Skip to content

The Berlin Sessions

3 Μαΐου, 2009
54 σχόλια leave one →
  1. 3 Μαΐου, 2009 10:40 πμ

    Είσαι και πολυγραφότατος και δεν σε προφταίνω!!!
    Ας μείνω μόνο στην τελευταία σου ανάρτηση για να σου πω μόνο πως κάπως έτσι είναι και το δικό μου Βερολίνο.
    Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει με το τείχος…αλλά το ένιωθα το τείχος, παντού! Πάλι καλά που είχα δει το Himmel über Berlin πριν την πρώτη επίσκεψη!
    Καλημέρα

  2. 3 Μαΐου, 2009 1:06 μμ

    @κόκκινο μπαλόνι η αλήθεια είναι ότι σύντομα θα λείψω για κάποιο διάστημα και φοβάμαι μήπως δεν προλάβω να τα πω όλα🙂

    Τις φωτογραφίες αρχικά συνόδευε και ένα μικρό κείμενο, που, όταν αφαίρεσα, έκανε την ανάρτηση να πει περισσότερα…

    Το Himmel über Berlin είναι η πιο αγαπημένη μου ταινία στον κόσμο. Και ήταν συνεχώς παρούσα μετά από τόσα χρόνια…

    Τέλος, είμαι σίγουρος ότι αυτό το Βερολίνο το μοιραζόμαστε πολλοί, ακόμα και άνθρωποι εντελώς διαφορετικοί, χωρίς κανένα άλλο σημείο συνάντησης. Γιατί είναι η μοναδική πόλη που τους χωράει όλους και τους δέχεται ακριβώς όπως είναι, χωρίς να τετραγωνίζει κύκλους ή να ζητάει πιστοποιητικά οποιουδήποτε είδους ταυτότητας. Αλλά αυτό το ξέρεις ήδη…

  3. 3 Μαΐου, 2009 1:45 μμ

    Ωραία φωτό νάμπερ 1
    Εκπληκτική παλέττα χρωμάτων στην 6η !!

    Τώρα, αυτό το «θα λείψω σύντομα, για πάντα κλπ κλπ»,
    σαν απειλή ακούγεται κάθε τόσο, και πολύ με αγχώνει.
    Δεν μπορείς να γράφεις από κει που θα είσαι κι εμεις
    να μην ξέρουμε τίποτε ?
    Γίνεται ?

  4. 3 Μαΐου, 2009 2:19 μμ

    Όχι σημαίες, μόνο συνειδήσεις…

    Κάθε σύνθημα, κάθε τοίχος, κάθε πόλη, κάθε χώρα, μια ανάμνηση, ένας έρωτας και η «φούγκα», η φυγή…

    Εσύ τι λες?

  5. 3 Μαΐου, 2009 2:53 μμ

    ναι, αυτή η ολάνοιχτη πόλη, όπου κανείς δεν είναι «ξένος» και για κανέναν…

    αλλά συμφωνώ με την L’ enfant (@3): αλήθεια, γίνεται;

  6. 3 Μαΐου, 2009 4:22 μμ

    @L’enfant μερσί! Για τον ιμπρεσιονισμό της πίκτουρ νάμπερ 1 δεν ευθύνομαι εγώ αλλά η βερολινέζικη φύση…Για την 6η ευθύνομαι εγώ και οι πειραματισμοί μου…

    Το δικό μου “θα λείψω σύντομα (και όχι για πάντα βέβαια)”,
    δεν είναι καθόλου απειλή. Στο ναυτικό πάω. Και δεν ξέρω αν θα έχω πρόσβαση στο ίντερνετ.

    Υ.Γ. Το πάλεψα χρόνια, τώρα λίγο πριν τη σύνταξη τέρμα η αντίσταση. Νικηθήκαμε αδέρφια🙂

  7. 3 Μαΐου, 2009 4:25 μμ

    @zed καταρχάς είσαι πολύ ενημερωμένος! Κατά τα άλλα, το Βερολίνο είναι ο μέσα μας τόπος γι’ αυτο και το «Όχι σημαίες, μόνο συνειδήσεις…», γιατί μόνο εκεί μπορείς να το λες και να το εννοείς..

