Skip to content

Still ill!

23 Φεβρουαρίου, 2009

very_ill-big

  

Στο κρεβάτι με πυρετό σήμερα, δεν πήγα στη δουλειά και η ώρα δεν περνάει με τίποτα. Τι κάνει κάποιος που είναι υποχρεωμένος να μείνει κλεισμένος στο σπίτι; Εγώ:

   

– Συνειδητοποίησα ότι οι περισσότεροι φίλοι μου είναι ή άνεργοι ή άρρωστοι. Ή και τα δύο. Τους μοίρασα τα υπάρχοντα μου σε περίπτωση που πεθάνω.

  

– Συνειδητοποίησα ότι ακόμα και οι μη άνεργοι και άρρωστοι φίλοι μου είναι όλοι μέρα στο facebook και στέλνουν μηνύματα/παίζουν με ζωάκια/στέλνουν δώρα ο ένας στον άλλο κλπ.

  

– Τέλειωσα ένα πρότζεκτ. Μίλησα με Αγγλία, Ιταλία και Βέλγιο για να μου στείλουν τις προσθήκες τους. Για να μη χρεωθώ πολύ τους είπα ότι έχει κλείσει ο λαιμός μου (αλήθεια).

  

– Έφτιαξα χαλβά.

  

– Μίλησα στο τηλέφωνο με όλους τους ξεχασμένους φίλους.

  

– Τσακώθηκα με ένα φίλο μου γιατί είπε ότι ο Αγγελόπουλος είναι ατάλαντος!

  

– Έκλεισα εισιτήρια για το Βερολίνο.

  

– Έκλεισα εισιτήριο για Χανιά. Αμέσως μετά τα ακύρωσα.

  

– Μου τηλεφώνησαν περίπου 3.473.492 φορές από τη μία δουλειά και 2.743.098 από την άλλη.

  

– Στη δεύτερη δουλειά μου είπαν ότι πληρώθηκαν σήμερα (μετά από 5 μήνες). Πόσο γκαντέμης είμαι;

  

– Έστειλα ένα κείμενο στο περιοδικό που γράφω, ενώ το deadline ήταν την  προηγούμενη Παρασκευή.

  

– Σκέφτηκα ότι ενώ η Naomi Watts έκανε καριέρα μετά το Mullholand Drive, η μελαχρινή χάθηκε εντελώς.

  

– Διάβασα λίγο άλλα μπλογκς. Μετά βαρέθηκα.

  

– Έστυψα πορτοκάλια. Πολλά.

  

– Ξεκίνησα να βλέπω ένα ντοκιμαντέρ για την Patti Smith.  Βαρέθηκα και το κλεισα.

  

– Παράγγειλα κινέζικο. Ακόμα περιμένω.

  

– Γράφτηκα μέλος σε διάφορα γκρουπς στο facebook, όπως στο «Ένα φλιτζάνι τσάι λύνει όλα σου τα προβλήματα», «Γυρνάω το μαξιλάρι μου από την ανάποδη για να έχω από πάνω την κρύα του πλευρά», «Μακάρι η ζωή μου να ήταν τραγούδι των Magnetic Fields», «Ο Nick Cave είναι πιο κουλ από σένα» και «Δεν μπορώ να περιμένω μέχρι ο Sufjan Stevens να κάνει cd και για τη δική μου Πολιτεία».

  

– Πήρα τηλέφωνο το γιατρό μου (3 φορές) για να τον ρωτήσω αν έχω ανεμοβλογιά ή φυματίωση (όπως όλοι οι άνθρωποι που συναναστρέφομαι). Εκείνος μου είπε ότι μάλλον μεταμορφώνομαι σε μύγα. Μάλιστα.

  

– Αγχώθηκα όταν συνειδητοποίησα ότι έχω τα κλειδιά του αναρρωτηρίου κι έτσι τα παιδιά μου που έχουν ανεμοβλογιά θα μείνουν χωρίς φάρμακα. Ευτυχώς βρέθηκε αντικλείδι.

  

 

Και είναι μόνο τρεις και μισή! Πότε θα γίνω καλά;

9 Σχόλια leave one →
  1. 23 Φεβρουαρίου, 2009 4:57 μμ

    Περαστικάαα!

    Λοιπόν, εγώ σε αντίστοιχες καταστάσεις αποφεύγω την οθόνη του υπολογιστή γιατί με κουράζει, θα σου προτείνω όμως ένα on-line παιχνιδάκι-γρίφο (τσέχικης προέλευσης) που μου είχε αρέσει πολύ όταν το ανακάλυψα πριν 2-3 χρόνια, κυρίως για τα γραφικά του…

    εδώ

    Περαστικά και πάλι!

