Skip to content

Δουλεύω ξυλοποιούμαι απολαμβάνω *

20 Απρίλιος, 2010

                          

Ο π. Φιλόθεος Φάρος μιλάει στην Καθημερινή: «Πιστεύω ότι οι αυστηρότεροι από εμάς τους κληρικούς στα θέματα της σεξουαλικής ηθικής είναι είτε πιο νευρωτικοί σε σχέση με τον ερωτισμό είτε κρύβουν τα περισσότερα και θέλουν να έχουν ένα άλλοθι. Εμφανίζονται δηλαδή αυστηροί για να μην επιτρέψουν στον απλό άνθρωπο να σκεφθεί πως αυτοί μπορεί να έχουν μια έντονη προσωπική ζωή, σχετική με αυτό που εξίσου έντονα καταδικάζουν. Αναμφισβήτητα, πάντως, όταν κάποιος ελέγχει τον ανθρώπινο ερωτισμό έχει στα χέρια του αλυσοδεμένους τους ανθρώπους». εδώ

                             

Το ΚΚΕ προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμάζευτα ενόψει της δημοσίευσης των ημερολογίων της Έλλης Παππά: «Η ταξική πάλη είναι πολύ σκληρή. Και πρέπει αυτό το χαρακτηριστικό της να το παίρνει κανείς πολύ σοβαρά υπόψη του, όταν κρίνει πρόσωπα και γεγονότα. Δεν μπορεί όμως κανείς να δεχτεί ότι των άλλων είναι καρύδια και βροντούν, ενώ τα δικά της είναι σύκα!» εδώ κι εδώ

                                  

Η αντεκδίκηση της «ζαρντινιέρας»: Καλούμαι να δικαστώ για συκοφαντική δυσφήμηση ενός αστυνομικού-πρωταγωνιστή της γνωστής «υπόθεσης ζαρντινιέρας», ήδη καταδικασμένου για την υπόθεση αυτή, ο οποίος πρωταγωνιστώντας σε παρόμοιες υποθέσεις κακοποίησης πολιτών έχει προκαλέσει δύο καταδίκες της Ελλάδος από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Με τη δίκη αυτή μετατρέπομαι από βασικός μάρτυρας της αστυνομικής βίας σε κατηγορούμενο των πρωταγωνιστών της με ότι αυτό συνεπάγεται. Πρόκειται, επομένως, για μια δίκη με έντονο πολιτικό χαρακτήρα, αφού η απόφαση του δικαστηρίου θα σηματοδοτήσει τη στάση των αστυνομικών και δικαστικών αρχών απέναντι στους πολίτες οι οποίοι καταγγέλλουν την αστυνομική αυθαιρεσία, διεκδικούν την τήρηση της νομιμότητας και επιδιώκουν την απόδοση δικαιοσύνης. Δημήτρης Χασάπης, Αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών εδώ

                          

Τα αμπεμπαμπλόμ και τα μπλιμπλίκια: Στο ίδιο μαγαζί  έχω συναντήσει πολλούς ακόμη  ανθρώπους με φρουρά. Ακόμη και τον πρωθυπουργό. Σχεδόν πάντα η συμπεριφορά και η διακριτικότητα των σωματοφυλάκων, δείχνει τον χαρακτήρα του φρουρούμενου. Η κουλτούρα του επώνυμου καθορίζει τη συμπεριφορά της φρουράς. Μερικές δεκάδες από αυτούς του τύπους δεν κινδυνεύουν από κανέναν. Ίσως από κάποιον που εξαπάτησαν από τις άνομες οικονομικές συναλλαγές τους ή κάποια ερωμένη έστω. Η αστυνομία όμως τους δίνει φρουρούς, όπλα, προστασία. Η Ελλάδα έχει γεμίσει από τέτοιους τύπους εδώ

                                       

Το εκφρασμένο πατριωτικό συναίσθημα με στολή αϊ Βασίλη μοιράζει καραμέλες και μπαλόνια σε παιδάκια. Κάνει baby sitting, μοιράζει χυμούς και παρακολουθεί παιδικά DVD. Ενώ οι βασικές ανθρώπινες ανάγκες έχουν καταργηθεί προ πολλού, οι Έλληνες στρατιώτες δίνουν ένα χεράκι στη χώρα σε εποχή κρίσης (προσφέροντας δωρεάν εργασία στις πολυτέλειες των δημοσίων υπαλλήλων) εδώ

                        

Φυλακή, Ψυχιατρείο και Γκουλάγκ: Υπολογίζεται ότι εξαιτίας του νόμου κατά της ομοφυλοφιλίας καταδικάστηκαν από το 1933 ανάμεσα σε 60.000 και 250.000 άτομα (κατά μερικούς ερευνητές ίσως και 500.000). Για ευνόητους λόγους μετά την αποποινικοποίηση του 1993 τα σχετικά αρχεία της KGB εξαφανίστηκαν. Οι αξιωματικοί κατάλαβαν ότι δεν είχαν να κερδίσουν απολύτως τίποτε από τη δημοσιοποίηση των αθλιοτήτων και της μισαλλοδοξίας του κομμουνιστικού καθεστώτος. Ακούει το ΚΚΕ; εδώ

                             

Update1. Γιατί την αγαπώ αυτή την ομάδα; (Και) για τις ανακοινώσεις της: Ακομα ενας θριαμβος για τον ΑΣΤΕΡΑ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ στο συγκλονιστικοτερο ματς της χρονιας κοντρα στο super market με 3 – 6. Οι αντιπαλοι προηγηθηκαν 2 φορες στο παιχνιδι αλλα οι παιχτες μας ανετρεψαν το σκορ και καταφεραν να παρουν αλλη μια τρομερη νικη. Κοουτσαρισμα για σεμιναριο απο τον Λωλο ο οποιος κατεβασε εντεκαδα “αναγκης” και παρ’ολα αυτα  καταφερε να κρατησει την ομαδα στο υψος της. Μεγαλη προσελευση κοσμου στο γηπεδο και highlight της ημερας η μηχανοκινητη πορεια απο το περιστερι προς εξαρχεια. Πλεον τα ματια ολων στρεφονται στο super derby με τον ολυμπιακο κυψ.                          

