Skip to content

χαλάει η στάμπα στη μπλούζα;

21 Φεβρουαρίου, 2010

Επειδή ψοφάτε για κάτι τέτοια, και επειδή πρέπει να ευθυμήσουμε και λίγο μερικοί μερικοί εδώ γύρω, σας έχω καινούργια σοδιά από γκουγκλ χιτς, χωρισμένα σε ενότητες:

           

Α. Στοκ Δώρων

αι βασιλης σε κουτι δωρου που γυριζει

μικρό μου πόνυ wallpaper

φωτα για καταστηματα με ψηλο ταβανι

τι δωρο να κανω στον διευθυντη μου

mpotes kamel nikolas

που μπορω να βρω τσαρούχια

            

Β. Τα πρόστυχα

σωληνουργεια κορινθου gay

αυτοσχέδια στολή νοσοκόμας

γαμουσα ένα αγορι στην παραλία

πέρασα όλη τη νύχτα μαζί του, Κώστας 18

ΓΥΜΝΗ ΑΝΤΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΝΟΣ

Μοντελα ντυμενοι αγιος βασιλης

πως να ριξω μια χηρα

Μαρία γαμιέσαι leave a reply

              

Γ. Τα εγκυκλοπαιδικά

χαλάει η σταμπα στη μπλουζα;

!Εμεις και τα ονειρα!!

νυχτερινες πιστες

παρενεργειεσ λουιζα βοτανο

τραγουδια για τον πολεμο των φωκλαντ

ποσα χρηματα παιρνουν οι υπευθυνοι στο Ζάρα

πως κολανε κοκαλινα πραγματα

           

Δ. Τα σουρεαλιστικά

κομμενο χερι απο fan των slipknot

γιατι τοση κακια;

συναναστρέφομαι με το αφαν γκατε

λιγο το κεφαλι παρακαλω

γονατια να σου ρθει

κειμενα για γλαρους

ξυσιμο κεφαλιου

παπαδες βύσματα στρατός

τι δουλεια εχω εδώ

             

Ε. Διασημότητες

κωνσταντινα μιχαηλ ΝΑ ΓΑΜΙΕΤΑΙ

μποδοσακης λαθρεμποριο

ΤΡΑΓΟΥΔΊΣΤΡΙΑ Κατερίνα από την Ίο

νικος ζαχαριαδης γκει

τερης χρυσος κανονικο του ονομα

macmanus τσολι

mary h mikrh malako

32 Σχόλια leave one →
  1. 22 Φεβρουαρίου, 2010 3:35 μμ

    αυτα ειναι στατιστικα!

    πολυ ευχάριστο

    μα τι σοι ανθρωποι ημαστε επιτελους?

  2. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    22 Φεβρουαρίου, 2010 10:35 μμ

    τα καλύτερα έχεις πάλι! Είμαι βιαστικός τώρα αλλά θα ξαναπεράσω να τα δω αναλυτικά.

    κάποια, όπως «που μπορω να βρω τσαρούχια», «παπαδες βύσματα στρατός», δεν πιστεύω να σε εκπλήσσουν αφού έχουν συζητηθεί εδώ (δηλ. με τα θέματα που ανοίγεις και τις συζητήσεις που γίνονται …πάλι καλά να λες)

    καλά, μερικά έχουν πολύ γέλιο (και η ταξινόμηση καλή) 🙂

  3. 23 Φεβρουαρίου, 2010 6:26 μμ

    @arpacola ψάξε και τα παλιότερα, είναι ακόμα καλύτερα
    (όσο για τους 2L8, 2L8 my friend, 2L8…)

  4. 23 Φεβρουαρίου, 2010 6:28 μμ

    @psi είμαι σίγουρος ότι πάλι θα πετάξεις τη δική σου βόμβα και θα ζηέυω εγώ (π.χ. ακατανόμαστος τυρόπιτα, ξέρεις εσύ…)

    και όσο για τα τσαρούχια, θα ζητήσω ποσοστά από το υπουργείο για τη διαφήμιση…

  5. 23 Φεβρουαρίου, 2010 6:56 μμ

    @Α, πσι, πέρνα και από το νο μπάτζετ που είναι και σοβαρό μπλογκ και δες σε παρακαλώ ποιες είναι οι 7 κορυφαίες μας αναζητήσεις από πέρυσι που ξεκινήσαμε!

