Skip to content

απορία νούμερο εφτά

9 Δεκέμβριος, 2009

Λοιπόν, αντιμετωπίζω ένα ιδιαίτερο δίλημμα και ναι μεν το συζήτησα με τους συναδέλφους μου, αλλά σίγουρα μία δεύτερη γνώμη δεν βλάπτει: που λέτε, τους τελευταίους μήνες συναναστρέφομαι σχεδόν αποκλειστικά άντρες που συνέχεια παραπονιούνται ότι πονάνε τα αρχίδια τους γιατί έχουν να γαμήσουν τρεις ολόκληρες μέρες, προφανώς γιατί βρήθουν τεστοστερόνης, και κάπου ανάμεσα σε γκόμενες και μουνιά μιλάμε και για αθλητικά, κυρίως τι ομάδα είμαστε και τέτοια (τους πρώτους μήνες διέδιδα ότι είμαι Αστέρας Εξαρχείων, σηκώνοντας δειλά τη γροθιά στον αέρα γιατί: α) είμαι Αστέρας Εξαρχείων και β) μετά από κάποια υποτιμητικά βλέμματα με άφηναν στην ησυχία μου), όμως τελευταία όλοι έχουν πολύ χρόνο για χάσιμο και δεν πιάνουν τέτοιες δικαιολογίες και επειδή μου πήραν με μετάθεση τον μοναδικό ναύτη που ήταν μέλος στο φαν κλαμπ των Belle & Sebastian, την τελευταία εβδομάδα πρέπει συνέχεια να λέω τη γνώμη μου για το αν έκανε καλά ο προπονητής πρόεδρος του Παναθηναϊκού που έδιωξε τον προπονητή Τεν Κάτε. Τώρα εγώ δεν είμαι καν σίγουρος αν ήταν όντως του Παναθηναϊκού ο προπονητής, αλλά επειδή με ξέρετε, ψοφάω για μουσική και κινηματογράφο, αλλά από αθλητικά δεν σκαμπάζω, απαντάω ότι ίσως έπρεπε να περιμένει μέχρι το τέλος της αγωνιστικής και να τον διώξει μετά. Έκανα καλά;

26 Σχόλια leave one →
  1. 9 Δεκέμβριος, 2009 9:20 μμ

    άριστα, Αστέρα

    στο λέω εγώ που σκαμπάζω

    😆

  2. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    9 Δεκέμβριος, 2009 10:42 μμ

    χμ, πότε είπαμε ότι τελειώνεις;

    δυστυχώς, από αθλητικά δεν έχω ιδέα και δεν μπορώ να βοηθήσω. το μόνο που μπορώ να πώ είναι: υπομονή 🙂

  3. 10 Δεκέμβριος, 2009 12:16 πμ

    Μια χαρά. Τήρησες και τις ισορροπίες.

    Για να σε βοηθήσω όμως, εγώ η γνωστή (!!!) Παναθηναϊκός, σου λέω να λες και τα εξής: Α) «Εξαιρετικό βιογραφικό ο Τεν Κάτε, αλλά δεν είχε καλή σχέση με τους παίκτες» Β) «Μα το ζήτημα δεν είναι αυτό, αλλά αν θα πάρει το καλοκαίρι την ομάδα ο Γιαννακόπουλος» γ) » Ο Νιόμπλιας θα δουλέψει πολύ, είναι και τρελαμμένος Παναθηναϊκός και μπορεί με δυο κινήσεις να αλλάξει όλη την εικόνα του αγώνα» δ) «Τι σημασία έχει; Κοιτάξτε τώρα που μπορείτε να πάρετε το πρωτάθλημα. Οι γαύροι έχουν πρόβλημα με τον δικό τους προπονητή, πολλούς τραυματισμένους παίκτες, ε πόσο θα κρατήσει και η τύχη τους;»

    Βοήθησα ή να ξανάρθω με νέο υλικό; 🙂

    Αστέρας βεβαίως. Μια χαρά.

    Έγραψα κατεβατό, γιατί έχω τύψεις που άργησα να περάσω. 😉

    Καλό ξημέρωμα..