    ΥΓ. Στην ίδια θέση έχω βρεθεί κι εγώ όσον αφορά συζητήσεις για τον Αγγελόπουλο, αν και έχω καταλήξει ότι το αισθητικό κριτήριο είναι τελικά τόσο υποκειμενικό που δεν αξίζει να θυμώνει κανείς για τέτοια ζητήματα.

  2. Post.Scriptum.Inter-Action. permalink
    23 Φεβρουαρίου, 2009 5:09 μμ

    Δεν ξέρω αν σε παρηγορεί, αλλά έκανες περισσότερα από εμένα που δούλευα. Άσε που πληρώθηκες κιόλας.

    Δηλαδή, αν εξαιρέσεις τα συμπτώματα της αρρώστιας, δεν ακούγεται τόσο άσχημη η μέρα σου.

    Περαστικά

    ΥΓ. ελπίζω να μην έγινες μύγα, τελικά 🙂

  3. 23 Φεβρουαρίου, 2009 7:55 μμ

    @head charge σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και για το παιχνίδι! Είναι καταπληκτικό, μόνο που δεν έχω την υπομονή να λύσω τους γρίφους αυτή τη στιγμή και δεν μπορώ να το προχωρήσσω…Και βέβαια ακόμα απορώ πως κάνεις τις παραπομπές στα μηνύματα σου. Νομίζω ότι βρίσκομαι ακόμα σε αρχικά επίπεδα…

    Για τον Τεό έχω την αίσθηση ότι αν ρωτήσεις 100 διαφορετικούς ανθρώπους να σου δώουν από ένα χαρακτηρισμό, μπορεί να ακούσεις από «βαρετός, κουραστικός, κατατονικός, εγωπαθής, ψυχοπαθής κλπ κλπ», αλλά «ατάλαντος»; Τι θέλω και κάνω κι εγώ τέτοιες συζητήσεις μέσα στην κακομοιριά μου;

    Καλό χειμώνα φίλε μου, ελπίζω να σε συνάντησε το χιόνι!

  4. 23 Φεβρουαρίου, 2009 8:00 μμ

    @psi-action σε ευχαριστώ για τις ευχές. Η αλήθεια είναι ότι πριν είχα όρεξη για γκρίνια, τώρα όμως συνειδητοποιώ ότι δεν είναι καθόλου άσχημο το 3ήμερο μακρυά από τη δουλειά!

    …Αν και τώρα που το αναφέρεις, μάλλον κι εγώ δούλεψα σήμερα περισσότερο από το κανονικό. Δεν είμαι καθόλου καλά μου φαίνεται!

    Υ.Γ. Να παρατηρήσω μόνο ότι είμαι από αυτούς με τα μπλοκάκια και άρα δεν πληρώνομαι όταν δεν είμαι στη δουλειά! Στον καπιταλισμό ζούμε, μην ξεχνάς…

  5. 24 Φεβρουαρίου, 2009 12:24 πμ

    Εμενα παλι γιατι μου φαινοναι καλα ολα αυτα?(ενταξει οχι ολα).Κανε οι δεν κανεις τις μερες που δουλευεις.Δες ταινιες,μαγειρεψε,ανακαλυψε νεα πραγματα στο ιντερνετ,δες πορνο,ακου μουσικη,παιξε πετ,μαθε ενα μουσικο οργανο,κοιτα το ταβανι!Οσο για τον αγγελοπουλο,οσο υποκειμενικη και αν ειναι η κριτικη στην τεχνη δεν μπορεις να χρησιμοποιεις τον ορο αταλαντος γιαυτον τον καλλιτεχνη.Περαστικα σου και ελπιζω να βοηθησα.

    ΥΓ.Αυτο με την μυγα γιατι με ανυσηχει???

  6. 24 Φεβρουαρίου, 2009 1:07 πμ

    @lz σε ευχαριστώ για τις ιδέες. Νομίζω ότι τελικά θα μάθω καινούργιο μουσικό όργανο! Εγώ δεν ανησυχώ μη γίνω μύγα γιατί μου αρέσουν οι καινούργιες εμπειρίες…

  7. 24 Φεβρουαρίου, 2009 2:32 μμ

    Περαστικά σου! Αν επιτρέπεται, σε ποιο περιοδικό γράφεις; Και ποιο μουσικό όργανο παίζεις;

  8. 24 Φεβρουαρίου, 2009 8:40 μμ

    Μιχάλη καλησπέρα. Γράφω εθελοντικά σε διάφορα περιοδικά ακτιβιστικού περιεχομένου και όσο για το όργανο…αποδέχτηκα από νωρίς την αταλαντοσύνη μου και βολεύτηκα στο ρόλο του ντι-τζει. Ευχαριστώ για τις ευχές!

  9. 24 Φεβρουαρίου, 2009 10:37 μμ

    SUPPORT BLOG BY POSTING THEM COMMENTS !

Σχολιάστε