  6. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    23 Φεβρουαρίου, 2010 11:00 μμ

    τι είναι αυτά; χουντα; (!) αγρίεψαν οι αναγνώστες του n/b και δεν έχουν χιούμορ. για να αλλάξει το στυλ 🙂

    από μια γρήγορη ματιά στα δικά μου (του τελευταίου μήνα) μπορώ να πω ότι δεν έχω πολλά άσχετα, με λίγες εξαιρέσεις όπως:

    government agencies
    adolph hitler death
    γραφειοκρατία στα όρια τησ τρέλασ
    ομονοια μαγαζι με δερματινα λουρια σκυλων

    το τρίτο μπορώ να το θεωρήσω και σχετικό, το τέταρτο θα το παραπέμψω σε σένα που έχεις και το στοκ δώρων και τα σκυλιά 🙂

    υγ. με τη μετανάστευση (στα μέρη μου) έχεις ενδιαφέρουσες απαντήσεις (εκ των έσω)

  7. 24 Φεβρουαρίου, 2010 1:00 πμ

    Α, δεν παίζω! Εσύ μαζεύεις τους καλύτερους. Εμένα μόνο για ένα διάστημα μου έρχονταν κάθε μέρα ψάχνοντας για «σεξ με γέρους βίντεο» (ουπς!)

    Για την ερώτηση του τίτλου: Πλένουμε πάντα στους 30 ή στο χέρι γυρισμένα από την ανάποδη, δεν τα ανακατεύουμε με άλλα χρώματα και αν θέλουμε σιδερώνουμε τη στάμπα (σε χαμηλό σίδερο) από την ανάποδη για να ξαναζωντανέψει.

  8. 24 Φεβρουαρίου, 2010 9:19 πμ

    @psi τα περί χούντας δεν τα κατάλαβα, εγώ στις αναζητήσεις περί paparhzou αναφερόμουν.

    Κατά τ’ άλλα διανύουμε περίοδο ξηρασίας, χάνουμε το χιούμορ μας μ αυτά και μ αυτά-θα αλλάξω πίστα γιατί την ανάρτηση αυτή η γκουγκλ την κάνει παραπομπή σε κείμενο για την παλαιά διαθήκη (μπρρρρ)

    υγ. είδα μόλις τις απαντήσεις και θα επανέλθω από τα μέρη σου να σχολιάσω, λίγο αργότερα όμως 🙂

  9. 24 Φεβρουαρίου, 2010 9:23 πμ

    @head δεν μπορεί να μην έχεις τέτοια τραγελαφικά, εδώ έχει το νο μπάτζετ που δεν δίνει και δικαιώματα 🙂

    Πάντως στο θέμα σεξ είμαστε πολύ μπροστά: μέρα νύχτα ψάχνουν στα μέρη μου σεξ με ο,τιδήποτε κινείται σε όλα τα πλάτη της γης, αλλά επειδή είμαι και σεμνό παιδί δεν λέω λεπτομέριες.

    Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες, τις χρειαζόμουν και προσωπικώς!

  10. 24 Φεβρουαρίου, 2010 10:26 πμ

    καλημέρα σας
    είμαι κι εγώ βιαστική τώρα – αλλά επειδή ζήλεψα, Silent 🙂

    { και επειδή εσχάτως μέσα στα ελαφρώς διασκεδαστικά

    -όχι, δεν θα βάλω τα σέξι, σεμνύνομαι παρομοίως-
    όπως πχ :

    η δύναμη της Χάϊδως
    βρισιες με ομοιοκαταληξια
    χαρι πιτμαν+ ο αντρας σε κριση
    απιστευτα πραγματα στην ζωη των λευκων αρκουδων
    ΑΦΗΝΩ ΜΑΚΡΥΑ ΝΥΧΙΑ
    πινακας μετοχων καραμελας

    (και, βεβαίως, τό γνωστό που επαναλαμβάνεται όπως φαίνεται, ανελλιπως: )

    ερωτας και αγωνία υποφέρω }

    μπήκε και κάποιος / κάποια ;;; / που ζήταγε τον κύριο

    post.scriptum.inter-action

    { ε, είπα να πω κι εγώ τα δικά μου }

    υστερόγραφε, καλημέρα !!!