  4. 10 Δεκέμβριος, 2009 8:49 μμ

    Ωχ, είσαι στρατό και δεν ασχολείσαι με αθλητικά; Την έβαψες! Σου μείνανε μόνο οι γκομενοκουβέντες («όλες τσούλες λέμε»!)

    ΥΓ. Το τέλος της χρονιάς, όχι της αγωνιστικής (η αγωνιστική τελειώνει κάθε βδομάδα) 😉

  5. 11 Δεκέμβριος, 2009 2:11 πμ

    μένω κατάπληκτη με τις γνώσεις σας (ειδικά τις δικές σου, Κατερίνα 😛 ) εγώ είπα το αντίθετο απ’ αυτό που όντως μού συμβαίνει φυσικά… 😳

    αλλά psi-a με παρηγορείς αφάνταστα αν είναι αλήθεια αυτό που λες και δεν κάνεις πλάκα…

    head εσύ προπόνηση κάνεις ; 🙂

  6. 11 Δεκέμβριος, 2009 9:35 πμ

    @Γεια σου Χάρη ποδοσφαιρόφιλη! Ευχαριστώ για την υποστήριξη την χρειαζόμουνα. Επίσης, δεν πίστευα στα μάτια μου πόσος κόσμος πέρασε από τα μέρη μου τις τελευταίες 2 μέρες που απουσίαζα ψάχνοντας για τον Αστέρα Εξαρχείων. Ας στείλω ένα χαιρετισμό:

    Σύντροφοι γερά και μια μέρα στην Α’ Εθνική, unfair play forever και φυσικά ξέρετε ποιο είναι το σύνθημα που όλους μας ενώνει, ε; Ξέρω ότι περνάτε από εδώ, πείτε ένα γεια την επόμενη φορά!

    Υ.Γ. Επίσης Χάρη προτείνω να κανονίσουμε γκρουπάκι να πάμε στον Αστέρα κάποια Κυριακή-έχω υπόψη μου και μερικούς εξαρχιώτες κοινούς φίλους που ίσως ενδιαφέρονται 😉

  7. 11 Δεκέμβριος, 2009 9:39 πμ

    @Psi άκου τι γίνεται: στην έκκληση μου για βοήθεια ανταποκρίθηκαν δύο γυναίκες και δύο άντρες (αυτό μας κάνει τρεις), εκ των οποίων μόνο ο ένας δείχνει να γνωρίζει τα στοιχειώδη, σε αντίθεση με τις γυναίκες που είναι υπερ-πληροφορημένες. Αυτό να το γράψουμε και ως απάντηση στα διάφορα σεξιστικά που ακούγονται τελευταία από ‘δω κι από ‘κει.

    Επίσης, γιατί να απολυθώ, μια χαρά δεν περνάω;

    Α, και κάτι ακόμα: την τελευταία εβδομάδα πολύς κόσμος έρχεται από ‘δω ψάχνοντας τον Post-Scriptum-Inter-Action. Έχεις τόσους πολλούς θαυμαστές ή σε κυνηγάει κάποιος;

  8. 11 Δεκέμβριος, 2009 9:45 πμ

    @Κατερίνα η δική σου βοήθεια ήταν πραγματικά πολύτιμη. Απομνημόνευσα τη φράση «Να πάρει την ομάδα το καλοκαίρι ο Γιαννακόπουλος…» -άραγε αυτός είναι προπονητής ή κάποιος νέος πρόεδρος; (ξύσιμο κεφαλιού) και πήγα-που λες-περιχαρής το πρωί να δοκιμάσω τα αποτελέσματα στον μάγειρα (γενικά στον μάγειρα κάνω όλα μου τα πειράματα γιατί είναι καλοκάγαθος σαν τον μάγειρα στον Ισοβίτη του Αρκά).

