Skip to content

The Poros Sessions

26 Μαΐου, 2009

Χθες όλη μέρα μιλούσα για τον Παπαγιαννάκη. Συζητήσεις ατέλειωτες στον καύσωνα και τη ραστώνη του στρατού. Πως θα ήταν τα πράγματα αν δεν τον είχε πουλήσει το κόμμα και αν είχε τη θέση που του άξιζε. Πριν από λίγο έμαθα ότι πέθανε και στεναχωρήθηκα πολύ. Θα ‘χουμε να λέμε για μέρες εδώ στον Πόρο. Όχι με τους πολλούς, εδώ η δεξιά καλά κρατεί, εδώ πατρίς-θρησκεία-οικογένεια και άγιος ο θεός. Κάτω από την επίφαση αυτή βέβαια ένα απέραντο χάος. Αφάνταστη παρωδία, σε μία βδομάδα που βγαίνω θα γράψω περισσότερα. Σας ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά λόγια, δεν έχω το χρόνο να απαντήσω σε όλα τα μηνύματα.

23 σχόλια leave one →
  1. 26 Μαΐου, 2009 4:33 μμ

    Εδώ είμαστε και σε βλέπουμε …
    και κοίτα να είσαι καλά !
    Μα αυτά τα ξυλόγλυπτα τι είναι?

  2. 26 Μαΐου, 2009 5:24 μμ

    Αυτο το οχι με τους πολλους το καταλαβαινω τοσο πολυ…Ελπιζω να σου τυχουν ενδιαφερον προσωπικοτητες εκει για να υπαρξει και κατι θετικο απο αυτη την ιστορια.Τα λεμε εξω 😉

  3. 26 Μαΐου, 2009 10:35 μμ

    Γεια σου Silent! στον Πόρο λοιπόν….Ναι, κοίτα συμπτώσεις, κι εγώ χτες έγραφα για τον Παπαγιαννάκη κι ήμουνα θυμωμένη με τη στάση του στα φεμινιστικά, και σήμερα (έμαθα ότι) τα’χα ξεχάσει όλα και πενθούσα απλώς που μάς άφησε…Και τόσο νωρίς… Ποιος ξέρει, ίσως εκείνο το δικό του πένθος για το παιδί του πριν από δέκα χρόνια, να ευθύνεται για το σημερινό δικό μας… Συμφωνώ απόλυτα, ήτανε κρίμα για τούς ανανεωτικούς που την πατήσανε κι άφησαν τούς σταλινικούς να τον κάνουν πέρα.

    Άντε να΄σαι συ καλά και ν΄αντέχεις, ζέστες και εθνικοπαραφροσύνες.

  4. 27 Μαΐου, 2009 2:04 μμ

    @L’enfant σε ευχαριστώ. Είμαι αρκετά καλά και μετράω τις μέρες…

    @lz η σελίδα του μπλογκ σου δεν ανοίγει γιατί το απαγορεύει η Υπηρεσία Ελέγχου του Περιεχομένου του ελληνικού στρατού. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα γιατί…Θετικά πολλά πάντως…

    @χάρη οι ζέστες αντέχονται, οι εθνικοπαραφροσύνες με τίποτα…Όλη μέρα εδώ φωνάζουν «Ζήτω το έθνος». Υπόσχομαι αυτή η φράση να να μην βγει ποτέ από το δικό μου στόμα…

  5. post-action permalink
    27 Μαΐου, 2009 4:23 μμ

    εδώ είσαι; και σε έψαχνα αλλού🙂

    οι δυο πρώτες φωτο καλές (θα έλεγα ότι είσαι διακοπές, αν και τελιικά η δεύτερη με κάνει να ξανασκέφτομαι αυτό που μόλις έγραψα) την τρίτη τι την ήθελες;

    «ο πόρος μου» ??? δεν πιστεύω να μη θέλεις να φύγεις μετά από λίγο καιρό !

    ελπίζω να τους αντέχεις τους τύπους εκεί μέσα (και όταν βγεις κλείδωσε να μην βγουν έξω).

  6. 27 Μαΐου, 2009 7:09 μμ

    Καλώς τον! Πόρος-η βλέπω! Τις φωτογραφίες εσύ τις έβγαλες; Νομίζω ότι απαγορεύονται ακόμη και τα κινητά με κάμερες στο «σώμα»… Το εθνοπαραληρηματικό μπορείς να το δεις και σαν μια trash cult εμπειρία! Υπομονή…!😉

  7. post-action permalink
    28 Μαΐου, 2009 5:14 μμ

    χθες άφησα ένα μήνυμα εδώ (το είδα δημοσιευμένο) και μετά δεν υπήρχε !