    φιλιά, θα ξανάρθω

    🙂

  11. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    24 Φεβρουαρίου, 2010 4:54 μμ

    silent, εγώ «χούντỨβρήκα στις αναζητήσεις και όχι paparhzou, μήπως βγάζει άλλα στον καθένα;

    «σεμνό παιδί» και δεν λες λεπτομέρειες; και αυτή η κατηγορία με τα πρόστυχα τι είναι; άκου εκεί «leave a reply» (!). ντροπή

    χάρη, για τον «αντρα σε κριση» εγώ φταίω. όχι (μόνο) επειδή είμαι σε κρίση (ηλικίας) αλλά και επειδή σου ειχα αφήσει ένα απόσπασμα κάποτε.

    ποιός να με ψάχνει; ελπίζω όχι για κακό 🙂

  12. 24 Φεβρουαρίου, 2010 8:41 μμ

    @Psi-a λάβε υπόψη σου ότι αντέγραφα από το «τεχνών» – νομίζω τό απόσπασμα τό’χεις αφήσει στους «κήπους»!!! Τεσπα σε ζητάνε παντού, μην παραπονιέσαι 🙂
    και τα περί κρίσης (ηλικίας!) τ’ ακούω βερεσέ 😛 (Πας γυρεύοντας για κοπλιμέντα!)

    α, να πω γενικώς και ότι η απορία περί μπαμπινιώτη-χούντας σε μένα όπως φαίνεται θα επανέρχεται κατά τακτά χρονικά και ιδεολογικά διαστήματα 😆 😆

    @Silent τα «σουρεαλιστικά» σου («σου»!) είναι τα χάιλαιτς τού έτους – δεν θέλω συζήτηση : ένα κι ένα (ξέχασα να στο πω) 😆 (έπεσε το γέλιο τής (άσπρης) αρκούδας το πρωί)

    φιλιά (χρωστάω να διαβάσω κι άλλα εδωμέσα αλλά όπως σωστά ανέφερες κι εσύ ψοφάμε μερικοί-μερικοί (καταθλιπτικοί) για αυτό το θέμα) 😀

  13. 24 Φεβρουαρίου, 2010 9:57 μμ

    @Χάρη, είναι περιττό να πω ποιος κέρδισε!

    Όλα σου ένα κι ένα, διαμάντια…ποιο να πρωτοσχολιάσει κανείς; τη Χάϊδω; τις καραμέλες; τις αρκούδες (εδώ ζήλεψα, τόσα ζωάκια σας έχω μοστράρει και κανείς δεν τα ψάχνει!)

    Ο άντρας σε κρίση είμαι εγώ πάντως! Δεν ξέρω πως είναι η ηλικία του πσι, αλλά και η δική μου να μια κρισάρα με το συμπάθειο…

    (αυτό το «υστερόγραφε, καλημέρα » ελπίζω να μην το έψαξε κάποιος στα μέρη σου 🙂 )

    Υ.Γ.1 Τα σουρεαλιστικά «μου» τα καταλαβαίνω-τις διασιμότητες με τίποτα-και κυρίως την Κωνσταντίνα Μιχαήλ, την οποία παίρνω όρκο ότι δεν θα ανέφερα ποτέ στο μπλογκ μου! (αυτή δεν είναι που έπαιζε στο Σάκη τον υδραυλικό; μούμπλε μούμπλε…)

    Υ.Γ.2 Όσο για το «ψοφάμε» και το «καταθλιπτικοί» τι να σου πω ρε Χάρη; Πολύ γρουσούζικη αυτή η χρονιά, προσπαθούμε να πιαστούμε από χαζομάρες…

    φιλάκια πολλά

  14. 24 Φεβρουαρίου, 2010 10:13 μμ

    @psi πρέπει να πας στα σερτζ έντζινς και να πατήσεις ολ τάιμ (όχι μόνο αυτή την εβδομάδα, που πρώτες σε αναζήτηση είναι οι λεσβιακές ταινίες…)

    Ενδεικτικά σου αναφέρω μερικές αναζητήσεις της πρώτης εφτάδας:
    eurovision 76
    κωσταλεξι 72
    paparizou photos 54
    helena paparizou 53
    elena paparizou 50

    (όχι που θέλουμε και μια ανθρώπινη κοινωνία 🙂 )

    Αν δεν ήμουν σεμνό παιδί θα περιέγραφα με λεπτομέριες όλους όσους γ*** στο μπλογκ μου. Ενδεικτικά αναφέρω κατηγορίες: παπάδες, χήρες, αδερφοί και αδερφές, μανάδες, ανάπηροι, βραζιλιάνοι, σουηδοί, κρητικοί, γκέι, άγιοι βασίληδες, με κοστούμια, με μπικίνι και χωρίς, τρεις μαζί, πολλοί μαζί, και φυσικά η γυναίκα του παπά, που εξακολουθεί να γυροφέρνει μήνες τώρα (αυτά είναι τα λίγα που θυμάμαι). Η τοπ ανάρτηση μου δε είναι μία αναφορά μου στους διορθωτικούς βιασμούς που γίνονται στην Αφρική, βάλε τώρα με το νου σου τι κυκλοφορεί εκεί έξω…