    Anyway, ας μην ξεφύγω, πήγα που λες στον μάγειρα και προσπάθησα να του ανοίξω συζήτηση, μέχρι που βρήκα αφορμή και τον ρώτησα «μάγειρα, πιστεύεις ότι ο Γιαννακόπουλος θα πάρει την ομάδα το καλοκαίρι;» Αλλά δεν μου απάντησε τίποτα. Επανέλαβα άλλη μία, αλλά τίποτα αυτός (ανακάτευε και κάτι στην κατσαρόλα και ήταν απασχολημένος για να ακούει τις μπούρδες μου). Τζίφος γενικά…

    Ίσως έπρεπε να αποστηθίσω την άλλη ατάκα με τον Νιόμπλια, που τον ξέρω και καλύτερα γιατί μικρός μάζευα αυτοκόλλητα με ποδοσφαιριστές και τον είχα και τριπλό. Τι σου λέω τώρα…Άντε, καλή σου μέρα και πάλι ευχαριστώ!

  9. 11 Δεκέμβριος, 2009 9:52 πμ

    @head εσένα άργησα να σε διαβάσω κι έτσι το δικό σου πείραμα θα εφαρμοστεί το σου-κου. Αν αυτό με την αγωνιστική όντως αληθεύει, τότε δεν ξαναανοίγω το στόμα μου για αθλητικά ΠΟΤΕ!

    Τώρα για το άλλο, το ήξερα κι από μόνος μου (σχεδόν έκλεισα χρόνο εκεί μέσα), συνήθως λέμε ότι όλες είναι πουτάνες. Αυτό το «τσούλες» μου ακούγεται κάπως πιο κουλ! Θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα εν καιρώ!

    (Από την άλλη, μη νομίζεις ότι το ναυτικό είναι και καμία φοβερή βαρβατίλα, με κάθε ευκαιρία μαζεύονται σε ομάδες και κρατώντας τα όπλα στον αέρα τραγουδούν «τράβα μπρος και μη σε μέλλει…», που μου είναι και κάπως πιο οικείο όπως και να το κάνουμε) 🙂

  10. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    11 Δεκέμβριος, 2009 5:59 μμ

    αλήθεια (χάρη) δεν έχω ιδέα από το αντικείμενο (η αλήθεια είναι ότι χαζεύω κανέναν αγώνα στα μουντιάλ, μέχρι εκεί όμως) και ναι (silent), είναι απάντηση στα διάφορα σεξιστικά. είδες όμως τα στερεότυπα; το λέω και δεν με πιστεύει κανείς.

    στο στρατό δεν ήξερα από μπάλα, δεν άκουγα σκυλάδικα και δεν υποστήριζα ότι «όλες είναι πουτάνες», αυτά ήταν αρκετά για να με οδηγήσουν στον κοινωνικό αποκλεισμό 🙂

    ΥΓ. silent, μάλλον με κυνηγάνε και μάλλον ξέρουν και που θα με βρουν 🙂

  11. 11 Δεκέμβριος, 2009 8:45 μμ

    @psi δεν ξέρω ποιοί είναι αυτοί που σε κυνηγάνε, η σωστή όμως απάντηση θα ήταν «δεν σας περιμένω πια, σας ψάχνω!»

  12. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    11 Δεκέμβριος, 2009 9:38 μμ

    η επίθεση είναι η καλύτερη άμυνα ε; όμως, αυτή τη στιγμή έχω καλύτερη απάντηση: όποιος με ψάχνει θα με βρει στην Alice Russell 🙂 (που θα είναι στην αθήνα για δύο μέρες)

  13. 12 Δεκέμβριος, 2009 12:22 πμ

    @psi καταρχάς πολλά LOL!!!
    Κατά τα άλλα, επειδή α) μου έχει κολλήσει όλη μέρα και β) γίναμε και αναρχοκομούνια τώρα (ξέρεις εσύ), μας αφιερώνω αυτό:

    πέρνα καλά!

  14. 12 Δεκέμβριος, 2009 3:52 μμ

    Το σύνθημα «Παύλο, θεέ, πάρε την ΠΑΕ», θα το ‘χεις ακούσει δεν μπορεί. Ε, γι’ αυτόν τον Παύλο μιλάει. Τον Γιαννακόπουλο δηλαδή. Πρόεδρο του Παναθηναϊκού στο μπάσκετ αλλά και μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ. Τώρα εμπλέκονται σ’ αυτό και άλλα μέλη της οικογένειας του (ο αδερφός του Θανάσης, ο γιος του), αλλά μην στο αναλύσω και χαθείς. Πήρες μια ιδέα; Γίνεται μια συζήτηση λοιπόν, αν υπάρχει περίπτωση να πάρει και την ΠΑΕ (την ποδοσφαιρική ομάδα δηλαδή του ΠΑΟ), προς το καλοκαίρι.

