Skip to content

οι αθηναίοι IV

13 Μαΐου, 2010

.

.

Αγαπητέ κύριε Αλυσανδράκη, όταν πέρυσι στην ολομέλεια της Βουλής για το Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης προτείνατε να συμπεριληφθούν και τα ζώα, το εννοούσατε; Παρακαλώ να μεριμνήσετε για το ζήτημα μου, δεν έχω που αλλού να απευθυνθώ…

11 σχόλια leave one →
  1. 13 Μαΐου, 2010 11:53 μμ

    Για σύμφωνο σκυλοσυμβίωσης δεν μπορώ να σου πω (και δε με χαλάει καθόλου), αλλά για τα «τρίο» και τα «κουαρτέτο» να έχεις υπόψη σου την άποψη του Ντεριντά περί ανοιχτών συμβολαίων συμβίωσης για περισσότερα από δύο άτομα˙ το λέω γιατί βλέπω δύο παλιούς γνώριμους στις φωτό, μη ζηλέψει κανείς!😛

  2. 17 Μαΐου, 2010 7:26 μμ

    αχ μωρέ Σάιλεντ, κλαψ.

  3. 17 Μαΐου, 2010 11:10 μμ

    Λες να το χρειάζονται αυτές οι φατσούλες;

    Δεν είμαι σίγουρη Silentcrossing…😉

    Καλό ξημέρωμα, όπου και να ‘σαι!

  4. 18 Μαΐου, 2010 6:59 πμ

    @γεια σου african head🙂 με τη μικρή μαύρη τσακώθηκα τις προάλλες γιατί έκανε σκηνές ζηλοτυπίας μετά δαγκωμάτων σε ένα τρίτο σκυλάκι που διεκδίκησε λίγα χάδια. Ως γνωστόν, είμαι κατά της βίας σε κάθε της μορφή, έτσι χωρίσαμε προσωρινά. Με την άλλη όμως, τη μεγάλη μου αγάπη θα μας χωρίσει μόνο ένα παλιόχαρτο (ποιος θα μου το ‘λεγε πως θα στεναχωριέμαι που φεύγω από το μαντρί…)

    @κροτ (πολλά) κλαψ εγώ που θα την αποχαιρετήσω για πάντα αύριο😦 τουλάχιστον σε ένα μήνα θα έχει καινούργιο μπαμπά, σιγά μην την άφηνα έτσι…🙂

    @κατερίνα είπα να ξεφύγω λίγο από το κλεινόν άστυ, αλλά η ψυχοπαθολογία μου δεν έχει όρια! Τρεις μέρες έψαχνα εξάτμιση να χώσω τη μούρη μου, αρρώστησα με τον καθαρό αέρα😦 φιλιά!!!

  5. 18 Μαΐου, 2010 12:28 μμ

    καλά μιλάμε είναι τελείως κούκλες!
    Γιατί δεν ψάχνεις να τους βρεις κάνα σπίτι;😦

    • 19 Μαΐου, 2010 1:08 μμ

      είναι, είναι, τα μικρά μου!
      κροτ είναι καλά εκεί, δεν κινδυνεύουν κι επιπλέον έχουν φαγητό, ιατρική περίθαλψη και πολύ χώρο για παιχνίδια…
      (αλλιώς εξάλλου θα είχα σκάσει εγώ που έφυγα)

  6. 19 Μαΐου, 2010 6:45 μμ

    το πήρες το χαρτί; για να το γιορτάσουμε δλδ :D)))))))

  7. 19 Μαΐου, 2010 7:02 μμ

    υγ : στο παραπάνω (περί μύθου) δεν μπαίνουν σχόλια, λοιπόν στο ανακοινώνω από δω, ότι τόστειλα σ’ έναν άγγλο φίλο που θέλει να (ξανα)πάει στην κρήτη φέτος, και με πρήζει κιολας ότι είμαι πολύ αυστηρή με τους ιθαγενείς γενικά😯 και μού λέει και «remember κάνδανος» (καλό θα τού κάνει ε; )😡

  8. 19 Μαΐου, 2010 7:28 μμ

    Ναι κάτι γίνεται με τα σχόλια στο παραπάνω ποστ (δηλ. δεν «ανοίγει» η φόρμα σχολίων). Το κλείδωσαν οι αρχές της Κρήτης;

    Εγώ, πάντως, δεν πάω Κρήτη αν δεν κρεμαστεί σε δέντρο τουλάχιστον ένας ένοχος.

    Άντε από σήμερα ελεύθερος ε; (ελεύθερος; λέμε τώρα). Περιμένουμε ανάλογο (εορταστικό) ποστ με αφιερώσεις, τραγουδάκια κτλ Ξέρεις εσύ🙂

  9. 19 Μαΐου, 2010 9:17 μμ

    @Χάρη μου το πήρα σήμερα πουρνό πουρνό🙂
    Κανονικά θα έπρεπε να είναι ιστορική μέρα, αλλά για κάποιο λόγο δεν μου προκάλεσε και κανένα δυνατό συναίσθημα. Αποφάσισα πάντως, για να το γιορτάσω με τους φίλους μου που μου κάνατε παρέα όλο αυτό τον καιρό, να κάνω το επόμενο Σάββατο ένα ωραιότατο botellón:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Botell%C3%B3n

    Τα σχόλια στο παραπάνω τα έκοψα εγώ. Μου ήρθαν κάποια οργισμένα μηνύματα από ανθρώπους που αγαπούν τα ζώα και δεν είχα διάθεση να υπερασπιστώ ή να κατηγορήσω κανένα σε αυτή τη φάση. Ενημέρωσα πάντως τους δημάρχους και τους εμπλεκόμενους φορείς προσωπικά🙂

    Εννοείτα ότι επιθυμία μου είναι η διάδοση της πληροφορίας. Από ‘κει και πέρα, ας πράξει ο καθένας όπως νομίζει…

  10. 19 Μαΐου, 2010 9:20 μμ

    @πσι το θέμα είναι να λειτουργήσει κάποτε η δικαιοσύνη, να εξισωθούν αυτά τα εγκλήματα με τα ανθρώπινα, γιατί για ‘μένα καθόλου μικρότερη αξία δεν έχει η ζωή ενός σκύλου, και να πληρώσουν όλα αυτά τα κτήνη.

    Εννοείται ότι οποιοσδήποτε από εσάς μπορεί να στείλει ένα ραβασάκι στις αρχές της δημοκρατικής Κρήτης, εκδηλώνοντας τα συναισθήματα του!

    Για το εορταστικό ποστ, καλομελέτα κι έρχεται🙂

Σχολιάστε