    Θα στο πω κι εδώ: έγραφε κάπου ο Douglas Coupland για την κρίση των 30κάτι: είναι η ηλικία που ξεκινάς με ηρεμηστικά, για να προχωρήσεις στα αντικαταθλιπτικά λίγο πριν τα 40 και για την υπόλοιπη ζωή σου…(θα το βρω το απόσπασμα και θα το μεταφέρω)

    (τώρα εμένα με έχουν καλέσει να κάνω ένα σεμινάριο εμψύχωσης νέων αύριο το πρωί-εμένα ποιος θα με εμψυχώσει;;;)

  15. 24 Φεβρουαρίου, 2010 10:14 μμ

    Silent : χαχαχαχα

    (μην κάνουμε διαγωνισμό «κρισάρας», δεν σάς παίρνει 😳 )

    τό υστερόγραφε καλημέρα ήταν δικό μου!!!! 😆 😆

    την Κωνσταντίνα Μιχαήλ τήν αγνοώ – όπως και τις άσπρες αρκούδες εξάλλου…

    τα «σωληνουργεια κορινθου gay» ξέχασα να σού πω ότι τα βλέπω πλέον και στον ύπνο μου

    🙂

    πολλά πολλά φιλιά

  16. 24 Φεβρουαρίου, 2010 10:20 μμ

    Silent το παραπάνω μου ήταν όταν δεν είχα δει το δικό σου

    (γράφαμε ε ν τ ε λ ώ ς συγχρόνως… )

    τα χαχα προφανώς λοιπόν δεν πάνε στην αυριανη σου εμψύχωση

    ‘αντε, κουράγιο 😛

  17. 25 Φεβρουαρίου, 2010 1:12 πμ

    χα χα ανθρώπινη κοινωνία, silent τώρα είδα τα ολ τάιμ του n/b. αυτό δεν είναι μπλογκ είναι το οφίσιαλ σάιτ της paparizou 🙂

    με αυτά που βλέπω στα δικά σας, το δικό μου είναι για το κατηχητικό

    btw η «mary h mikrh malako» είναι διάσημη;

    και περιμένουμε το απόσπασμα του Douglas Coupland, ο οποίος είχε πει «πεθαίνεις στα τριάντα και κηδεύεσαι στα εβδομήντα» (σε εμψυχώνω για αύριο)

    χάρη, ναι στους κήπους ήταν (το άλλο δεν με πάει), παράξενο.

    το περί κοπλιμέντου δεν το κατάλαβα (?) εκτός αν …πού όμως;

    όλοι σε κρίση; τι καλά ! πάντως την πάθαμε την καλύτερη εποχή, μαζί με την γενικότερη κρίση. δλδ δεν χάνουμε και τίποτα (καλό).

    silent, τελικά μεγάλη επιτυχία αυτό το ποστ (και τα παρόμοια) και να δεις τι υλικό θα σου φέρουν στα σερτζ έντζινς με αυτά που γράφουμε.

  18. 25 Φεβρουαρίου, 2010 7:11 πμ

    @Χάρη καλημέρα σας (βιαστικά).

    (νομίζω ότι στον ύπνο μου είδα άσπρες αρκούδες να με κυνηγάνε-ίσως φταίει που όπου να ‘ναι θα μπουν πάλι οι άσπρες στολές στο στρατό…)

    ευχαριστώ και για την εμψύχωση, τα πρωινά γίνομαι άλλος άνθρωπος (μέχρι να μπω στα μέσα μαζικής μεταφοράς) 🙂

    γειαααα

  19. 25 Φεβρουαρίου, 2010 7:24 πμ

    @psi για να είμαστε ακριβείς, για το κατηχητικό είναι το δικό μου μπλογκ (δεν εξηγείται αλλιώς γιατί όλοι όσοι ψάχνουν παπάδες έρχονται εδώ…)

    Τη mary δεν τη γνωρίζω προσωπικά, φαντάστηκα ότι επρόκειτο για προσφώνηση μετά επιθετικού προσδιορισμού-πολυ επιθετικού όμως (κατά το Θαλής ο Μηλίσιος, Πυθαγόρας ο Ρόδιος κλπ.) για να ξεχωρίζει.

    Θενκς και για το απόσπασμα του Coupland, ό,τι ακριβώς χρειαζόμουν για σήμερα 🙂

    (έχω την εντύπωση πάντως ότι τα σερτζ έντζινς δεν πιάνουν τα μηνύματα)

    leave a reply 🙂

  20. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    25 Φεβρουαρίου, 2010 8:46 μμ

    αφού δεν είναι διάσημη η mary, τότε γιατί την έβαλες στις διασημότητες και μας κάνεις να αισθανόμαστε άσχημα που δεν τη ξέρουμε; Βάλτη στο στοκ δώρων 🙂

    νόμιζα πως τα σερτζ έντζινς πιάνουν τα σχόλια, αλλιώς πως εξηγείται «ο άνδρας σε κρίση» που βρήκε η χάρη στο τεχνών; (άσχετα με το ότι είχα αφήσει σχετικό σχόλιο στο κήπων).

    «επικοινωνεί το τεχνών με το κήπων;»

    την τελευταία φράση αν την βρεις τον επόμενο μήνα στις αναζητήσεις σου, σημαίνει ότι πιάνουν και τα σχόλια

    χάρη, sorry που σε χρησιμοποιώ για να εξερευνήσουμε την ψυχή της γκουγκλ, αλλά τη βρήκα πρωτότυπη τη φράση 🙂

  21. 25 Φεβρουαρίου, 2010 9:08 μμ

    @psi άβυσσος η ψυχή της γκουγκλ, αν όμως έρθει κάποιος από εδώ ψάχνοντας “επικοινωνεί το τεχνών με το κήπων;” εννοείται ότι θα κάνω έκτακτο παράρτημα, με σαμπάνιες και κομφετί…

    Ώρα να επιστρέψω στα αδέσποτα μου τώρα γιατί πολύ μου έλειψαν 🙂

  22. 26 Φεβρουαρίου, 2010 9:25 πμ

    λοιπόν : ΔΕΝ επικοινωνεί το τεχνών με το κήπων,
    πάντως είμαι σίγουρη ότι μετράν και τα σχόλια
    ησυχάσατε τώρα; 😛

    silent περιμενω τίς σαμπάνιες, για τα κομφετί δε με νοιάζει και τόσο

    psi-a το «περί κοπλιμέντου» δεν σήμαινε τίποτα βαρύγδουπο, μάλλον μ’ έπιασε κάτι με την ιδέα οτι έχεις και συ κρίση ηλικίας και ήθελα να πω συνεπώς κάποιο πράγμα που τώρα το ξέχασα, και ίσως μόνο η άσπρη αρκούδα να το θυμάται πλέον 😳

    καλά, μεγάλη έμπνευση η μικρή μαίρη στο «στοκ δώρων» 😆 😆 😆

    παιδί μου κάνε όσα πειράματα θέλεις, αδιαφορώ πλήρως, αποφάσισα να είμαι ευτυχής που έλεγε και κάποιος διότι κάνει καλό στην υγεία

    silent φιλιά στα αδέσποτα

  23. 26 Φεβρουαρίου, 2010 10:26 πμ

    @χάρη για να είναι δίκαιο το παιχνίδι, την εποικινωνία “του τεχνών με το κήπων» θα πρέπει να την αναζητήσει κάποιος άλλος, ανυποψίαστος (αν το κάνει ένας από τους δυο σας για τη σαμπάνια ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!!)

    Άσε που-guess what!-υποτροπίασα πάλι και είμαι έτοιμος να κυλίσω πάλι στα augmentin οσονούπω άρα ΠΑΛΙ δεν μπορώ να πιω (δράττομαι και της ευκαιρίας να σας πληροφορήσω ότι κι εκείνη η επεμβασούλα που λέγαμε δεν έγινε-αφού βέβαια έμεινα 2 μέρες στο νσοκομείο-γιατί απλά…υποτροπίασα-πρέπει να ήταν η τέταρτη φορά εκείνη, τώρα είμαι στην πέμπτη-όλα τα antivoodoo πάρτι του κόσμου δε με σώνουν φέτος…)

    Και α προπό, κάποιος ψάχνει από χθες για «κήπους στα ύψη»

    Και αυτή η άσπρη αρκούδα, μόνο που τη σκέφτομαι αναρωτιέμαι γιατί δεν έγινα εξερευνητής στην Αλάσκα-ή έστω στην Αφρική-νομίζω αυτή είναι η πραγματική μου κλιση, να παρατηρώ τα ζωάκια…

    (εκ των οποίων, ένα με πήρε στο κυνήγι τις προάλλες, δεν είχε όρεξη για φωτογραφίες-θα σας το δείξω σύντομα)

    Καλημέρα!