    Ο μάγειρας ήταν ΠΑναθηναϊκός;;; Απορώ που δεν τσίμπησε. :))) Εκτός κι αν δεν του πετύχαινε το φαγητό κι είχε άλλα προβλήματα. Την επόμενη φορά δοκίμασε με την γνώμη του για τον Σισέ. Αλλά εσύ να λες, πως χρειάζεται ακόμα χρόνο να προσαρμοστεί 😉 Α, ναι. Τζιμπρίλ Σισέ: η πρόσφατη λαμπρή μεταγραφή μας. Για να προλάβω την ερώτηση σου δηλαδή 😉

    Εδώ είμαστε για κάθε σας ποδοσφαιρικό πρόβλημα, αν και κυρίως τα δικά μας ξέρω περισσότερο.

    Χάρη, αυτό εξηγεί και την δική σου απορία. Δεν έχω τις άπειρες γνώσεις μην φανταστείς, απλώς κάποτε δούλεψα επί τριετίας αν θυμάμαι καλά ως αθλητική ρεπόρτερ και όλο και κάτι μου ‘μεινε.

    Καλό απόγευμα σε όλους . Ωραία τραγούδια πάλι βρήκα εδώ… 🙂

    ΥΓ: Ώστε έτσι pis-action. Συναυλία… Τυχερέ! Καλά να περάσεις.

  15. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    12 Δεκέμβριος, 2009 4:17 μμ

    silent, τι να ‘ναι και αυτοί οι τύποι που μας χαρακτηρίζουν έτσι; βιτάλη (?) anyway …thanks 🙂

    κατερίνα, μας έστειλες με τις γνώσεις σου (!) αθλητικό έγινε το blog του silent, ποιός το περίμενε.
    ευχαριστώ για την ευχή και ευτυχώς που στον αναγραμματισμό δεν έβαλες άλλο ένα s στο τέλος 🙂

    • 12 Δεκέμβριος, 2009 7:05 μμ

      Ντρέπομαι τώρα. 😦 Σε ξαναβάφτισα psi-action ε; Και πάνω που γύρισα να διορθώσω (κάτι δεν μου πήγαινε), με πρόλαβες. Θα επανορθώσω όμως, που θα μου πάει; 🙂

      • Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
        12 Δεκέμβριος, 2009 7:23 μμ

        καλά τώρα, μην το παίρνεις κατάκαρδα

  16. 12 Δεκέμβριος, 2009 9:18 μμ

    εγώ λέω να οργανώσουμε γκρουπάκι (μόλις φτιάξει ο καιρός 😉 ) και με την Κατερίνα επικεφαλής…

    Silent psi-a head πολύ γέλασα, τι να σάς πω… (psi-a εμάς τών άσχετων θα μάς κάνει φροντιστήριο η κατερίνα)

    😀

  17. 14 Δεκέμβριος, 2009 3:04 μμ

    @Κατερίνα σήμερα ήρθα προετοιμασμένος. Διάβασα για τον Γιαννακόπουλο, βρήκα και φωτογραφίες του και ένα έχω να πω: το πρόβλημα του Παναθηναϊκού δεν θα λυθεί ούτε την επόμενη δεκαετία. Σόρυ κι όλας, αλλά οι φάτσες κάποιων ανθρώπων λένε πολλά για την ψυχολογία και τις προθέσεις τους. Άσε που είναι και πρόεδρος φαρμακευτικής εταιρίες (κακό σημάδι). Εγώ αν ήμον Παναθηναϊκός δεν θα τον εμπιστευόμουν ούτε για να μου απλώσει τη σφουγγαρίστρα στο μπαλκόνι.

    (Κοίτα που σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι!)