  8. 3 Μαΐου, 2009 4:27 μμ

    @χάρη φαντάζομαι σε κάλυψα παραπάνω…Συμπληρώνω εδώ ότι την επικείμενη εμπειρία τη βλέπω ως αφετηρία για ακόμα περισσότερες αναρτήσεις στο μπλογκ μου!

  9. 3 Μαΐου, 2009 8:27 μμ

    sto naytiko?

    h isopedwsh autou blog…

  10. 3 Μαΐου, 2009 11:15 μμ

    Ζηλεύω… και δεν εννοώ το ναυτικό! (btw, ο αδερφός μου δεν είχε και ιδιαίτερα καλή εμπειρία στη δική του θητεία εκεί). Πολύ καλή δουλειά στις φωτό!

  11. 3 Μαΐου, 2009 11:21 μμ

    silentcrossing,

    μου ξανασυνδέεις σε παρακαλώ τις λέξεις :

    – ναυτικό – σύνταξη – αντίσταση – Νικηθήκαμε

    Δεν τα κατάφερα🙂

  12. 3 Μαΐου, 2009 11:27 μμ

    Υπέροχες φωτογραφίες πραγματικά! Και η πόλη μοναδική, νοσταλγική και πάντα σφίζει από ζωή!

  13. 3 Μαΐου, 2009 11:35 μμ

    @365 k.S. δεν καταλαβαίνω γιατί από χθες που το ανέφερα στον ιστοχώρο με κράζετε. Φταίει μήπως η στολή;

  14. 3 Μαΐου, 2009 11:36 μμ

    @head charge ευχαριστώ! ελπίζω να έχει ξεμπερδέψει πια ο μπρο!

  15. 3 Μαΐου, 2009 11:43 μμ

    @L’enfant υποθέτω ότι ήταν κάπως απότομο. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι 15 χρόνια περίπου έχω δώσει μάχη τόσο για την κατάργηση του στρατού όσο και για την υπεράσπιση της προσωπικής μου ανυποταξίας. Ε, λοιπόν εκεί πάει η «αντίσταση», εκεί και το «νικήθηκα». Η «σύνταξη» ήταν μάλλον υπερβολική αντίδραση, γνωρίζοντας ότι στην πραγματικότητα θα δουλεύουμε όλη μας τη ζωή!

    Το «ναυτικό» είναι ευκολότερο στην κατανόηση🙂

  16. 3 Μαΐου, 2009 11:45 μμ

    @Dynx καλωσήρθες από τα μέρη μου. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, όσο για την πόλη δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!

  17. 3 Μαΐου, 2009 11:46 μμ

    Ωραία, ευχαριστώ, τώρα τα κατάλαβα όλα !

    Θα σ’εχω το νού μου !

    (το ναυτικό εύκολο ήταν:όλα μαζί ήταν δύσκολα)

  18. 4 Μαΐου, 2009 1:33 μμ

    χρυσέ μου silent κουράγιο: κι αυτό θα περάσει…!

    να σού θυμίσω τώρα – μπας και σέ φτιάξω λίγο ακόμα – και τις δικές μου (ομαδικές!) φωτογραφίες από βερολίνο;

    (πήγαινε λυγξ «η πορεία» μια που αυτές τις μέρες απ’ ό,τι μαθαίνω ξαναγίνεται κάτι και εδώ – έτσι, γιατί οι απαγορεύσεις κάνουν κακό στην υγεία – είδα και καλή συνέντευξη τού Οικονομόπουλου στο tvxs μόνο που εγώ με τούς λύγκες, όπως ξέρει πολύ καλά η L’ enfant, έχω μέγιστο πρόβλημα – αλλά το σύνθημα παραμένει: απαγορεύονται οι απαγορεύσεις (ως εκεί που δεν βιάζουμε άλλους)) 😛

    (το «κι αυτό θα περάσει» έχει την έννοια γενικής αλληλεγγύης δλδ, γιατί διαφορετικά δεν έχω ιδέα πώς θα το ‘παιρνα εγώ αν ήταν να μού πέσει στο κεφάλι…

    αχ μακάρι, πάντως, να’χεις ιντερνέτ κ ι ε κ ε ί !)