    τι να έγινε;

  8. post-action permalink
    28 Μαΐου, 2009 5:38 μμ

    λοιπόν, συμβαίνει το εξής παράξενο (ή μεταφυσικό):

    χθες, άφησα ένα μήνυμα εδώ και μετά από κάποιες ώρες παρατήρησα ότι δεν υπήρχε.

    σήμερα, έγραψα το ακριβώς προηγούμενο σχόλιο (δλδ ότι χάθηκε το χθεσινό μου σχόλιο).

    και λίγο αργότερα, είδα ότι ξανα-εμφανίστηκαν όλα !

    ενώ συμβαίνουν όλα αυτά στο τέλος του post γράφει σταθερά «Comments (5)». δηλαδή είτε εμφανίζονται τα μηνύματά μου είτε όχι, δεν καταμετρούνται.

    όποιος σκεφτεί κάποια εξήγηση, ας μου πει (πάντως τον browser έκανα restart και τα temporary αρχεία καθάρισα, μήπως κρατάει κάτι εκεί) . Όλα αυτά με firefox, γιατί με ie εξακολουθώ να μην βλέπω κανένα μήνυμά μου !

    να αναζητήσω τεχνικό, μάγο ή οφθαλμίατρο;

  9. 28 Μαΐου, 2009 6:53 μμ

    Σοβαρα μιλας?Λες να με εχουν φακελωμενο?Κοιτα να δεις κατι περιεργα πραγματα που συμβαινουν…αντε καλα να περνας

  10. 28 Μαΐου, 2009 9:36 μμ

    @ Silent- to diko mou to anoigei? egw 8ymamai oyte kan sto myspace den empene (k alla 8etika sto kapsimi tou porou :P)

  11. 29 Μαΐου, 2009 12:39 μμ

    Ειλικρινά δεν έχω καμία λογική εξήγηση για τα όσα συμβαίνουν με τα μηνύματα σας. Υποθέτω ότι κάποιος στον πάνω όροφο ελέγχει τα πάντα, μηνύματα, προσωπικά στοιχεία, διευθύνσεις και τηλέφωνα και ήδη κατευθύνεται προς τα σπίτια σας! Ας μην λέγατε κακές κουβέντες για τα εθνικά μας στρατά…

    free press… εννοείται ότι δεν ανοίγει ούτε το δικό σου μπλογκ, ούτε του psi-action, ούτε του head-charge…Για λόγους εθνικής ασφάλειας βεβαίως!

    Το πιο παράδοξο από όλα είναι ότι για κάποιο ανεξήγητο λόγο θεωρούμαι εξαιρετικά αγαπητός σε όλους εδώ μέσα. Μου μιλάνε ευγενικά, με προσέχουν, μόνο στον πληθυντικό που δεν μου μιλάνε. Ακόμα και με τον παπά κάνω παρέα, που έχει σούπερ χιούμρο. Επίσης, ένας πολυγαλονάς σήμερα με αγκάλιασε στα καλά καθούμενα. Ίσως επειδή είμαι ο μοναδικός χωρίς βύσμα εδώ μέσα…

    Και να φανταστεί κανείς ότι στο προηγούμενο ποστ έγραφα ότι θα τους ήθελα όλους κρεμασμένους στο Σύνταγμα…

  12. 29 Μαΐου, 2009 1:52 μμ

    Πάντως καλού-κακού, μην πάρεις καραμέλλες
    ούτε από τον παπά !

  13. post-action permalink
    29 Μαΐου, 2009 4:22 μμ

    πως να μη σε αγαπάνε, εδώ τόσα blogs βρήκαν εξαιτίας σου.

    εγώ θα κάνω ότι δε σε ξέρω 🙂

  14. 31 Μαΐου, 2009 1:43 πμ

    καλέ…είσαι δίπλα…
    και σε μέρος με συμπαθέστατες παραλίες.
    Εκείνο που λέγαμε με την πορεία, μπορεί να συνδυαστεί με μπάνιο και ουζοκατάνυξη!!!!! Μα είναι τέλειο!!! Ούτε παραγγελία να το είχαμε κάνει.
    υ.γ. Το δικό μου; ανοιγει;

