Skip to content

τα κομπιούτερ τρελάθηκαν…

26 Νοέμβριος, 2009

…δεν εξηγείται διαφορετικά γιατί κάποιος να οδηγηθεί στο παρόν μπλογκ ψάχνοντας για «μηνυματακια για την πιο γλυκια καλημερα». Συνήθως οι αναγνώστες που καταλήγουν εδώ ψάχνουν για:

το γιο του τέρη χρυσου

το κορμί του Στάθη Ψάλτη

αρνητικά σχόλια για μάρθα φριτζήλα

τη γυνεκα παπα που γαμιεται (μεγάλο σουξέ αυτό!)

καναμε σεξ και εξαφανίστηκε

τον ατάλαντο αγγελοπουλο

εκφυλες αυτοκόλλητα

γαμιουνται οι επιτροπεσ της προνοιας (μάλιστα ήθελα να γράψω και κάτι σχετικό γι’ αυτό, αλλά βαρέθηκα).

 

Αλλά ποτέ κανείς μέχρι τώρα δεν είχε ψάξει στο μπλογκ μου κάτι τόσο χαριτωμένο και γλυκούλι! (Αν ξαναπεράσεις από ‘δω, ευχαριστώ!)

27 Σχόλια leave one →
  1. 26 Νοέμβριος, 2009 4:07 μμ

    ΛΟΛ! Τρελλό εντελώς!

  2. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    27 Νοέμβριος, 2009 7:56 μμ

    καταπληκτικά τα keywords που οδηγούν εδώ 🙂

    θα αντιπαραθέσω τα παρακάτω, που τα χώρισα σε δυο κατηγορίες:

    α) κάποιο λάθος θα έγινε:

    διαταραχη πανικου κοκα κολα
    αβραμοπουλος τυροπιτα
    στρατιωτικοι σκυλοι αξιολογηση
    ποτε ψευδεται μια γυναικα
    μοντερνα κουρεματα

    β) μας πήρανε χαμπάρι:

    πότε θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι
    περιπτερο βερεσε
    συλληπητηριες επιστολες
    συλληπητήριες ευχές
    θα περασει και αυτο

    και τώρα πες μου: βλέπεις κανένα «χαριτωμένο»; ε;

  3. 27 Νοέμβριος, 2009 8:12 μμ

    @theorema καλώσ’ τηνα! Ανεξάντλητα τα keywords, διάλεξα τα πιο πρόσφατα. Το αστείο με αυτά είναι ότι δεν έχουν απολύτως κανέναν ειρμό-και μάλιστα τα μηνυματάκια για την γλυκιά καλημέρα οδήγησαν τον κακόμοιρο τον αναγνώστη σε ένα ποστ για τις αυτοκτονίες στον ελληνικό στρατό! Άβυσσος η wordpress…

  4. 27 Νοέμβριος, 2009 8:18 μμ

    Ρε συ πσι, ζήλεψα τώρα. Αυτό το «αβραμόπουλος τυρόπιτα» είναι το καλύτερο από όλα. Πόσα και πόσα δεν έχω γράψει για δαύτον και το καλύτερο keyword το είχες εσύ! Τι δικαιοσύνη είναι αυτή, μου λες;

    Κατά τα άλλα, αξίζει ιδιαίτερη μνεία στο περίπτερο βερεσέ και στα μοντερνα κουρεματα. Για το δεύτερο είμαι σίγουρος ότι θα βρήκαν στο μπλογκ σου όλες τις απαντήσεις!

    Το αστείο είναι ότι ούτε στο δικό σου ούτε στο δικό μου μπλογκ υπάρχει τίποτα χαριτωμένο. Μες στην γκρίνια και το παράπονο είμαστε, οι μόνες ευχάριστες νότες είναι αυτές οι κουλές επισκέψεις. Γι΄αυτό αγαπώ το μπλογκινγκ τόσο πολύ!