  19. 4 Μαΐου, 2009 9:46 μμ

    @χάρη σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ! Η διάθεση είναι περίεργη αυτές τις μέρες, όντως είναι σαν να έχει πέσει κάτι στο κεφάλι μου. Αλλά δε μασάμε, έρχεται σε μια εποχή που έλεγα ότι τα έχω δει όλα, ότι δεν υπάρχει κάτι που να μην το έχω ζήσει. Και να που υπάρχει και αποφάσισα να το δω ως πρόκληση, όσο αντέξω.

    Τις φωτογραφίες εννοείται ότι τις έχω δει και είναι σούπερ! Πρέπει να ήταν απίστευτη εμπειρία, ε; Να λοιπόν που μια πόλη ενώνει τόσους πολλούς ανθρώπους…

    υ.γ σχετικά με το ίντερνετ, ένα θα πω: δε γλυτώνετε έτσι εύκολα από ‘μένα!

  20. 5 Μαΐου, 2009 1:27 πμ

    η ζωή ε ί ν α ι ανεξάντλητη, ας το βλέπουμε έτσι

    φυσικά και δεν μασάμε! και ασφαλώς και δεν θα γλιτώσουμε!

    (εκείνη ήταν μια ανεξάντλητη εμπειρία ( 😀 ) όντως, εσύ ξέρεις δα πώς μπορεί να απογειωθεί ε ν τ ε λ ώ ς το βερολίνο!)

    (γράφω τώρα βιαστικά γιατί θα λείψω για λίγο – όχι στα ναυτικά εγώ…)

  21. 5 Μαΐου, 2009 8:04 πμ

    @Να λοιπόν που όλοι θα λείψουμε. Απομένει να κάνει αντίστοιχη δήλωση και το παιδί της ανοιχτής θάλασσας για να ολοκληρωθεί ο ταξιδιωτικός κύκλος!

    υ.γ. για καλό εύχομαι να λείψεις…

  22. 5 Μαΐου, 2009 8:06 πμ

    Φεύγω τηνΠαρασκευή για 5 μέρες.
    Οι υπόλοιποι, παρακαλώ :
    πότε, που, για πόσο κλπ, κρατώ απουσιολόγιο🙂
    Δεν μπορώ τις εγκαταλείψεις και τους αποχαιρετισμους !!

  23. 5 Μαΐου, 2009 8:19 πμ

    @χαχα το ήξερα! Άντε, καλό ταξίδι σε όλους λοιπόν, ελπίζω ο προορισμός να είναι κάποιο τροπικό μέρος, φορώντας τα καινούργια σας φορέματα και πίνοντας Piña Collada μέσα σε ανανάδες!

  24. 5 Μαΐου, 2009 8:19 πμ

    υγ
    Θα είμαι όμως συνεχώς και αδιαλείπτως online,
    και πανταχού παρούσα …

  25. 5 Μαΐου, 2009 8:20 πμ

    Σε<κάτεργο πάω !

  26. 5 Μαΐου, 2009 8:21 πμ

    αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ίντερνετ και στην καραϊβική;

  27. 5 Μαΐου, 2009 8:23 πμ

    «Θρακικό πέλαγος», σου λέει κάτι?
    Πρέπει ν’αρχισεις να μαθαίνεις τέτοια
    μιας και το ελληνικό ναυτικό δεν έχει πλοία στην
    Καραϊβική (μόνο Σομαλία)

  28. 5 Μαΐου, 2009 8:31 πμ

    Α !!
    Ωραίο το κόσμημα στο δεύτερο από τα πάνω πλαίσιο !
    Καταπλήκτικαλ !

  29. 5 Μαΐου, 2009 8:37 πμ

    Άουτς!

