σου για τούς αγιατολάδες μπορεί να’ναι και βάσιμη (αν δεν τις έχουν εξαφαίσει αυτές πρώτες – καθότι οι γάτες είναι αναρχικά ζώα – αν τα βάζουν λοιπόν με τά σκυλάκια που είναι τόσο υπάκουα όντα και αφοσιώνονται τόσο πολύ, σκέψου τι γνώμη έχουν οι τραγόπαπες για τις 👿 καριόλες τις γάτες)

    silent : κατάληψη αριστοκρατικών προδιαγραφών… γουστάρω… 😎

  8. 25 Ιουνίου, 2010 11:42 πμ

    @Χάρη δεν θα μου πεις κι εμένα; Παιδί είμαι κι εγώ!

    Όσο για το σενάριο σας, με λύπη μου παραθέτω την (καθόλου ρατσιστική, σας διαβεβαιώ) υπόθεση ότι οι γάτες-και δη οι περσικές- ίσως έχουν γίνει ωραιότατος μεζές 😦

  9. 25 Ιουνίου, 2010 12:58 μμ

    καλέ, ναι, αυτό εννοούσα, πως τις γάτες δνε τις θεωρούν κακές οι αγιατολάδες, ίσως επειδή βγάζουν λεφτά από την εκτροφή τους? Κι έχουν και το «κόπυράιτ»?

    Γιατί βρε Σάιλεντ, όσο τη χάρηκα τη χάρηκα? Γιατίίί;;; Κλαψψψ!
    Κι έμαθα πως πάπαλα ο ηλεκτρικός μετά τις 12.30, ε? Να σας κλείσουν σπίτια σας θένε!!!

  10. 25 Ιουνίου, 2010 8:15 μμ

    Silent : χα χα τσίμπησε το παιδί (μας) 😉 πώς πάει το τσιπουροhangover??? (τα περί αυτιού ήτανε για να ζηλέψεις! : τα λέω στους τελευταίους κήπους αλλά εσύ έπλεες εις πελάγη (άλλης) ευτυχίας 😆

    Krotkie ώστε μοιράζεσαι τά σιωπηλοσενάρια 👿 ε; καλάαα (έλα εσύ ξανά προς τα δω και τα λέμε 😀 )

  11. 25 Ιουνίου, 2010 8:26 μμ

    head, συμφωνώ. δεν είναι συνθήκες μπλόγκινγκ αυτές. συμμετέχω και εγώ στην αποχή -αν και η χάρη επέστρεψε στη δουλειά, απ’ ό,τι είδα και ελπίζω να δω εκτενέστερα το σ/κ. όσο και να με πιέσει το υπ. υγείας, που πιστεύω ότι έχει τους πιο φανατικούς αναγνώστες μου, δεν θα κάνω πίσω.

    χαρη, σίγουρα θα έχω χάσει συνέχειες. έχω χάσει τη μπάλα αυτό τον καιρό (μεταφορικά και κυριολεκτικά, το πρώτο το καταλαβαίνεις το δεύτερο πάει στο μουντιάλ). που θα πάει όμως…

    Кроткая, σιγά μην μας κλείσουν στα σπίτια μας (αφού έκοψαν τον ηλεκτρικό, δεν θα γυρνάμε στα σπίτια μας). ας κλειστούν μέσα αυτοί που μέχρι τώρα θέλανε να μοιραστούμε τα χρέη τους και τώρα την ανασφάλειά τους (τι πράγμα και αυτό, να θέλουν να είμαστε μια παρέα στα δύσκολα).

    silent, εγώ αεροδρόμια (και άλλα τέτοια) δεν κλείνω. μέχρι να σκεφτούμε κάτι πρωτότυπο, συμμετέχω στη διαμαρτυρία του head, που έμεινε μόνος του (ψιτ. σκέψου κάτι γρήγορα, γιατί δεν θα αντέξω πολύ)

  12. 25 Ιουνίου, 2010 8:49 μμ

    @krotkie δεν βγάζουν λεφτά μόνο από την εκτροφή αλλά δεν το κάνω θέμα γιατί εγώ αγαπώ το Ιράν και σκοπεύω να διερευνήσω το θέμα κι από κοντά το καλοκαίρι…

    Όσο για το άλλο, γιατί να κλείνουν μόνο οι πάμε τα λιμάνια; Θα βάλω κι εγώ να κλείσουν τα αεροδρόμια (αλλά μετά τη Δευτέρα που πετάω, μη χάσω και το ταξίδι…). Μετά μη σώσουν και ξανανοίξουν, έτσι κι αλλιώς ο γιατρός μου είπε ότι ο ήλιος είναι εχθρός μου-γι’ αυτό κι εγώ θα πάω σε τόπο βροχερό και μουχλιασμένο και θα είμαι υγιής και ευτυχής!!

    Σπίτια μας πάντως δεν θα κλειστούμε με τίποτα. Δεν έχεις ακούσει για το botellon παιδάκι μου;;

  13. 25 Ιουνίου, 2010 8:53 μμ

    @Χάρη αν υποψιαστώ ότι συνωμοτείτε πίσω από την πλάτη μου θα φάω όλα τα μπιφτέκια της ψησταριάς-φετίχ μόνος μου, να το ξέρεις! Και θα πιω και όλο το τσίπουρο, που δεν έχει μείνει και πολύ…

    Εγώ κυρία μου στους κήπους αράζω συχνά και κυλιέμαι και στο χορτάρι και που και που φιλεύομαι κι όλας-όποτε το θυμηθείς να αφήσεις κανένα μεζέ δηλαδή-αυτά είναι τα πελάγη ευτυχίας μου!

    Και δεν κατάλαβα χριστό από το μήνυμα σου. Αυτά. 🙂

  14. 25 Ιουνίου, 2010 9:01 μμ

    @psi άστην τη Χάρη την απεργοσπάστρια-μόνο μια μέρα άντεξε. Και όχι μόνο αυτό, εμ είναι και απεργοσπάστρια εμ φροντίζει και για την εικόνα της. Γατόφιλοι παιδί μου, τι να περιμένεις;

    Αλλά που το κατάλαβες ότι δουλεύω στο υπουργείο; Καρφώθηκα γαμώτο!

    Τώρα για την απεργία και την αντίσταση στις συνθήκες των μπλογκς εν γένει, τι να πω; Τα λιμάνια τα πρόλαβαν άλλοι, τα τραίνα επίσης, λεωφορεία, μετρό και λοιπά μέσα μεταφοράς απεργούν μια βδομάδα τώρα, οι δημόσιοι υπάλληλοι κάνουν λευκή απεργία (σε αντίθεση με πριν που δούλευαν), ε, τι άλλο μας μένει πια;

    Εκτός κι αν φύγουμε όλοι μαζί από τν Ελλάδα να πάμε στη Σκανδιναβία που προστατεύονται και τα πνευματικά δικαιώματα.

    (αν σκεφτώ κάτι καλύτερο ασφαλώς θα επανέλθω…)

  15. 26 Ιουνίου, 2010 9:25 μμ

    Silent : και κάνεις και τσουλήθρες, ξέρω 😛 (τι δεν κατάλαβες δεν ξέρω 💡 )

    psi-a : ούτε ο head έμεινε (πια!) 😆

  16. 30 Ιουνίου, 2010 12:06 πμ

    και κάτι για τη δική μας πραγματικότητα (συγκεκριμένα για το παν/μιο Ιωαννίνων):

    9/6: Δηλητηρίασαν με φόλες δέκα αδέσποτα σκυλιά
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=14625030

    29/6: Δηλητηρίασαν σκυλιά στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=151228&cid=17

    το 2005 υπήρξαν διαμαρτυρίες για το (ίδιο) θέμα, που έχει ξεκινήσει πριν από κάποια χρόνια (!)
    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=17.01.2005,id=26282992

  17. 6 Ιουλίου, 2010 1:27 μμ

    Χάρη και psi συγγνώμη για την αναμονή-για την ακρίβεια ελπίζω αυτή την ώρα να βρίσκεστε σε κάποια εξωτική παραλία και να μαυρίζετε πίνοντας πολύχρωμα ποτά. Είμαι σε φάση transit με εισιτήρια/διαβατήρια/βαλίτσες και γυρνάω ασκόπως…Αρνούμαι πεισματικά να σκεφτώ έστω και στο ελάχιστο τον Σεπτέμβρη που έρχεται και το μυαλό είναι μόνο στις διακοπές…Σας φιλώ και ανυπομονώ να τα πούμε από κοντά το φθινόπωρο 🙂

  18. 6 Ιουλίου, 2010 3:56 μμ

    παραλίες και ποτά;;; προφανώς μας κάνεις πλάκα ε;

    και …ποιός Σεπτέμβρης έρχεται; μα τι μας λες καλοκαιριάτικα;

    κατάλαβα καλά; θα είσαι σε φάση transit μέχρι το φθινόπωρο;

    τεσπα (με μπέρδεψες), να περνάς καλά 🙂

    • 6 Ιουλίου, 2010 4:24 μμ

      Λογικά με το παραπάνω φωτορομάντζο θα λύθηκε η απορία, αλλά ας δοκιμάσω κι εδώ…Πήρα ανάποδες, πως να σου πω; Αφού από Σεπτέμβρη δεν ξέρω αν θα έχω δουλειά, λεφτά, σπίτι κλπ. είπα να το παίξω easy rider γιατί το άγχος ουδέποτε υπήρξε καλός οδηγός. Άσε που μου όφειλα και δώρο για την ολοκλήρωση της επέσχυντης στρατιωτικής θητείας…Από πολύχρωμα ποτά δεν διαθέτουμε εδώ στο νότο, λίγο τσιπουράκι όμως το τιμάμε…

Trackbacks

  1. Στις γειτονιές του κόσμου με το Google Street View « Silentcrossing's Blog

Σχολιάστε