    Υ.Γ. Το αβραμόπουλος τυρόπιτα στο λαιμό μου κατσε να ξέρεις…

  5. 28 Νοέμβριος, 2009 3:51 μμ

    Silent ( + psi-a) : 😆 😆 😆

    να δώσω τόν οβολό μου ;
    (αλλά και τί να πω κιόλας που μού’ρχονται αιτήματα με τέτοιο εύρος (και τσσκ μερικά είναι και σέξι : )

    πιχί : ιστοριεσ γυναικειας μαλακιας
    Έλλειψη καλών ανθρώπων
    πικασο μητερα εβραία
    simio g tis gynaikas oikones
    marcuse το νέο γεννήθηκε αλλα το παλιο δεν πέθανε ακόμα
    χαρμανης απο τσιγαρα χαρμανης και απο ερωτα
    λεξεις με δευτερο συνθετικο καλος
    (και τι ζητάει τώρα ο χριστιανός : καλός ή κάλος ή κάλλος ;;; – τις γλωσσικές μονομανίες μου εγώ)
    γραναζι μπαρ (καλά, αυτό δικαιολογημένο, έχω λινκ )
    (κι αυτό ; τι, για σάς μέ πέρασε ; ) νοσοκομεια και τεχνες
    (αμ κι αυτό ; ) : μπαμπινιωτης χουντα

    και μερικά πολύ σέξι λέμε που τα παραλείπω γιατί σεμνύνομαι…

    αλλά σαν το αβραμόπουλος τυρόπιτα κανένα, έχεις δίκιο
    (και τό διαταραχη πανικου κοκα κολα όμως, ή τό πολύ μού άρεσε)

    και βέβαια τό : στρατιωτικοι σκυλοι αξιολογηση

    εντέλει σε μένα μπαίνουνε πιο σοβαρά άτομα…

    🙂 🙂 🙂

  6. 28 Νοέμβριος, 2009 5:24 μμ

    Εγώ ημουν! Δεν ντρεπομαι πια να το πω [ευχαριστώ που δεν εβγαλες και την IP μου στον αέρα].

    Ηταν πρωί, δεν ειχα πιει καφέ και -το κυριότερο- με ειχε ταράξει η υπογλυκαιμια μου.

    [θα ξαναρθω, με κατι για το βραδυ αυτή τη φορά]

  7. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    28 Νοέμβριος, 2009 5:58 μμ

    χάρη τι εννοείς με το «πιο σοβαρά άτομα»; δηλαδή αυτός που ψάχνει για πικασο, marcuse (ή άντε και μπαμπινιωτης χουντα :)) είναι πιό σοβαρός από αυτόν που ψάχνει για «αβραμόπουλος τυρόπιτα»; (αν κατάλαβα καλά, ο sikofagos έψαχνε για τυρόπιτα. δεν είναι σοβαρός;)

    από την άλλη ο «χαρμανης απο τσιγαρα» μπορεί να είναι ο ίδιος με το «περίπτερο βερεσέ». εντάξει, είναι και «χαρμανης απο ερωτα» αλλά και σε αυτή την περίπτωση έχει ο silent τη «γυνεκα παπα…» καθώς και το «εκφυλες αυτοκόλλητα» (άλλαξαν οι εποχές, κάποτε ψάχναμε για αυτοκόλλητα με ποδοσφαιριστές και αυτοκίνητα 🙂 )

    είναι δυνατόν να μην είναι σοβαρός αυτός που ασχολείται με την αξιολογηση στρατιωτικών σκύλων; αλλά βέβαια, φωνάζουμε για αξιοκρατία και όταν φτάσει η στιγμή της αξιολόγησης δεν τη θεωρούμε σοβαρή. θέλεις να μπαίνουν οι σκύλοι στο στρατό χωρίς αξιολόγηση; ε;

    ΥΓ 1. να σας ομολογήσω ότι έχω burberry athens, burberry bulgaria και burberry κρήτη !!!
    ΥΓ 2. με όλα αυτά που γράφουμε εδώ, να δείτε τι καλά θα μαζέψει ο silent τις επόμενες μέρες

  8. 28 Νοέμβριος, 2009 6:47 μμ

    να σού πω psi-a, καλά που το΄πες, κι εγώ ξανάρθα για να κάνω διευκρίνιση διότι δεν εξεφράσθην σωστά… :
    σωστό, πρέπει να λέμε όχι «τι ζητάνε» όλοι αυτοί οι σοβαροί άνθρωποι (σε μένα είναι οι σοβαρότεροι…) αλλά «πού τούς στελνει η wordpress μ’ αυτά που ζητάνε»… Διότι, πχ, ορθώς ζητάει συμβουλές αυτή που έχει το πρόβλημα ας πούμε :

    η κορη μου γουσταρει τον πατριό της

    κι ο άλλος με το:
    εικονες με κενο στο προσωπο για να βαλω δικη μου φωτογραφια

    αλλα εμένα γιατί μέ σκέφτηκε η wordpr. εξαυτού ε ; ιδού η απορία (post scriptum)…

    (για τα πολύ σέξι δεν θυμώνω διότι καλά να πάθω διότι έβαλα έναν π….. μια φορά (δεν το ξαναγράφω μην πλακώσουν και στου Silent κι ά λ λ ο ι αθίγγανοι πλέον) κι έχουν πλακώσει (σε μένα) οι σ ο β α ρ ό τ ε ρ ο ι αθίγγανοι)

    post scriptum 1 : αυτός που ψάχνει για «αβραμόπουλο τυρόπιτα» είναι ο σοβαρότερος όλων, δεν υπάρχει θέμα

    και σημείωσε ότι αυτός που θέλει το «περίπτερο βερεσέ» μπορεί να θέλει και το simio g tis gynaikas και το διαταραχη πανικου κοκα κολα

    post scriptum 2 : εγώ κατά τής αξιολόγησης; των σκύλων τού στρατού; φωτιά και burberry να πέσει να με κάψει…

    (silent, post scriptum θα περάσει κι αυτό… 😆 😆 😆 )

  9. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    28 Νοέμβριος, 2009 7:22 μμ

    και όμως, όποιος ψάχνει για «αβραμοπουλος τυροπιτα» μπορεί να βρει εδώ:

    http://brexians.wordpress.com/2009/11/16/%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%BC%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC/

    χάρη, εγώ δεν έχω καθόλου σέξι keywords 😦
    αλλά τι περίμενα με το ψ (action), ας το έκανα g (χμ, καλή ιδέα, μόνο μην μου την κλέψουν τώρα που την είπα)

  10. 29 Νοέμβριος, 2009 3:22 μμ

    και τι δηλαδή να γίνεις ghost-interaction? 🙂
    ε, άμα γίνεις και φάντασμα psi-a ποιος τον κλαίει τον αβραμόπουλο-τυρόπιτα
    τότε είναι που δεν θα σε ξεχάσει ποτέ! 😆

  11. 29 Νοέμβριος, 2009 10:08 μμ

    Αχ τι καλά που οι αναγνώστες μου είναι παιχνιδιάρηδες και έχουν τόσο καλό χιούμορ!! Κατουρήθηκα απ’ τα γέλια πάλι με τα μηνύματα σας! Συγγνώμη κι όλας που άργησα να εμφανιστώ, αλλά χθες αξιολογούσα τα σκυλιά των στρατοπέδων και σήμερα απ’ το πρωί πουλούσα μανό και λιπ γκλος. Επίσημα πια, δεν υπάρχει εμπειρία που να μην έχω ζήσει (να σημειώσω ότι πέρυσι ακριβώς τέτοια μέρα πουλούσα γυναικεία παπούτσια…). Θα σας τα πω αναλυτικά κάποια στιγμή…

    Στα δικά μας τώρα. Ενημερώνω καταρχάς ότι τις δύο αυτές μέρες που έλειψα πάλι κάποιος έψαχνε τη γυναίκα του παπά. Μιλάμε για εμμονή ορ γουάτ;