*

4 Σχόλια leave one →
  1. chara permalink
    20 Απρίλιος, 2010 1:32 μμ

    Gia na me agapw gia na me logariazw ki ohi gia na epiviwsw… as eimetha eilikrineis…

    To prwto post se sindiasmo me ta osa vgainoun stin epifaneia shetika me ta sexoualika egklimata stin katholiki ekklisia (kai kiriws ti stasi twn ekprosopon tis apenanti tous) nomizw oti me kanoun na anarwtiemai an iparhoun akomi anthrwpoi pou pisteuoun se ekklisies ki an ontws pleon ehei kamia simasia poies einai oi episimes theseis tous, idika gia zitimata sex, to opoio allwste de tha eprepe kala kala na xeroun ti einai an lifthei ip’ opsin o orkos agnotitas pou ipottithetai tiroun (i opws alliws ton lene) etsi gia na niwthoun akomi pio anwteroi kai xekommenoi apo tous amartwlous pou ehoun to mialo tous mono stis sarkikes apolafseis (de sintrehei logos anisihias agioi pateres! me tetoious misthous kai wraria siga siga tha ton kavatzwsoume oloi enan orko agnotitas!). Kai gia na exigoumai, ekklisies ennow ekeina ta hrisopikilta ktiria me ton asorti hrisopikilto thiaso kai ohi ton each one’s own personal jesus (i oti allo. as min kollame sta onomata).

    Pantws, xereis emena ti mou anike pio tragiko ap’ ola? ta sholia pou akolouthoun sto teleutaio sou post! Posi vlakeia pia? De nomizw oti borw pia na gelasw. Ehw kleisei tin tileorasi ehw kleisei ta periodika ki i vlakeia vriskei tropo kai tripwnei. Pws ginetai afto? Afto pou me anisihei einai mipws vgainei apo mesa…

  2. 20 Απρίλιος, 2010 5:26 μμ

    @Χαρά καταρχάς μόλις πρόσεξα ότι στα possibly related posts αναφέρεται το «Παγωτό μόκα με μπισκότα Όρεο»! Μα γι’ αυτό σου λέω, έλα στην wordpress, πιο σουρεαλιστικά δε θα βρεις!

    Κατά τ’ άλλα, η πραγματικότητα είναι ότι δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν στις παπαριές τους. Και δεν χρειάζεται να πάει κανείς στην καθολική εκκλησία, αν σου πω πόσες ιστορίες ξέρω για τους δικούς μας παπάδες θα χάσεις το μέτρημα…Εγώ πάντως όρκο αγνότητας δεν δίνω!

    Το θέμα σεξ πάντως με απασχολεί πολύ σήμερα (και μάλιστα σκεφτόμουν να γράψω και κάτι σχετικό, αλλά βαρέθηκα ως συνήθως) κυρίως για δύο λόγους: το πρωί είχα μία συζήτηση με μία γνωστή μου κυρία που μου έλεγε πως γλίτωσε τη διακόρευση από τους πεζοναύτες του έκτου στόλου (το ντηλ το κανόνιζε η εκκλησία μας-βοήθεια μας κι όλας) όταν πήγαινε δημοτικό, και το μεσημέρι βρέθηκα να μιλάω με τα κορίτσια της Γ’ Σεπτεμβρίου που ήταν γνωστές της φίλης μου και μας έλεγαν για τις εμπειρίες τους στα γύρω ξενοδοχεία. (Πρέπει να κόψω τις πολλές βόλτες στο κέντρο, ξέρω…)

    Όσο για τα σχόλια, αν παίρναμε στα σοβαρά τον κάθε αγάμητο κρυφοομοφυλόφιλο με σοβαρή αποστέρηση γονεϊκής φροντίδας θα έπρεπε να είμαστε θυμωμένοι όλη μέρα (δεν έχουμε χρόνο, έχουμε και σεξουαλική ζωή…)

  3. 21 Απρίλιος, 2010 4:02 πμ

    επειδή μού την έχεις μπει πολλές φορές με τον Τεό σου 😛 χαίρομαι που μού δίνεις την ευκαιρία λοιπόν με την σημερινή εικονογράφηση να στην (μ)πω κι εγώ :

    άννα καρίνα + γκοντάρ = ξερό ψωμί 😆

    • 22 Απρίλιος, 2010 9:12 πμ

      Χα! Διαθέτουμε λοιπόν και κουλτούρα και δεν μας ξεφεύγει τίποτα!
      Ξερό ψωμί και παξιμάδι μη σου πω…
      Πρόσεξε όμως καλά γιατί το επόμενο κινηματογραφικό βασανιστήριο θα είναι να δεις τρεις συνεχόμενες ταινίες του Αντονιόνι-εντάξει, ξεπέρασα τα όρια, αλλά με προκάλεσες 🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: