Skip to content

ένα

20 Δεκέμβριος, 2009

2000s:Nick Cave and the Bad Seeds-No More Shall We Part (2001)

2009:The Boy-Make me Dance

«Ο ιερεύς έβαλεν ευλογητόν εις το ύπαιθρον, φορέσας μαύρον επιτραχήλι, και ήρχισε να αναγινώσκη την παννυχίδα και το Κύματι θαλάσσης, όλα διαβαστά. Είτα ανάψας εντός του θυμιατού μοσχολίβανον, εθυμίασε τους παρεστώτας όλους και ποιήσας απόλυσιν, έβγαλε το μαύρον επιτραχήλι, εφόρεσεν άλλον ιόχρουν μεταξωτόν και λευκόν φαιλόνιον και ανάψας λαμπάδα, στραφείς προς τον λαόν, ήρχισε να ψάλλη μελωδικώς το Δεύτε λάβετε φως, μεθ’ ο έψαλε, Την Ανάστασιν Σου, Χριστέ Σωτήρ…» (Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, 1892)

Αλληλούια!

12 Σχόλια leave one →
  1. 20 Δεκέμβριος, 2009 11:44 πμ

    made my day (x 2 nick ) silent thanx
    alleluia
    🙂

  2. 20 Δεκέμβριος, 2009 3:01 μμ

    Ενδιαφέρουσα και απρόσμενη επιλογή ο Cave… Καλησπέρα!

  3. 20 Δεκέμβριος, 2009 3:43 μμ

    THE BOY????

    Weirdo xaxaxa

    wraia pote vgenoun ta apotelesmata

  4. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    21 Δεκέμβριος, 2009 6:28 μμ

    και μετά το ένα, τι;

    μας είχες καλομάθει το τελευταίο διάστημα με τα τραγουδάκια σου

    κάτι θα σκεφτείς όμως, είμαι σίγουρος, γιορτές έρχονται 🙂

  5. 22 Δεκέμβριος, 2009 11:53 πμ

    @χάρη σου έφτιαξε τη μέρα ο νικ; το x 2 τι να είναι άραγε; για να σου αρέσει η επιλογή θα πει ότι σε έχει ευλογήσει και εσένα ο cave!
    alleluia λοιπόν!!

  6. 22 Δεκέμβριος, 2009 11:57 πμ

    @μιχάλη η αλήθεια είναι ότι ο Cave ταλαντεύτηκε κάπως μέχρι να βρει τη θέση του στη λίστα μου. Πάντα στην πρώτη πεντάδα βεβαίως, αλλά δεν ήταν όλη την ώρα εκεί. Αποφάσισα ωστόσο να είμαι ειλικρινής και να ακολουθήσω το συναίσθημα: όσο κι αν τον παραμελώ κατά καιρούς, όσο κι αν πλανεύομαι από μουσικές και μουσικούς. ο Cave θα είναι για πάντα ο ήρωας μου, που μου κρατάει συντροφιά 15 χρόνια. Άρα η απόφαση ήταν δίκαιη!

  7. 22 Δεκέμβριος, 2009 11:59 πμ

    @arpacola ο BOY βρίσκεται εδώ γιατί:
    α) αυτόν έχουμε και πρέπει να τον προσέχουμε, και
    β) είναι όντως ο αγαπημένος μου δίσκος για φέτος.

    Όσο για τα τελικά αποτελέσματα, αν δεν κάνω λάθος δεν έχουν ακόμα συγκεντρωθεί, μάλλον όμως μας έφαγαν οι Animal Collective.

    Θα δούμε…

  8. 22 Δεκέμβριος, 2009 12:15 μμ

    @Αγαπητέ πσι,
    σου γράφω αυτό το μήνυμα από τα ακριτικά Χανιά, που ήρθα να κάνω ρεπορτάζ για το No Budget. Πολλά και περίεργα συμβαίνουν εδώ και είπα να το διερευνήσω από κοντά.

    Αποκλειστικές και αποκαλυπτικές φωτογραφίες από τους χώρους των επιθέσεων, αναλυτικό ρεπορτάζ στο χώρο των εμπλεκόμενων φορέων, αποδελτίωση τοπικών εφημερίδων, συνεντεύξεις με πρόσωπα-κλειδιά που εμπλέκονται στο δράμα δεν θα έχω, θα σας μεταφέρω όμως το κλίμα.

    Στα μουσικά νέα τώρα, σήμερα πραγματοποιήθηκε η απόλυτη μουσική φαντασίωση μου: έχεις ποτέ ευχηθεί να βρεθείς σε δισκοπωλείο και να σου πουν «μπορείς να πάρεις ελεύθερα ό,τι θέλεις»;. (Περίπου) αυτό βίωσα σήμερα και από το πρωί είμαι σαν τον Σκρουτζ που κολυμπάει στις λίρες (εγώ κολυμπάω στα σι-ντι). Έχω ενοχές, που εύκολα θα ξεπληθούν όταν επιστρέψω στο στρατόπεδο και ακούσω τα νέα μου άλμπουμς!!

    Και κάτι ακόμα: το βράδυ θα έχω το νέο άλμπουμ των David Cronenberg’s Wife! (Απορώ με τη μανία αυτοκαταστροφής αυτών των τύπων, τόσο σπουδαίο συγκρότημα και να κυκλοφορούν τα καλούδια τους μόνο το Δεκέμβριο, που δεν τα παίρνει χαμπάρι κανείς). Γκρρρρρ!

    (Αυτό το σύντομο σχόλιο για το τι έπαιται στο μπλοκάκι μου)

  9. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    22 Δεκέμβριος, 2009 2:57 μμ

    χμ, καλοπερνάς στα ακριτικά χανιά 🙂

    να περιμένουμε και εμείς λοιπόν νέες μουσικές εδώ; όσο για τους David Cronenberg’s Wife, ξέρεις εγώ περιμένω ακόμα το προηγούμενο 🙂

    να περνάς καλά

  10. 22 Δεκέμβριος, 2009 3:39 μμ

    Φαίνεται ότι θα έχεις δύο David Cronenberg’s Wife μέσα στη χρονιά τυχεράκια 😉

    (Μην ακούς τι λέω παραπάνω, τα Χανιά είναι σούπερ από τότε που εγκαταστάθηκε κι εδώ το εμπόριο της διασκέδασης! Σούπερ όμως!)

  11. 22 Δεκέμβριος, 2009 8:33 μμ

    Τον συγκεκριμένο του Κέιβ δεν τον έχω ακούσει καθόλου, μάλλον τελικά πρέπει να τον τσεκάρω! Μου είχε αρέσει πολύ πάντως ο μεθεπόμενος διπλός του.

  12. 24 Δεκέμβριος, 2009 5:53 μμ

    @head το Abbatoir Blues που αναφέρεις θα μπορούσε άνετα να βρίσκεται στο Νο1 μου για την δεκαετία. Είναι δισκάρα, συμπυκνώνει όλες τις αρετές του Κέηβ και το παρουσίασε και λάιβ στην Ελλαδίτσα (έξτρα μπόνους). Τούτου εδώ όμως του έχω μεγάλη αδυναμία. Και αφού αποφάσισα να μην περιλάβω περισσότερα από ένα άλμπουμ ίδιου καλλιτέχνη στη λίστα μου, θα έπρεπε να είναι το No More Shall We Part (το οποίο και πρέπει να αποκτήσεις αμέσως!) 🙂

Σχολιάστε