    χάρη το μπλογκ σου είναι σέξι και να μην σου κάνει εντύπωση. τα της γυναικείας μαλακίας είναι απόροια των φεμινιστικών σου εμμονών-λούσου τα τώρα! Η έλλειψη καλών ανθρώπων με απασχολεί κι εμένα από τότε που κατατάχτηκα, αλλά δεν ήμουν εγώ το τρολ. Ο χαρμανης απο τσιγαρα χαρμανης και απο ερωτα συναγωνίζεται ανοιχτά τον αβραμόπουλο-τυρόπιτα και προσκυνώ τον αναγνώστη σου! Τέλος, τι δουλειά είχε το γραναζι μπαρ στο μπλογκ σου το χω απορία. Μιλάμε για το γνωστό γκέι μπαρ στη συγγρού;

    Πσι τι να σου κάνω που δεν γράφεις σέξι πράγματα; Έχεις κι εσύ εμμονές με τα ιδρύματα, να τι τραβάς τώρα, όλους τους ξενέρωτους μαζεύεις! Κι εγώ έκανα πάντως συλλογή με αυτοκόλλητα ποδοσφαιριστών. Μάλιστα τα αντάλλαζα με ένα σχιζοφρενή γείτονα, που ‘χε κι αυτός κόλλημα…

    Και για να ξέρετε, το πουλί αναφερόταν στα μηνυματάκια για την πιο γλυκιά καλημέρα και όχι στον αβραμόπουλο-τυρόπιτα. Για το οποίο εξακολουθώ να ζηλεύω φριχτά!

    Και για το τέλος να σας πω και τον πόνο μου με τα σκυλιά του στρατοπέδου, μιας και το ‘φερε η κουβέντα. Επειδή τα ταϊζω και τους δίνω φάρμακα, κάθε φορά που πατάω το πόδι μου εκεί μέσα μου’ρχεται τρέχοντας όλη η αγέλη και πέφτει πάνω μου, γλύφοντας, γαβγίζοντας και χοροπηδώντας. Κάπως έτσι πρέπει να βγήκε η έκφραση «ρεζίλι των σκυλιών»…

  12. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    29 Νοέμβριος, 2009 10:13 μμ

    χάρη (με το g που γράφω παραπάνω) δεν είχα στο μυαλό μου το ghost αλλά το «simio g» (που ψάχνει ο αναγνώστης σου) 🙂

  13. 30 Νοέμβριος, 2009 6:12 μμ

    Ορίστε και μια μικρή δική μου συλλογή (τελευταίας εβδομάδας):

    χρωματα ΕΩΣΦΟΡΟΥ
    παιδικοι νιπτηρες
    σεξουαλικη τέχνη
    εορτολογιο σατανιστων
    ποιηματα αστυνομικων

    και το καλύτερο:

    silentcrossing head charge

    (δεν κάνω πλάκα. Δες τώρα και εδώ, για να ολοκληρωθεί το παράξενο παζλ)

  14. 30 Νοέμβριος, 2009 6:59 μμ

    @Silent τα δικά σου γέλια δεν είναι τίποτα μπροστά σ’ αυτά που έκανα εγώ και για το ότι τα λούζομαι το ξέρω, μην αμφιβάλλεις – αλλά τι διάολο, μόνο από φεμινίστριες μαθαίνει ο έλλην την σήμερον ημέραν περί τού «σημείου g» ; (σκέψου να τα βάζαμε και όλα…αλλά όχι, θα κατουρηθεί πολύς κόσμος 😆 😆 )

    για το γρανάζι μπαρ (παρόλο πουχω συχνάσει και στο γκαίη λόγω φίλων – ε, να κάνω και γω καμιά διευκρίνιση 🙂 ) εγώ έχω σύνδεσμο αυτό :

    http://granazi.blogspot.com/

    (εξαιρετικό μπαρ σάς πληροφορώ κατά περιστέρι μεριά…)

    @Psi-a κατάλαβα τι εννούσες είπα να κάνω κι εγώ ένα καλαμπούρι – αλλά μάλλον απέτυχε 🙂 😦

    @Δύτη μού πήρες το λινκ (προς Χεντ) που ετοιμαζόμουν να το βάλω κι εγώ , γιατί από κει ερχόμουνα 🙂 ας έχεις χάρη όμως, γιατί τα «χρώματα εωσφόρου» σε συνδυασμό με τούς «παιδικούς νιπτήρες» με αποζημίωσαν – ειδικά άμα έπεται τό «ποιήματα αστυνομικών» … 😆 😆