    Παρεπιπτόντως, ο μάγειρας αρρώστησε με την γρίπη. Τον φάγαμε τον άνθρωπο δηλαδή…

    Πάντως βγάλαμε και λαβράκι με αυτή την ανάρτηση: αθλητική ρεπόρτερ; για τρία χρόνια; Αυτό σηκώνει πολλές εξηγήσεις!

  18. 14 Δεκέμβριος, 2009 3:09 μμ

    @psi δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα με τη Βιτάλη! Πρόσεξε γιατί θα σε βάλω να ακούσεις 100 φορές το «Ανοίχτε τα τρελλάδικα» (που είναι και συμβατό με το μπλογκ σου). Επίσης, σκέφτομαι να ξεκινήσω από βδομάδα νέες Νύχτες Ραδιοφώνου (με καλή ελληνική μουσική ίσως;) Θα δείξει…

  19. 14 Δεκέμβριος, 2009 3:11 μμ

    @Χάρη εγώ λέω να κάνουμε και πορεία στο Πεδίον του Άρεως και να κλείσουμε και την Αλεξάνδρας να το χαρούμε με την ψυχή μας. Όχι στην ηγεμονία Παναθηναϊκού κλπ!!

  20. 17 Δεκέμβριος, 2009 8:41 μμ

    Συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ.

    Το όνειρο που λες, κάθε δασκάλου είναι να τον ξεπεράσει ο μαθητής του. Κι εσύ με ξεπέρασες! 🙂 Εύγε!

    Και μοιραία προχώρησες και στην κριτική και την αμφισβήτηση. 😉

    Αλλά ανάγκη ήταν να μου κάνεις μαύρη την καρδιά, πάνω που ελπίζω ότι θα πάρουμε το πρωτάθλημα; Όχι για να ξέρω δηλαδή. 🙂 Οπότε αγαπητέ silentcrossing, λέω να εφαρμόσω την θεωρία της γνωστικής ασυμφωνίας στην πράξη. Εσύ είπες την γνώμη σου, αλλά εγώ είμαι σίγουρη πως κάνεις λάθος. Θα το πάρουμε! Τα υπόλοιπα λίγο με νοιάζουν. Ας το πάρουμε κι ας είναι και με εξωγήινο πρόεδρο (οπαδός βλέπεις, αλλά το προσπαθώ να είμαι πρωτίστως φιλαθλος).

    Περαστικά στον μάγειρα.

    Λαβράκι ε; Που να δεις τι έχω αποκαλύψει σε σχόλιο που άφησα στη Χάρη. 🙂 Σπούδαζα και δούλευα παράλληλα και στα δύο πτυχία κι κείνο το διάστημα μάλιστα, ήταν η τρίτη δουλειά μου αυτή (το αθλητικό ρεπορτάζ δηλαδή). Να μου τις πεις λοιπόν, αυτές τις πολλές εξηγήσεις πειραχτήρι. Αν δεν κάνεις τον ψυχολόγο στον ψυχολόγο, τι δουλειά κάνουμε εδώ πέρα; 🙂

    Στην Αλεξάνδρας μόνο καφέ μπορώ να σας κεράσω και να σας θυμίσω τις μεγάλες μας νίκες! Τα υπόλοιπα να τα ξεχάσεις. Εντελώς δημοκρατικά μιλώντας. 😉

    Καλό βράδυ μέχρι να τα ξαναπούμε…

  21. 18 Δεκέμβριος, 2009 9:57 πμ

    @κατερίνα, I rest my case! Δεν έχω άλλα επιχειρήματα (και τα ως τώρα δηλαδή κλεμμένα από την γκουγκλ ήταν έτσι κι αλλιώς).

    Τώρα στεναχωριέμαι που σου μαύρισα την καρδιά. Για να επανορθώσω, για την επόμενη εβδομάδα θα δηλώνω ότι είμαι Παναθηναϊκός (και ελπίζω να μην μου βάζουν δύσκολες ερωτήσεις), αν και θα ήταν σοφό από ‘δω κι εμπρός να στραφώ σε κάποιο άλλο άθλημα…

    (άσχετο, αλλά μόλις θυμήθηκα ότι στο δημοτικό ήμουν Παναθηναϊκός και όταν μία χρονιά έπαιξε στο γήπεδο της πόλης μας γιατί ήταν τιμωρημένος-ή κάτι τέτοιο- έκανα κοπάνα από το σχολείο και έβαλα τον πατέρα μου να πάμε στο γήπεδο μαζί!)