  30. 6 Μαΐου, 2009 9:55 πμ

    checkarete ena allo berolino ths filhs mou ths mar sto http://www.viajarparaviajar.blogspot.com

  31. 6 Μαΐου, 2009 10:26 πμ

    @365 k.S. συμπτωματικά πρόσφατα «έπεσα» πάνω στη φίλη σου τυχαία και όντως είναι πολύ όμορφο το εγχείρημα!

  32. 6 Μαΐου, 2009 10:58 πμ

    @L’enfant εξαιρετικό! Ή μήπως να πω «un autre article exceptionnel de vous!»

  33. 6 Μαΐου, 2009 11:01 πμ

    Τι εξαιρετικό ?
    Scaring θα το έλεγα.
    (απλά επιλογή και μεταφραστικές υπηρεσίες προσέφερα, ατελώς μάλιστα !)

  34. 6 Μαΐου, 2009 11:18 πμ

    @L’enfant vous devriez savoir que rien n’est gratuit. Mais il est effrayant de toute façon!

    Συμπληρώνω τη συμμετοχή μου στην ΑΝΥΠΑΚΟΗ!

  35. 6 Μαΐου, 2009 11:25 πμ

    Je sais, je sais …

    Allez les internautes, Résistons !

  36. 7 Μαΐου, 2009 4:10 μμ

    Μη λέτε πολλά γαλλικά γιατί δεν σάς καταλαβαίνουμε οι αμόρφωτοι, παρακαλώ!

    (Μια μέρα έλειψα χωρίς μηχάνημα, αυτό ήταν κυρία ληξιάρχισα)

  37. 7 Μαΐου, 2009 4:46 μμ

    αχ, βρε σάιλεντ, που με πήγες, που με ταξίδεψες…
    8 χρόνια πίσω, που αποφάσισα να αφήσω τα Βερολίνα και να γυρίσω στας Αθήνας! (βάρα αλύπητα!)
    δεν έχω μετανιώσει για τίποτα περισσότερο έβερ…

  38. 7 Μαΐου, 2009 4:52 μμ

    χαρη,

    τα «γαλλικά» με την καλή έννοια λέμε !
    άλλη είναι η ληξίαρχος🙂

  39. 7 Μαΐου, 2009 6:05 μμ

    αρχίσαμε τα γαλλικά!!!!!!!! Άλλο ένα βλογ με γαλλικά!
    Φταίω γω τώρα να αρχίσω τα γερμανικά βρε L’Enfant ; Φταίω;
    Θα κρατηθώ!
    Κουράγιο Χάρη, δεν είσαι η μόνη «μη γαλλομαθούσα» εδώ μέσα!
    Αχ, τα χρόνια, τα χρόνια😀

  40. 7 Μαΐου, 2009 7:36 μμ

    @χάρη δίκιο έχεις. Έτσι κι αλλιώς τα δικά μου γαλλικά είναι για τα μπάζα! Λίγο τα κατάφερα κάποτε στο παρισάκι, αλλά στην απαίσια λυόν δεν καταλάβαινα λέξη και έγινα τόσο περίγελος που ούτε να το θυμάμαι δε θέλω!

  41. 7 Μαΐου, 2009 7:39 μμ

    @kokalina θα ήθελες σε παρακαλώ να μας διευκρυνίσεις τι ακριβώς εννοείς με το

    «…που αποφάσισα να αφήσω τα Βερολίνα και να γυρίσω στας Αθήνας»;

    Εννοείς προφανώς που πήγες κάποτε διακοπές και σου άρεσε, ε;
    Ε;

    Υ.Γ. ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

  42. 7 Μαΐου, 2009 7:42 μμ

    @κόκκινο μπαλόνι είναι μεταδοτικό τελικά. Αν και εγώ ζορίστηκα κάπως για να μου βγει ξανά το γαλλικό. Α προπό, τώρα που θα πάω να ζήσω για πάντα στο Βερολίνο αποφάσισα να μάθω και λίγα γερμανικά.