  15. 30 Νοέμβριος, 2009 8:18 μμ

    @δύτη για το εορτολογιο σατανιστων δεν μπορώ να βοηθήσω (αν το ανακαλύψεις πάντως πες μας κι εμάς να ‘χουμε το νου μας), έκανα όμως μία μικρή έρευνα για ποιηματα αστυνομικων, που με οδήγησε στο ποίημα που ακολουθεί και σου αφιερώνω:

    Χεντ αν είσαι κάπου εδώ, είδες το silentcrossing head charge; Είμαστε επίσημα φιλαράκια! χιχι

  16. 30 Νοέμβριος, 2009 8:26 μμ

    @χάρη να που μάθαμε και κάτι από αυτή την ανάρτηση. Στο γρανάζι αναφέρομαι και θα το χω υπόψη μου με την πρώτη ευκαιρία. Κάποια στιγμή θα κάνω και αφιέρωμα σε όλα τα υπέροχα μέρη που ανακάλυψα φέτος, από Κοκκινιά και Δραπετσώνα μέχρι Κάτω Κηφησιά, σε εξορμήσεις μακρυά από τα εξάρχεια 🙂 Ε, ας πάμε και περιστέρι τώρα!

    Τώρα εγώ δεν ξέρω και πολλά για το σημείο τζι, αν μετά από αυτά τα σχόλια μαζευτούν περίεργοι, σας το λέω ξεκάθαρα ότι θα τους παραπέμπω σε ‘σένα και τον πσι να τους λύσετε τις απορίες…

  17. 30 Νοέμβριος, 2009 9:09 μμ

    @Silent : περί Γραναζιού α΄ (το γκέι είναι το β΄, νομίζω, χρονολογικά μιλώντας) : φύγαμε όποτε το επιτρέψει η πατρίδα, που ποτέ δεν κοιμάται … (έχω και καιρό να πάω…αλλά φαγάδικα κατά κει δεν ξέρω )
    περί σημείου g : ωχ (τι μάς περιμένει (ps)gi-a 😦 🙂 )

  18. 30 Νοέμβριος, 2009 10:31 μμ

    Πάντοτε σκεφτόμουν να γράψω κάτι για τους όρους αναζήτησης που έβρισκα. Με το συγκεκριμένο ποστ μου έδωσες την αφορμή, thanks Silent!

    Να προσθέσω εδώ δύο πρόσφατες αναζητήσεις που βρήκα, αλλά παρέλειψα στο πρωινό ποστ:

    “silent crossing head charge στρατός”

    “δυτησ νιπτηρων”

  19. 30 Νοέμβριος, 2009 11:06 μμ

    Άντε, διάσημοι γίναμε. Ας όψεται ο Ε.Σ.!

  20. 30 Νοέμβριος, 2009 11:18 μμ

    Ας ελπίσουμε μόνο ότι το «silent crossing head charge στρατός” δεν το ψάχνει ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ!!

    • 1 Δεκέμβριος, 2009 12:02 πμ

      Καλά φανταζεστε μια μέρα να αποκαλυφθεί ότι ο Δύτης είναι στην πραγματικότητα ο Βύρων Πολύδωρας μπλογκερ; Μπρρρρρρρ!!!

  21. 30 Νοέμβριος, 2009 11:49 μμ

    Μα δεν έχω γράψει τίποτα για σαμουράι.

  22. 30 Νοέμβριος, 2009 11:59 μμ

    Ίσως για ξεκάρφωμα! Χμμ, τώρα που το σκέφτομαι θα βρω αυτόν που έγραψε στο μπλογκ σου ότι δεν σου ξαναμιλάει για λόγους ασφάλειας να συνασπιστούμε. (Μα τι λέω; Πάω για ύπνο για να υπηρετήσω φρέσκος αύριο την πατρίδα-και όπως είπαμε, θα κάνω τις σχετικές αναζητήσεις που μου υποδείξατε…)

Σχολιάστε