  24. 27 Φεβρουαρίου, 2010 6:28 μμ

    lol lol…
    Το google τα σπάει μερικές φορές.
    Ξεχνάω τι ήθελα να βρω…

  25. 28 Φεβρουαρίου, 2010 11:55 πμ

    @not you το έχω ξαναπεί, είναι το αγαπημένο μου κομμάτι του blogging αυτό. Τα καλύτερα αυτής της εβδομάδας (δεν τα προλαβαίνω κι όλα) είναι:

    πως ειναι τα ευτυχισμενα ζευγαρια
    ΤΙ ΕΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ…ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ
    ψυχαναλυση τεστ επιχειρηματια

    Καλημέρα!

  26. 1 Μαρτίου, 2010 4:15 πμ

    ΑΛΛΆ Silent (από τα παλιά σου τώρα) (τα ξανακοίταζα για να ξεφύγω λίγο από τό κλίμα τής τελευταίας σου ανάρτησης – αποχώρησε και το βίδεο- ) πώς μάς ξεφύγανε βρε παιδί μου τά

    νικος ζαχαριαδης γκει \ τερης χρυσος κανονικο του ονομα / και : macmanus τσολι ;;;

    ειδικά το τελευταίο παίρνει όσκαρ γκουγκλοέκφρασης αν εννοείς τι εννοώ – αχ μον ντιε και πώς μού ξαναχρειαζότανε λίγο γέλιο…

    φιλιά και καλό μήνα (πλέον)

    υ. γ. αλλά και το ΤΙ ΕΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ…ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ
    o o o 😆 😆 😆

  27. 1 Μαρτίου, 2010 4:19 πμ

    post scriptum (χωρίς inter-action) : αν δεν τα προλαβαίνεις όλα, να τα κάνεις κόπι και να τα βάζεις σε μια ειδική σελίδα, οπως κάνω εγώ – που είμαι τακτικό κορίτσι με πάθος στην ταξινόμηση – 😛

  28. 1 Μαρτίου, 2010 11:45 πμ

    @χάρη, επειδή για το «τσόλι» την είχα κι εγώ την απορία, έκανα το δικό μου γκουγκλ σερτς, που ήταν ξεκαρδιστικό όταν ανακάλυψα την πραγματική πηγή της ορίτζιναλ αναζήτησης (αν με ενοείς!)

    Και κάτι ακόμα, λίγο σύντομα: μερικές αναζητήσεις μου προκαλούν αμηχανία και ελαφρώς ενοχές: όταν για παράδειγμα γράφω ότι στο στρατό όλοι παραπονιούνται ότι πονάνε τα αρχίδια τους και έρχεται από ‘δω κόσμος που όντως έχει πρόβλημα υγείας..ή όταν κάποτε ευχήθηκα να πάθει καρκίνο το χέρι αυτουνού που σκότωσε τον τελευταίο σταυραετό της ελλάδας και…καταλαβαίνεις..

    Τέλος πάντων, θα βρω να ανεβάσω κάτι καινούργιο να φύγει και η θλίψη της πάνω πάνω ανάρτησης.

    καλημέρα σου!!

  29. 6 Μαρτίου, 2010 5:51 μμ

    Εμένα με εντυπωσιάζει που μερικοί διατυπώνουν τις ερωτήσεις τους λες και ρωτάνε άνθρωπο.
    Μπας και φαντάζονται ότι μέσα στο πι σι υπάρχει ένα μικρό ανθρωπάκι που τους απαντάει?

  30. 8 Μαρτίου, 2010 1:14 μμ

    @αντιδρασέξ, ουφ ζαλίστηκα μέχρι να βρω που το έχεις καταχωνιάσει το μήνυμα. Σχετικά με όσα αναφέρεις, οι πιο συχνές ερωτήσεις εδώ είναι:

    – πόσα ένσημα έχω; (να τα μετρήσω δηλαδή ο ίδιος ή ξέρω κι από πριν;)

    – πως θα πάω στο βερολίνο; (με αεροπλάνο. duh!)

