Skip to content

Τρίτος Παγκόσμιος

22 Σεπτεμβρίου, 2009

A4

  

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου προληπτικό, έχω όμως ένα κουσούρι: πιστεύω πολύ στα fortune cookies. Δεν ξέρω τι είδους δύναμη ασκούν πάνω μου, μπορούν όμως να επηρεάσουν τη διάθεση μου, προς το θετικό ή το αρνητικό, και κυρίως-βεβαίως-προς το αρνητικό. Ενώ στους φίλους μου τα fortune cookies πάντα αναγγέλλουν ότι θα ζήσουν μία υπέροχη εβδομάδα, ότι σε 3 μέρες θα βρουν τον έρωτα της ζωής τους, θα έχουν οικονομικές κι επαγγελματικές επιτυχίες…σε ‘μένα ποτέ τίποτα τα γρουσούζικα.

 

Ο επιμένων νικά όμως. Πήρα πρόσφατα μία σακούλα fortune cookies και τρώω από ένα κάθε πρωί για να προβλέψω πως θα κινηθώ. Δηλαδή, τα περισσότερα πρωινά κυκλοφορώ κατσουφιασμένος, αναθεματίζοντας τους βρωμο-Κινέζους με τη σατανική τους ανακάλυψη. Η συγκεκριμένη παρτίδα το μόνο που κάνει είναι να δίνει κάτι περίεργους γρίφους που όλη μέρα σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω τι σημαίνουν:

 

Everything is better with monosodium glutamate.

The future isn’t what it used to be.

You will soon be aware of your growing awareness.

Never wear your best pants when you fight for freedom.

Everything is moderation including moderation.

Hard times are behind you, impossible times lay ahead.

 

Άντε βγάλε άκρη…Όπως είπα όμως, ο επιμένων νικά, κι έτσι σήμερα, μετά από 3 εβδομάδες κακοτυχίας και απογοήτευσης, έπεσα πάνω στο σωστό fortune cookie:

 

Soon you’re in the road of happiness!!!

 

Στην αρχή δεν πίστευα στα μάτια μου, ένιωθα ότι με παρακολουθούν, ότι σίγουρα κάποιος παλιο-Κινέζος τα έχει όλα σχεδιάσει πολύ καλά και τώρα έχει πεθάνει στα γέλια με το θέαμα που του προσφέρω.Τους ξέρω εγώ αυτούς, που θέλουν να κατακτήσουν τον πλανήτη, που βάζουν τα μικρά παιδιά να δουλεύουν σε φάμπρικες και που στα καταστήματα τους δεν εκδίδουν αποδείξεις!

 

Καμία όμως από αυτές τις σκέψεις δεν θα μπορούσε να κάμψει τον ενθουσιασμό μου που σύντομα θα έβγαινα κι εγώ στο δρόμο της ευτυχίας! Ναι, αλλά πόσο σύντομα; Ξαφνικά αυτό το soon άρχισε να γίνεται πολύ ενοχλητικό. Οι Κινέζοι έχουν διαφορετικές μονάδες μέτρησης του χρόνου, ημερολογιακά βρίσκονται περίπου στο 3045 (και φυσικά εγώ δεν μπορώ να περιμένω μέχρι το 3045 για να βγω στο δρόμο της ευτυχίας…). Αν έβρισκα εκείνη την ώρα στο δρόμο μου κάποιον Κινέζο σίγουρα θα τον χαστούκιζα.

 

Αφού πέρασα όλη τη μέρα με σπαζοκεφαλιές, εξαντλημένος επέστρεψα σπίτι με τεράστια αναπάντητα υπαρξιακά ερωτήματα. Τηλεφώνησα σε φίλους και έψαξα στο ίντερνετ μήπως και αποκωδικοποιήσω επιτέλους αυτό το  soon, όμως το μόνο που κατάφερα ήταν να εκνευριστώ περισσότερο. Έτσι, πήρα τη μεγάλη απόφαση: θα άνοιγα άλλο ένα fortune cookie και θα μου έδινε αυτό την απάντηση. Έτρεξα στην κουζίνα, βρήκα στο ντουλάπι τη σακούλα και την ανακάτεψα καλά, λες και επρόκειτο για τη λοταρία που θα μου έδινε τον πρώτο αριθμό στο Τζόκερ. Έπιασα ένα fortune cookie, το έφαγα λαίμαργα και ξεδίπλωσα με ανυπομονισία το μικρό χαρτάκι:

 

Disregard previous cookie έγραφε…

4 Σχόλια leave one →
  1. 22 Σεπτεμβρίου, 2009 10:57 πμ

    βρε μοιρολάτρη απαισιόδοξε…κάνουμε και χιουμοράκι;;;

    Μήπως να πιω τα τελευταία μοχίτα πριν χειμωνιάσει τελείως;;

    Να φτιάξω και κανά ωραίο γλυκόξινο…μμμμμ….
    Δεν φέρνεις κανά fortune cookie και προς τα εδώ;

  2. 22 Σεπτεμβρίου, 2009 11:04 πμ

    Ε, όχι και μοιρολάτρης! Δώσμου μοχίτο και θα δω τον κόσμο με άλλο μάτι!
    τα κούκις τα πέταξα όλα…

  3. 22 Σεπτεμβρίου, 2009 11:56 πμ

    μα με τα κούκις που διαβάζεις…σα μοιρολάτρης κάνεις!

    χμμμχμμμχμμμχμμμ θα επικοινωνήσω μαζί σου λίαν συντόμως!

  4. 22 Σεπτεμβρίου, 2009 2:48 μμ

    μπαλόνι σαν να μου φαίνεται ότι είσαι δάκτυλος των κομμουνιστών!

Σχολιάστε