    «Αχ τα χρόνια, τα χρόνια»΄;;;

    Δεν φαντάζομαι να έμενες κι εσύ βερολίνο και να επέστρεψες στη βρωμοχώρα, ε;

  43. 7 Μαΐου, 2009 7:43 μμ

    @a tous: αυτό με το ληξίαρχο και τα ληξιαρχικά δεν τα καταλαβαίνω! τι εννοείτε;

  44. 7 Μαΐου, 2009 7:57 μμ

    αυτό χρυσέ μου πήγαινε στην Enfant.
    όχι, δεν έμεινα ποτέ στο Βερολίνο. Η αδερφή μου μένει μόνιμα εκεί…ζήλειαααααα!!!

  45. 7 Μαΐου, 2009 7:58 μμ

    δική μου ζήλεια! και γω θέλω να μείνω για πάντα στο Βερολίνο!

  46. 7 Μαΐου, 2009 8:38 μμ

    παρατήρησα μόλις ότι τα σχόλια σε αυτή την ανάρτηση πέρασαν από χίλια κύματα για να καταλήξουν πάλι…στο βερολίνο!

  47. 8 Μαΐου, 2009 4:43 μμ

    Kokalina συμπλέω ομοιοπαθητικώς με την ερώτηση τού Silent: διευκρινίσεις παρακαλούμε!

    Silent: τα περί ληξιαρχείων αφοράνε συζήτηση που άρχισε, αν θυμάμαι καλά, στα μέρη τής κοκκινομπαλονίτσας (και, κυρία μου, μάλλον εσείς είστε η ληξιάρχισσα, δίκιο έχει η L’ enfant… Όσο δε για την αδελφή σου, … πες της ότι ετοιμάζεται παροικία μεταναστών…μονίμων, κατά kreutzberg, πιθανώς μεριά, με μέλη: τον Silent, εμένα, εσένα κι όποιον άλλον (kokalina ακούτε;) θέλει 🙂 😆 )

    (αχ, και μόνο η ιδέα μού φτιάχνει τη μέρα)

  48. 8 Μαΐου, 2009 5:06 μμ

    Πές τα βρε Χάρη !!

  49. 8 Μαΐου, 2009 6:03 μμ

    νομίζω ότι υπήρξα όσο σαφής μπορεί να γίνει κάποιος, χωρίς να πέσει στο μελό. είπαμε βαράτε αλύπητα!
    να ρωτήσω αν είναι διαθέσιμο το κοινοβιακό μου διαμέρισμα στο kreutzberg?
    αν και εγώ άλλο Βερολίνο άφησα κι εσείς άλλο θα βρείτε…όταν έφυγα η ανατολική πλευρά ήταν ένα απέραντο εργοτάξιο!
    φτου απογεματιάτικα! φτου, φτου, φτου!

  50. 8 Μαΐου, 2009 6:12 μμ

    Μια κουβέντα λέει καμιά εδώ μέσα (και αλλού) και αμέσως να της βάλουμε ταμπέλα! Μπράβο, ωραίοι τρόποι κορίτσια…😈
    Κοκαλίνα, δεν θα έρθεις δηλαδή;

  51. 8 Μαΐου, 2009 6:26 μμ

    @kokalina μια χαρά κατάλαβα τι εννοούσες, αλλά σου χρειαζόταν μια δημόσια διαπόμπευση για να μάθεις!

    και τώρα που είπες kreutzberg είμαι σίγουρος ότι θα σε περιλάβει η χάρη…

  52. 8 Μαΐου, 2009 6:29 μμ

    @κόκκινο μπαλόνι καλά τα λες κι εσύ…πάνω που σκεφτόμουν ότι με εξαίρεση τον psi-action έχει να περάσει άντρας από το μπλογκ μου μέρες. Ένας μόνο μου άφησε μηνύματα κι εγώ τα έσβησα. Μα τι συμβαίνει;

  53. 9 Μαΐου, 2009 5:50 μμ

    kokalina: αχ…μαζί το αφήσαμε το εργοτάξιο…

    δε μού λες; το κοινοβιακό διαμέρισμα έχει χώρο μπόλικο;😀

Σχολιάστε