    – ποιά δικαιώματα του παιδιού καταπατώνται; (to 1 kai to 4)

    και το πιο περίεργο απ’ όλα:

    – ποιοι είναι οι συλληφθέντες; (λες και ο σάιλεντ είναι η ΕΥΠ)

    τς τς τς!

  31. arionas permalink
    11 Σεπτεμβρίου, 2010 12:08 μμ

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Καλημέρα. Σε ευχαριστώ που δέχτηκες να σου πάρω συνέντευξη για την εμπειρία που είχες μέχρι σήμερα στα στα φόρουμ ψυχολογικής αλληλοβοήθειας, στο Στέκι του Κρίνου και στο http://www.e-psychology.gr/forum. Και ας αρχίσουμε από το Στέκι του Κρίνου. Ποιά νομίζεις ήταν η ανάγκη του Κρίνου για να ανοίξει ένα φόρουμ. Είναι ψυχολόγος;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Όχι δεν είναι καθόλου ψυχολόγος. Είναι εναντίον των ψυχολόγων, δεν έχει ιδέα για ψυχολογία, και μετά την οριστική διαγραφή του από το http://www.e-psychology.gr/forum και παρόλες τις μετέπειτα εισόδους του στο φόρουμ αυτό με διάφορα ψευδώνυμα, άλλοτε παρακαλώντας και άλλοτε βρίζοντας διάφορα μέλη, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσε να εκδικηθεί το διαχειριστή παίρνοντας τη θέση του, αρχικά με ένα πανομοιότυπο φόρουμ ψυχολογίας, που θα μάζευε όλη την πελατεία από τον παλιό και έτσι θα νικούσε τον παλιό διαχειριστή που τον έδιωξε και θα έπαιρνε τη θέση του.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Δηλαδή ένα σκηνικό σαν το οιδιπόδειο σύμπλεγμα. Το παιδί νικάει τον πατέρα του και παίρνει τη θέση του για να απολαύσει τη γυναίκα του πατέρα του, που είναι και η μητέρα του.

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Καλά, εδώ πατέρας είναι ο διαχειριστής, μητέρα ποια είναι;

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Μητέρα είναι το φόρουμ, το οποίο έχασε λόγω του πατέρα/διαχειριστή.

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Ά, γι’ αυτό του είναι «τραυματική εμπειρία»

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Να επανέλθουμε όμως στην ερώτησή μου «Τι είναι αυτό που σου αρέσει στο καινούργιο στέκι ψυχολογίας του Κρίνο»;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Ο Andreas ο τεχνικός, που του πήρε τη θέση του Αντμιν και τον εκτόπισε, μας αφήνει στο Shoutbox «Μμπλά μπλά του φόρουμ», να πιάνουμε και να βρίζουμε όποιον θέλουμε, χωρίς να παθαίνουμε τίποτα.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Δηλαδή;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Να, προχθές μπήκε κάποιος στο Shoutbox «Μπλα μπλα» και η Cloe του απάντησε «είσαι γελοίος». Χα, χα, τι ωραίο που ήταν!

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Καλά και ο Admin τι έκανε, πως αντέδρασε;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Ο admin που ήταν ο Andreas άλλαξε το ψευδώνυμο του νεοεισερχόμενου και τον βάφτισε «γελοίος». Έτσι ότι έγραφε ο φουκαράς, το έγραφε με το ψευδώνυμο «γελοίος». Τι ωραίο που ήταν! Και μόνο από αυτό ο Andreas μου έδωσε την εντύπωση πως είναι ένας πραγματικός άντρας. Έτσι τους θέλω εγώ τους άντρες, να μη φοβούνται τίποτα, τους θέλω όχι με άλλη μόρφωση, απλά να έχουν ένα δίπλωμα ECDL και να κάνουν αυτά τα κόλπα που με διεγείρουν στα φόρουμ.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Κάνει άλλες παρεμβάσεις, δίνει συμβουλές ο Andeas;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Σαν πτυχιούχος ECDL ξέρει αυτά που χρειάζονται. Δεν χρειαζόμαστε πολλά λόγια στο φόρουμ μας, Θέλουμε «Γειά σου τι κάνεις;» «Ποιόν θα διαγράψουμε» «ποιόν θα βρίσουμε» «ποιόν θα ξεφτιλίσουμε;» «Σου ανεβάζω αυτό το τραγούδι». Έτσι το θέλουμε το φόρουμ μας.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Και ας έρθουμε τώρα στο φόρουμ του http://www.e-psychology.gr/forum. Τι σου αρέσει σ’ αυτό;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Μου αρέσει που έχουμε όλοι τα στημένα και τα προκαθορισμένα λόγια μας. Μόλις μπεί κάποιος του λέμε «καλώς όρισες». Άμα πει το πρόβλημά του, του λέμε «γιατί δεν πας σε κανένα ψυχολόγο;». Άν το πρόβλημά του επιμένει, του λέμε «γιατί δεν πας σε ένα ψυχίατρο;». Αν πάλι επιμείνει «του λέμε γιατί δεν παίρνεις τα φάρμακά σου;» ή «μήπως πρέπει να αυξήσεις τα φάρμακά σου» Είναι απλά πράγματα.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Και αν κάποιος τα βάλει με τους ψυχολόγους, ή πεί ότι δεν πιστεύει σε ορισμένες θεραπείες ή τακτικές ή απλά στους θεραπευτές που δεν έχουν καθόλου κλινική πείρα και πειραματίζονται στα κρυφά με ερωτήσεις και απαντήσεις εδώ μέσα στο φόρουμ;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Τότε έρχεται ο διαχειριστής μας, του λέει ότι «κλειδώνει από τώρα αυτό το θέμα» και τον παραπέμπει σε ειδική σελίδα του φόρουμ «Το φόρουμ των ειδικών της ψυχικής υγείας»