    Υ.Γ.1 Θα ψάξω στης Χάρης και θα σε ξετρυπώσω-εγώ να δεις τι δουλειές έχω κάνει φίλη μου, από υπάλληλος σε χασάπικο μέχρι μάγειρας σε ταβέρνα του Ψυρή (ίσως τα πούμε αναλυτικά αυτά κάποια στιγμή)

    Υ.Γ.2 Αλλά σοβαρά τώρα, πραγματικά πιστεύεις ότι θα πάρετε πρωτάθλημα; 🙂 🙂 🙂

  22. 21 Δεκέμβριος, 2009 11:22 μμ

    μην τής λες τέτοια κι έχω φίλους παναθηναϊκούς και την καταλαβαίνω (από κει άλλωστε ξεσήκωσα κι εγώ τα ελάχιστα που δήθεν ήξερα…) αλλά τώρα είσαστε καλά, ε Κατερίνα; πρωταθλητές τού μισού χρόνου – άντε και στον ολόκληρο… 🙂

    και α, για να βρεις τα μυστικά μας κύριε Silent στο μπλοκάκι μου θέλει πολύ διάβασμα και δεν αδειάζεις 🙂

    αλλά τράβα μπρος εσύ και μη σε μέλλει!..

    😆

    ps 1 : ε, κι εγώ τις έχω κάνει τις δουλίτσες μου, έχω διατελέσει ας πούμε λογιστής…το ήξερες;

    ps 2 : κατερίνα εσχατως μπαίνουν σε μένα ζητώντας εσένα! θα κάνω ειδική ανάρτηση να τούς διευκολύνω – σ’ αυτό, και σε κάτι άλλα που είναι όμως σπαραξικάρδια 😆 !

  23. 22 Δεκέμβριος, 2009 12:17 πμ

    Πες τα του εσύ Χάρη, για να μην του τα πω εγώ! 🙂

    Silentcrossing, «που είσαι νιότη που ‘δειχνες πως θα γινόμουν άλλος».. Καλά ξεκίνησες απ’ τον Παναθηναϊκό, αλλά στην πορεία μας τα χάλασες. Τι να κάνουμε; Δεν πειράζει. Σε συγχωρούμε. Τώρα που πήραμε κεφάλι στη βαθμολογία, είμαστε όλοι, πως να το πω… πιο γενναιόδωροι με τα συναισθήματά μας!

    Βασικά, το καλύτερο θα ήταν να τα λέγαμε όλοι κάπου έξω. Την έριξε η Χάρη την πρόταση με τον τρόπο της κι εγώ την βρίσκω θαυμάσια ιδέα. Psi-action και για σένα ισχύει η πρόσκληση. Θα πούμε και τι δουλειές έκανε ο καθένας μας, πριν μεσουρανήσουμε επαγγελματικά! 🙂 Δηλαδή αν δεν είναι αυτό δέλεαρ, δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσα να σας πω.

    Silentcrossing, καλές γιορτές αν δεν ξαναμιλήσουμε. Με Υγεία! Όλα τα άλλα βρίσκονται..

    Ρs. Xάρη, όχι, δεν το ήξερα. Με αναζητούν για καλό ή να ανησυχώ; 😉

    Καλό ξημέρωμα σε όλους.

  24. 22 Δεκέμβριος, 2009 12:22 μμ

    Κυρίες μου ας ευχηθώ από εδώ χρόνια πολλά και αγαπησιάρικα και πάντα με υγεία (και φυσικά νίκες και μακροημέρευση στην ομάδα σας!)

    Εννοείται ότι την ιδέα της Κατερίνας την επικροτώ!

    Καλά χιονισμένα (μακάρι δηλαδή) Χριστούγεννα!

Σχολιάστε