  15. 1 Ιουνίου, 2009 5:32 μμ

    πρώτον καλό σου μήνα, δεύτερον λέω να πάρεις στα σοβαρά καλού-κακού την προτροπή τής l’ enfant, τρίτον συντάσσομαι με την απορία τού κοκκινομπαλονιού, τέταρτον γελάω με τα παθήματα σχολίων α λα pοst-action διότι ούτε κι εγώ είχα δει τα σχόλια που λέει και μετά αιφνιδίως είδα ένα, κι ύστερα τα είδα όλα (αλλά δεν θυμάμαι κι ημερομηνίες! – όπως είδες σέ επισκέφτομαι αν και απόντα, ανελλιπώς), τέταρτον προσωπική απορία: το δικό μου υπόγειο (που έχει και κακά ντουμάνια) αν και μη-μπλογκ υπάρχει; (από περιέργεια δηλαδή λέω, για να ενημερωνόμαστε για το πόσο ενημερωμένοι στα ρετιρέ είναι)👿 🙄 😆

    (και μη μού πεις ότι τούς βάζω ιδέες, διότι νομίζω ότι εκεί δεν μπαινοβγαίνει τίποτα – όσες μπήκαν μπήκαν, και δεν βγαίνουν με τίποτα!)

  16. 1 Ιουνίου, 2009 7:28 μμ

    prospathisa na arxiso to minima arketes fores alla to esvina synexos..ti na sou protograpso?? gia ta «kala» paidia?? gia to «makria apo ton papa??» gia to paralirima pou exeis na akouseis gia xamenes kai mi patrides klp..klp…klp..
    Kalos Politis loipon..an kai pistevo oti etsi kai allios kalos politis isouna…Prospathise na gnoriseis 2-3 (den prokytai gia parapano) atoma pou na axizei na synanastefesai kai pou tha pigenes gia kafe mazi tous kai ektos tou autou tou pragmatos pou den thymamai pos to lene kai eisai tora mesa tou…Alla pote meros tou eimai sigouros..
    na sai kala…

  17. 6 Ιουνίου, 2009 6:26 πμ

    Πίσω για τα καλά και από ‘δω κι εμπρός ετοιμαστείτε να σας ζαλίζω ακόμα περισσότερο με τις αρλούμπες μου. Επειδή από ‘δω κι εμπρός η όποι ααναφορά μου στον ελληνικό στρατό δεν θα είναι αυτοαναφορική αλλά καταγγελτική (μέσα από τη συμμετοχή μου σε διάφορα δίκτυα), ας κάνω μερικές τελευταίες παρατηρήσεις, πριν συνεχιστεί η ζωή όπως θα πρέπει να συνεχίζεται:

    1. Το κόκκινο μπαλόνι είναι επίσης ανεπιθύμητο για τον ελληνικό στρατό (δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στη σελίδα), η χάρη όμως όχι. Κάτι μου λέει ότι το μπαλόνι χάνει μεν αναγνώστες που «υπηρετούν», αλλά τη στιγμή που διαβάζει αυτές τις γραμμές ένα επαναστατικό χαμόγελο έχει σχηματιστεί στα χείλη της. Η χάρη έχει βύσμα γι’ αυτό αφήνουν ανοιχτή τη σελίδα της! Ο post-action είναι φυσικά ανεπιθύμητος, είναι όμως ο καλύτερος μπλόγκερ του κόσμου! (Το synch festival είναι πολύ κοντά και μέχρι το βράδυ θα έχω και τα εισητήρια)…

    2. Όλες αυτές τις μέρες διάβαζα όσα μπλογκς μου επέτρεπαν να διαβάζω, χρειάστηκε όμως να δώσω μάχες γιατί ένας από τους 10 ναύτες που κατέστησαν υπεύθυνους για τους 5 διαθέσιμους υπολογιστές ήταν μεγάλος μαλάκας και ήταν συνεχώς πάνω από το κεφάλι μου για εθνικούς λόγους βεβαίως…

    3. Την εκδίκηση μου για τον παραπάνω ναύτη την πήρα, αλλά εδώ δεν είναι ο κατάλληλος χώρος να γράψω τον τρόπο…

    4. Κάθε αναφορά μου προς «ανωτέρους» περί προσβολής της προσωπικότητας μου γινόταν δεκτή με κατανόηση, συγγνώμη και δημόσια αποκατάσταση μου.

    5. Ο μόνος άνθρωπος που επιχείρησε να με ταπεινώσει πήρε μία ωριότατη αναφορά στο διοικητή και δεκαήμερη διαπόμπευση από προπαιδευτές και προπαιδευόμενους. Υποθέτω ότι η καριέρα του στο στρατό δεν θα συνεχιστεί για πολύ…

    6. Η γνώμη μου για τους παπάδες και την εκκλησία ευτυχώς αποκαταστάθηκε στην ορκομοσία…από την οποία και απείχα…

    7. Ο μύθος περί 2-3 ενδιαφέροντων ανθρώπων δεν ισχύει για το πολεμικό ναυτικό. Γνώρισα εξαιρετικούς ανθρώπους, ναύτες, μόνιμους ή και αξιωματικούς ακόμα, που στο σύνολο τους έδειξαν μεγάλο σεβασμό, συμπαράσταση και αποδοχή σε κάθε είδους διαφορετικότητα. Κάτι που ίσως δεν θα συνέβαινε στην «κανονική» ζωή. Είναι όμως αλήθεια, ακόμα και για τις περιπτώσεις που συνήθως είναι στιγματισμένες (ψυχική υγεία, ομοφιλοφιλία).

    8. Η μοναδική μελανή κυλίδα, αν εξαιρέσει κανείς το όλο παράλλογο της ύπαρξης του στρατού, ήταν οι ναύτες με μπαμπάδες/θείους/κομματάρχες/γκόμενους πολιτικούς ή στρατιωτικούς. Το κοινό συναίσθημα ωστόσο απέναντι τους ήταν η λύπηση για την κατάντια στην οποία βρίσκονται από τόσο μικρή ηλικία.

    9. Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τα μηνύματα όλες αυτές τις μέρες. Έχω να καλύψω πολύ δρόμο τις επόμενες μέρες για να σας προλάβω, για την ώρα χρειάζομαι λίγη ξεκούραση!

  18. 6 Ιουνίου, 2009 7:18 πμ

    Για τον θάνατο του Δημήτρη,
    θα λάβεις μέηλ.
    καλώς σε ξαναβρήκα κι εγώ…

  19. 6 Ιουνίου, 2009 8:39 πμ

    Το έλαβες, έχει ήδη φύγει !

  20. 6 Ιουνίου, 2009 4:23 μμ

    Βρε, εγώ χαίρομαι που γύρισες και συνεπώς παραβλέπω (μεγαλόθυμα) τα περί βύσματος! [υπάρχει βεβαίως εξήγηση – είμαι σάιτ (και δη λογοτεχνικό, δηλαδή αρλούμπες): δεν είμαι μπλογκ, και συνεπώς τούς ξεφεύγω! τι καλά, θα βλέπεις berlin όσο θέλεις Σιωπηλέ μου!]
    Για τον psi-a είμαι από τους πρώτους που θα συμφωνήσω
    (Ενδιαφέρον το ότι έχεις τόσες εμπειρίες ήδη – έτσι άσχετα μιλάν τα κορίτσια – βέβαια για σένα ο χρόνος αυτός είχε άλλη πυκνότητα! Πάντως έχε πάντα υπόψη σου και τα τής L’ Enfant – περί καραμελών…)
    Να’σαι εσύ καλά, να ξεκουραστείς, και μη βιάζεσαι… εμείς εδώ είμαστε…😀

  21. 6 Ιουνίου, 2009 4:48 μμ

    υγ (αναγκαίο μετά την ανάγνωση τού αποπάνω ποστ): ώστε γύρισες για τα καλά – άρα όλες οι προτροπές μου άκυρες!
    Άντε, να γιορταστεί αυτό δεόντως!😆

  22. 7 Ιουνίου, 2009 12:08 μμ

    @χάρη το ξέρεις ότι αστειευόμουν, έτσι;

    Για το ποιος ξεφεύγει από το μάτι του μεγάλου αδερφού ακόμα ψάχνω την εξήγηση. Το εντυπωσιακότερο είναι ότι είχα πρόσβαση στο δικό μου μπλογκ, που έχει αναφορές σε αντιεξουσιαστικές σελίδες (και μάλιστα σε συνδέσμους που αγωνίζονται για την κατάργηση του στρατού) και παράλληλα έχω ο ίδιος γράψει όχι και λίγα εναντίον τους…

    Καραμέλες πάντως δεν τρώω, οπότε καμία ανησυχία μην έχετε…

  23. 7 Ιουνίου, 2009 4:07 μμ

    ασφαλώς βρε! αυτό έλειπε, μεταξύ μας τώρα 🙂

    ως προς τα μάτια τού μεγάλου αδελφού, κλίνω προς το ότι είναι απλώς άτσαλοι και ερασιτέχνες (ευτυχώς)😆

Σχολιάστε