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Και τί γίνεται σ’ αυτό το φόρουμ των ειδικών της ψυχικής υγείας;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Εκεί είναι ο λάκκος με τα κωλοδάχτυλα. Κανένας δεν επέστρεψε ποτέ από εκεί. Προφανώς τον κάνουν οι ψυχολόγοι να βγάλει το σκασμό ή τον διαγράφουν. Διαμαρτυρήθηκε μια φορά η Borat, αλλά ο keep talking την έβαλε στη θέση της. Τον θαυμάζω αυτόν τον keep talking, πάντα μαντεύει τι θέλει ο διαχειριστής μας και όταν παίρνει μια απόφαση ο διαχειριστής τσουπ πετάγεται και ο keep να τον δικαιολογήσει, σαν την «μικρή τυμπανίστρια».

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Ποιά είναι η εμπειρία σου από την προστασία των προσωπικών δεδομένων στο http://www.e-psychology.gr/forum;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Γενικά, καλό είναι να μη θίγεις πρώτος το θέμα αυτό, γιατί σε στέλνουν στο λάκκο με τα κωλοδάχτυλα και αμέσως πετάγεται ο keep talking και λέει «δεν μας ενδιαφέρει αν φακελωνόμασε στο φόρουμ αυτό στο διαδίκτυο ή αλλού στη Google γενικά με αυτά που γράφουμε».

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Και τί έχει γραφτεί κατά τη γνώμη σου που να είναι προσωπικά δεδομένα;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Δεν λέω γιατί φοβάμαι το λάκκο με τα κωλοδάχτυλα και τον keep talking.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Κανένας άλλος έθιξε το θέμα αυτό;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Ναι η Remedy.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Και πως δεν την έστειλαν στο λάκκο με τα κωλοδάχτυλα ή δεν της έκανε επίθεση ο keep talking;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Αναφέρθηκε στις φωτογραφίες που είχε στείλει ο Κρίνο στο φόρουμ (μια δική του με σκαμμένο πρόσωπο), που τον ακολούθησαν η dora-agxos και η Adzik με το μωρό της. Μπορώ να στα δείξω τώρα, είναι αποθηκευμένες σε διευθύνσεις στο διαδίκτυο έξω από το φόρου μας.

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

    Όχι τώρα, την επόμενη φορά. Να σε ρωτήσω, πιστεύεις ότι θα διαγραφεί από το φόρουμ η συνέντευξή μας αυτή;

    ΦΩΤΟΥΛΑ

    Ναι σίγουρα, θα γράψει κάτι ειρωνικό η Θεοφανία, μετά κάτι υβριστικό ο keep talking και μετά.. σβύσιμο και επάνοδος της ησυχίας και ηρεμίας. Γι’ αυτό στείλε το και σε καμιά εκατοσταριά μπλόγκς, για να … επιζήσει

    • 11 Σεπτεμβρίου, 2010 2:13 μμ

      Αγαπητέ αρίωνα, δημοσιεύεσαι μόνο και μόνο γιατί το κείμενο σου είναι εξίσου σουρεαλιστικό με την ανάρτηση που επέλεξες. Καλά ξεμπερδέματα…

Σχολιάστε

